[Xp] - The Hero

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Witam, już dawno pisałem tu coś albo informowałem.

Teraz zajmuję się Drzewkiem umiejętności, dosyć dużo mi to czasu zabierze.
W między czasie zająłem się nowym interfejsem walk, oceniajcie. ;P

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 438
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: ravenone »

Battleback wyborny, tylko nieco odstają graficznie postacie z RM przy nim, za duży kontrast.
Sam go tworzysz czy to po prostu zdjęcie + maska świetlna?
I kiedy wyjdzie gra?
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Tak za pomocą zdjęcia, a tak dokładnie to screena.
Zrobiłem go w TES V Skyrim, a maskę świetlną dodałem w photoshopie.

Gra wyjdzie, możliwe że pod koniec 2015 roku.
Ponieważ pracę zacząłem w połowie 2013.
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: X-Tech »

Tworzenie map kształtowaniem terenu to jest właśnie tworzenie map i wygląda na to, że ty tak tworzysz te mapy np: góry, ale trudno być tego pewnym na 100%. Wrzuć jakąś mapę do tematu z całymi mapami + Pokaż rozgrywkę na filmie to dobra idea.

Nie wiem o co chodzi z tym naświetlaniem ekranu NAŁOŻONYMI obrazkami, ale źle to nie wygląda.
EKRAN Z walki spoko. Tak mogą wyglądać tła walk. Cień pod stworami za nisko, ale to taka mała bzdura. Z kolei kontrast między kolorowymi postaciami, a tłem rozmytym jak najbardziej OK. Tak wyglądała grafika w Way i było ciekawie.




Jedynie założenia co do premiery są dziwne i zabierają coś projektowi ;p
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Kryzz333 »

Rzeczywiście, terminy odległe.
Ile zajmować będzie dokładne przejście gry?
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Liczę na przynajmniej 25h, jeśli gracz będzie wykonywał zadania poboczne, penetrował okolice.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Kryzz333 »

Wow, to bardzo dużo.
Mam nadzieję, że będziesz miał czas i chęci na pracę nad taką dużą produkcją.
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

No niestety czasu brak, ale chęci są duże ;]
Tak wiem spóźniona reakcja :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Witam.
Wkrótce powinien pojawić się gameplay z gry, pokazujący mechanikę, nowe dodatki oraz jak będzie wyglądał całokształt czyli jak będzie przebiegać rozgrywka.

Jedyne co mogę powiedzieć to w szkole na luźnych lekcjach wymyślam umiejętności i czary do drzewka, także wymyślam wątki które będą w późniejszych rozdziałach.
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2014, 17:59 przez Dr.Man, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Rahim »

Dr.Man pisze: hameplay z gry
Zainteresowałeś mnie tym hameplayem z gry, serio.
To jakaś super moc głównego bohatera? XD
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Jeszcze w fazie testów ta moc. xD

Obrazek

Łapcie nowego screena
Obrazek
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Noruj »

Oczy mi się męczą od patrzenia na ten screen.
Czemu tu wszystko musi się świecić?
Obrazek
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Oj tam nie przesadzaj aż tak mocno nie świeci.
Dla mnie te "świecenie" dodaje klimatu, ale mogę trochę pokombinować żeby mniej świeciło, jeśli tak przeszkadza.
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Rahim »

Norek ma nieco racji, trochę przesady z tym *-*
Ogranicz to nieco bo zbyt świecąca gra może odrzucać, takie przekombinowanie na siłę też do niczego dobrego może nie prowadzić, ale ogólnie nadal jestem ciekaw co z tego wyjdzie.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Noruj »

Dr.Man pisze:Oj tam nie przesadzaj aż tak mocno nie świeci.
Dla mnie te "świecenie" dodaje klimatu, ale mogę trochę pokombinować żeby mniej świeciło, jeśli tak przeszkadza.
To jest fajny dodatek, ale z tego co widzę robisz w ten sposób każdą mapę. Też kiedyś ochoczo używałem masek świetlnych, fogów i innych dupereli, ale już wyobrażam sobie co będą przeżywały moje oczy jak będę musiał grać np. 30 minut w taką grę.
Zauważ, że przez to dodatkowo mapy są mniej czytelne. Trzeba się skupić, żeby coś na mapie dojrzeć, bo wszystko przesłaniają wielkie promienie słońca, fogi i światełka.

Czasem daje to fajny efekt, np. w jakimś świętym miejscu, lesie druidów, cokolwiek - ale według mnie przesadzasz.
Żeby nie było, niektóre mapy są fajne i nieźle to zrobiłeś - np. noc ( chociaż wciąż się zastanawiam skąd promienie światła z nieba w nocy), albo ta jaskinia, ale w przypadku lasów, to jest koszmar dla oczu.
Takie jest moje zdanie.
Obrazek
Zablokowany