Graphic

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 661
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Postautor: McLaren » 24 lut 2015, 09:50

Dzięki Noruj:) Właściwie robię:D Dla ravenona do gry wioskę orków:) Nie jest lekko bo wciąż coś nowego domyślam i tworzę... Muszę poprawić ten szałas:)zabieram się zaraz za niego:)

Ok wykonałem poprawkę szałasu wygląda tak:
Obrazek
Bramę dodałem dla porównania ,teraz bardziej pasuje pod ten styl graficzny który wykreowałem :)
Brama nie jest zedytowania Dragon Kamillo;) Bale przemieniłem w innej:)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1666
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Graphic

Postautor: GameBoy » 24 lut 2015, 10:59

Dużo lepiej ten namiot wygląda.
Podwójna ściana pali to dobry pomysł, ale zrobiłbyś w końcu ich dolną część.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 661
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Postautor: McLaren » 24 lut 2015, 14:45

Postaram się coś zrobić z tą palisadą muszę poprzestawiać te bale jeden do góry drugi na dół dodatkowo zrobię parę kamieni i wystające szpikulce z ziemi:)

Chciałbym państwu zaprezentować jak będą wyglądały wnętrza ''namiotów orków'' użyłem gotowych przedmiotów do wypełnienia mojego dzieła ,przedmioty te zostały zedytowane poprzerabiane tak by pasowały i się świetnie prezentowały :)
Do mojej grafiki wnętrza dodałem również swojego orkowego kucharza.

Obrazek
Awatar użytkownika
SmoKe
Posty: 62
Rejestracja: 02 sie 2012, 15:33

Re: Graphic

Postautor: SmoKe » 24 lut 2015, 20:42

Sorry, ale jak dla mnie to tu się nic kupy nie trzyma. Rozmazane tekstury + te czarne kreski z painta wyglądają conajmniej brzydko :/
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 661
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Postautor: McLaren » 24 lut 2015, 22:51

Nie musisz przepraszać za to co piszesz, ja się nie obrażam :) gdybym miał się przejmować tym co ludzie mówią to bym dawno nic nie robił;)
Ma ktoś może inne zdanie na te wnętrze namiotu?
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1774
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Graphic

Postautor: Dragon Kamillo » 24 lut 2015, 23:04

Pomysł na wnętrze mi się bardzo podoba, z wykonaniem trochę gorzej - nie wszystkie przedmioty do siebie pasują, a i żeby zauważyć tego orka trzeba się nieźle przyjrzeć - jakoś taki niewidoczny. A i zapomniałeś o słupie na środku namiotu we wnętrzu, ten co w zewnętrznej grafice jest na samym czubku.

Grafika namiotu faktycznie lepsza, ale może mógłbyś coś zaradzić na te paintowe czarne kontury?
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 642
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Graphic

Postautor: Kryzz333 » 24 lut 2015, 23:14

Mi się niestety wnętrze w ogóle nie podoba. Chyba każdy z elementów jest w innym stylu.

A ork wygląda jak mebel.
Spoiler:
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 661
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Postautor: McLaren » 24 lut 2015, 23:20

Dzięki Dragon Kamillo:) Co do niewidoczności orka myślę ,że nie będzie z tym problemu bo ork jest animowany pali się ogień rusza się:) Pierwsze co jak się wejdzie do namiotu to go spostrzeżesz:)
Co do przedmiotów właśnie o to mi chodziło, chciałem żeby u kucharza było dużo ''kolorów'' najróżniejszych beczek, dzbanów, koszy wszystkiego :) co prawda pobrałem je z różnych Tilesets, może i nie są spójne ale właśnie o taki efekt mi chodziło:) No trochę tak jakby z lewej strony mam ciemniejsze rzeczy a z prawej jaskrawsze... ale chyba aż tak nie przeszkadza?
Słup... faktycznie nie pomyślałem o nim bo w zasadzie by mi przeszkadzał... e tam nie będzie go bo będzie szpecił i zajmował za dużo miejsca... ;)
Linie czarne paintowe na dachu namiotu są celowe bo widać kontury ''płacht'' jak się układają gdy je skasuję namiot może stracić ten rysunkowy styl...
A w środku chyba mogą odznaczać ścianki?
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1774
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Graphic

Postautor: Dragon Kamillo » 24 lut 2015, 23:21

W sumie to te orki się od samego początku zlewają z tilesetem. A tak nie powinno być.
Tylko że w środku te czarne linie wcale tak źle nie wyglądają.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 661
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Postautor: McLaren » 24 lut 2015, 23:27

Zdaje Ci się bo są nałożone tekstury ochronne, w grze wygląda inaczej:)
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1774
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Graphic

Postautor: Dragon Kamillo » 24 lut 2015, 23:30

Ja tu żadnej tekstury ochronnej nie widzę...
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 661
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Postautor: McLaren » 24 lut 2015, 23:40

Dobra może akurat w tym nie ma... szkoda ,że wcześniej tego nie napisałeś.
Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 205
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

Re: Graphic

Postautor: Venesard » 24 lut 2015, 23:41

Wykonanie całkiem całkiem staranne, ale strasznie mnie razi pseudo-iso-3D (wewnętrzne ścianki namiotu) połączone z wyposażeniem namiotu w 2D. Mój błędnik głupieje.
Elementy tilesetu średnio mi się spodobały, za to charactersy naprawdę świetne :-)
EDIT
Na wnętrze namiotu też nie nałożyłeś tekstur ochronnych :wink:
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 661
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Postautor: McLaren » 24 lut 2015, 23:50

Tak są nałożone zobacz czarne tło są takie smugi szare;)
Dzięki:) O wiele łatwiej byłoby mi zrobić kwadratowe szałasy ale nie miały by uroku.
Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 205
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

Re: Graphic

Postautor: Venesard » 25 lut 2015, 00:06

Nie muszą być kwadratowe by nie gryźć różnicą nachylenia :-) bo głównie różnica kątów nachylenia między namiotem a jego zawartością razi oczy. Zawartość wydaje się taka.. płaska.
Zwracam honor, faktycznie są te smugi. :-)

Wróć do „Galeria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość