Graphic

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

Dzięki Noruj:) Właściwie robię:D Dla ravenona do gry wioskę orków:) Nie jest lekko bo wciąż coś nowego domyślam i tworzę... Muszę poprawić ten szałas:)zabieram się zaraz za niego:)

Ok wykonałem poprawkę szałasu wygląda tak:
Obrazek
Bramę dodałem dla porównania ,teraz bardziej pasuje pod ten styl graficzny który wykreowałem :)
Brama nie jest zedytowania Dragon Kamillo;) Bale przemieniłem w innej:)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1768
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Graphic

Post autor: GameBoy »

Dużo lepiej ten namiot wygląda.
Podwójna ściana pali to dobry pomysł, ale zrobiłbyś w końcu ich dolną część.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

Postaram się coś zrobić z tą palisadą muszę poprzestawiać te bale jeden do góry drugi na dół dodatkowo zrobię parę kamieni i wystające szpikulce z ziemi:)

Chciałbym państwu zaprezentować jak będą wyglądały wnętrza ''namiotów orków'' użyłem gotowych przedmiotów do wypełnienia mojego dzieła ,przedmioty te zostały zedytowane poprzerabiane tak by pasowały i się świetnie prezentowały :)
Do mojej grafiki wnętrza dodałem również swojego orkowego kucharza.

Obrazek
Awatar użytkownika
SmoKe
Posty: 62
Rejestracja: 02 sie 2012, 15:33

Re: Graphic

Post autor: SmoKe »

Sorry, ale jak dla mnie to tu się nic kupy nie trzyma. Rozmazane tekstury + te czarne kreski z painta wyglądają conajmniej brzydko :/
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

Nie musisz przepraszać za to co piszesz, ja się nie obrażam :) gdybym miał się przejmować tym co ludzie mówią to bym dawno nic nie robił;)
Ma ktoś może inne zdanie na te wnętrze namiotu?
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1947
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Graphic

Post autor: Dragon Kamillo »

Pomysł na wnętrze mi się bardzo podoba, z wykonaniem trochę gorzej - nie wszystkie przedmioty do siebie pasują, a i żeby zauważyć tego orka trzeba się nieźle przyjrzeć - jakoś taki niewidoczny. A i zapomniałeś o słupie na środku namiotu we wnętrzu, ten co w zewnętrznej grafice jest na samym czubku.

Grafika namiotu faktycznie lepsza, ale może mógłbyś coś zaradzić na te paintowe czarne kontury?
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 819
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Graphic

Post autor: Kryzz333 »

Mi się niestety wnętrze w ogóle nie podoba. Chyba każdy z elementów jest w innym stylu.

A ork wygląda jak mebel.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

Dzięki Dragon Kamillo:) Co do niewidoczności orka myślę ,że nie będzie z tym problemu bo ork jest animowany pali się ogień rusza się:) Pierwsze co jak się wejdzie do namiotu to go spostrzeżesz:)
Co do przedmiotów właśnie o to mi chodziło, chciałem żeby u kucharza było dużo ''kolorów'' najróżniejszych beczek, dzbanów, koszy wszystkiego :) co prawda pobrałem je z różnych Tilesets, może i nie są spójne ale właśnie o taki efekt mi chodziło:) No trochę tak jakby z lewej strony mam ciemniejsze rzeczy a z prawej jaskrawsze... ale chyba aż tak nie przeszkadza?
Słup... faktycznie nie pomyślałem o nim bo w zasadzie by mi przeszkadzał... e tam nie będzie go bo będzie szpecił i zajmował za dużo miejsca... ;)
Linie czarne paintowe na dachu namiotu są celowe bo widać kontury ''płacht'' jak się układają gdy je skasuję namiot może stracić ten rysunkowy styl...
A w środku chyba mogą odznaczać ścianki?
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1947
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Graphic

Post autor: Dragon Kamillo »

W sumie to te orki się od samego początku zlewają z tilesetem. A tak nie powinno być.
Tylko że w środku te czarne linie wcale tak źle nie wyglądają.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

Zdaje Ci się bo są nałożone tekstury ochronne, w grze wygląda inaczej:)
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1947
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Graphic

Post autor: Dragon Kamillo »

Ja tu żadnej tekstury ochronnej nie widzę...
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

Dobra może akurat w tym nie ma... szkoda ,że wcześniej tego nie napisałeś.
Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 208
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

Re: Graphic

Post autor: Venesard »

Wykonanie całkiem całkiem staranne, ale strasznie mnie razi pseudo-iso-3D (wewnętrzne ścianki namiotu) połączone z wyposażeniem namiotu w 2D. Mój błędnik głupieje.
Elementy tilesetu średnio mi się spodobały, za to charactersy naprawdę świetne :-)
EDIT
Na wnętrze namiotu też nie nałożyłeś tekstur ochronnych :wink:
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Graphic

Post autor: McLaren »

Tak są nałożone zobacz czarne tło są takie smugi szare;)
Dzięki:) O wiele łatwiej byłoby mi zrobić kwadratowe szałasy ale nie miały by uroku.
Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 208
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

Re: Graphic

Post autor: Venesard »

Nie muszą być kwadratowe by nie gryźć różnicą nachylenia :-) bo głównie różnica kątów nachylenia między namiotem a jego zawartością razi oczy. Zawartość wydaje się taka.. płaska.
Zwracam honor, faktycznie są te smugi. :-)
ODPOWIEDZ