Sezon IV - kolejka 2
- Athanor
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
- Lokalizacja: Krypta
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 2
Mój starszy brat ocenił moją mapę świata jako totalnie denną i polecił wysłać pracę po kilku dniach i bardzo się nad nią starać, CHWAŁA MU!
Jeśli nawet zajmę ostatnie miejsce, dużo się przynajmniej nauczę o mapowaniu i poznam gust ludzi tutaj zamieszkujących, dziękuję.
Jeśli nawet zajmę ostatnie miejsce, dużo się przynajmniej nauczę o mapowaniu i poznam gust ludzi tutaj zamieszkujących, dziękuję.
- Prometherion
- Posty: 238
- Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31
Re: Sezon IV - kolejka 2
Przypuszczam, że w tej kolejce dostaniemy 30 bardzo podobnych map, z których ciężko będzie coś wybrać :) W ace można było klecić śnieżne lokacje, pustynne, tropikalne, tutaj mamy "niebieski świat", taka luźna refleksja, zobaczymy we wtorek:) Ja nadal myślę nad lokacją, mam kilka pomysłów.
PS. Właśnie zobaczyłem ikonkę LM przy nicku, ha, ha!
PS. Właśnie zobaczyłem ikonkę LM przy nicku, ha, ha!
Pracuję nad...
- ADI
- Posty: 97
- Rejestracja: 14 sie 2012, 15:59
- Lokalizacja: Końskie
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 2
Kaszany, kaszany, i kaszany....
Nie ma co się przejmować - ma być zabawnie.
Chipset rzeczywiście trochu inny XD
Też na początku było: "ściana czy podłoga?"
Ale idzie szybko ogarnąć :D
Powodzenia...
Nie ma co się przejmować - ma być zabawnie.
Chipset rzeczywiście trochu inny XD
Też na początku było: "ściana czy podłoga?"
Ale idzie szybko ogarnąć :D
Powodzenia...
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Sezon IV - kolejka 2
Uuu...
Ja wczoraj nie majstrowałem mapy tylko stworzyłem sobie "szkic" na mapie 100x100 i tam połączyłem co tam do siebie pasuje i stamtąd wszystko kopiuje.
"Przypuszczam, że w tej kolejce dostaniemy 30 bardzo podobnych map, z których ciężko będzie coś wybrać :)"
Trzeba wpaść na coś innego niż reszta żeby się mapa wyróżniała z tych kilkudziesięciu albo wykonać ją bardzo ładnie. Ja chyba coś takiego mam. Jeżeli nie mogę już typować kto wypadnie gorzej to wytypuje zwycięzce. Amadik. Od początku mi ten Chipset śmierdzi Perfeckt World. I jeszcze coś: Do dzieła Rave!
Ja wczoraj nie majstrowałem mapy tylko stworzyłem sobie "szkic" na mapie 100x100 i tam połączyłem co tam do siebie pasuje i stamtąd wszystko kopiuje.
"Przypuszczam, że w tej kolejce dostaniemy 30 bardzo podobnych map, z których ciężko będzie coś wybrać :)"
Trzeba wpaść na coś innego niż reszta żeby się mapa wyróżniała z tych kilkudziesięciu albo wykonać ją bardzo ładnie. Ja chyba coś takiego mam. Jeżeli nie mogę już typować kto wypadnie gorzej to wytypuje zwycięzce. Amadik. Od początku mi ten Chipset śmierdzi Perfeckt World. I jeszcze coś: Do dzieła Rave!
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Sezon IV - kolejka 2
Ja już wysłałem swoją mapkę. Swoją drogą to starałem się przedstawić lokację z pewnej bajki XD Niestety niektóre elementy są trochę inne, a ja nie pamiętam jak to wyglądało całkowicie, ale chyba się udało. Chyba nie dostanę tym razem 0 pkt, bo jak tak, to:
i charsetów!DE pisze:Wracam do rysowania tilesetow.
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Sezon IV - kolejka 2
Już widzę kolejne CISF na gońcu, gdzie podliczą ile razy w ciągu ligi mapperów padło słowo "kaszana" xD
Edit: w temacie z kolejką I doliczyłem się wszelkich wersji "kaszany" 19 razy. Oczywiście z wyłączeniem cytowanych kaszan.
Edit: w temacie z kolejką I doliczyłem się wszelkich wersji "kaszany" 19 razy. Oczywiście z wyłączeniem cytowanych kaszan.
Glico☆Magic?
- Yotta
- Posty: 39
- Rejestracja: 16 lut 2015, 20:02
- Lokalizacja: Dobre Miasto
Re: Sezon IV - kolejka 2
Zrobiłem dwie mapy, po czym wybrałem drugą (pierwsza jest nędzna). Teraz myślę, czy wysłać, czy zrobić nową.
Kto pyta, nie błądzi. Kto nie błądzi, ten znajdzie drogę. Kto znajdzie drogę, ten odnajdzie własne szczęście.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Sezon IV - kolejka 2
Ja tam zrobiłem jedną jak na razie, bo gdybym zrobił ich kilka miałbym dylemat z wrzuceniem i żal że nie wrzuciłem innej kreacji jeśli wrzucona nie osiągnęła by sukcesu na skalę światową, ale myślę nad czymś kreatywnym i genialnym awaryjnie. Może zmieni się jednak moja decyzja co do wysłania mapy i zniszczę was moją kaszaną ukrytą w rękawie.Yotta pisze:Zrobiłem dwie mapy, po czym wybrałem drugą (pierwsza jest nędzna). Teraz myślę, czy wysłać, czy zrobić nową.
