Podziemia

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Podziemia

Post autor: Adrap »

Obrazek
Gra RPG tworzona na programie RPG Maker XP
Gatunek: Fantasy

Świat gry
Spoiler:

Fabuła
Spoiler:

Mechanika
Spoiler:


Klasy

Spoiler:


Talenty

Spoiler:


ScreenShoty
Spoiler:


Credits
Spoiler:

Link do dema (ok. 33 Mb):
Obrazek

Przybliżona data ukończenia: Nie określono. Nie spieszy mi się. Najważniejszy jest fun.
Projekt zaczęty: 17.07.14
Ostatnio zmieniony 11 sty 2016, 23:40 przez Adrap, łącznie zmieniany 25 razy.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Podziemia

Post autor: Kryzz333 »

Hmm...
Wygląda całkiem nieźle, ale mimo wszystko niewiele ukazałeś w zapowiedzi (a błędy ortograficzne kłują w oczy... :? ).

Przedstawiona fabuła wygląda niestety bardzo typowo - wielka wojna z orkami i demoniczny/nieumarły władca to chyba najpowszechniejszy scenariusz gry RPG w RM XP...

Na dodatek widać parę nieścisłości - Tur-Sang chce się mścić na ludziach razem z orkami? Przecież to orkowie go wygnali...

Społeczeństwo w jaskiniach może być jednak bardzo ciekawym tematem, o ile zostanie dobrze wykorzystany.

Co do mechaniki, nie da się powiedzieć o niej zbyt wiele. Zapowiadane elementy są ciekawe, ale w zasadzie wszystko zależy jak będą wykonane. Ekrany z przetapiania i alchemii ładne.
A co do Handlu, z opisu wynika, że to raczej powinno się nazywać Retoryka, czy jakoś tak.
Myślę, że albo powinno być to tylko dla Złodzieja, albo dla wszystkich.


Grafika jak dla mnie jest przeciętna, zbyt taka... sterylna i martwa. Najlepiej wygląda kopalnia ze względu na ludzi. Może dodanie większej ilości głazów i innych "jaskiniowych" elementów, a także mgły i postaci ożywiłoby te mapy?


W zasadzie po zapowiedzi spodziewać się można wszystkiego. To jak gra będzie dobra i tak zadecyduje ostateczne wykonanie - jakość gameplayu.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Podziemia

Post autor: X-Tech »

Napiszę tak:
Opis świata/fabuła to ma trochę klimatu choć nie moje klimaty - klimat jest mroczny , a więc spoko. Wyobrażałem sobie mrok. Białe szkielety itd.Pomysł z państwem pod ziemią, jaskinie, mrok jest ok, ale niestety:

Grafika na screenach w ogóle nie jest mroczna i nie tak sobie ją wyobrażałem. To nie ma klimatu dla mnie mroku/podziemnego miasta (screen z jaskinia/ostatnia lokacja z fabryka - troche maja) - domy z dachami - jasność i wielobarwne elementy ? Chyba, że to jest na zewnątrz.

Kolorystyka/grafika menusów jest troche zła + KOLORY tam nie pasują do siebie.

Mechaniki: Nie koniecznie muszą sprawić, że gra nabierze tempa i stanie się przez to szybka ( te wszalakie zawody) i pełna zwrotów akcji, ale przy odpowiednim przemyśleniu może działać i dodawać klimatu do fabuły jednak sama grafika nie daje mi takiego klimatu jaki ma dawać fabuła/świat z ich opisu. Ostatnia lokacja z screena najlepsza. Więcej szaleństwa i fantazji w budowaniu lokacji wariuj z jaskiniami i tym co na ostatnim screenie i olewaj tutoriale do grafiki kombinuj, a bedzie ok
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Podziemia

Post autor: Adrap »

@X-Tech
Racja z tym klimatem. Dobra zmieniłem trochę mapy, dałem Dynamic Light efeckt na latarniach przyciemniłem w jaskiniach i dodałem fog'a. Kiedy tworzyłem te miasto pomyślałem, że będzie wesolutkie itd. Ale masz rację. Kto normalny chciałby mieszkać pod ziemią? Miasto przerobiłem jeszcze raz (niewiele zmian). Mapy fakt wydają się martwe, ponieważ nie wstawiłem tam eventów. Poprawię to i zamienię screeny wieczorem. Dzięki za podpowiedź.
@Kryzz333
Nie mści się na nich z przyczyn geograficznych - nie ma do nich jak dotrzeć. Lecz jest mowa (w intrze) o tym, że zabija potem również orki.

Mechanika to tylko dodatek do rozgrywki
Ale byków nastrzelałem, :shock: teraz powinno być ok.

