Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Wydarzenia, komentarze, pomysły... Wszelkie dyskusje związane z RM.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: GameBoy »

Gdyby w takim Silent Hill zapis byłby w dowolnym momencie gra nie straszyłaby tak jak to się jej udaje w savepointami.
Zależy, np. dla mnie śmierć postaci w horrorze, gdzie jedyną konsekwencją porażki jest wczytanie ostatniego checkpointu i ponowne przechodzenie tych samych lokacji tylko denerwuje, nie widzę w tym nic strasznego.

Gram teraz w drugi sezon The Walking Dead, rozgrywka dostarcza masę adrenaliny, bo nie jest łatwo zginąć. Bardzo mnie to denerwowało w pierwszym sezonie, bo każda nieudana próba walki z zombiakiem psuła całe napięcie budowane podczas danej sceny.
Natomiast konsekwencje naszych decyzji w tej grze są nieodwracalne i nawet mimo tego, że całość jest bardzo wyreżyserowana i większość wyborów może być nieznacząca - cały czas w głowie kłębi się nam myśl "cholera, mogłem wybrać X zamiast Y, może ta postać by wtedy nie zginęła". To jest dużo lepsze od bicia potworów gazrurką albo bawienie się z nimi w pac-mana.

Chciałbym w sumie zagrać w taki horror w makerze (i nie tylko). Nie musiałby mieć nawet wielu wyborów, wystarczyłoby parę sekcji, gdzie zrobienie błędu ("śmierć") będzie miało długofalowy wpływ na historię/rozgrywkę, a nie krótkotrwałe ukaranie gracza powtórzeniem fragmentu rozgrywki. Oczywiście w takim przypadku zapis musiałby być jak w Dark Souls czy wspomnianym TWD, gdzie można wczytać tylko jeden stan gry - tu i teraz.
Dla mnie jest istotne, aby w grze postaci często ze sobą prowadziły krótkie ciekawe gadki na temat lokacji, do których dotrzemy i swoich wrażeń odnośnie różnych sytuacji
To te bym chciał zobaczyć w makerowym (i nie tylko) horrorze. Denerwują mnie sytuacje gdy postać w horrorze widząc jakąś maszkarę czy coś zupełnie nie reaguje w żadnej sposób na nią, a gracz z uśmiechem na twarzy biegnie ją oklepać gazrurką. =)

Podałeś za przykład Half-Life'a, ale Left 4 Dead jest jeszcze lepszy. Dialogi między bohaterami, ich uwagi na temat lokacji etc. tworzą z połowę klimatu tej gry. Do tego te rozmówki pełnią też funkcję w gameplayu, jeśli np. w polu widzenia postaci znajdzie się specjalny zarażony, czy apteczka to sami rzucają odpowiednim hasłem by poinformować resztę drużyny (i graczy) o danej sytuacji. Świetna rzecz.
Bardzo też mi się podoba, gdy gra jest skonstruowana zgodnie z zasadą brzytwy Ockhama i zawiera wyłącznie elementy, które są w niej niezbędne, bez udziwnień i wciskania na siłę czegoś niepotrzebnego
Zgadzam się w 100%. =)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: X-Tech »

Nie znam ani Dark Souls, ani Skyrim, ani Walking Dead, ani Left for Dead - nie grałem.



Bawiłem się w konsekwencje i to był mój pierwszy projekt w rmie ever (albo jeden z pierwszych), w których ogarniałem zasady jak działa rm. Zrobienie czegoś tworzyło nowy ciąg zdarzeń, bo czułem że tak właśnie się da w rmie i zawsze o czymś takim marzyłem. Tych rozgałęzień wyszło sporo. Problem w tym, że ty sobie nie zdajesz sprawy jak niewyobrażalnie ogromna ilość pracy z tego wyniknie w bardziej rozbudowanej grze. Chyba już sobie zdajesz - demko, które miałeś zrobić w tydzień, a miało się opierać na mechanice walking dead nie powstało, a minęły już miesiące...także masz ci los.

Można zrobić rozgałęzienia żeby się nie namęczyć, ale rozgrywka będzie trochę schematyczna. Mam parę pomysłów jak to zrobić i unikać przepracowania przy rozgałęzianiu bez schematów. Co jest tu najfajniejsze - nie ma na to żadnego sposobu w żywej fabule, bo za każdym razem powstanie inny problem. Tak naprawdę to się da bez większego bólu, ale wpaść na to jak to rozwijać i się nie namęczyć to już dla niektórych tylko jednostek. Stawianie na rozgałęzianie jako cel w sam sobie nie koniecznie przyniesie dobre rezultaty. Nic nie zastąpi dobrych wrażeń w trakcie gry nawet z liniową, ale świetną fabułą za to z rozgrywką, która daje wiele sposobów na przechodzenie gry - gra w której kilka razy możemy mieć wpływ na to co będzie na końcu i trochę dalej...może być lepsza.

Co do komentarzy w rmie zmechanizowane zdarzają się np: w trakcie walk/po walkach, ale wiadomo można to zrobić jeszcze ciekawiej i się nie wysilać zbytnio.

Co do save point/autosave nie ma innej opcji w horrorach, aby działały - jest jeszcze jedna brak save w ogóle, ale to znów na mini horror prawie na poziomie gry arcade, ALE TEŻ może być spoko.
Z tego co ty piszesz to po prostu chcesz się bać że zginiesz...nie z obawy przed śmiercią, ale tego co się po niej stanie. Jak to sobie wyobrażasz ? Zagrałeś w jedno Walking Dead, które opiera się w granie kilkoma postaciami na raz ? Jak to sobie wyobrażasz kiedy zginąłby James w Silent Hillach - że będziemy kierować jego duchem ? XD

@Kleo:
Co do Save ja pisałem to samo XD
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: Klonoa »

X-Tech pisze:Nie znam ani Dark Souls, ani Skyrim, ani Walking Dead, ani Left for Dead - nie grałem.
To widze ze naprawde nie wiesz w co WARTO zagrac albo zapoznac sie z czyms dobrym!
Dark Souls for evah!!

Ale nie wciagajac sie w te dyskusje po prostu wtrace moje zdanie do glownego tematu wiec oto lista:
-Ciekawa trzymajaca w napieciu dluga fabula
-Poboczne fabuly, nie krotkie, nie polegajace tylko na zabij X, przynies Y, wroc do Z. Rozbudowane historie.
-Voice Actor. Bo przeciez jest TAK MALO gier z podkladem glosowym z maker'owek
-Zywe charaktery. Nie zadne stereotypowe plaskie postacie - musze w nich widziec zycie!
-Zywe lokacje. Nie zdane proste skrypty chodzenia z punktu A do punktu B. Prawdziwe, potezne sciezki razem z warunkami dla zachowan jakie sa aktywowane przez jakies zachowanie gracza.
-Mini cut-scen'ki. Typu w rogu na dole pojawia sie np. napis Nacisnij X gdzie gra jest na chwile pauzowana i odgrywany jest neutralny Dialog miedzy postaciami z druzyny. (Tales Of Xillia)
-Piekne zbudowane duze mapy.
-Inteligentni zywi przeciwnicy posiadajacy slabe i mocne strony jak np. slabosc na ogien, odpornosc na bronie obuchowe. Chodzacy po mapie robiacy swoje rzeczy.
-ABS z sylwetkami bohaterow od tylu z dynamicznym systemem walki.
-Systemy zbieractwa i tworzenia. Alchemia, platnerstwo, szycie itp. itd.
-Zmiany w wygladzie postaci zaleznie od zalozonego pancerza.

Moja wymarzona gra jaka chcialbym zobaczyc jest gra IDEALNA i takiej pewnie nigdy nie znajde ani sam pewnie nie stworze nawet jakby mialo to trwac kilkanascie lat haha. Przynajmniej wyrzucilem z siebie i podzielilem sie moja wizja gry wymarzonej przezemnie ^^

Peace!
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: X-Tech »

Twoja gra to musi być jakiś kolos. Najlepiej jakby tworzyło ją kilka scen rmowych z różnych krajów na raz. W każdym razie wizja szalona, ale ciekawe jakie ma szanse zaistnienia Xd


Ja mam na odwrót. Dla mnie nie musi gra być długa i obszerna i zajmować wiele godzin. Ważne, żeby był klimat, oryginalność i zaskakiwanie w trakcie gry, a może nawet szaleństwo, a rozgrywka nie była monotonna np: od monotonii mogą ratować różne zagadki, miniwyzwania w trakcie gry.
Za to te twoje rozwiązania, które nie stawiają na obszerność i długość mogłyby być ciekawym urozmaiceniem w niektorych grach.

