Moje gameplaye
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Moje gameplaye
Ostatnio staram się tworzyć longplaye i play through z gierc i wrzucać na YT, Na razie nie mam za dużo tego, ale poniżej prezentuję wam moje wypociny:
Fighting Force 2 [PSX][LongPlay]:
1/3 - http://youtu.be/_rjEoGUWUeA [720p][02:00:00]
2/3 - http://youtu.be/_ZYTB98Ea8Q [720p][02:00:00]
3/3 - http://youtu.be/D0YTaoVLzB0 [720p][01:32:01]
Spyro the Dragon [PSX][LongPlay]:
1/3 - http://youtu.be/dnAG22bqSL0 [480p][02:00:00]
2/3 - http://youtu.be/QA3Ww_ltUig [480p][02:00:00]
3/3 - http://youtu.be/Uog8XXDZAxg [480p][01:56:46]
Aero Fighters [SNES][PlayThrough]:
1/1 - http://youtu.be/pxLrUDa4CFE [720p][00:18:50]
Dolucky No A.Soccer League [SNES][PlayThrough]:
1/1 - http://youtu.be/DONd-XnS4G4 [720p][00:49:51] - Niestety przez przypadek wgrałem to na moje drugie konto.
Patrząc na przykład na Aero Fighters nie myślcie sobie, że przeszedłem tą grę ze stratą tylko jednego życia (choć na filmiku tak to wygląda). Filmiki te nie maja na celu chwalenia się a jedynie pokazania jak to wygląda. W Aero Fighters ginąłem sporo razy, ale po nagraniu video wyciąłem skuchy w Sony Vegas. W Fighting Force powycinałem loadingi i inne zbędne shity. Mam raczej zamiar wszystkie filmy obrabiać w ten sposób dla płynniejszego oglądania.
Obecnie gram i nagrywam LongPlay z Vagrant Story (PSX), ale boję się o powodzenie tego projektu ze względu na kłopotliwą emulację Vagranta.
Fighting Force 2 [PSX][LongPlay]:
1/3 - http://youtu.be/_rjEoGUWUeA [720p][02:00:00]
2/3 - http://youtu.be/_ZYTB98Ea8Q [720p][02:00:00]
3/3 - http://youtu.be/D0YTaoVLzB0 [720p][01:32:01]
Spyro the Dragon [PSX][LongPlay]:
1/3 - http://youtu.be/dnAG22bqSL0 [480p][02:00:00]
2/3 - http://youtu.be/QA3Ww_ltUig [480p][02:00:00]
3/3 - http://youtu.be/Uog8XXDZAxg [480p][01:56:46]
Aero Fighters [SNES][PlayThrough]:
1/1 - http://youtu.be/pxLrUDa4CFE [720p][00:18:50]
Dolucky No A.Soccer League [SNES][PlayThrough]:
1/1 - http://youtu.be/DONd-XnS4G4 [720p][00:49:51] - Niestety przez przypadek wgrałem to na moje drugie konto.
Patrząc na przykład na Aero Fighters nie myślcie sobie, że przeszedłem tą grę ze stratą tylko jednego życia (choć na filmiku tak to wygląda). Filmiki te nie maja na celu chwalenia się a jedynie pokazania jak to wygląda. W Aero Fighters ginąłem sporo razy, ale po nagraniu video wyciąłem skuchy w Sony Vegas. W Fighting Force powycinałem loadingi i inne zbędne shity. Mam raczej zamiar wszystkie filmy obrabiać w ten sposób dla płynniejszego oglądania.
Obecnie gram i nagrywam LongPlay z Vagrant Story (PSX), ale boję się o powodzenie tego projektu ze względu na kłopotliwą emulację Vagranta.
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: Moje gameplaye
Dodałem nowy longplay ze Spyro the Dragon na PSX. Cały longplay zajmuje niecałe 6 godzin (części po 2h) w jakości 480p, bo do 720p zabrakło kilkanaście pikseli do wysokości...
