Gra RPG tworzona na programie RPG Maker XP
Gatunek: Fantasy
Świat gry
Spoiler:
Pozwól, że opowiem ci historię. Nie wiem czy wiesz, ale ludzie nie od zawsze żyli w Podziemiach...
Andoria Rok 356 Ery Ludzi
Każde królestwo ma swoje dobre i złe momenty. Po 356 latach panowania Gullonów, nadszedł zły moment. Ostatnim prawowitym władcą tronu był Norvard I. Jego problemem było to, że był zrodzony z kazirodczego związku. Bogom nie spodobało się, to że na tronie zasiada owoc bluźnierstwa przeciwko nim. Zapowiedzią końca królestwa miała być koronacja, podczas której otworzyła się ziemia i pochłonęła małą wioskę. Miało to oznaczać że Norvard doprowadzi ludzi do zagłady.
Rok 359 Ery Ludzi
Już w trzecim roku władzy Norvarda powoli zaczęły władać nim złe duchy. Postanowił, że póki jest spełna rozumu, podzieli królestwo pomiędzy najświatlejsze umysły kraju - magów. Tego samego roku wymknął się ze stolicy i udał się na północ, w stronę Doliny Wiatru.
Rok 375 Ery Ludzi
16 lat od odejścia Norvarda ze stolicy. Podział królestwa między magów okazał się być złym pomysłem. Wszyscy magowie chcieli stworzyć państwo idealne. Jednak do tego prowadziła wyłącznie jedna droga. Zjednoczyć sobie wszystkie dzielnice całego królestwa. Jednak magowie byli bardzo zadufani i gdy Roran dostał propozycję połączenia królestwa z magiem młodszym od siebie, wściekł się. Uznał propozycję za zniewagę i najechał kraj młodszego maga.
Rok 376 Ery Ludzi
Teraz wszystko było jasne, kraj podzielił się na wschód i zachód. Walki były krwawe, a ludzie musieli pracować w okrutnych warunkach, aby zapewnić swojemu kraju wystarczająco materiałów na broń i żywności dla wojska.
Rok 430 Ery Ludzi
Po 56 latach walk zachód wygrał, ze względu na lepsze warunki rolnicze i przemysłowe na swoich terytoriach. Jednak wojna nie odbyła się bez strat. Ludzie nie stanowili drugiej części wcześniejszej populacji, a w lasach i na drogach czaili się partyzanci, którzy domagali się zabójstwa wszystkich magów.
Rok 432 Ery Ludzi
Widząc jak ludzki ród jest niedoskonały, bogowie wysłali na ludzi chorobę, aby każdy zarażony po śmierci nie ginął, a walczył przeciwko ludziom. Pierwszą ofiarą bogów był ostatni z rodu Gullonów - Norvard - który od czasu śmierci przyjął imię Tur-Sang, co oznacza Pan Śmierci. Rozpoczął on krwawą krucjatę na rodzaj ludzki.
Rok 450 Ery Ludzi
Nikt z wysokiego kręgu magów nie przeżył. Ostatnia nadzieja tliła się w niedawnej partyzantce. Ostatkiem sił wyruszyli na zamek Tur-Sanga, do Doliny Wiatru. Zostali tam zdziesiątkowani. Niedobitki uciekły do jaskiń bogini Iliady i zasypały za sobą tunele, odcinając siebie od wroga, oraz od znanego im świata.
Rok 0 Ery Podziemia
Ludzie wybudowali nowy kraj zwany Dernier co oznacza "ostatni". Zielarze i wojownicy zapewniali przeżycie swojemu rodowi zapewniając im jedzenie. Wszystko zaczynało się powoli układać...
Rok 313 Ery Podziemia
Ludzie stworzyli nowy kraj, posiadali stolicę i dwie kopalnię z podziemnymi miastami. Jednak Tur-Sang przypomniał sobie o nich. Udało mu się dokopać do tuneli Lorji i zaatakować stolicę. Ludzie niczego się nie spodziewali. Uciekli do ostatniego miasta dalej od Lorji i tam się bronili. Ruiny stolicy nazwali Starą Lorją, a nowe miasto przechcili nazwą Lorja. Wszystko jednak wskazywało, że przepowiednia z czasów koronacji Norvarda właśnie się spełnia...
