Sezon IV - kolejka 1

Start Sezonu VI!!!
Zablokowany

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 27 lut 2015, 00:55

Map001
0
Brak głosów
Map002
3
2%
Map003
2
2%
Map004
9
7%
Map005
25
19%
Map006
0
Brak głosów
Map007
14
11%
Map008
0
Brak głosów
Map009
5
4%
Map010
0
Brak głosów
Map011
5
4%
Map012
10
8%
Map013
7
5%
Map014
0
Brak głosów
Map015
6
5%
Map016
4
3%
Map017
6
5%
Map018
4
3%
Map019
0
Brak głosów
Map020
4
3%
Map021
3
2%
Map022
4
3%
Map023
3
2%
Map024
1
1%
Map025
2
2%
Map026
2
2%
Map027
8
6%
Map028
2
2%
Map029
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 129
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Jazzwhisky »

Ankieta nie pozwala na zmianę głosów i dodawanie kolejnych jeśli już oddaliście głos np. na 2 mapy wcześniej. Załatwiajcie zatem wszystko na raz, please.
Avaron pisze:Ważne pytanie! W przypadku gdy 5-10 osób będzie miało 0 głosów jak zostaną rozdane pkt?
Zgodnie z zasadami wszystkie te osoby dostaną po jednym punkcie (ale jeszcze nigdy nie zdarzyło się, by więcej niż 3 mapy dostały zero głosów).

edit
Ja mam inne pytanie - jakby co, w razie pomyłki, albo chociażby zmiany zdania - jest możliwość zmiany swoich głosów?
W jednym przypadku - jeśli ktoś omyłkowo zagłosuje na swoją mapę, niech zgłasza się od razu, uchroni go to przed dyskwalifikacją.
CrasheR pisze:2 runda zaczyna sie od razu po zakonczeniu glosowania?
W piątek, najprawdopodobniej po kilkunastu godzinach od zakończenia głosowania. Muszę sprawdzić i ogłosić wyniki, zestawić je w tabeli, zebrać info od zwycięzców o wyborze RM dla drugiej kolejki, zgrać to wszystko w czasie ze swoimi możliwościami/obecnością online i przygotować temat z nowym tilesetem.

Ah, naprawdę, bez dyskusji na temat autorstwa mapek (w tym informowania o jakichkolwiek cechach własnych prac), please. I będę bardzo wdzięczny za skupianie się na najlepszych mapach, bez niepotrzebnego pocisku, jeżeli już coś strasznie Wam się nie podoba.

I jeszcze jedna uwaga, zapomniałem, że w międzyczasie pojawiła się modyfikacja skryptu forum, która pozwala na głosowanie w jakiejkolwiek ankiecie tylko użytkownikom z minimum trzema postami. Dla jasności poprawiłem ten punkt w zasadach, do oddania głosu potrzebne są trzy posty, nie jeden.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Avaron
Posty: 34
Rejestracja: 26 sty 2015, 23:31

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Avaron »

Ogólnie podejrzewam którą mapę wykonał Xsiu :D jakoś pasuje mi ona do niego :> ogólnie wybrałem 3 prace :> ale według mnie wygrany jest już wybrany bo mapka po prostu boska :> w porównaniu do waszych prac to moja mapa wygląda jak bym nie posiadał wyobraźni :D jedna z map mi się spodobała lecz nie oddałem na nią głosu ze względu na pewne elementy :<. Ogólnie gratuluje wszystkim :>.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Crashykk »

Czyli jeden punkt mam w kieszeni xD
Nie wiem czy czasem gdzies nie jest to napisane, ale wole zapytac. 2 runda zaczyna sie od razu po zakonczeniu glosowania?
ObrazekObrazek
Obrazek
Avaron
Posty: 34
Rejestracja: 26 sty 2015, 23:31

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Avaron »

Tak wtedy jazz da nam tileset/chipset.
Ponad połowa prac nie otrzymała jeszcze żadnego głosu :< tak smutno trochę :> ciekawi mnie kto jest autorem piątki :D naprawdę ciekawe użycie tych gór :>.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Dragon Kamillo »

5 - najlepsza mapa w tej kolejce. Naprawdę świetne klify, fajne wykorzystanie suchych gałęzi + idealne umiejscowienie miasta na półwyspie. Teraz ponarzekam - te małe górki nie pasują, w porównaniu do tego klifu robi się dziwnie. Góry fajnie też żeby były złożone z tych skał, ale to już trzeba by było większej mapy. I do tego aż się prosi żeby miasta robić jako pomniejszone mapy rzeczywistego ich wyglądu - uniknęło by się wtedy kilku pod rząd tych samych budynków. Ale nic nie zmienia faktu że mapa genialna.
12 - po prostu mi się podoba. Jakby wyciągnięta z jakiegoś RPGa.
13 - głównie za te imitacje gór, podobny zabieg też jest w 7, ale w 13 cienie dodają sporo + mapa jest mimo wszystko lepsza.
17 - za białe szczyty - robią fajny przytulny klimacik, a środek mapy przy tym jest po prostu znośny.
9 - fajnie, byłoby wszystko dobrze gdyby nie ta pustynia i inne we wnętrzu największego muru.
22 - świetny pomysł z rozwalonymi przez dziury murami. Reszta mapy cienka.
2 - cierpi z powodu braku sensownych przejść między śniegiem i trawami.
25 - z jakiegoś powodu przypomina mi mapy z pierwszych FF
15 - za symetryczna, nie podoba mi się, przypomina mi mapę świata RPG Tsukuru z pewnej scenki z MN1 Mateusza.
8 - symetria, mało ciekawa.
Reszty mi się nie chce opisywać.
Avaron
Posty: 34
Rejestracja: 26 sty 2015, 23:31

