Instynkt [VX]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Instynkt [VX]

Post autor: Hubertov »

Obrazek

Gatunek:
Sci-fi, logiczno-przygodowa.

Fabuła:
Rok 2215. Potężna korporacja "New Space" podbija kosmos. Grupa badawcza B-137 ląduje na niezbadanej planecie HydraC-24, położonej gdzieś w odmętach Drogi Mlecznej. Znajdują tam wszelakie zaawansowane formy życia, w tym ciebie, jeszcze w jajku. Zostajesz obiektem badań. Cały czas słyszysz przedwieczny głos Wylęgarni. Nie możesz tak żyć. Pozwól działać instynktowi.

Skrypty:
-Nazwa lokacji
-Messeage system by Ccoa(dzięki Soul)
-Zasięg widzenia
-Napisy końcowe
-Zmiana czcionki by Ayene

Bohaterowie:
Spoiler:
Grafika i muzyka:
Grafika własna i wyszukana w sieci, bez RTP. Muzyka z sieci i gier, bez RTP.

Screeny:
Spoiler:
Nowe SSY:
Spoiler:
Postęp prac:
Planuję ukończyć do końca listopada.

DEMO:
Ostatnio zmieniony 10 lis 2013, 16:31 przez Hubertov, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Rahim »

Okropny screen jak dla mnie ._.
Dialogi trochę kiczowate, bynajmniej te na screenach, innych nie widziałem.
Widać dużą inspiracje obcym, co prawda nie moje klimaty, ale jestem zaznajomiony z treścią, czekam na więcej.
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Kryzz333 »

Bardzo podoba mi się odwrócona koncepcja Sci-fi - gdzie to my będziemy tym "złym".
Muszę przyznać jednak rację Rahimowi - kicz i tandetna grafika mogą być zgubne dla klimatu.

Zdradzisz może, na czym będzie polegała gra? Będzie bardziej zagadkowo/skradankowa, czy może będą także walki?

I mała rada: spolonizuj imię i nazwisko rosyjskiego naukowca (np: Siergiej Kałuczkow), bo źle to wygląda.
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Hubertov »

Aj, ja myślałem że już spolonizowałem te imie ;p
No nic, czas na poprawki.

W tej grze nie doświadczymy żadnej typowej walki. Czyli gra zagadkowo/skradankowa.

Powiem wam, że ten screen mi też się nie podoba, ale nie mam pojęcia jak on ma wyglądać. Na pewno będzie wyglądał inaczej.

No z grafiką jest ciężko, nigdzie nie ma grafy ze świata Aliena :/
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Kleo »

Gatunek:
Sci-fi, logiczno-przygodowa.
Pomysł mi się podoba, choć jak zwykle najważniejsze będzie wykonanie, a nie założenia.
Screeny faktycznie takie sobie i chyba wszystkie z jednego miejsca, jeśli mnie wzrok nie myli.
Arion
Posty: 7
Rejestracja: 31 paź 2013, 08:52

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Arion »

Zgadzam się z tymi na górze :D niestety, jak dla mnie ekran tytułowy niezbyt pasuje. Chodzi mi o tytuł, wygląda bardziej jak zegarek elektroniczny oraz tą galaktykę - zamiast niej dałbym jakąś stację badawczą, dwie ukośne kreski i za nimi twarze bohaterów (twarz\stacja/twarz), a na tym napis.
Następna rzecz: SSY.
Dialog w SSie 1 całkiem... suchy. Okej, niezły klimat. Ale daj np.: zamiast jaja "życie" [np.: Może jest w letargu. Mam to w dupie, twoje życie to nie mój interes.]. W ogóle po co te 'jaja'. To tyle z mojej strony ;)
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Noruj »

SF to fajny gatunek. Zwłaszcza, że niezłą fabułę wymyśliłeś. Spodobał mi się opis i motyw z Instynktem. Szkoda, że wyglądamy jak typowy obcy.
Aha - będzie motyw rozwoju? Jeśli nie to pomyśl nad takim pomysłem, że rozwijamy ufoluda (np sami dokonujemy zmian) a on też wizualnie się zmienia.
Czcionka średnio mi się podoba. Czaję klimat, ale serio wystarczy nie zawijasowo-fantasowa, a tutaj to wygląda jak karykatura sf.
Powodzenia
Obrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Jazzwhisky »

Arion pisze:W ogóle po co te 'jaja'.
W ogóle nie wiem czemu wskoczyliście na te urywki dialogów, na stole leży sobie nieznane jajo obcych i dialog odnosi się do niego.