EDIT: Zmieniłem Screenshoty na bardziej mroczne.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2015, 19:51 przez Adrap, łącznie zmieniany 4 razy.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Podziemia

Post autor: X-Tech »

Widzisz ? Nie mówiłem ? Teraz jest lepiej. Jest już bardziej dziko i groźnie na 1szym i ostatnim screeenie.
Faktycznie te miejsca są teraz mroczniejsze jak wypadałoby w świecie pod ziemią, ale
nadal to miasto z kwiatkami w oknach mnie nie przekonuje. Kwiaty w oknach pod ziemią ?
Naprawdę ? Trochę to wygląda jak jakieś radosne miasteczko przy zaćmieniu słońca xd

WG. MNIE DO świata podziemi pasuje styl (tileset) z 1szego screena i z ostatniego.
To co jest w walce(tło) powyżej jest też bez klimatu świata to jakieś jaja. Lasek, odbijające się światło słoneczne. Nie. Jaskinia totalnie mroczna - tak.

Staraj się po prostu budować grafę gry z elementów, które znajdują się pod ziemią to będzie git.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Podziemia

Post autor: Jazzwhisky »

Bardzo fajna mapa i ładna prezentacja projektu, zgadzam się, że poprawki idą w dobrym kierunku. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Podziemia

Post autor: Adrap »

@X-Tech
Te kwiatki i kolorowe domki to już dawno przeszłość, a w moim projecie są tylko 2 telesety XD. Po tym jak wstawiłem nowe screeny na forum też uznałem że to totalny kicz, a nie miałem kiedy tego zmienić (w sensie screenów). Niemniej dziękuje, że wyraziłeś swoje zdanie (zapraszam do tego wszystkich). Dzięks :-D
Ten Battleback prawdopodobnie nie będzie użyty w grze.
Ale zmienię screena na bardziej dark.
Obrazek
Kopalnia rud żelaza
Obrazek
Miato Lorja
Obrazek
Pijany trup
EDIT:
Każde dobre słowo zachęca mnie do dalszego tworzenia.
Każda krytyka (uzasadniona) sprawia, że projekt zyskuje krok do jakości, więc komentujcie i krytykujcie.

Ze związkiem ze zmianą klimatu zmieniona została fabuła (jakieś 1,5h siedziałem przy zeszycie, żeby trzymało się kupy), mechanika zapraszam do czytania i ogladania nowych screenow :mrgreen:

EDIT2: Zmienione creditsy
Ostatnio zmieniony 13 paź 2014, 01:23 przez Adrap, łącznie zmieniany 2 razy.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Podziemia

Post autor: X-Tech »

Klimat masz lepszy na mapach, ale nadal wygląd miasta jak typowe na zewnątrz mnie średnio przekonuje choć tym razem jest już nieźle i bardziej wiarygodnie. Spróbuj dodatkowo połączyć jego niektóre elementy z skałami może tak aby wyglądało, że budynki zostały zbudowane w małych wnękach - w skalnych ścianach/wybrzuszeniach - dodatkowo.

Te dachy nie pasują mi dlatego, że przecież domy w jaskiniach nie potrzebują ochrony przed deszczem, a jeśli potrzebują to musisz mieć w tym mieście jakaś ścieżka, która odprowadza wodę - widoczna i najlepiej nieustanny deszcz, a raczej krople spadające pionowo z góry (!) Radzę jednak coś kombinować coś ze skałami i dachami wg. mnie da lepszy klimat.
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Podziemia

Post autor: Klonoa »

Czas najwyzszy dorwac sie do tego proejktu i dopisac kilka swoich slow odnosnie ciekawie przedstawionego swiata gry.. pomijajac standardowa historie dla gier typu RPG ze starym System nabijania poziomow, pieniedzy itp. itd.

Osobiscie nie mam nic do XP jednak znam poniekad jego mozliwosci i klimat gry jeszcze nie jest tak wyczuwalny(przynajmniej dla mnie) jak chyba powinien byc zeby przykuc uwage wiekszej liczby liczacych wlasnie na dobry klimat.

Jezeli sam bym tworzyl gre gdzie akcja toczy sie pod ziemia to zdecydowanie sprobowalbym zrobic wszystkie miejsca o wiele ciemniejsze i dodac w miare wiarygodny system oswietlenia. Pewnie nie musze dawac przykladu o co mi dokladnie chodzi.
Jezeli gra ma sie toczyc w podziemiach to niech faktycznie bedzie tam ciemno co powinno zbudowac lepszy klimat - bohater moglby mimo wszystko miec przy sobie jakas mala latarynke czy cos.

Jezeli chodzi o same miasta to zgodze sie X-tech'em i nawet radzilbym je odrobine przerobic i dodac w nich skalne akcenty by dodac wiarygodnosci w to gdzie sie caly czas znajdujemy co rowniez pomorze zbudowac odrobine sam klimat. Nie wszyscy ludzie sa tak bogaci by miec piekne domy, a biedni beda zyc predzej w grotach lub hatach, ktore w kazdej chwili moga sie rozpasc badz siedziec dniami na ulicach proszac o grosz.