Według mnie nie ma lepszego platformera niż Spyro the Dragon na PSX w tym stylu. Wszystko działa bardzo miodnie, płynnie, że chyba lepiej się nie da na PSX, Insomniac wyciągnął chyba maksa z PSX w serii Spyro. Oczywiście po sukcesie pierwszej części Insomniac poszedł za ciosem i stworzyli następne dwie części, które są jeszcze lepsze od jedynki. Jakby co to Insomniac jest również odpowiedzialny za całą serię Ratchet & Clank na PS2, oprócz Size Matters, która jest portem z PSP i gra ta stworzona została przez High Impact Games.
Wracając do sagi o Spyro, to z tego co wiem, wydane zostały również dwie części na DS i też inne części lub porty na takie konsole jak GBA, PS2, Wii, Xbox czy też iOS. Niestety żadna z nich nie była tworzona przez Insomniaca i to widać jak na widelcu grając chociażby w obie części na DSa. Co mi się osobiście nie podoba w częściach spoza PSX, to to, że twórcy zrobili ze Spyro jakiegoś madafakę i wygląda on jak jakiś mega zabójca i super poważnie, podczas gdy we wszystkich częściach na PSX Spyro to milutki zabawny smoczek. Jedynie Spyro z GBA jako tako odzwierciedla tego z PSX.
Obecnie podczas pisania tego postu konwertuje mi się druga część Spyro czyli Spyro the Dragon 2 - Ripto's Rage. Te już będą na bank w 720p.
Gorąco zachęcam do obejrzenia moich filmów i do zagrania w Spyro the Dragon.
Według mnie nie ma lepszego platformera niż Spyro the Dragon na PSX w tym stylu. Wszystko działa bardzo miodnie, płynnie, że chyba lepiej się nie da na PSX, Insomniac wyciągnął chyba maksa z PSX w serii Spyro. Oczywiście po sukcesie pierwszej części Insomniac poszedł za ciosem i stworzyli następne dwie części, które są jeszcze lepsze od jedynki. Jakby co to Insomniac jest również odpowiedzialny za całą serię Ratchet & Clank na PS2, oprócz Size Matters, która jest portem z PSP i gra ta stworzona została przez High Impact Games.
Wracając do sagi o Spyro, to z tego co wiem, wydane zostały również dwie części na DS i też inne części lub porty na takie konsole jak GBA, PS2, Wii, Xbox czy też iOS. Niestety żadna z nich nie była tworzona przez Insomniaca i to widać jak na widelcu grając chociażby w obie części na DSa. Co mi się osobiście nie podoba w częściach spoza PSX, to to, że twórcy zrobili ze Spyro jakiegoś madafakę i wygląda on jak jakiś mega zabójca i super poważnie, podczas gdy we wszystkich częściach na PSX Spyro to milutki zabawny smoczek. Jedynie Spyro z GBA jako tako odzwierciedla tego z PSX.
Obecnie podczas pisania tego postu konwertuje mi się druga część Spyro czyli Spyro the Dragon 2 - Ripto's Rage. Te już będą na bank w 720p.
Gorąco zachęcam do obejrzenia moich filmów i do zagrania w Spyro the Dragon.
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Moje gameplaye
Ostatnio (prawie) przeszedłem pierwszą część - ciągle nie mogłem się nadziwić jak ładnie ta gra wygląda w dużej rozdzielczości na emulatorze.
Zresztą w ogóle trójwymiarowe gry na PSX mają jakiś taki swoisty klimat, który jest nie do podrobienia.
Zresztą w ogóle trójwymiarowe gry na PSX mają jakiś taki swoisty klimat, który jest nie do podrobienia.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Moje gameplaye
Gry na PSX mają klimat.
Ukończyłem co najmniej raz Fighting Force 2 na psx.
Odkąd mam większy dysk trochę tych gier z psx się nazbierało.