Andoria Rok 356 Ery Ludzi
Każde królestwo ma swoje dobre i złe momenty. Po 356 latach panowania Gullonów, nadszedł zły moment. Ostatnim prawowitym władcą tronu był Norvard I. Jego problemem było to, że był zrodzony z kazirodczego związku. Bogom nie spodobało się, to że na tronie zasiada owoc bluźnierstwa przeciwko nim. Zapowiedzią końca królestwa miała być koronacja, podczas której otworzyła się ziemia i pochłonęła małą wioskę. Miało to oznaczać że Norvard doprowadzi ludzi do zagłady.
Rok 359 Ery Ludzi
Już w trzecim roku władzy Norvarda powoli zaczęły władać nim złe duchy. Postanowił, że póki jest spełna rozumu, podzieli królestwo pomiędzy najświatlejsze umysły kraju - magów. Tego samego roku wymknął się ze stolicy i udał się na północ, w stronę Doliny Wiatru.
Rok 375 Ery Ludzi
16 lat od odejścia Norvarda ze stolicy. Podział królestwa między magów okazał się być złym pomysłem. Wszyscy magowie chcieli stworzyć państwo idealne. Jednak do tego prowadziła wyłącznie jedna droga. Zjednoczyć sobie wszystkie dzielnice całego królestwa. Jednak magowie byli bardzo zadufani i gdy Roran dostał propozycję połączenia królestwa z magiem młodszym od siebie, wściekł się. Uznał propozycję za zniewagę i najechał kraj młodszego maga.
Rok 376 Ery Ludzi
Teraz wszystko było jasne, kraj podzielił się na wschód i zachód. Walki były krwawe, a ludzie musieli pracować w okrutnych warunkach, aby zapewnić swojemu kraju wystarczająco materiałów na broń i żywności dla wojska.
Rok 430 Ery Ludzi
Po 56 latach walk zachód wygrał, ze względu na lepsze warunki rolnicze i przemysłowe na swoich terytoriach. Jednak wojna nie odbyła się bez strat. Ludzie nie stanowili drugiej części wcześniejszej populacji, a w lasach i na drogach czaili się partyzanci, którzy domagali się zabójstwa wszystkich magów.
Rok 432 Ery Ludzi
Widząc jak ludzki ród jest niedoskonały, bogowie wysłali na ludzi chorobę, aby każdy zarażony po śmierci nie ginął, a walczył przeciwko ludziom. Pierwszą ofiarą bogów był ostatni z rodu Gullonów - Norvard - który od czasu śmierci przyjął imię Tur-Sang, co oznacza Pan Śmierci. Rozpoczął on krwawą krucjatę na rodzaj ludzki.
Rok 450 Ery Ludzi
Nikt z wysokiego kręgu magów nie przeżył. Ostatnia nadzieja tliła się w niedawnej partyzantce. Ostatkiem sił wyruszyli na zamek Tur-Sanga, do Doliny Wiatru. Zostali tam zdziesiątkowani. Niedobitki uciekły do jaskiń bogini Iliady i zasypały za sobą tunele, odcinając siebie od wroga, oraz od znanego im świata.
Rok 0 Ery Podziemia
Ludzie wybudowali nowy kraj zwany Dernier co oznacza "ostatni". Zielarze i wojownicy zapewniali przeżycie swojemu rodowi zapewniając im jedzenie. Wszystko zaczynało się powoli układać...
Rok 313 Ery Podziemia
Ludzie stworzyli nowy kraj, posiadali stolicę i dwie kopalnię z podziemnymi miastami. Jednak Tur-Sang przypomniał sobie o nich. Udało mu się dokopać do tuneli Lorji i zaatakować stolicę. Ludzie niczego się nie spodziewali. Uciekli do ostatniego miasta dalej od Lorji i tam się bronili. Ruiny stolicy nazwali Starą Lorją, a nowe miasto przechcili nazwą Lorja. Wszystko jednak wskazywało, że przepowiednia z czasów koronacji Norvarda właśnie się spełnia...
Fabuła
Spoiler:
Wcielamy się w jednego z żołnierzy Lorji, Deltego, który dopiero skończył szkolenie poza Lorją - w Akademii Wojny. Delti wracając do domu ogląda sytuację, kiedy to aresztują jego brata za zabójstwo. Delti nie wierzy w taki przebieg wypadków i rusza do koszar, aby rozwiązać tą zagakę. Jednak nie wszystko jest takie proste jakie się wydaje, a aresztowanie Orika to tylko jedna część przedziwnej układanki. Kto za tym wszystkim stoi? Czy Orikowi i Deltemu uda się wyjść z tej intrygi bez szwanku? O tym przekonacie się grając w grę.
Mechanika
Spoiler:
- Tradycyjny RPG czyli nabijanie poziomów, zbieranie rewerów na ekwipunek i wykonywanie questów.
