[Xp] - The Hero
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- ravenone
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Re: [Xp] - The Hero
Kolory rzeczywiście można by nieco stonować, bo bije po oczach.
Ale lokacje wyglądają świetnie. Dawno nie widziałem takich map w XP:)
Ale lokacje wyglądają świetnie. Dawno nie widziałem takich map w XP:)
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: [Xp] - The Hero
Poprawiłem i już tak nie świeci.
Kolejna mapa:
"Góry Skaliste"
A i zapomniałem dodać że ta mapa jest we wcześniej fazie, jeszcze się zmieni i to za pewne zauważalnie.
Kolejna mapa:
"Góry Skaliste"
A i zapomniałem dodać że ta mapa jest we wcześniej fazie, jeszcze się zmieni i to za pewne zauważalnie.
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: [Xp] - The Hero
Pobawiłem się i dodałem parę elementów (suche drzewa wraz ze zmianą kolorystyki skał)
Dobra to na tyle, myślę że przez jakiś czas nie będę pokazywał screenów z mapami, niedługo będziecie mogli zobaczyć jak będą wyglądać drzewka umiejętności, i walki bo zamierzam je ulepszyć.
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: [Xp] - The Hero
Przesadzasz z tymi światełkami, całość wygląda przez to jak mocno zakurzona i niedbale wytarta.
Rzadko zwracam uwagę na takie drobiazgi, ale jakoś te dwa arbuzy rzuciły mi się tym razem mocno w oczy. Co one tam robią?
Rzadko zwracam uwagę na takie drobiazgi, ale jakoś te dwa arbuzy rzuciły mi się tym razem mocno w oczy. Co one tam robią?
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: [Xp] - The Hero
Nie wiem czy odnosisz się do lasu czy do gór jednakże, jeśli chodzi o góry to chciałem żeby tak właśnie wyglądały, ale chyba raczej tu chodzi o las, no tak masz rację trochę wygląda na zakurzony, wezmę tą uwagę do serca i coś poprawię.
Arbuzy? A tak jakoś xD
Arbuzy? A tak jakoś xD
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: [Xp] - The Hero
Wygląda ok, ale teraz powiedz mi, jak chodzić po takiej lokacji? Po kamieniach, co nie miałoby sensu, czy slalomem, co niszczyło by grywalność i klimat? Całkiem niepraktyczna. Puste przestrzenie nie są ok, symetryczność również, ale czasem za dużo takich "kwiatków" na lokacji, czyni ją niegrywalną :)
No, ale ogólnie trzymasz poziom mappingiem, ale nie przesadzaj z tymi efektami świetlnymi, czasem dają odwrotny efekt.
No, ale ogólnie trzymasz poziom mappingiem, ale nie przesadzaj z tymi efektami świetlnymi, czasem dają odwrotny efekt.
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: [Xp] - The Hero
Fear ja dodaję przykłady map, dlatego są nie grywalne. ;p
Ale ok spoko, a co do symetryczności właśnie mam zamiar ćwiczyć, ponieważ za bardzo nie miałem styczności z tilesetami gór, nadrobi się i będzie cacy. :)
Ale ok spoko, a co do symetryczności właśnie mam zamiar ćwiczyć, ponieważ za bardzo nie miałem styczności z tilesetami gór, nadrobi się i będzie cacy. :)
- Grentos
- Posty: 54
- Rejestracja: 06 sty 2014, 20:00
Re: [Xp] - The Hero
No gra najgorzej nie wygląda.
Co prawd nie czytałem niczego (:P) ale oprawa graficzna gry jest cacy.
Co prawd nie czytałem niczego (:P) ale oprawa graficzna gry jest cacy.
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: [Xp] - The Hero
Oprawa graficzna ciągle się zmienia, aktualizuję screeny w głównym poście, dodałem Góry skaliste zmieniłem Autotileset trawy, ciemniejsza ziemia itd.. Pewnie coś jeszcze dodam ale to już będą małe zmiany.
Olśniło mnie wczoraj by dodać coś fajnego do dziedziny Przetrwania, otóż stawianie sideł. Będą na mniejszą i na większą zwierzynę, system mam obmyślony nie będę zdradzał. :)
I przemyślałem Kowalstwo, co level będzie zmniejszać się szansa że nie uda nam się wytworzyć orężu lecz, przedmioty wszystkie wracają i możemy spróbować jeszcze raz wykuć.
Pracuję także nad upiększeniem Lasu Boques.
Oraz taka niespodzianka.
Planuję nagrać urywek z Prologu. ;)
Olśniło mnie wczoraj by dodać coś fajnego do dziedziny Przetrwania, otóż stawianie sideł. Będą na mniejszą i na większą zwierzynę, system mam obmyślony nie będę zdradzał. :)
I przemyślałem Kowalstwo, co level będzie zmniejszać się szansa że nie uda nam się wytworzyć orężu lecz, przedmioty wszystkie wracają i możemy spróbować jeszcze raz wykuć.
Pracuję także nad upiększeniem Lasu Boques.
Oraz taka niespodzianka.
Planuję nagrać urywek z Prologu. ;)
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [Xp] - The Hero
Miło że projekt nie upadł i nadal się rozwija, jestem ciekaw co dalej. Jednak mam pewne obawy, coraz większe odnośnie gry, ciągle tylko skupiasz się na grafice i mechanice, o fabule wiemy dosłownie tyle co nic =I
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: [Xp] - The Hero
Powiem ci szczerze że fabułę mam obmyśloną całkowicie w bani, i jestem z niej dumny chcę stworzyć historię zapierającą w dech w piersiach.
A czytałeś główny post, bo dodałem jakiś czas temu.
To opisanie prologu, a demko z prologiem na pewno się ukaże. :P
A czytałeś główny post, bo dodałem jakiś czas temu.
To opisanie prologu, a demko z prologiem na pewno się ukaże. :P
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [Xp] - The Hero
Czytałem, ale mówi nie za wiele. Co do demka tutaj pewnie zaskoczę innych, ale proszę byś go nie dawał =) Nie baw się w demka, tylko działaj do końca, przynajmniej smaku narobisz wszystkim, a i będzie większe zainteresowanie gdy wydasz pełniaka =)
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: [Xp] - The Hero
Prolog to tylko sprecyzowanie w Makerze opisu tej fabuły i tylko tyle, wszystko zdradziłem.
Grafiką się zajmuję po to by nie siedzieć cały czas przy dziedzinach, naprawdę sporo z nimi roboty, niby kopiowanie ale moim zdaniem to monotonność jest najgorsza.
Grafiką się zajmuję po to by nie siedzieć cały czas przy dziedzinach, naprawdę sporo z nimi roboty, niby kopiowanie ale moim zdaniem to monotonność jest najgorsza.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: [Xp] - The Hero
Muszę się zgodzić z Rahimem , nie wydawaj wersji demo.
A jeszcze lepiej mogłeś w ogóle gry nie zapowiadać i zdradzać co robisz... ja tak robię :)
A jeszcze lepiej mogłeś w ogóle gry nie zapowiadać i zdradzać co robisz... ja tak robię :)
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13