Poza pozycją sprite'ow chyba nicCo zmienić?
Moje prace:Pixel art
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: Moje prace:Pixel art
O_o rozumiem że ten pająk będzie duży w RPG Makerze
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
- Hubertov
- Posty: 253
- Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07
Re: Moje prace:Pixel art
Chciałem żeby to dodało dynamiczności, ale poprawię toBH Daimaouji pisze:O_o rozumiem że ten pająk będzie duży w RPG Makerze
Poza pozycją sprite'ow chyba nicCo zmienić?
Poza tym wkraczam w 1 bit! Pierwsza praca:
Kto odgadnie co przedstawia?
- Necromo
- Posty: 276
- Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Moje prace:Pixel art
Wydaje mi się, że to Ed z serialu animowanego "Ed, Edd, Eddy". Mam rację?
- Hubertov
- Posty: 253
- Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07
Re: Moje prace:Pixel art
Niestety nieNecromo pisze:Wydaje mi się, że to Ed z serialu animowanego "Ed, Edd, Eddy". Mam rację?
Podpowiem: postać pochodzi z filmu.
- Powczan
- Posty: 958
- Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
- Lokalizacja: Wrocław
- Necromo
- Posty: 276
- Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Moje prace:Pixel art
Jak nie Ed, to pewnie leniwiec Sid z "Epoki Lodowcowej".
- Hubertov
- Posty: 253
- Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07
Re: Moje prace:Pixel art
Victory!Necromo pisze:Jak nie Ed, to pewnie leniwiec Sid z "Epoki Lodowcowej".
Dalej brnę w jednobitową otchłań. Tworzy mi się o wiele lepiej. Przedstawiam Wam elementy tilesów ściekowych, kolejno:
Podłoże, czy coś tam (nie miałem pomysłu na nie, wyszła metalowa krata):
Ściana ceglana:
I rura spustowa, co to z niej nieczystości wypływają (będzie animowana, bardziej jako charset, ale w sumie może to też być tile):
Do tego muszę jeszcze dorysować dolną część ściany (łączy się tylko górna strona) i to samo zrobić z metalową podłogą
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Moje prace:Pixel art
Im mniej kolorów tym generalnie łatwiej robić grafiki pikslowe. W sumie mam doświadczenie z tym, bo sam robiłem Exfonta do Niezwykłej przygody aby użyć ich jako ikonek do itemków. A Exfont to 1bitowy obrazek (no, 8-bitowy w odcieniach szarości ale używalne są tylko czarny i biały więc w sumie 1 bit).
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: Moje prace:Pixel art
Um nie widze grafik
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
- Hubertov
- Posty: 253
- Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07
Re: Moje prace:Pixel art
Dziwne... Ja też wcześniej miałem z nią lekkie problemy...BH Daimaouji pisze:Um nie widze grafik
Gram sobie w Star Łorsy, więc przedstawiam 4 bitowego sprita:
BIIIIIIIIIB! Jestem R2 d2! BIIIIIB!
- Hubertov
- Posty: 253
- Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07
Re: Moje prace:Pixel art
A long time ago in a galaxy far, far away... Hubertov painted a sprite!
BIB! R2 d2:
poziom bateri: 100%
BIB!
Przepraszam, że bez przezroczystości.
BIB! R2 d2:
poziom bateri: 100%
BIB!
Przepraszam, że bez przezroczystości.
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Moje prace:Pixel art
Podoba mi się że robisz chary do rm 95 XD.
Tylko trzeba wywalić środkową klatkę - ale to nie problem..
I zgadzam się z Rave im mniej kolorów tym łatwiej stawiać pikselki, właśnie najłatwiej robić 1 bita ( też robię Exfont - ten sam cel co miał Rave XD). Łatwo jest też stawiać piksele na określonej z góry palecie (np na palecie NESa).
W końcu największą i najtrudniejsza sztuką jest odpowiedni dobór i użycie określonych kolorów.
Tylko trzeba wywalić środkową klatkę - ale to nie problem..
I zgadzam się z Rave im mniej kolorów tym łatwiej stawiać pikselki, właśnie najłatwiej robić 1 bita ( też robię Exfont - ten sam cel co miał Rave XD). Łatwo jest też stawiać piksele na określonej z góry palecie (np na palecie NESa).
W końcu największą i najtrudniejsza sztuką jest odpowiedni dobór i użycie określonych kolorów.
- Hubertov
- Posty: 253
- Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07
Re:
Dla mnie najtrudniejszy jest początkowy lineart No i rysowanie pod kątem to też jest masakrycznie skomplikowane Nie wiem co ma ten char wspólnego z 95 ale ok xD Pewnie chodzi o kolory- ale ja robię gierkę w stylu retro xdDragon Kamillo pisze:Podoba mi się że robisz chary do rm 95 XD.
Tylko trzeba wywalić środkową klatkę - ale to nie problem..
I zgadzam się z Rave im mniej kolorów tym łatwiej stawiać pikselki, właśnie najłatwiej robić 1 bita ( też robię Exfont - ten sam cel co miał Rave XD). Łatwo jest też stawiać piksele na określonej z góry palecie (np na palecie NESa).
W końcu największą i najtrudniejsza sztuką jest odpowiedni dobór i użycie określonych kolorów.
To fajnie, bo jest co oglądać Też miałem chwilowy problem z wcześniejszymi.BH Daimaouji pisze:No, to widze
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Moje prace:Pixel art
Chodzi o rozmiary XD 32x32piksli to rozmiar jednej klatki chara w 95 XD, a i styl też podobny.