Skoro zapowiedź jest już na ultimie czemu by nie napisać tutaj.
FABUŁA:
Przebłyskiem powstania świata są legendy o Prastarym. Był on pierwszym na świecie i od niego się wszystko zaczęło. Tworząc światy jeden przykuł jego uwagę - Rivellon, w którym panowała nieustanna wojna.
Była to planeta składająca się z trzech kontynentów - Daran - w którym panowała potęga ludzka wypychająca nieludzi, Iforius - kontynent martwy, ze względu na brak ludności, i Jinn - kontynent nieludzi z władzą konstytucyjną.
Jednak każdy świat posiadał swoje wady, w tym przypadku były to Kręgi. Kręgi są to miejsca o dużym skupisku mocy magicznej pod którą zapieczętowane są demony. Kręgów jest 10, a każdy z nich jest blokowany przez Arcy-magów Światła. Byli oni przeszkoleni na najsurowszych uniwersytetach Rivellu. Jednak jeden z nich się sprzeciwił jego roli, twierdził, że wojna jest nieunikniona. Słyszał szepty jego umierających towarzyszy, które wydawał Herszt demonów którego więził. Nie mógł znieść głosów namawiających to odblokowania Kręgu. Zrobił to, Krąg został odblokowany, a zaraz po tym z podziemi wyłoniła się plugawa dłoń. Dłoń tego, który władał piekłem. W przeciągu kilku godzin ziemia zaczęła się rozsuwać i plugawić. Jedynym sposobem na ponowne zapieczętowanie Kręgów jest zabicie tych, którzy w nich spoczywali. Hersztem demonów jest Voarraim (czyt. Werrajm), którzy swoją moc posiadł od samego Prastarego. W królestwie Daranu - Zamek Arthura został oblężony. Miasto było dzielnie bronione przez straż, jednak większe zło przedostało się na dziedziniec Zamku. Miasto jest bezpieczne, jednak w zamku nadal panoszą się diabły. Masz na imię Nuntius, i jesteś posłańcem króla. Powiadomiłeś go o zbliżającym się najeździe hordy, przez co obrona została wzmocniona. Jednak posiadasz sekret który to może zmienić... Czy odważysz się odwrócić? Pamiętaj: Podczas gdy zamek upadł, rozkwitły pąki białych róż, zakrwawione bólem resztki twojego człowieczeństwa...
CECHY GRY:
-Podział na Rozdziały,
-Możliwość wyboru towarzyszy w trakcie gry,
-Liczne dodatki takie jak rybołówstwo, zielarstwo i zbieranie odchodów,
-Historie o straszliwym Uuiv,
-brak losowych walk, wszystkie potwory widoczne na mapie
-I wiele więcej których nie zdradzę, żeby nie psuć rozgrywki :P
UŻYTE SKRYPTY:
-Scene_Intro - Sabikku
-Poruszanie się potworów - Sabikku
-Kategoryzacja przedmiotów - Ayene
-Napisy końcowe - Ayene
-UMS - Ccoa
-QuestLog - Jaberwocky
-Asan'Tear Battle System - Ryex (Prawdopodobnie zostanie usunięty)
GRAFIKA:
-Inquisitor
-BenBen
-Po części RTP
MUZYKA I DZWIĘK:
-Spellforce 2
-Wiedzmin
-HoMM IV
-Kilka Autorskich
SŁOWA OD AUTORA:
Jest to moja druga gra. Na pierwszej uczyłem się ogarniać Makera i zdarzenia. Grałem też w inne gry by poczuć klimat i czegoś spróbować się nauczyć. Nie jest to może idealny projekt, ale jestem z niego dumny że tak daleko zachodzę.
W przyszłości chcę zrobić z tego trylogię - na każdy kontynent, ale to w swoim czasie.
STAN PRACY:
Fabuła jest już skończona i obmyślana. Mapping ma zaległości ale gra jest już w niewielu procentach skończona.
SCREENY: