Rok 2014 - projekty
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Rok 2014 - projekty
Jak w temacie, na jakie projekty czekacie w tym roku z naszej sceny rpg makera?
Osobiście jestem zainteresowany trzema projektami, które wyglądam non stop.
1) Kruk 2 - INRE:
Strasznie podobał mi się klimat gry, aż tętnił Wiedźminem, autor potrafił
odwzorować to to rm vx, a mówią że ten maker nie nadaje się do
takiego klimatu... Jeśli Kruk 2 będzie taki jak Kruk ( a testowałem już
kawałek części 2) a na to się zapowiada, to jeśli wyjdą następne GF,
będzie on jednym z moich faworytów.
viewtopic.php?f=30&t=4072&start=0
2) Krew Zdrajcy - Ravenone:
Jedna z bardziej znanych postaci sceny, a wszystko to dzięki trylogii WA,
które to wydał. Projekty odzwierciedlały klimat Gothic'a, miło się w nie grało,
raz trudniej, raz łatwiej, raz z bugami, jednak widać że autor dużo wkładał
w te gry, a z tego co widziałem co do Krwi Zdrajcy, będzie nie inaczej, ciekaw
jestem samej rozgrywki, jak i mechaniki gry, widziałem trailer, i zaciekawił mnie,
mimo że grafika nie specjalnie przypadła mi do gustu.
viewtopic.php?f=30&t=3926&start=0
3) Asgun - Noruj:
Grając w OzA, strasznie spodobał mi się sposób tworzenia domków,
wzorowany starymi grami z konsol. Dlatego też mimo iż zawsze nie
miałem chęci grać w tą grę z powodu samej grafiki, przełamałem się
i odpaliłem grę, prosty projekt, bez przekombinowywania,
dobry klimat rozgrywki, przyczynił się do tego iż mam chęć na więcej,
i oczekuje Asgun, mam tylko nadzieję że gra fabularnie, jak i charaktery
postaci będą jeszcze lepiej dopracowane od poprzedniczki.
viewtopic.php?f=30&t=3724&start=0
Osobiście jestem zainteresowany trzema projektami, które wyglądam non stop.
1) Kruk 2 - INRE:
Strasznie podobał mi się klimat gry, aż tętnił Wiedźminem, autor potrafił
odwzorować to to rm vx, a mówią że ten maker nie nadaje się do
takiego klimatu... Jeśli Kruk 2 będzie taki jak Kruk ( a testowałem już
kawałek części 2) a na to się zapowiada, to jeśli wyjdą następne GF,
będzie on jednym z moich faworytów.
viewtopic.php?f=30&t=4072&start=0
2) Krew Zdrajcy - Ravenone:
Jedna z bardziej znanych postaci sceny, a wszystko to dzięki trylogii WA,
które to wydał. Projekty odzwierciedlały klimat Gothic'a, miło się w nie grało,
raz trudniej, raz łatwiej, raz z bugami, jednak widać że autor dużo wkładał
w te gry, a z tego co widziałem co do Krwi Zdrajcy, będzie nie inaczej, ciekaw
jestem samej rozgrywki, jak i mechaniki gry, widziałem trailer, i zaciekawił mnie,
mimo że grafika nie specjalnie przypadła mi do gustu.
viewtopic.php?f=30&t=3926&start=0
3) Asgun - Noruj:
Grając w OzA, strasznie spodobał mi się sposób tworzenia domków,
wzorowany starymi grami z konsol. Dlatego też mimo iż zawsze nie
miałem chęci grać w tą grę z powodu samej grafiki, przełamałem się
i odpaliłem grę, prosty projekt, bez przekombinowywania,
dobry klimat rozgrywki, przyczynił się do tego iż mam chęć na więcej,
i oczekuje Asgun, mam tylko nadzieję że gra fabularnie, jak i charaktery
postaci będą jeszcze lepiej dopracowane od poprzedniczki.
viewtopic.php?f=30&t=3724&start=0
- Hubertov
- Posty: 253
- Rejestracja: 28 paź 2013, 16:07
Re: Rok 2014 - projekty
Obejrzałem Ojca Chrzestnego ^^
Czekam na gry wymienione wyżej + Tauron z ultimy.
http://forum.ultimateam.pl/Thread-XP-Tauron
Czekam na gry wymienione wyżej + Tauron z ultimy.
http://forum.ultimateam.pl/Thread-XP-Tauron
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Rok 2014 - projekty
Krew Zdrajcy mnie interesuje.
Czekam na horror od Akiego. Bardzo.
Z polskich najbardziej czekam/czekałem na "Magiczną Wieżę", ale chyba się nie doczekam.
Poza tym to ja czekam najbardziej na zagraniczne projekty. Border <3,
Blurred Line 2, Noradrenaline.
http://rpgmaker.net/games/6180/ Jest już demo. Konkretne walki.
Czekam na horror od Akiego. Bardzo.
Z polskich najbardziej czekam/czekałem na "Magiczną Wieżę", ale chyba się nie doczekam.
Poza tym to ja czekam najbardziej na zagraniczne projekty. Border <3,
Blurred Line 2, Noradrenaline.
http://rpgmaker.net/games/6180/ Jest już demo. Konkretne walki.
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Rok 2014 - projekty
Ja mam długą (i mało realną, niestety) listę życzeń, bo poza świętą trójcą potencjalnych hitów sezonu 2014, wymienionych przez Rahima, jest jeszcze sporo projektów, które chciałabym zobaczyć w tym roku.
Z tych, na które ostrzę sobie zęby li tylko na podstawie zapowiedzi, byłyby to min.: duże projekty z RMXP, tj. The Hero i Opowieści z Edorii. Poza tym takie, o których ostatnio cisza, a zapowiadały się tak smakowicie... Dla przykładu: Era Ciemności, Bracia de Posaran, CAM, Era Eteru, RTP. No i jeszcze obiecanki z GF-ów, że tak profilaktycznie wypomnę zwycięzcy. :P
Jeszcze bardziej chce mi się pograć w to, na co apetytu nabrałam na skutek zagrania w wersję demo. I tu też leci równo: Divinity Fatum, Hope, Saga Demonów, ciąg dalszy Lunatery, Arzack, Meowku, Jaworlandia... Hm, sporo tego.
A na dokładkę mam jeszcze nadzieję na niespodzianki, zwłaszcza ze strony młodych i (jeszcze;) pełnych zapału: Diabla, CrasheRa, Soula, Hubertova. No i po cichu liczę na to, że Zombik wreszcie wyzwoli się z demonicznych szponów Taerna i przygotuje swój kolejny, mniej lub bardziej dziwaczny, projekt. Tęsknię już za nimi.
Sceny zagranicznej nie śledzę na bieżąco, czasem zaglądam na rpgmaker.net i jak coś mi wpadnie w oko, to ściągam i gram. Ale na pewno bym się ucieszyła kontynuacją A Blurred Line, choć ewentualność jej powstania jest czysto teoretyczna. Border jest na Steam Greenlight, więc jak wszystko pójdzie zgodnie z planem autora, to za pełniaka niestety trzeba będzie zapłacić.
Z tych, na które ostrzę sobie zęby li tylko na podstawie zapowiedzi, byłyby to min.: duże projekty z RMXP, tj. The Hero i Opowieści z Edorii. Poza tym takie, o których ostatnio cisza, a zapowiadały się tak smakowicie... Dla przykładu: Era Ciemności, Bracia de Posaran, CAM, Era Eteru, RTP. No i jeszcze obiecanki z GF-ów, że tak profilaktycznie wypomnę zwycięzcy. :P
Jeszcze bardziej chce mi się pograć w to, na co apetytu nabrałam na skutek zagrania w wersję demo. I tu też leci równo: Divinity Fatum, Hope, Saga Demonów, ciąg dalszy Lunatery, Arzack, Meowku, Jaworlandia... Hm, sporo tego.
A na dokładkę mam jeszcze nadzieję na niespodzianki, zwłaszcza ze strony młodych i (jeszcze;) pełnych zapału: Diabla, CrasheRa, Soula, Hubertova. No i po cichu liczę na to, że Zombik wreszcie wyzwoli się z demonicznych szponów Taerna i przygotuje swój kolejny, mniej lub bardziej dziwaczny, projekt. Tęsknię już za nimi.
Sceny zagranicznej nie śledzę na bieżąco, czasem zaglądam na rpgmaker.net i jak coś mi wpadnie w oko, to ściągam i gram. Ale na pewno bym się ucieszyła kontynuacją A Blurred Line, choć ewentualność jej powstania jest czysto teoretyczna. Border jest na Steam Greenlight, więc jak wszystko pójdzie zgodnie z planem autora, to za pełniaka niestety trzeba będzie zapłacić.
- ravenone
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Re: Rok 2014 - projekty
Poza wspomnianymi Asgun i Krukiem czekałem też na projekty TagTeamu, ale są one coraz mniej realne.
Dlatego wolę poczekać na kolejne gry Diablo, przynajmniej wiem, że wyjdą:)
Dla porównania artykuł sprzed roku, czyli przegląd gier, na które czekaliśmy w 2013.
http://goniecrm.pl/analizy/produkcje2013.html
Dlatego wolę poczekać na kolejne gry Diablo, przynajmniej wiem, że wyjdą:)
Dla porównania artykuł sprzed roku, czyli przegląd gier, na które czekaliśmy w 2013.
http://goniecrm.pl/analizy/produkcje2013.html
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Rok 2014 - projekty
Gildia Fear'a ;_; straciłem nadzieje że już wyjdzie.
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Rok 2014 - projekty
Perfect World 1.6 (Zero), Parallel Worlds 2 (to niestety chyba już nie wyjdzie :<), Saga Demonów, Hope, Runo (czekam na te ciekawe walki). Oczywiście nie wymieniłem tutaj wszystkich dobrych projektów typu Krew Zdrajcy itp.,ale w te gry jeszcze nie miałem okazji zagrać. Jeżeli wyjdą wszystkie zapowiedziane projekty to będziemy mieli prawdopodobnie natłok gier lepszych niż przeciętniaki :)
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2014, 22:19 przez Soul, łącznie zmieniany 1 raz.
- Crashykk
- Posty: 724
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: Rok 2014 - projekty
Jeżeli chodzi o mnie, to może być ciężko. :CA na dokładkę mam jeszcze nadzieję na niespodzianki, zwłaszcza ze strony młodych i (jeszcze;) pełnych zapału: Diabla, CrasheRa, Soula, Hubertova.
Mimo, iż mam pomysł na fabułę zostałem zablokowany przez grafikę... Sam nie umiem takowej stworzyć, a do Ace nie mogę znaleźć nic mrocznego.
Udało mi się stworzyć jedynie ruchomy Title :C
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Rok 2014 - projekty
Co do tych młodych pełnych zapału...
Osobiście oczekuje gry Diabla, ale nie jestem nastawiony na nią w 100%
jednak muszę stwierdzić że Wrota Tartaru wyglądają dość w porządku, bynajmniej mapping, bo fabularnie jeszcze nie miałem okazji jej ocenić. Czy wyjdzie na 100 % nie mam pewności, poprzedni projekt Diablo został wstrzymany, a idą wakacje, ciepło się robi, znajomi, obowiązki rodzinne i różne wyjazdy mogą opóźnić projekt, mimo wszystko trzymam za niego kciuki, bo stara się coś przedstawić i osiągnąć.
Dla zaciekawionych w tym roku wyjdzie też Wind of Eladora, możliwe że z końcem wakacji, może trochę później... Jednak postanowiłem nie zaśmiecać Gospody zapowiedzią, ani niczym takim za radą Akiego jeśli nie będę miał czegoś więcej... Gdy projekt będzie dobiegał końcowi, i podrzucę go testerom dodam temat, jednak wszystko w odpowiednim czasie. Ciekawych zapraszam na moją stronę http://www.hidepage.hol.es gdzie znajdziecie jakieś nieuzupełnione do końca jeszcze informacje, zmienią się wraz z bliższym końcem projektu(co raz dodaje nowe screeny, aktualnie najnowsze są tutaj: http://imgur.com/a/8xjkB#0.
Osobiście oczekuje gry Diabla, ale nie jestem nastawiony na nią w 100%
jednak muszę stwierdzić że Wrota Tartaru wyglądają dość w porządku, bynajmniej mapping, bo fabularnie jeszcze nie miałem okazji jej ocenić. Czy wyjdzie na 100 % nie mam pewności, poprzedni projekt Diablo został wstrzymany, a idą wakacje, ciepło się robi, znajomi, obowiązki rodzinne i różne wyjazdy mogą opóźnić projekt, mimo wszystko trzymam za niego kciuki, bo stara się coś przedstawić i osiągnąć.
Dla zaciekawionych w tym roku wyjdzie też Wind of Eladora, możliwe że z końcem wakacji, może trochę później... Jednak postanowiłem nie zaśmiecać Gospody zapowiedzią, ani niczym takim za radą Akiego jeśli nie będę miał czegoś więcej... Gdy projekt będzie dobiegał końcowi, i podrzucę go testerom dodam temat, jednak wszystko w odpowiednim czasie. Ciekawych zapraszam na moją stronę http://www.hidepage.hol.es gdzie znajdziecie jakieś nieuzupełnione do końca jeszcze informacje, zmienią się wraz z bliższym końcem projektu(co raz dodaje nowe screeny, aktualnie najnowsze są tutaj: http://imgur.com/a/8xjkB#0.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Rok 2014 - projekty
http://filolozka.brood.pl/bynajmniej-a-przynajmniej/bynajmniej mapping
Ja swoją drogą czekam jak idiota na PW2, choć wiem że raczej nie wyjdzie. Podobała mi się pierwsza część, ciekawe co TiTek wykombinuje w części 2.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Rok 2014 - projekty
Również czekam na PW2 bardzo.
Dlaczego piszesz, że pewnie nie wyjdzie. Może po prostu Titek ma okres, w którym stwierdził, że nie ma co publikować newsów dla NICa, który z Rejwem spamują na SB strony.
Co do projektów TAG TEAMU m. Czekam, ale od kiedy zawyżyli ambicję w projektach nie dość, że prawie się nie pokazują na forum to jeszcze totalnie zmienili podejście do rma. Z boku to wygląda jak przykra konieczność, a nie zabawa i hobby jak to miało miejsce wcześniej stąd prawie ich w ogóle nie ma na forum. Bez sensu. Skoro dla nich rm to zabawa powinni jednak wrócić do robienia prostszych gier zamiast się męczyć.
Dlaczego piszesz, że pewnie nie wyjdzie. Może po prostu Titek ma okres, w którym stwierdził, że nie ma co publikować newsów dla NICa, który z Rejwem spamują na SB strony.
Co do projektów TAG TEAMU m. Czekam, ale od kiedy zawyżyli ambicję w projektach nie dość, że prawie się nie pokazują na forum to jeszcze totalnie zmienili podejście do rma. Z boku to wygląda jak przykra konieczność, a nie zabawa i hobby jak to miało miejsce wcześniej stąd prawie ich w ogóle nie ma na forum. Bez sensu. Skoro dla nich rm to zabawa powinni jednak wrócić do robienia prostszych gier zamiast się męczyć.