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Avaron »

DK a reszta taka zła że aż się nie chce opisywać? czy z innego powodu?
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Dragon Kamillo »

Nie są takie złe, ale co mam brać w przedziały bo np niektóre mapy są strasznie do siebie podobne np: 29, 25, 21, 10, 3, 1 są trochę pustawe itp.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: X-Tech »

Faktycznie trochę ludzie zasługują na więcej uwagi z głosami dlatego też się rozpiszę na temat map



2 - Bardzo dużo elementów. Lokacja mocno rozbudowana jeśli nie najbardziej z wszystkich. Widać, że wzdłuż rzek toczy się wodna linia komunikacyjno transportowa zarówno jak i wg. dróg dojazdowych, które prowadzą do wielu różnych lokacji. Wszystko jest tu dla mnie ciekawe i fantazyjne. Podoba mi się bardzo.



5 - zauważyłem, że ta lokacja stara się postawić na jej wygląd z lotu ptaka dzięki ułożeniu skał, ale nie na ciekawość jej eksploracji. Układ kamieni i drzewek wzdłuż nich odwraca uwagę od tego poza tym czym naprawdę jest ta mapa.Na tej mapie nie ma prawie nic oryginalnego od strony pomysłów na zróżnicowanie jej fragmentów do zbadania - przez co nie różni się wiele konstrukcyjnie na tle reszty map. Jest tu pusto, a kolejne elementy mapy są od siebie odcięte totalnie, a więc zastanawiam się czy lokacja była planowana jako ładny układ kamieni czy mapa do gierki XD

7 - Przywodzi mi na myśl klimat dzikiego zachodu/ arabskiej pustyni. Podoba mi się wyjątkowo dobrze choć skały które znajdują się jako ściana w pobliżu wody nie wyglądają do końca tak jakby były pionowe, ale bardziej jakby leżały. Podobają mi się tutaj te skupiska miast o różnym przeznaczeniu.

8 - Wygląda jak miasto forteca. Ma swoje plusy, ale i minusy. Minusy to dla mnie miejsca z zielenią na tym całym terenie fortecy jakoś mi nie pasują do charakteru całości. Poza tym - przesadna symetria .


9 - Wygląda jak jakaś wyspa w rpg wojennym ? Nie jest zbyt to rozbudowane, ale daje radę.

11 - Kolejna lokacja która znów podoba mi się wyjątkowo dobrze. Tu się dzieje coś ciekawego choć ilość elementów do jej użycia jest niewielka. Znów dla mnie wielki potencjał na ciekawe przygody. Zniszczony mur obronny świadczy o przebytej walce i przetrwaniu zamku, który znajdował się za jego linią. Dla mnie poezja szczególnie to co się znajduje po drugiej stronie muru za zamkiem który przetrwał. Mam wrażenie, że to jedna z najciekawszych zaprezentowanych lokacji.

12 - podobna do 9. Wiecej wysepek.
13 - Podobna do 9 i 12 ale ma problem tak jak mapa numer 7 z pionowością tych skał które stanowią podwyższenie jednak widać, że tutaj cień próbuje nam "zemulować" wrażenie wysokości ci jest plusem.

15 - Wszystko jest tu nieprzekonywująco symetryczne, a przez co mało autentyczne, ale ma swój urok. Niezłe rozplanowanie koloru, ale czy mapa w grze to ma być obrazek czy ciekawa lokacja ?

17 - Prostota i schludnosc wysp na tej mapie rzucaja sie w oko. Kazdy el. jest lagodny i zroznicowany. Z drugiej strony nie jest zbyt zróżnicowane jako mapa i nie za dużo się tu dzieje.


18 - jak wyżej.

20 - Znów niezły potencjał opowieści. Jakaś tajemnicza lokacja okryta śniegiem łącząca się z wyspą o sprzyjających warunkach. To jest ciekawe dla mnie. Odrzuca mnie troche to iglo w symetrii z drzewem na wejsciu i ogólne wrażenie niedokończenia szczególnie górnej części mapy.

22 - Wygląda najbardziej dziwacznie ze wszystkich. Nie koniecznie ładnie, ale dziwnie i przez to mocno przyciąga moją uwagę. Wygląda jak jakaś planeta zniszczona wskutek jakiejś katastrofy/wojny ?