Czy myślisz o nagraniu gameplay z:
Battle Formula (Super Spy Hunter) nes
Street Fighter 2010 (nes)
Ace Combat 3 (PSX)
Einhander (PSX) GENIALNY SHMUP
Silent Bomber (PSX)
Colony Wars (PSX)
Wipeout 3 (PSX)
Carnival Summer Recca (nes) *hard mode
GJ. Joe Atlantis Factor (nes)
Ninja Gaiden 2 (nes)
Megaman 5 (nes)
Power Blade 2 (nes)
(SUPER SPY HUNTER) to mix shmupa z grą pościgowo/wyścigową. Podobna momentami do Aero Fighters (etap wodny z transformacją w samolot) Street Fighter 2010 to platformer, w którym trzeba się nauczyć ruchów postaci, aby dobrze grać (podp. - salto to unik)
Obie gry uważam za należące do TOP 10 na nes ever made. Każdą ukończyłem kilkadziesiąt razy.
Ukończyłem co najmniej raz Fighting Force 2 na psx.
Odkąd mam większy dysk trochę tych gier z psx się nazbierało.
Czy myślisz o nagraniu gameplay z:
Battle Formula (Super Spy Hunter) nes
Street Fighter 2010 (nes)
Ace Combat 3 (PSX)
Einhander (PSX) GENIALNY SHMUP
Silent Bomber (PSX)
Colony Wars (PSX)
Wipeout 3 (PSX)
Carnival Summer Recca (nes) *hard mode
GJ. Joe Atlantis Factor (nes)
Ninja Gaiden 2 (nes)
Megaman 5 (nes)
Power Blade 2 (nes)
(SUPER SPY HUNTER) to mix shmupa z grą pościgowo/wyścigową. Podobna momentami do Aero Fighters (etap wodny z transformacją w samolot) Street Fighter 2010 to platformer, w którym trzeba się nauczyć ruchów postaci, aby dobrze grać (podp. - salto to unik)
Obie gry uważam za należące do TOP 10 na nes ever made. Każdą ukończyłem kilkadziesiąt razy.
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: Moje gameplaye
Skoro ukończyłeś je tyle razy, sam nie pomyślałeś o zrobieniu filmików z tych gierc?
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Moje gameplaye
Mogę spróbować zrobić perfekta z Street Fighter 2010. Najlepsza gra na nesa wg. mnie ever.kvachu pisze:Skoro ukończyłeś je tyle razy, sam nie pomyślałeś o zrobieniu filmików z tych gierc?
Inne nesowki też mogą wejść do gry, ale z komentarzem było by ciekawie XD
Z psixów nic nie nagram, bo mam za słaby PC.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Moje gameplaye
Są specjalne karty do nagrywania z konsol, podłączasz między konsolę a telewizor. Także są do psx, a właściwie to chyba niezależne od konsoli.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Moje gameplaye
No. "Jedyne" 480zł XDRave pisze:Są specjalne karty do nagrywania z konsol, podłączasz między konsolę a telewizor. Także są do psx, a właściwie to chyba niezależne od konsoli.
Ja mam lepszy pomysł. Obadam swój dekoder cyfrowy :P
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: Moje gameplaye
Na bank takim czymś nie nagrasz gry w lepszej jakości niż oferuje to emulator. W przypadku PSX jest wtyczka OpenGL do ePSXe, która robi cuda z tekstur i tych cudów na normalnej konsoli nie uświadczysz. Do tego dochodzi pewnie natywna rozdziałka, a jeśli tak to filmiki były by w rozdzielczości 320x240 czy coś w tym stylu? Ja teraz nagrywam w 1680x1080 i se nie wyobrażam takiej małej kichy.Rave pisze:Są specjalne karty do nagrywania z konsol, podłączasz między konsolę a telewizor. Także są do psx, a właściwie to chyba niezależne od konsoli.
@X-Tech
A co do tych gier z NES to wszystkie ściągnąłem sobie i może powalcze któregoś dnia. Troche mi to wygląda jakbyś chciał bym robił wideo z gier, w które napierasz ostro by siebie porównać do mnie. Ja się w ten sposób nie bawię, ja robie wideo by pokazać ludziom jak to wygląda, nie by pokazać im mojego skila.
Ale tak czy inaczej przynajmniej Ninja Gaiden i tak planowałem robić w przyszłości.
