[VX Ace] Dawnville

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

[VX Ace] Dawnville

Post autor: Crashykk »

Obrazek

Kilka słówek przed zapowiedzią:
To już mój czwarty projekt (2 konkursowe i dwa normalne łącznie z tym), ale pierwszy tak duży. Co prawda nie jest on gigantem i zapewne niektórym przejście go zajmie nie więcej, niż 40 minut, ale mimo to porównując go do wcześniejszych jest "większy" :d
Chciałbym tylko napisać, iż w grze dostępne są 4 zakończenia. Trzy z nich bardzo łatwo wykonać, czwarte również nie jest problemem, dlatego myślę, że uda wam się obejrzeć je wszystkie ^^
(Gra może zawierać drobne błędy, jak wszystkie moje projekty...)

Opis fabuły:
Dawnville - Wymarłe miasto w stanie California. Według oficjalnych informacji w mieście doszło do strzelaniny, co spowodowało śmierć wielu osób, jednakże świadkowie twierdzą, iż większość mieszkańców została zamordowana przez młodą dziewczynę Jane nazwaną później "Jane the Killer". Miało być to zemstą na mieszkańcach za śmierć jej rodziny i znajomych w pożarze domu sąsiadów, gdzie jako jedyna przeżyła podpalenie. Jane została wtedy poważnie ranna, a ponad 70% jej ciała pokrył blizny. Po dokonaniu "zemsty" dziewczyna miała zamknąć się w piwnicy swojego domu, gdzie została zamordowana przez jednego ze świadków masakry. Po tym wydarzenie ludzie wynieśli się z miasta zostawiając za sobą domu i wspomnienia. Nikt nie chciał bowiem żyć w takim miejscu. Pewnego dnia młoda dziewczyna o imieniu Clara budzi się po kolejnym dziwnym śnie, w którym dziewczyna ubrana na czarno mówi jej, aby udała się do Dawnville. Chcąc dowiedzieć się, dlaczego owa dziewczyna pojawia się w jej snach Clara wyrusza do opuszczonego miasteczka.

Muzyka oraz dźwięki:
Dźwięki menu
Silent Hill 2

Muzyka
NickvsZach
Medwyn Goodall
met388
Silent Hill 2 OST
Dead Space 2 OST


Screeny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kilka słówek na koniec:
Mam nadzieję, że całość przypadanie wam do gustu. Jeżeli nie również nic się nie stanie, ponieważ dobrze się bawiłem przy tworzeniu. :lol:

Download:
Link:
http://www.mediafire.com/download/pvc1b ... ersion.exe

Gra do odpalenia wymaga zainstalowanego RTP VX Ace, które pobrać można ze strony Enterbrain:
http://www.rpgmakerweb.com/download/add ... rtp-vx-ace
Ostatnio zmieniony 03 mar 2014, 00:06 przez Crashykk, łącznie zmieniany 5 razy.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Kleo »

Że gra nie będzie RPG-iem, to napisałeś, ale czym będzie, to już jakoś zapomniałeś wspomnieć. ;)
Nie za ciemno w tym szpitalu?
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Crashykk »

Przygodówka eksplorowana. Coś w stylu mojego House of Fears, jednakże chciałbym, aby Dawnville bardziej przypominało Tajemnice Written Town ^^ Co do "jasności", to jest ona zamierzona, gdyż postać znajduje się pod ziemią. Tylko kilka mapek będzie takich, kolejne będą już jaśniejsze.
Dodatkowo jest kilka faktów, o których zapomniałem wspomnieć, a mianowicie planuję dodanie do gry 3 różnych zakończeń, które zależeć będą głównie od tego jakie tajemnice udało nam się rozwikłać/poznać i w mniejszym stopniu (ale jednak) od naszych wyborów oraz jedno dodatkowe, gdy spełnimy pewien warunek.
Druga sprawa, najprawdopodobniej akcja gry będzie odbywać się w miasteczku (i różnych budynkach), a nie tak jak na początku przewidywałem w jedynym domu :)

Jak to wyjdzie na prawdę nie wiem, ale postaram się by było jak najlepiej.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 438
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: ravenone »

Świetnie to wygląda. House of fears było dobre, ale za proste i za krótkie.
Jeśli ta gra będzie dłuższa i bardziej rozbudowana to może z tego wyjść hit:).
Czekam na produkt finalny.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Crashykk »

Bardzo dziękuję i doceniam. :-D

Edytowałem trochę kolor głównej bohaterki. Teraz wydaje się pasować trochę bardziej do reszty.
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Crashykk »

Co prawda nie są to godziny wieczorne, tylko noc, ale udało mi się dokończyć to co chciałem i mam nadzieję, że demo jest w grywalne.