Natomiast zgadzam się, 3 screeny z jednej lokacji i wyliczenie skryptów/postaci niewiele mi mówią. Zastanawiam się jaką większą rolę w historii i naszych przygodach ksenomorfa mogą odegrać kucharz czy praktykantka i czy dialogi w grze nie są przypadkiem tylko dodatkiem do reszty, której jak rozumiem - na razie nie ma. =)

P.S. Yup, font odstrasza.
P.P.S. Na ekranie tytułowym jest błąd w nazwie gry.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Necromo
Posty: 276
Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
Lokalizacja: Gniezno

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Necromo »

Mam takie pytanie... Będziemy musieli zabić tych wszystkich ludzi, czy będziemy z nimi współpracowali?
Jeśli komentarze nie mają wartości to ich wartość jest niska. - X Tech
Ja jestem kulturalny człowiek, jeszcze nigdy nikogo nie ukradłem. - EnterVPL
Odporność na stan: Śmierć. Usunąłem to, a umieranie stało się takie proste. - EnterVPL
Życie zabija, studia to katalizator.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Hubertov »

Necromo pisze:Mam takie pytanie... Będziemy musieli zabić tych wszystkich ludzi, czy będziemy z nimi współpracowali?
Wszystko byś chciał wiedzieć ;p A co podpowiada Twój instynkt przetrwania? ;)
Awatar użytkownika
Necromo
Posty: 276
Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
Lokalizacja: Gniezno

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Necromo »

Coś mi się wydaje, że urządzimy tam rzeź, zaczynając od Mirokou, poprzez Erica i Alice, a kończąc na Siergieju. Druga możliwość to taka, że zaprzyjaźnimy się z kucharzem i razem z nim wymordujemy resztę, ale to chyba zbyt nieprawdopodobne. :lol:
Jeśli komentarze nie mają wartości to ich wartość jest niska. - X Tech
Ja jestem kulturalny człowiek, jeszcze nigdy nikogo nie ukradłem. - EnterVPL
Odporność na stan: Śmierć. Usunąłem to, a umieranie stało się takie proste. - EnterVPL
Życie zabija, studia to katalizator.
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Asuda »

Ja instynktownie dobrał bym sobie znajomków, gdybym był słaby, jako iż dzieje się to w 2200+ roku, to ludzie raczej nie maja już podejścia "nie znasz - zabijasz".

Co do gry, no na VX średnio widzę klimat skradanki, chyba ,że naprawdę zrobił byś jakiś kosmiczny tileset jak np. w Divinity Fatum. Jest na VX a w życiu bym się nie spodziewał.

Btw. podłoga jest z RTP (tak mi się bardzo wydaje), no ale to mało istotne. Zachęca mnie w sumie prawdopodobieństwo ukończenia gry w obecnym miesiącu :)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Hubertov »

Zaktualizowałem trochę, jak widać title screen jest bez napisu, ale niestety moje umiejętności graficzne nie potrafią go stworzyć.

Jak lepiej wygląda, z odcieniami czy bez? Lepszy nowy tile czy poprzedni?
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 241
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: Instynkt [VX]

Post autor: lorak »

Wszystko dobrze tylko zmień czcionkę, bo ta jest nieczytelna i bardziej pasowałaby do jakiegoś komiksu niż do takiego s-f.

I pracuj, bo fabularnie naprawdę fajnie się zapowiada :)
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: Instynkt [VX]

Post autor: Hubertov »

Czcionka już zmieniona na domyślną ;)

EDIT:
Jest DEMO! Co prawda jedynie 2 lokacje i dwa zadania, ale w razie problemów napiszę solucję :-)
Generalnie gra będzie mniej-więcej wyglądała jak ww. demo, tylko kosmetyczne poprawi grafiki(char bohatera) i nieco nowej muzy i odgłosów.
ODPOWIEDZ