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Moje gameplaye
Prawie. Rozdziałka PSX to 640x480, czyli tyle co gry z XP. No i niektóre gry na emu nie ruszą, wtedy nie masz innej opcji jak wypalić cdr i z konsoli nagrywać.kvachu pisze:Do tego dochodzi pewnie natywna rozdziałka, a jeśli tak to filmiki były by w rozdzielczości 320x240 czy coś w tym stylu?
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Moje gameplaye
Rave, znowu wypowiadasz się na bazie jednego zdania wyczytanego gdzieś z Wiki. 640x480 to maksymalna rodziałka jaką mogło uzyskać PS1, ale prawie żadna gra nie pracowała w tym trybie, bo po prostu konsola nie dałaby rady. Pojedyncze title screeny, menusy, elementy statyczne mogą mieć taką rozdzielczość, ale same gry działały głównie w trybie 320x240px (a niektóre nawet w niższych).
edit
Mode 7 (nie mylić z "Mode 7" =)) - i to też tylko interlaced - wykorzystywał rzekomo w trybie gry jeden tytuł w historii PS1.
edit
Kod: Zaznacz cały
* NTSC Display Resolution
+-------+--------------------+-------------------+
| Mode | Resolution (H x V) | Scan |
+-------+--------------------+-------------------+
| 0 | 256 x 240 | |
| 1 | 320 x 240 | Non-Interlaced |
| 2 | 512 x 240 | |
| 3 | 640 x 240 | |
+-------+--------------------+-------------------+
| 4 | 256 x 480 | |
| 5 | 320 x 480 | Interlaced |
| 6 | 512 x 480 | |
| 7 | 640 x 480 | |
+-------+--------------------+-------------------+
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: Moje gameplaye
Tak jak pisze Jazz, ingame chyba nigdy wyżej jak 320x240. Zrobiłem masę screenow z psx za pomocą jakiegoś emu (chyba pSX), który robił zrzuty tylko i wyłącznie w natywnej rozdziałce i jedyne elementy jakie miały rozdziałkę większą niż 320x240, to title screeny i menusy, ale to też nie za często.
Rave, nie wiem skąd wziąłeś informacje, że 640x480 to natywna rozdziałka psx, ale może przestań czytać tamte źródło =).
Rave, nie wiem skąd wziąłeś informacje, że 640x480 to natywna rozdziałka psx, ale może przestań czytać tamte źródło =).
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Moje gameplaye
Ciekawe, zawsze myślałem, że gry na PSX miały stałą rozdzielczość (jedynie z drobną różnicą między PAL i NTSC), a tu okazuje się, że np. menusy w Gran Turismo 2 były w 640x480, a podczas samej gry rozdzielczość malała. =)
W ogóle zapomniałem powiedzieć wcześniej - bardzo dobrze, że robisz te longplaye bez żadnego komentarza, bo coraz rzadziej można takie znaleźć w tych czasach pełnych nieśmiesznych internetowych celebrytów. =)
Syphon Filter wymaga korzystania z drugiego analoga? Odświeżyłbym sobie na PSP. ;d
W ogóle zapomniałem powiedzieć wcześniej - bardzo dobrze, że robisz te longplaye bez żadnego komentarza, bo coraz rzadziej można takie znaleźć w tych czasach pełnych nieśmiesznych internetowych celebrytów. =)
Syphon Filter wymaga korzystania z drugiego analoga? Odświeżyłbym sobie na PSP. ;d
- tiberium
- Posty: 489
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06
Re: Moje gameplaye
Jazzwhisky pisze:Rave, znowu wypowiadasz się na bazie jednego zdania wyczytanego gdzieś z Wiki.
Piękny przykład, teoria mija się z praktyką.kvachu pisze:Tak jak pisze Jazz, [...]
Rave, nie wiem skąd wziąłeś informacje, że 640x480 to natywna rozdziałka psx, ale może przestań czytać tamte źródło =).
czyli gry z PSX idealnie nadają się dla rm2k, a nie xp.
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Forget the rest...