Wersja z RTP:
http://www.mediafire.com/download/2kcct ... nville.exe

Wersja bez RTP:
http://www.mediafire.com/download/evngg ... ez+RTP.exe
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Kleo »

No pięknie, jest pierwsza gra w tym roku. Mam nadzieję, że demo starczy na dłużej niż parę minut grania. Sama sprawdzę to dopiero popołudniem/wieczorkiem, a potem postaram się dać znać, jak wyszło.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Crashykk »

Od 15 do 20 minut. Nic wielkiego, jednakże widać postęp, gdyż ostatnio tyle trwała cała moja gra :lol:
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Kleo »

Mój wynik to 22 minuty, ale pewnie byłby lepszy, gdyby postać nie chodziła tak skandalicznie wolno. Skąd w ogóle pomysł, że w horrorach trzeba się poruszać w tempie ślimaka-inwalidy? Gdybym ja się znalazła w takiej sytuacji, to raczej bym się starała iść zdecydowanie szybciej niż w normalnych okolicznościach. A bohaterka snuje się, jakby była na relaksującym spacerku.
Dobra, i to w sumie tyle zastrzeżeń mam do gry. ;)

Bo całość prezentuje się bardzo klimatycznie, grafika to jak zwykle twoja mocna strona. Świetna czcionka - bardzo pasuje do reszty. Ciemno wprawdzie jest, ale do wytrzymania. Dźwięki też w porządku, choć skrzypienie drzwi trochę za ostentacyjne (nawet w domu bohaterki jest konieczne?). Gra przypomina mi "Ciemność" Zombika - zarówno jeśli chodzi o nastrój, jak i o sposób prowadzenia rozgrywki. Chociaż teraz czekam jeszcze na historię, creepypasty to nie moja bajka, więc jej nie znam. I nie zamierzam poznawać poza grą - natomiast w grze bardzo chętnie.

Drobne błędy w blokowaniu są (znów jak u Zombika;) - po plamach krwi da się łazić, nawet jeśli są na ścianach, i po niektórych napisach też.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Crashykk »

Rzeczywiscie zapomnialem o krwi. 0.0
Tile te dodalem pozniej i nie ustawilem blokowania. Dzieki za info, a co do uwag postaram sie zastosowac do nich w pelniaku. ;3

Ktos jeszcze ma jakies uwagi? Chcialbym, aby ten projekt wypadl jak najlepiej. ;P

EDIT:
Mały update ^^
Pierwszy zarys mapki miasta, będzie ona wyglądać mniej więcej tak:
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Hubertov »

Zagrałem. Jakiś błąd uniemożliwił mi dalsze przechodzenie:
Wchodzimy do domu Jane, ona nas wrzuca do tej celi, kilka wiadomości i nie mogę się ruszać. Pewnie dlatego że przed scenką ruszyłem się- zrób tak, żeby nie można było ;-p
No i w ekranie tytułowym troszku ucina nazwy.

Reszta jest git(propsy za google!) fajne to takie i realistyczne :-)
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Crashykk »

Mam taki glupi nawyk, ze zamiast "autostartu" w zdarzeniach ustawiam "rownolegle zdarzenie". Juz poprawione! ;3

Co do ekranu tytulowego. U mnie wyglada on tak, w ktorym miejscu ucina Ci nazwy?
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Hubertov
Posty: 253
Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Hubertov »

CrasheR pisze:Mam taki glupi nawyk, ze zamiast "autostartu" w zdarzeniach ustawiam "rownolegle zdarzenie". Juz poprawione! ;3

Co do ekranu tytulowego. U mnie wyglada on tak, w ktorym miejscu ucina Ci nazwy?
Obrazek
O, tak:
Obrazek
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Crashykk »

W folderze fonts masz czcionke, ktora powinienes zainstalowac. ;P

EDIT:

Mały update:
- Poprawione blokowanie na krwi,
- Nowy dźwięk otwierania drzwi http://www.soundjay.com/door/sounds/door-1-open.mp3,
- lekka poprawa dialogów/monologów.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville

Post autor: Crashykk »

Nowe Screeny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