23 - Znów łagodne kolory jak w 17,18

25 - Proste, ale wiemy o co chodzi prawdopodobnie tajemnicza lokacja w której coś się magicznego wyrabia może jest to przetwórnia magicznego ziela ? Podoba mi sie.

26 - podobny temat schludnych zróżnicowanych wysepek. Sporo tu takich map.

27 - tu też są wysepki ale działa to inaczej. To działa na zasadzie zmian wysokości. Dużo się dzieje na tych lokacjach. Każda ma jakieś zadanie. Widać nawet kopalnie i dostęp do wody. Jednakże połączenia tych wysp za pomocą pnączy które ustawione są jedno po drugim nie przekonują w każdym razie bardzo podobają mi się te zmiany wysokości elementów.


Ogólnie mapiozy są naprawdę interesujące.
Avaron
Posty: 34
Rejestracja: 26 sty 2015, 23:31

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Avaron »

no racja 22 najbardziej przykuwa uwagę. wszystkie mapki są spoko :> jedne lepsze drugie gorsze ale żadna nie jest okropna :> dużo map ucierpiało przez sam program który sam wybiera jakie podłoże ma być użyte do jakiego elementu :/
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Adrap »

:shock: - Po zobaczeniu 4 mapki
Po zobaczeniu 5 mapki
Obrazek
Nie wiem czy mi się tak tylko zdaje że 5 wygra (zasłużenie) za dopasowanie kolorystyki do "niezmieniającego się" podłoża. Jak dla mnie mapki 4 i 5 tworzyli VX'owcy.
Ale na tych mapkach jest archipelagów...
Mapy te surrealistyczne (te "w niebie") to też się wyróżniają kolorystyką, jednak jakby była tylko 22 to oddałbym swój głos bo fantazja od tego bije (choćby ten statek). Ale przez to że nie jest jedyna w swoim rodzaju ma tylo 1 punkt (jak na razie)
Na co jeszcze zagłosowałem?
12 - Nie wiem tak fajnie mi się na nią patrzyło, ale teraz trochę żałuje wyboru na rzecz 7 bo też ma ładną kolorystykę i samo miasto ^^
15 - WOW, X napisał że to symetria, a dla mnie to bardziej harmonia uzupełnienie się elementów, dopiero gdy się przyjrzę widzę parę niedoróbek i niepasujących elementów. Dla mnie mapa najlepsza po 5
Na które zwróciłem uwagę:
Na 22 i 7 ale o tym już była mowa (coś mi tak śmierdzi ta 22 X-Techem)
23 Multum wysepek ale jakoś tak ładnie wyglądających ale brak ciekawych miejsc
2 Jak dla mnie artystyczny nieład
17-18 Na jakiej podstawie te mapki są dopasowywane? Bo te dwie są dla mnie niemal identyczne (pomysł, kolorystyka).


Gdzie te gnioty ja się pytam?? Ogólnie to chyba każda mapka ma swój odpowiednik lepszy lub gorszy. Kurczę fajne te mapki są. Wszystkie. Może z dwa-trzy gnioty by się znalazły ale to tylko 10% Twórzcie takie mapki do gier

Nie najadłem się tą kaszanką. Ale to nic bo popcorn od Venesarda już przybył XD
O_O Miał być z karmelem ty łachmyto!
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 238
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Prometherion »

Moje biedne oczy :) Jest z czego wybierać, jak będę miał czas to szerzej opiszę swoje wrażenia.
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 150
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Athanor »

Gdzie te gnioty ja się pytam?? Ogólnie to chyba każda mapka ma swój odpowiednik lepszy lub gorszy. Kurczę fajne te mapki są. Wszystkie. Może z dwa-trzy gnioty by się znalazły ale to tylko 10% Twórzcie takie mapki do gier
Nie najadłem się tą kaszanką. Ale to nic bo popcorn od Venesarda już przybył XD
O_O Miał być z karmelem ty łachmyto!
Za te słowa stawiam Ci nie tylko popcorn, ale i powiększoną dietetyczną colę i frytki :lol:

5, 12, 18 i 22 są tutaj najlepszymi, 22 jest meksyk, te motywy z latającymi statkami, whoaaa!
Awatar użytkownika
Sefiro

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo); Konrad Championship I (miejsce 2)
Posty: 93
Rejestracja: 20 wrz 2014, 14:22
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Sefiro »

5 i 12 najładniejsze, ale reszta też nie jest zła.
Jestem w szoku, nigdy nie myślałem, że z tego tilesetu można zrobić takie mapy xD
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Yoroiookami »

Całkiem ładne te mapki wyszły. Spodziewałem się czegoś gorszego. :shock:

Życzę każdemu powodzenia. :roll:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: McLaren »

Zagłosowałem na 5mapkę tylko na nią. Szkoda ,że nie miałem czasu bawić się w to...
Zablokowany