Złote Wrota - modyfikacja do Gothic 2 NK

PC, konsole i nie tylko...
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Złote Wrota - modyfikacja do Gothic 2 NK

Post autor: Rahim »

Nie zapominajmy że za dubbing brali się "fani" gry, nie każdy ma głos który był by perełką.
Porównując to z dubbingiem MT miecie i na kolana wykłada =)
Szczerze to ciężko mi ocenić Jarkendar, lubiłem go z podstawki, tą dzikość części wyspy, jednak modyfikacja pokazała nam jak można ten skrawek wyspy zagospodarować - wyszło fajnie, nawet bardzo =) Mod naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył, Czas Zapłaty miał nieść tyle samo radości, jednak nie wyszło autorom modyfikacji tak jak tu, i szczerze bardzo szybko mi się znudził :I
Co do wypowiedzi Noruja, to przecież dość często w samych podstawkach było nielogiczności, więc to chyba na porządku dziennym, ale faktycznie masz racje, Hagen (Hejgen xD) też mnie wkurzył chociażby tym tekstem z zaufaniem...
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Złote Wrota - modyfikacja do Gothic 2 NK

Post autor: McLaren »

Przed chwilą przeszedłem grę:) Powiem ,że twórcą Gothica nawet się nie śniło co mogliby zrobić w grze:) Niesamowita gra:) Mam ochotę wrócić do modelowania 3d i pomagać im przy projekcie:) Nowy świat jak na razie pusty płaski ale fajny:)
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Złote Wrota - modyfikacja do Gothic 2 NK

Post autor: Noruj »

W odniesieniu do ZW to trochę nie bardzo, bo technologiczne mod niczego nowego poza multi-dialogami niczego nie wprowadza :P Jesteśmy sto lat za ruskimi
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Złote Wrota - modyfikacja do Gothic 2 NK

Post autor: McLaren »

Noruj masz na myśli między innymi Dark Saga?
Wiesz ja myślałem ,że w ZW będą tarcze:) nie było... wkurzało mnie szukanie przedmiotów np. w misji Złe sny Apollosa nie mogłem znaleźć toporka... ale jakoś w końcu znalazłem...

Ale ta druga część będzie fajna ciekawe za ile lat ją skończą 7?
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Złote Wrota - modyfikacja do Gothic 2 NK

Post autor: Noruj »

Nie wiadomo, bo sami twórcy nie wiedzą, czy będzie to mod, czy nowa gra na innym silniku. W każdym razie jakoś pewnie 5-10 :P
I te questy faktycznie były beznadziejne.
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Złote Wrota - modyfikacja do Gothic 2 NK

Post autor: McLaren »

Hmm z skąd' to wiesz? Fajnie by było gdyby zrobili na własnym silniku :)

questy myślę ,że typowo Gothicowe ,dobrze ,że można latać na F8 ;) :D
Ostatnio zmieniony 22 cze 2014, 17:47 przez McLaren, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Złote Wrota - modyfikacja do Gothic 2 NK

Post autor: Noruj »

No nie wiem, w Gothicu nie było tak dużo questów na szukanie przedmiotów leżących gdzieś w krzakach.
W każdym razie, z "kąt" to wiem z forum modyfikacji i nie zgodzę się, że fajnie by było na nowym silniku : )
Zagrałem w to, bo to było zrobione na silniku Gothica do jakiego mam wielki sentyment. Na własny silnik ci ludzie nie mają umiejętność ( z trudem zrobili moda w 6 lat beż żadnych technologicznych innowacji i z masą błędów, w dodatku bez żadnych nowych grafik ) i czasu.
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Złote Wrota - modyfikacja do Gothic 2 NK

Post autor: McLaren »

Myślę ,że nie są potrzebne jakieś technologiczne innowacje... Jak dla mnie mod jest super:)
Czekam teraz na drugą część i być może napiszę do nich ,że pomogę w 3d:)
Jeszcze interesuje mnie mod Rzeka graficznie wygląda super:)
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Złote Wrota - modyfikacja do Gothic 2 NK

Post autor: Noruj »

To czy potrzeba czy nie, to inna kwestia. Po prostu nie wierzę, że ci sami ludzie zrobią grę na nowym silniku. Zresztą większość internautów im to odradza i słusznie. : P A innowacje jakieś by się przydały po kilkunastu latach od premiery G2 x d
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Złote Wrota - modyfikacja do Gothic 2 NK

Post autor: McLaren »

Jakich innowacji byś chciał w gothicu?
Bo ja chciałbym by w ZW w statystykach bohatera były dopisane umiejętności takie jak kopanie rudy itp. W oryginale autorzy gry nawet nie pomyśleli o tym albo im się nie chciało... tak jak za palisadą orków...
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Złote Wrota - modyfikacja do Gothic 2 NK

Post autor: Noruj »

Przede wszystkim nowe tereny, a nie obiecywanie wielkich nowych krain, które oglądamy w filmiku końcowym, fajnie by było jakby jakieś tarcze się pojawiły. No już nie mówię o takich rzeczach jak stamina, ktora była w Returingu ; P
Obrazek
ODPOWIEDZ