- Skrypt użyty na walkę to Atoa Battle System 3.
- Tworzenie broni dodającej unikalnych umiejętności.
- Do wyboru na początku gry będą 4 klasy.. Będą jeszcze użyte skrypty tj. nowy ekwipunek, dziennik czy inaczej pojawiająca się wiadomość.
- Co poziom dostajemy punkty umiejętności, trenera i punkty nauki. Za punkty będzie można nauczyć się umiejętności w drzewku umiejętności lub ulepszać talenty. Za punkty trenera wykupujemy stany/ataki powiązane z naszymi pupilami.
- W grze będzie można oswajać potwory. Potrzebne będzie tylko szczęście i odpowiednia umiejętność. Oczywiście bossów i b. silnych potworów nie będzie można łapać. Potwory normalnie zdobywają poziom i razem z nimi umiejętności. Jednak gdy potwór nam umrze w walce nie możemy go uzdrowić i trzeba będzie oswajać nowego. Potwory będą ginąć w razie niektórych scen fabularnych.
- Skrypt użyty na walkę to Atoa Battle System 3.
- Tworzenie broni dodającej unikalnych umiejętności.
- Do wyboru na początku gry będą 4 klasy.. Będą jeszcze użyte skrypty tj. nowy ekwipunek, dziennik czy inaczej pojawiająca się wiadomość.
- Co poziom dostajemy punkty umiejętności, trenera i punkty nauki. Za punkty będzie można nauczyć się umiejętności w drzewku umiejętności lub ulepszać talenty. Za punkty trenera wykupujemy stany/ataki powiązane z naszymi pupilami.
- W grze będzie można oswajać potwory. Potrzebne będzie tylko szczęście i odpowiednia umiejętność. Oczywiście bossów i b. silnych potworów nie będzie można łapać. Potwory normalnie zdobywają poziom i razem z nimi umiejętności. Jednak gdy potwór nam umrze w walce nie możemy go uzdrowić i trzeba będzie oswajać nowego. Potwory będą ginąć w razie niektórych scen fabularnych.
Klasy
Spoiler:
Mag,Łucznik,Wojownik,Złodziej
Każda klasa posiada trzy drzewka umiejętności/czarów. Mianowicie: ofensywne, defensywne i stanu. W defensywnych znajdują się bariery. Gdy użyjemy ognistej bariery i nasza postać zostanie zaatakowana ognistym czarem to Punkty życia się odnawiają.
Mag - magia żywiołów, dużo barier
Złodziej - dużo różnych negatywnych i pozytywnych stanów i tj. Odbijanie czarów
Łowca - Dużo grupowych ataków i stanów, dużo dobrych ataków na potwory
Wojownik - Dużo ofensywnych, stany poprawiające obronę i siłę
Każda klasa posiada trzy drzewka umiejętności/czarów. Mianowicie: ofensywne, defensywne i stanu. W defensywnych znajdują się bariery. Gdy użyjemy ognistej bariery i nasza postać zostanie zaatakowana ognistym czarem to Punkty życia się odnawiają.
Mag - magia żywiołów, dużo barier
Złodziej - dużo różnych negatywnych i pozytywnych stanów i tj. Odbijanie czarów
Łowca - Dużo grupowych ataków i stanów, dużo dobrych ataków na potwory
Wojownik - Dużo ofensywnych, stany poprawiające obronę i siłę
Talenty
Spoiler:
Zbieranie trofeów
Umiejętność zbierania trofeów ze zwierząt np. skóry. Ze wzrostem poziomu tej umiejętności będziemy potrafili pozyskać więcej trofeów z pojedynczego potwora.
Zbieractwo
Będą 2 poziomy zbieractwa. Im wyższy poziom tym rzadsze rośliny do zbierania. Roślin będzie ok. 20. Z roślin możemy potem przyrządzić mikstury.
Alchemia
3 poziomy alchemii pozwalają na przyrządzanie różnorodnych mikstur. Do przyrządzenia mikstury potrzebne są rośliny. Mikstury można przyrządzić przy stole alchemicznym. Nad ogniskiem nie możemy zrobić tego samego co na stole.
Górnictwo
Umiejętność wydobywania złóż węgla i rud miedzi, żelaza, złota, i mithrillu oraz skały obsydianowej, rubinów i diamentów.
Hutnictwo
Możliwość przetapiania rud miedzi, żelaza, złota i mithrillu. Możliwość przetopienia tylko w chucie.