- Deathwing
- Posty: 305
- Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 2
Mam dziwne wrażenie, że chipset jest niedopracowany i brakuje w nim paru elementów. Nie widzę np. lewego górnego rogu ciemnoniebieskiej podłogi/ściany (zależy jak tego użyć), który ładnie zlewałby się z "czarnym" tłem. Normalnie edytowałbym taki chipset, ale w konkursie to wprowadza niefajne ograniczenia. Inna sprawa, że tym razem jest dużo więcej możliwości kreatywnego wykorzystania elementów i ulepienia z nich czegoś naprawdę dziwnego, przez co mapki wbrew pozorom mogą się mocno różnić.
turn up the silence
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 2
Pomijając ograniczenie miejsca w chipsecie - też to zauważyłem, ale taki już urok/charakterystyka lokacji, że brakuje tego elementu. Dodam, że jeśli nic nie przegapiłem, to w oryginale ta druga grafika (prawy róg) występuje w grze tylko na jednym tile (!), stąd wahałem się, ale ostatecznie postanowiłem ją zachować nie dodając jej lustrzanego odbicia. Podobnie zastanawiałem się do ostatniej chwili co zrobić z jednobarwnym tile w górnej warstwie, ostatecznie także jest w zestawie. Tak czy inaczej, w obu sytuacjach był to wybór (jaki był, taki był), nie niedopracowanie.Deathwing pisze:Nie widzę np. lewego górnego rogu ciemnoniebieskiej podłogi/ściany (zależy jak tego użyć), który ładnie zlewałby się z "czarnym" tłem
Mam już 10 map. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Endvorte
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 lut 2015, 00:43
Re: Sezon IV - kolejka 2
W sumie też pomyślałem w podobny sposób. Po częściowym złożeniu pierwszej mapki, do głowy wpadła mi bardziej wykręcona i nieschematyczna koncepcja, jednak ostatecznie wywnioskowałem dwie rzeczy:X-Tech pisze:Ja tam zrobiłem jedną jak na razie, bo gdybym zrobił ich kilka miałbym dylemat z wrzuceniem i żal że nie wrzuciłem innej kreacji jeśli wrzucona nie osiągnęła by sukcesu na skalę światową, ale myślę nad czymś kreatywnym i genialnym awaryjnie. Może zmieni się jednak moja decyzja co do wysłania mapy i zniszczę was moją kaszaną ukrytą w rękawie.
- pierwsza myśl jest najlepsza,
- lepiej zrobić jedną mapkę, lecz konkretnie dopracowaną.
Cóż z tego będzie? Zobaczymy.
Po drodze doszedłem także do trzeciego wniosku: rzeczą fajną jest dzielenie się własnymi, charakterystycznymi pojęciami na temat tworzenia mapek, jednakże myślę że z bardziej szczegółowymi opisami lepiej zamilknąć - bo przecie rywalizacja trwa nadal :).
W każdym razie, popieram poprzedników - sporo frajdy z tym składaniem map. Nie spodziewałem się, że sam mapping wywoła we mnie, zapomniane już dawno, rozgrzewające od środka ciepło rodzącej się pasji. Świetna sprawa.
- Keibi
- Posty: 76
- Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41
Re: Sezon IV - kolejka 2
Moja mapka już została wysłana. Coś tam zrobiłem, mam nadzieję, że ostatniego miejsca nie będę miał. A nawet jeśli, to co? To tylko zabawa i fajna rywalizacja :)
- Co do tego, to jedyne, co mogę powiedzieć to "No trudno!" Tylko szkoda, że rezygnuje legenda Ligi Mapperów. A zabawa w lidze na tym polega, żeby się nie poddawać, a zwłaszcza po pierwszej kolejce. No nic, trzeba dalej walczyć, bo jest jeszcze 6 kolejek i nic nie jest przesądzone :DDE pisze: (...) nie widze sensu kontynuowac uczestnictwa w lidze. Szkoda mojego czasu i energii. (...) Wracam do rysowania tilesetow.
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Sezon IV - kolejka 2
Dobre są... tylko trochę spójrz na nie innym okiem.Kryzz333 pisze:ale dostępne grafiki są mocno kijowe.
Uuu... Ja mam już 8 map z czego każdy inny pomysł. A jeszcze nie zrobiłem zwykłego niebieskiego pomieszczenia XDYotta pisze:Zero pomysłu na mapę. Dobrze, że można oddać do wtorku.
...takie nowoczesne. Dlatego czekam na ciekawe klimatyczne mapy.Rave pisze:Za dużo niebieskiego. Nie lubię niebieskiego. Co niebieskie to...
Eee tam... Ja tego nie zauważyłem można zrobić dobrą mapę w tym tilu z samych podług.Jazzwhisky pisze:Pomijając ograniczenie miejsca w chipsecie - też to zauważyłem, ale taki już urok/charakterystyka lokacji, że brakuje tego elementu.
OK. Czas wysłać.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Necromo
- Posty: 276
- Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Sezon IV - kolejka 2
Mapa wysłana. Trochę się namęczyłem z tym tilesetem... albo chipsetem, na jedno wychodzi.
Jak na pierwszy kontakt z tym makerem to nawet dobrze sobie poradziłem.
Jak na pierwszy kontakt z tym makerem to nawet dobrze sobie poradziłem.
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Sezon IV - kolejka 2
Nadal twierdzę, że grafiki są kijowe, ale udało mi się sklecić coś w miarę ogarniętego po 5 wcześniejszych próbach.
Posłane, więcej tego nie tykam.
Posłane, więcej tego nie tykam.