Osobisice zmienilbym takze wyglad systemu hutnictwa bo to mi po prostu smierdzi i widac tutaj Minecraft! Badz bardziej oryginalny i pomysl nad czyms co by moglo ladnie wygladac i nie mialoby wiekszego nawiazania do Minecraft.
Jako przyklad moglbys pozostawic wszystko jak jest tylko wyrzucic ten Minecraft. Kiedy gracz chcialby przetopic rude zelaza na sztabke zelaza to w chwili zaakceptowania na ekranie pojawilby sie ten charakterystyczny wiszacy rondel dla plynnych metali, do ktorego wpada ikona rudy zelaza i kiedy sie przewraca o 180 stopni to wylatuje z niego sztabka zelaza.

Obrazek
Prosty przyklad :)

Tak samo mozna cos wymyslic dla alchemii ^^ na przyklad nasz kochany rondel, do ktorego wpadaja skladniki i moze ewentualnie lyzka co miesza i wychodzi z niego to co uzyskalismy, jak nie to np. czarny dym i komunikat o porazce.

Projekt ogolnie wyglada bardzo ciekawie i widac, ze sie sam w te zapowiedz wciagnalem chcac tobie pomoc urozmaicic te gre, ale moge jeszcze spytac dlaczego mapa jest.. nadziemna? Mozliwe ze cos mi umknelo..
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Podziemia

Post autor: Adrap »

To taki mały spoiler :-D

A to kolejny:
Spoiler:
Spoiler:
Jak ogarnę lepiej pixelart :lol: to zrobię takie coś (tylko inaczej będzie wyglądało of course), myślałem bardziej o animowanym stole alchemicznym. Ale dzięks.
A co mam wywalić z tego minecrafta no bo nie grałem i nie wiem. Kursor (o ile wiem tam jest myszka). Coś z górnego okna? Z dolnego? Napis? Uściślij.

EDIT:
@UP to ma być RPG nie horror a światełe jest tyle żeby mniej więcej było jasno(nie chcę aby gracz nie widział tego co nie jest pod latarnią.
Mam strasznie ciemny ekran :k i nie wiem jaki odcień byłby dobry(?). Na moim komputerze są czarne te dachy. A te domki jest ich razem 10 (razem z tewerną itp.). Czyli dla bogatszych. Ale nie myślałem o grotach tylko szykałem jakiś postapokaliptycznych grafik.
Ostatnio zmieniony 22 lis 2014, 13:53 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Podziemia

Post autor: Klonoa »

Zakladam, ze nie byl to az tak duzy Spoiler co do samej gry.. zazwyczaj pierwsze rodzialy, glowne misje etc. sa bardzo krotkie i szybko wprowadzaja cie po prostu w swiat gry po to by zaraz potem wrzucic w bagno kolejnych rozdzialow.

Jezeli gra nazywa sie "Podziemia" to praktycznie kazdy w pierwszej chwili pomysli sobie, ze jest to tego typu gra gdzie przemierzasz glebokie jaskinie i groty zeby cos tam zabic, powstrzymac czy odnalezc jakas rzecz do uratowania swiata. Jezeli podziemne spoleczenstwo odegra przy udziale glownego bohatera jakies kluczowe zmiany w nadziemnym swiecie to wtedy tytul bedzie mial logiczne wytlumaczenie zwiazane scisle z fabula. Nie wiem, na pewno sie dowiemy jak skonczysz gre.

Nie mowie odrazu ze masz zmienic gre z RPG w Horror bo taki tez nie jest i nie bedzie moj zamiar, tylko zdecydowana wiekszosc ludzi posiada monitory oddajace lepiej widoczne kolory gdzie tez o kompletnej ciemnosci tez nie wspomnialem. Kazda gra w jakiej wystepuja jaskinie tradycyjnie ma je odrobine przyciemnione zeby oddac w nich ten "mrok" jaki w nich powinien byc im dalej sie zaglebiasz oddalajac jednoczesnie od zrodla swiatla. Dodanie wiekszego mroku razem z prostym systemem swiatel moglby takze wzbudzic w graczu te chec zwiedzenia ciemnych zakamarkow majac nadzieje na znalezienie jakiejs rudy czy moze tez malego skarbu.

Ale w kazdym badz razie byla to tylko moja propozycja, zostala odrzucona, wiecej z tym nic nie zrobie ^^

Co do "Hutnictwo VS Minecraft":
Rzecz najbardziej nawiazujaca do Minecraft to jest zdecydowanie gorna czesc ekranu hutnictwa, a mianowicie ten proces "gotowania" rud na sztabki. Mozliwe ze tylko mnie system przetapiania rud na sztabki bardzo przypomina grafike Minecraft z gotowania/przetapiania/przepalania, nie wiem, nie odzywam sie za innych.