Kowalstwo
Możliwość wykucia oręża, pancerzy, tarcz i hełmów z przetopionych rud. Te uzbrojenia będą dodawały specjalne umiejętności.
Kradzież kieszonkowa
Umiejętność obrabowywania NPC. Jeśli jednak nie mamy wystarczającej ilości sprytu to możemy zostać przyłapani i będziemy musieli zapłacić karę.
Otwieranie skrzyń
Umiejętność otwierania skrzyń za pomocą wytrychów. Wytrych może się złamać. I będą skrzynie otwierane tylko za pomocą klucza.
Handel
Umiejętność handlowania z kupcami. Im wyższy poziom tym mamy niższe ceny u handlarzy.
Umiejętność zbierania trofeów ze zwierząt np. skóry. Ze wzrostem poziomu tej umiejętności będziemy potrafili pozyskać więcej trofeów z pojedynczego potwora.
Zbieractwo
Będą 2 poziomy zbieractwa. Im wyższy poziom tym rzadsze rośliny do zbierania. Roślin będzie ok. 20. Z roślin możemy potem przyrządzić mikstury.
Alchemia
3 poziomy alchemii pozwalają na przyrządzanie różnorodnych mikstur. Do przyrządzenia mikstury potrzebne są rośliny. Mikstury można przyrządzić przy stole alchemicznym. Nad ogniskiem nie możemy zrobić tego samego co na stole.
Górnictwo
Umiejętność wydobywania złóż węgla i rud miedzi, żelaza, złota, i mithrillu oraz skały obsydianowej, rubinów i diamentów.
Hutnictwo
Możliwość przetapiania rud miedzi, żelaza, złota i mithrillu. Możliwość przetopienia tylko w chucie.
Kowalstwo
Możliwość wykucia oręża, pancerzy, tarcz i hełmów z przetopionych rud. Te uzbrojenia będą dodawały specjalne umiejętności.
Kradzież kieszonkowa
Umiejętność obrabowywania NPC. Jeśli jednak nie mamy wystarczającej ilości sprytu to możemy zostać przyłapani i będziemy musieli zapłacić karę.
Otwieranie skrzyń
Umiejętność otwierania skrzyń za pomocą wytrychów. Wytrych może się złamać. I będą skrzynie otwierane tylko za pomocą klucza.
Handel
Umiejętność handlowania z kupcami. Im wyższy poziom tym mamy niższe ceny u handlarzy.
ScreenShoty
Spoiler:
Główne Menu:
Lorja:
Kopalnie:
Cutscenka:
Dziennik:
Stara Lorja:
Lodowe jaskinie:
Walka:
Ekwipunek:
Zbieractwo:
Czary ofensywne maga:
System alchemii:
Lorja:
Kopalnie:
Cutscenka:
Dziennik:
Stara Lorja:
Lodowe jaskinie:
Walka:
Ekwipunek:
Zbieractwo:
Czary ofensywne maga:
System alchemii:
Credits
Spoiler:
GRAFIKA
Adrapnikram
Venesard
dollmage
Sithjester
Sranger141
Antoine
Inquistor
BenBen
xGamerPLz
Eterman
GreenRaven
Muzyka:
Jeremy Soul
Diablo 2
Seria Gothic i Risen
SKRYPTY
Adrapnikram
Reptile
Ayene
SephirothSpawn
Atoa
Rudy Guillan
Jaberwocky
Ccoa
Blizzard
Moghunter
A3D
Firewords
Szczególne podziękowania dla:
Testerów:
Kleo
Yorooikami
Kryzz333
Anathor
Diablo
Osobom, które wspierały mnie w tworzeniu:
Kryzz333
Anathor
Diablo
Piotr I (za komentarze dodające many)
Adrapnikram
Venesard
dollmage
Sithjester
Sranger141
Antoine
Inquistor
BenBen
xGamerPLz
Eterman
GreenRaven
Muzyka:
Jeremy Soul
Diablo 2
Seria Gothic i Risen
SKRYPTY
Adrapnikram
Reptile
Ayene
SephirothSpawn
Atoa
Rudy Guillan
Jaberwocky
Ccoa
Blizzard
Moghunter
A3D
Firewords
Szczególne podziękowania dla:
Testerów:
Kleo
Yorooikami
Kryzz333
Anathor
Diablo
Osobom, które wspierały mnie w tworzeniu:
Kryzz333
Anathor
Diablo
Piotr I (za komentarze dodające many)
Link do dema (ok. 33 Mb):
Przybliżona data ukończenia: Nie określono. Nie spieszy mi się. Najważniejszy jest fun.
Projekt zaczęty: 17.07.14