ABS - taki jak w Ahriman Prophecy jak dla mnie jeszcze ujdzie i jest ok. Jest wręcz ciekawy. Opiera się na kombinowaniu zasobów, wykorzystaniu ekwipunku i skilli. To jest spoko - jak standardowy prawie bs z makera, ale bardziej zdynamizowany. To abs twórcy gry AP, a nie żaden gotowiec dlatego jest dobry i wykorzystany z głową.

Te wszelakie XASY i inne absy do tych nowych makerów niby zręcznościowe to pozbawiony klimatu syf jak dla mnie. Żadna gra z nimi mnie nie jarała. Każda była zrobiona źle.
To potwierdza, że umiejętność robienia własnych absów na potrzeby gry idzie w parze z umiejętnością robienia grywalności i klimatu absami w trakcie rozgrywki. Wszystko co wykorzystywało gotowe absy dla mnie okazywało się syfem bez klimatu i grywalności.
Jeśli miałby być abs to nie chciałbym, aby był zręcznościowy, ale własny - prowadzony z klimatem i zasobami/skillami/atrybutami tak jak ten w Ahriman Prophecy. To wymaga dość ciekawego myślenia.


Jeśli chodzi o grę z zręcznościową- walką wypadała znośnie tylko jeśli autor tworzył sam system walki na jej potrzeby - wtedy wychodził jakiś przyzwoity klimat i znośna, a czasem zaskakująca grywalność, ale i tak nie dorównuje to systemem walki, które opierają się głównie na myśleniu i są poprowadzone dobrze.
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: BH Daimaouji »

Klonoa pisze:Ale nie wciagajac sie w te dyskusje po prostu wtrace moje zdanie do glownego tematu wiec oto lista:
-Voice Actor. Bo przeciez jest TAK MALO gier z podkladem glosowym z maker'owek
Dziwne, jak ja prosze o głosy dla postaci, użytkownicy piszą coś o prawach autorskich

No nawet w grach DB są rzadko głosy postaci (poza DoaG, WM, DBbyK itp.) ciekawe czemu?
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: Adrap »

X, grałeś w Krew Zdrajcy jest użyty Mr.Moo ABS (ten zuy niedobry innymi słowy skryptowy).
Jeśli ci nie pasuje bo "takie gry z XP są lipa wgl się tną" to polecam zagrać w Kruka bo się nie tnie, a jak to nie ma klimatu to żadna gra nie ma klimatu.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: Klonoa »

BH Daimaouji pisze:
Klonoa pisze:Ale nie wciagajac sie w te dyskusje po prostu wtrace moje zdanie do glownego tematu wiec oto lista:
-Voice Actor. Bo przeciez jest TAK MALO gier z podkladem glosowym z maker'owek
Dziwne, jak ja prosze o głosy dla postaci, użytkownicy piszą coś o prawach autorskich
Dlugo mnie tutaj nie bylo i roznie przerwy robilem, ale zakladam ze jakbys robil jakas gre z voice actorem to bym mogl swojego nie brzmiewalnego glosu uzyczyc.
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: Dragon Kamillo »

Tu są dwa w sumie problemy: trzeba znaleźć dobrych aktorów i trzeba mieć dobry sprzęt, żeby nie szumiało itp. A z tym jest zawsze ciężko, więc najłatwiej zrobić komedię XD - kto pamięta er pe gie demo?

Do tego dźwięk będzie kupe ważył.
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 758
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: Preki »

Er pe gie Demo to klasyk :D A teksty mówione w wersji easy Spamthirowego Czołgu? :mrgreen: Kwestie mówione nie muszą też dużo zajmować, wszystko zależy od zbalansowania w kwestii waga/jakość, jest to do zrobienia, ważne aby tylko gra była tego bajeru warta.

Może ze Ska'ciem zrobimy "Operacje..." w wersji z głosem? :-D
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: X-Tech »

W makerze VX Ace da się używać jako plików dźwiękowych skompresowanych plików, a więc nie będzie ważył tonę, ale ta casualowa grafika XD Ja pamiętam ten kawał jakim było "erpegie" demo i potrafi jednak poprawić humor taki natłok amatorskich kumplowskich voice actingów.
Jeśli ktoś robiłby grę opartą na humorze i dodał do niej voiceacting kumpli na pewno zrobiłby w
ten sposób na mnie wrażenie. Uwielbiam kiedy ktoś włoży sporo pomysłów w coś nietypowego.
Czym to nagrywać zwykłym mikrofonem najlepiej jakimś pojemnościowym choć najtańszym.

Co do samego Voice Act pliki wav spakowane ważą dużo mniej, a więc nawet w makerze 2k3 to nie problem.
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: Klonoa »

Jezeli chodzi o usuwanie efektu szumu to nie jest do tego potrzebny jakis naprawde potezny sprzet tylko zamiast tego ustawia sie przed twarza specjalny bodajze nie tani mikrofon taki jakiego teraz uzywaja bardziej powazni ludzie publikujacy filmy na youtube. Tak rozwiazuje sie problem szumu.. bez obiecujacych kicz programow.

#Dragon Kamilo,
O aktorow nie jest wcale tak trudno bo przeciez kazdy polak podobno potrafi zgrywac wszystko wiec i kazdy by sie nadawal haha! Inna juz kwestia jest ton glosu i jego charakter gdzie moj zdecydowanie nadawalby sie dla jakiegos wiesniaka, cygana albo pijaka - takie ja mam wrazenie.
Less Less Arte
Obrazek
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: BH Daimaouji »

Klonoa pisze:
BH Daimaouji pisze:
Klonoa pisze:Ale nie wciagajac sie w te dyskusje po prostu wtrace moje zdanie do glownego tematu wiec oto lista:
-Voice Actor. Bo przeciez jest TAK MALO gier z podkladem glosowym z maker'owek
Dziwne, jak ja prosze o głosy dla postaci, użytkownicy piszą coś o prawach autorskich
jakbys robil jakas gre z voice actorem to bym mogl swojego nie brzmiewalnego glosu uzyczyc.
O tak, dałbym ci dużą role (gdyż wiele aktorów moich ulubionych postaci umarło np. Pumbukin)....albo role Narratora

Update

A oto co chciałbym zoabczyć w mojej wymarzonej grze o pokemonach:

-Pokemony tylko z 1 i 2 generacji (mogą pojawiać sie pare z pozostałych)
-Zpolszczone nazwy pokemonów (czyli nie np. Bulbasaur)
-Płeć pokemonów
-Walczymy razem z pokemonami a nie że jesteśmy ich dowódcami
-Dodać Misty :3
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: X-Tech »

Adrapnikram pisze:X, grałeś w Krew Zdrajcy jest użyty Mr.Moo ABS (ten zuy niedobry innymi słowy skryptowy).
Jeśli ci nie pasuje bo "takie gry z XP są lipa wgl się tną" to polecam zagrać w Kruka bo się nie tnie, a jak to nie ma klimatu to żadna gra nie ma klimatu.
Zagrałem już w Meowku, Kruka, Krew Zdrajcy i prawda jest taka, że w każdej z tych gier z tego co pograłem WALKA jest na jedno kopyto. Wrogowie zero inteligencji - nacierają i trzeba ich kosić nim się zbliżą. Blokują się na przeszkodach. No wykorzystanie tego całego "osławionego" Mr Mo ABS na wypasie dosłownie XDDD



W rmie przy takiej kratownicy jeśli już ma być ABS NIE POWINNO się postawić na ilość, ale na jakość - aby wrogowie cechowali się jakimś wyzwaniem - autorzy gier powinni pomyśleć nad ciekawym przeciwnikiem dodatkowym/podstawowym i zbudowaniem na tym gry (tak choć na 1 bądź dwóch wrogach, ale żeby byli z sensem i wyzwaniem)- by znów walka nie wyglądała jak walczenie z próbą trafienia w ganiającą za bohaterem kratkę, KTÓRa biega jak szalona i blokuje się na przeszkodach.


Tak wygląda większość przeciwników w tych całych ABS czyli jak ? Zawsze tak samo i bez pomysłu, a więc wskazane byłoby potrafić zrobić własnych przeciwników/skille (choć kilka ciekawych ataków, ale dobrych lub broni - choć z dwie/trzy), a nawet całego ABS, by coś wskórać - coś nowego- prostego (!), bo sama trudność trafienia w kratkę wroga, który biega za bohaterem jak wariat to jest to trochę śmieszne jak na abs, aby była z tego naprawdę dobra gra zręcznościowa, a samo uciekanie od zdarzenia wroga, które w dotknięciu rani również jest cienkie w tego rodzaju walce - wrogowie powinni atakować tak jak bohater - puszczać różne magery / ataki i celować - tak aby się dało unikać wszystkich ataków. Wtedy to faktycznie może zacząłby się jakiś sensowny ABS - wrogowie muszą zacząć być inteligentni w tych abs i atakować nie przez dotyk/zbliżenie się do nich jak do ognia, ale przez różne ataki, których zawsze da się unikać.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: McLaren »

Hmmm... To co napisałeś na ABS MR.MO to jest prawie w każdej grze, nie ma czegoś takiego jak sztuczna inteligencja w grach ,że w pewnej chwili ork pomyśli sobie (gothic) bezi jest na górka ja wskoczyć i go zabić... niestety ork będzie pod górką biegł w miejscu a my go z łuku zabijemy :)
Teraz przytoczę inny przykład wczoraj grając w Grand Theft Auto IV miałem misję podjechać po gościa, podjechałem a na chodniku stały kosze na śmieci npc nie mógł ich minąć dopiero wtedy gdy odjechałem kawałek dalej wygenerowała się nowa ścieżka i minął przeszkodę bokiem... Zapewne każdy z was mógłby przytoczyć wiele takich przykładów więc wracając czy ABS Mr.Mo jest taki zły?
Oczywiście ,że nie.

X-Tech nigdy nie grałeś w SKYRIM?!
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Jak powinna wyglądać wasza "wymarzona" gra z rpgmakera ?

Post autor: X-Tech »

Oczywiście, że jest zły. To co napisałeś z Ogrem do zrobienia...na przełącznik...
Oczywiście, że jest sztuczna inteligencja w przeciwnikach - ona ma określać jak się zachowują.

Dobry ABS(do zręcznościówki) to będzie taki, którego nikt nie używał - autor go zrobił sam. Wrogowie i bronie działają inaczej niż zawsze - dzięki temu gracz gra w coś nowego po odpaleniu. Jest wiele możliwości...
Jeśli ktoś robi własną grę z ABS to musi ABS zrobić sam...a jeśli używa gotowego to tak jakby w ogóle ni robił gry zręcznościowej, bo przeważnie takie gotowce są ograniczone i prawie nie da się ich modyfikować.

Gotowy ABS to zawsze z mojego doświadczenia porażka w grach RM i więcej tego samego i małe możliwości wpływu na to co jest.
Jeśli używasz gotowego ABS to nie ty zrobiłeś grę zręcznościową tylko wziąłeś fragment, który zrobił ktoś inny i udajesz, że to twoja robota, bo jaki masz wpływ w gotowym ABS na to co się dzieje ? Prawie, że zerowy. To już bardziej przypomina robienie mapy do jakiegoś Unreala za pomocą Unreal Edytora niż własna gra, bo każdy kto używa tego samego używa do tworzenia swoich walk tych samych elementów. Niezbędną podstawą w grze zręcznościowej jest własny ABS inaczej to nie ma o czym gadać.




Wstawiasz gotowy ABS nie tworzysz tylko edytujesz tak naprawdę cudzą gierkę. Bo czym tak naprawdę jest ABS ? Jest już gotową grą tylko nie rozstawiono w niej wrogów/skilli i przedmiotów.
Zablokowany