Fajnie ze wpadles na wlasne pomysly ulepszenia tych systemow pod wzgledem wizualnym! Czekamy na dalsze nowinki z twojej strony w takim razie.
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Podziemia

Post autor: Adrap »

Aż mi się nie chciało wierzyć, że jest za jasno czy coś... Więc sprawdziłem to na kompie brata za 4300zł i faktycznie mieliście rację. Jest tam bardziej brązowo niż mrocznie. Dzisiaj wieczorem (a może później) w tym poście wstawie screeny z innym odcieniem i oświetleniem itd. Będą to prawdopodobnie ostatnie screeny z gry w zapowiedzi (najwyżej dojdą w kolejnych postach). Co kilka tygodni.
Obejrzałem również let's play minecraft (co ludzie w tym widzą?) i zmienię ten płomyk na coś innego.

Miejsce na screeny
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Podziemia

Post autor: GameBoy »

Mam strasznie ciemny ekran :k i nie wiem jaki odcień byłby dobry(?). Na moim komputerze są czarne te dachy. A te domki jest ich razem 10 (razem z tewerną itp.). Czyli dla bogatszych. Ale nie myślałem o grotach tylko szykałem jakiś postapokaliptycznych grafik.
Nie musisz aż tak bardzo przyciemniać ekranu, wystarczy zmienić jego odcień by zasymulować ciemność, na co zresztą już samemu wpadłeś.

Druga sprawa - ktoś tu czepiał się tych domków - nie wszystkie jaskinie są niskie, w niektórych można by spokojnie postawić kilkupiętrowy blok, największa znana nam jaskinia ma 70m wysokości. =) Stawianie więc budynków z dachem ma jak najbardziej sens. Będą chronić przed wilgocią i hałasem (w końcu w jaskini jest echo wzmacniające wszystkie dźwięki) oraz w razie jakiegoś zagrożenia będą bezpieczniejsze niż namiot.

Może dodałbyś więcej budynków zrobionych z kamienia? W końcu w jaskini łatwiej jest znaleźć kamień niż deski. Te drugie bardziej przydałby się jako paliwo do ognisk etc. niż jako materiał budowlany.

Generalnie projekt mi się podoba, tylko niepokoi mnie ta rzecz ze spoilera. Trochę marnowanie potencjału.

PS. Mam nadzieję, że przeczytałeś Podróż do wnętrza ziemi. =)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Podziemia

Post autor: X-Tech »

Adrapnikram pisze:Aż mi się nie chciało wierzyć, że jest za jasno czy coś... Więc sprawdziłem to na kompie brata za 4300zł i faktycznie mieliście rację. Jest tam bardziej brązowo niż mrocznie. Dzisiaj wieczorem (a może później) w tym poście wstawie screeny z innym odcieniem i oświetleniem itd. Będą to prawdopodobnie ostatnie screeny z gry w zapowiedzi (najwyżej dojdą w kolejnych postach). Co kilka tygodni.
Obejrzałem również let's play minecraft (co ludzie w tym widzą?) i zmienię ten płomyk na coś innego.

Miejsce na screeny
Odcień światła to ty akurat masz całkiem ciekawy. Nie wiem kto ci tak próbuje mącić, ale nienaturalny zielony jest dla mnie spoko, bo nie kojarzy się w ogóle z odcieniami nieba i ma swój klimat, a jasność jest też ok. Kolejna gra, która nie wyglądała by jak jakiś horror tylko miałaby swoj styl.

Co do domów, które były na ekranie nie zachowują klimatu przedstawionego świata i nieważne jakie byłoby ich usprawiedliwienie taki ich wygląd jak typowe budowanie na zewnątrz byłby naciągany na maksa nieważne jaki wybrano by materiał.

Szkoda, że tylko jeden akt ma być pod ziemią można by tu zbudować całą masę ciekawych sytuacji i lokacji wykorzystując patent na podziemny świat.


Moim zdaniem powinieneś trzymać się podziemia to o wiele ciekawsze.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Podziemia

Post autor: Adrap »

Ok mam już ciekawy zielonkawy odcień @-102@-85@-102.
Do tego brązowy fog.
Oświetlenie jest dopasowane do mapek.
Jeśli ktoś by znalazł jakiś tileset z postapokaliptycznymi domkami (z autorem albo linkiem do strony) w odcieniach ciemnegobrązu lub szaro-brązu byłbym wdzięczny i oczywiście do credits.

Fabuły wyraźnej jeszcze nie mam, ale pokombinuje tzn. porozmyślam na kiblu jakby wpleść w fabułę więcej jaskiń, ale nie obiecuję, że tak właśnie zrobię.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Zablokowany