@Dragon:
Ciemności zostały mocno ulepszone, na szczęście. Na razie był tylko 1 moment gdzie było za ciemno...
@Diablo:
Ogólnie tak: widzę, że zastosowałeś się do części wskazówek, a do części nie. Trochę szkoda, bo chodzi tu nawet o poprawienie zwykłych błędów i niedoróbek, czego nie zrobiłeś.
Czary rzeczywiście są teraz bardziej zróżnicowane, ale ich mądre użycie nie daje wielkiej przewagi. Nadal można przejść grę jednym czarem, ale zastosowanie przewag z różnorodności pomaga w walkach z bossami (chociaż i tak Wiatr i Plazma są najlepsze)
Na razie przeszedłem podziemia tuż po lokacji startowej i zrobiłem wątek ruin.
Poziom trudności jest spoko, ale zwiedzenie początkowych podziemi jest prawie niemożliwe (powiększyłeś je, czy mi się wydaje?)
Znalazłem trzy błędy:
- przy wyjściu z początkowych ruin (już na powierzchni) jest błąd z przenikaniem przez skały
- gdy otworzyłem skrzynkę naprzeciw wyjścia wywaliło mnie z gry, ale za za drugim podejściem już nie...
- duch
nie wyłącza się z czasem, co jest po chwili śmieszne
+ nie naprawiłeś błędu z teleportującym się strażnikiem i z mięśniakiem...
Ogólnie fajnie wrócić na "stare śmieci" i pograć w Arkanę Deluxe, chociaż w zasadzie nie dodaje większych usprawnień. Trochę szkoda, że nie ma aż tak wielu dodatków. Jutro pewnie dokończę grać.
Nowy wątek jest dosyć fajny, ale równocześnie niezbyt pogłębiony. Walka z
McLarenem fajna.