Maker: XP
Gatunek: rpg
Czas ukończenia: 2015/2016
Pomysł na grę pojawił się już podczas tworzenia Wrót Arkany 2. Dojrzewał przez ostatnie 4 lata i wreszcie zdecydowałem się go zrealizować.
FABUŁA:
Akcja gry będzie rozgrywać się 10 lat przed pierwszą częścią trylogii. Ponownie wrócimy na Akamron, żeby kierować poczynaniami wielorasowej Zielonej Kompanii.
Główny bohater tej drużyny to Cahil, rzezimieszek ze Scylii preferujący frywolny styl życia. Ma smykałkę do zdobywania savarów, ale równie szybko je traci. Poczynania naszego herosa i jego drużyny będą działy się w czasach, gdy wybucha Wielka Wojna. Cahil nie będzie ratował świata (ale jak to?!), tylko walczył o przetrwanie. Z racji tego uświadczymy kilka etapów przełączając się na postacie ważniejsze pod względem historycznym z czasów wojny. A główny bohater będzie również narratorem całej historii.
Gra jest odrębną historią i osoby nie znające trylogii będą mogły bez problemu
w nią zagrać.
NOWOŚCI:
- cały Akmaron zostanie zaprojektowany od podstaw z zachowaniem kluczowych lokacji z WA1
- rozbudowany crafting (same przepisy alchemiczne to prawie 20 pozycji)
- walka na pięści
- skradanie
- górnictwo
- kradzież kieszonkowa
- wykopywanie skarbów
- system QTE
- waypointy w stylu Diablo
- działający system ucieczki;)
OPRAWA AUDIO/WIDEO:
Część melodii użytych przy pierwszej części trylogii pozostanie niezmienionych dla zachowania klimatu pierwowzoru. Ponadto będziemy mogli usłyszeć klasyczne melodie z cRPGów (Wiedźmin, Lords of the Fallen, Risen 2) oraz kilka bardziej wyszukanych utworów.
Grafika bazuje na zasobach Kalibana i Inquisitora, koncept artach znalezionych w sieci i całej masy moich przeróbek.
DOWNLOAD:
http://www.mediafire.com/download/2id16 ... Geneza.rar
wersja 1.02
SCREENY: