Graphic
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Graphic
Dzięki Noruj:) Właściwie robię:D Dla ravenona do gry wioskę orków:) Nie jest lekko bo wciąż coś nowego domyślam i tworzę... Muszę poprawić ten szałas:)zabieram się zaraz za niego:)
Ok wykonałem poprawkę szałasu wygląda tak:
Bramę dodałem dla porównania ,teraz bardziej pasuje pod ten styl graficzny który wykreowałem :)
Brama nie jest zedytowania Dragon Kamillo;) Bale przemieniłem w innej:)
Ok wykonałem poprawkę szałasu wygląda tak:
Bramę dodałem dla porównania ,teraz bardziej pasuje pod ten styl graficzny który wykreowałem :)
Brama nie jest zedytowania Dragon Kamillo;) Bale przemieniłem w innej:)
- GameBoy
- Posty: 1769
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Graphic
Dużo lepiej ten namiot wygląda.
Podwójna ściana pali to dobry pomysł, ale zrobiłbyś w końcu ich dolną część.
Podwójna ściana pali to dobry pomysł, ale zrobiłbyś w końcu ich dolną część.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Graphic
Postaram się coś zrobić z tą palisadą muszę poprzestawiać te bale jeden do góry drugi na dół dodatkowo zrobię parę kamieni i wystające szpikulce z ziemi:)
Chciałbym państwu zaprezentować jak będą wyglądały wnętrza ''namiotów orków'' użyłem gotowych przedmiotów do wypełnienia mojego dzieła ,przedmioty te zostały zedytowane poprzerabiane tak by pasowały i się świetnie prezentowały :)
Do mojej grafiki wnętrza dodałem również swojego orkowego kucharza.
Chciałbym państwu zaprezentować jak będą wyglądały wnętrza ''namiotów orków'' użyłem gotowych przedmiotów do wypełnienia mojego dzieła ,przedmioty te zostały zedytowane poprzerabiane tak by pasowały i się świetnie prezentowały :)
Do mojej grafiki wnętrza dodałem również swojego orkowego kucharza.
- SmoKe
- Posty: 62
- Rejestracja: 02 sie 2012, 15:33
Re: Graphic
Sorry, ale jak dla mnie to tu się nic kupy nie trzyma. Rozmazane tekstury + te czarne kreski z painta wyglądają conajmniej brzydko :/
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Graphic
Nie musisz przepraszać za to co piszesz, ja się nie obrażam :) gdybym miał się przejmować tym co ludzie mówią to bym dawno nic nie robił;)
Ma ktoś może inne zdanie na te wnętrze namiotu?
Ma ktoś może inne zdanie na te wnętrze namiotu?
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Graphic
Pomysł na wnętrze mi się bardzo podoba, z wykonaniem trochę gorzej - nie wszystkie przedmioty do siebie pasują, a i żeby zauważyć tego orka trzeba się nieźle przyjrzeć - jakoś taki niewidoczny. A i zapomniałeś o słupie na środku namiotu we wnętrzu, ten co w zewnętrznej grafice jest na samym czubku.
Grafika namiotu faktycznie lepsza, ale może mógłbyś coś zaradzić na te paintowe czarne kontury?
Grafika namiotu faktycznie lepsza, ale może mógłbyś coś zaradzić na te paintowe czarne kontury?
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Graphic
Mi się niestety wnętrze w ogóle nie podoba. Chyba każdy z elementów jest w innym stylu.
A ork wygląda jak mebel.
A ork wygląda jak mebel.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Graphic
Dzięki Dragon Kamillo:) Co do niewidoczności orka myślę ,że nie będzie z tym problemu bo ork jest animowany pali się ogień rusza się:) Pierwsze co jak się wejdzie do namiotu to go spostrzeżesz:)
Co do przedmiotów właśnie o to mi chodziło, chciałem żeby u kucharza było dużo ''kolorów'' najróżniejszych beczek, dzbanów, koszy wszystkiego :) co prawda pobrałem je z różnych Tilesets, może i nie są spójne ale właśnie o taki efekt mi chodziło:) No trochę tak jakby z lewej strony mam ciemniejsze rzeczy a z prawej jaskrawsze... ale chyba aż tak nie przeszkadza?
Słup... faktycznie nie pomyślałem o nim bo w zasadzie by mi przeszkadzał... e tam nie będzie go bo będzie szpecił i zajmował za dużo miejsca... ;)
Linie czarne paintowe na dachu namiotu są celowe bo widać kontury ''płacht'' jak się układają gdy je skasuję namiot może stracić ten rysunkowy styl...
A w środku chyba mogą odznaczać ścianki?
Co do przedmiotów właśnie o to mi chodziło, chciałem żeby u kucharza było dużo ''kolorów'' najróżniejszych beczek, dzbanów, koszy wszystkiego :) co prawda pobrałem je z różnych Tilesets, może i nie są spójne ale właśnie o taki efekt mi chodziło:) No trochę tak jakby z lewej strony mam ciemniejsze rzeczy a z prawej jaskrawsze... ale chyba aż tak nie przeszkadza?
Słup... faktycznie nie pomyślałem o nim bo w zasadzie by mi przeszkadzał... e tam nie będzie go bo będzie szpecił i zajmował za dużo miejsca... ;)
Linie czarne paintowe na dachu namiotu są celowe bo widać kontury ''płacht'' jak się układają gdy je skasuję namiot może stracić ten rysunkowy styl...
A w środku chyba mogą odznaczać ścianki?
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Graphic
W sumie to te orki się od samego początku zlewają z tilesetem. A tak nie powinno być.
Tylko że w środku te czarne linie wcale tak źle nie wyglądają.
Tylko że w środku te czarne linie wcale tak źle nie wyglądają.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Graphic
Zdaje Ci się bo są nałożone tekstury ochronne, w grze wygląda inaczej:)
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Graphic
Ja tu żadnej tekstury ochronnej nie widzę...
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Graphic
Dobra może akurat w tym nie ma... szkoda ,że wcześniej tego nie napisałeś.
- Venesard
- Posty: 208
- Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35
Re: Graphic
Wykonanie całkiem całkiem staranne, ale strasznie mnie razi pseudo-iso-3D (wewnętrzne ścianki namiotu) połączone z wyposażeniem namiotu w 2D. Mój błędnik głupieje.
Elementy tilesetu średnio mi się spodobały, za to charactersy naprawdę świetne
EDIT
Na wnętrze namiotu też nie nałożyłeś tekstur ochronnych
Elementy tilesetu średnio mi się spodobały, za to charactersy naprawdę świetne
EDIT
Na wnętrze namiotu też nie nałożyłeś tekstur ochronnych
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Graphic
Tak są nałożone zobacz czarne tło są takie smugi szare;)
Dzięki:) O wiele łatwiej byłoby mi zrobić kwadratowe szałasy ale nie miały by uroku.
Dzięki:) O wiele łatwiej byłoby mi zrobić kwadratowe szałasy ale nie miały by uroku.
- Venesard
- Posty: 208
- Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35
Re: Graphic
Nie muszą być kwadratowe by nie gryźć różnicą nachylenia bo głównie różnica kątów nachylenia między namiotem a jego zawartością razi oczy. Zawartość wydaje się taka.. płaska.
Zwracam honor, faktycznie są te smugi.
Zwracam honor, faktycznie są te smugi.