Zrzut grafik z Acropolis
- DE
- Posty: 272
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56
Zrzut grafik z Acropolis
Porzadkowalem dzis dysk i trafilem na folder z grafikami z Acropolis. Jako ze gry i tak nigdy nie ukoncze, postanowilem sie nimi z wami podzielic. Nie sa to wszystkie grafiki, jakie wykonalem na potrzeby gry (jest jeszcze masa tili, spritow, animacji i portretow), ale z pewnoscia te najciekawsze.
No, to spojrzcie, jak mogla gra wygladac. Calosc robiona w 4 kolorach + czerwony na specjalne okazje (na tych kaflach niewykorzystany).
No, to spojrzcie, jak mogla gra wygladac. Calosc robiona w 4 kolorach + czerwony na specjalne okazje (na tych kaflach niewykorzystany).
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Zrzut grafik z Acropolis
Mordy postaci najlepsze dla mnie.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Zrzut grafik z Acropolis
No, wszystko jest świetne, gość w poncho i ten klimat... =)
A te face to już masakra.
Btw mógłbyś się pochwalić czymś więcej i chociaż odnośnikami do produkcji, które ostatnio wyszły spod twojej ręki komercyjnie, byłem na pixeljoincie parę dni temu i nie da się ukryć, że najnowsze piksle (Gillbert...) pokazują - choć to nieprawdopodobne - nieustanną tendencję zwyżkową. =D
A te face to już masakra.
Btw mógłbyś się pochwalić czymś więcej i chociaż odnośnikami do produkcji, które ostatnio wyszły spod twojej ręki komercyjnie, byłem na pixeljoincie parę dni temu i nie da się ukryć, że najnowsze piksle (Gillbert...) pokazują - choć to nieprawdopodobne - nieustanną tendencję zwyżkową. =D
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Venesard
- Posty: 208
- Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35
Re: Zrzut grafik z Acropolis
Te grafiki są po prostu niesamowite
Szkoda że gry nie ukończysz, chciałbym zobaczyć jak to wszystko wygląda w praniu.
Szkoda że gry nie ukończysz, chciałbym zobaczyć jak to wszystko wygląda w praniu.
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Zrzut grafik z Acropolis
Klimat wylewa się z ekranu wręcz.
Strasznie podobają mi się tła, zwłaszcza pierwsze (drzewo na tle podświetlonych okien <3 ) oraz te z autem.
Strasznie podobają mi się tła, zwłaszcza pierwsze (drzewo na tle podświetlonych okien <3 ) oraz te z autem.
- Necromo
- Posty: 276
- Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Zrzut grafik z Acropolis
O czym byłaby ta gra, jeśli mogę wiedzieć?
Na moje oko to coś w stylu walki z satanistyczną korporacją lub pracowanie dla organizacji i zabijanie potworów. Mam rację?
Na moje oko to coś w stylu walki z satanistyczną korporacją lub pracowanie dla organizacji i zabijanie potworów. Mam rację?
Dla wszystkich zainteresowanych, temat powiązanego projektu:
viewtopic.php?f=30&t=368,
tutaj dyskusja na temat grafik, please.
viewtopic.php?f=30&t=368,
tutaj dyskusja na temat grafik, please.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Zrzut grafik z Acropolis
Już nawet nie chodzi o dobry skill do tych małych kwadracików, ale o czas. Strzelam, że zrobienie jednej z postaci z animacjami od zera w tym wypadku to jakieś 5-10 godzin. Ja już nawet prawie nie rysuję z racji, że zajmuje to sporo około 2 godziny minimum w przypadku czegoś większego, ale te piksele wstawiać to jest szczyt hardkorowości xd
- Powczan
- Posty: 958
- Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Zrzut grafik z Acropolis
Pełen szacun, te pikselki są świetne Chętnie bym to zobaczył w grze.
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Zrzut grafik z Acropolis
Ucz mnie
Prześwietne to jest tylko te twarze niektóre tak jakby nie dopracowane. Dużo czasu musiałeś nad tym spędzić. Klimat wylewa się hektolitrami.
Prześwietne to jest tylko te twarze niektóre tak jakby nie dopracowane. Dużo czasu musiałeś nad tym spędzić. Klimat wylewa się hektolitrami.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- DE
- Posty: 272
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56
Re: Zrzut grafik z Acropolis
@wszyscy - dzieki za mile slowa :)
@Adrapnikram - powiedz ktore, to bede wiedzial, nad czym popracowac.
@Necromo - gra miala byc osadzona w konwencji SF z watkami okultystycznymi (skrzatanistycznymi). Bohater mial byc zwyklym Kowalskim (w wersji polskiej mial miec wrecz nazwisko Szarzewski :D ) wplatanym w niezla kabale, nie czlonkiem zadnej organizacji.
@X-Tech - mnie narysowanie sprite'a, jak ten gosc w kapturze smerfa ponizej, z 6-klatkowa animacja chodzenia w 3 kierunkach zajmuje jakies 2,5 godz. Ludki w 4 kolorach animuje sie ekspresowo, trzeba tylko miec pomysl :)
@Jazz - rekinoludz to akurat szajs robiony na szybko i bez pomyslu. Pani z lasu wyszla o niebo lepiej, choc oczywiscie doceniono ja mniej, bo jest minimalistyczna i bez wodotryskow. Ale ja im jestem starszy, tym bardziej sklaniam sie ku minimalizmowi wlasnie, co zreszta jest naturalne.
Obecnie pracuje nad trema grami: Roguelikiem (kafle), klasycznym jRPG (w sumie wszystko poza portretami) oraz zeldowka wraz z gosciem od Grave Spirit (animacje oraz bardziej zlozone obiekty). Malutkie zajawki ponizej. Mapki sa testowe, wiec nie sugerujcie sie ich nieskladnoscia :D
A tak poza tym to mam za soba oczywscie Neurostaze (zarzucona) i inny projekt od Garmory, tez zarzucony (chyba), plus parenascie pomniejszych zlecen, m.in. sporo tel do Americana Dawn oraz Adaeus.
@Adrapnikram - powiedz ktore, to bede wiedzial, nad czym popracowac.
@Necromo - gra miala byc osadzona w konwencji SF z watkami okultystycznymi (skrzatanistycznymi). Bohater mial byc zwyklym Kowalskim (w wersji polskiej mial miec wrecz nazwisko Szarzewski :D ) wplatanym w niezla kabale, nie czlonkiem zadnej organizacji.
@X-Tech - mnie narysowanie sprite'a, jak ten gosc w kapturze smerfa ponizej, z 6-klatkowa animacja chodzenia w 3 kierunkach zajmuje jakies 2,5 godz. Ludki w 4 kolorach animuje sie ekspresowo, trzeba tylko miec pomysl :)
@Jazz - rekinoludz to akurat szajs robiony na szybko i bez pomyslu. Pani z lasu wyszla o niebo lepiej, choc oczywiscie doceniono ja mniej, bo jest minimalistyczna i bez wodotryskow. Ale ja im jestem starszy, tym bardziej sklaniam sie ku minimalizmowi wlasnie, co zreszta jest naturalne.
Obecnie pracuje nad trema grami: Roguelikiem (kafle), klasycznym jRPG (w sumie wszystko poza portretami) oraz zeldowka wraz z gosciem od Grave Spirit (animacje oraz bardziej zlozone obiekty). Malutkie zajawki ponizej. Mapki sa testowe, wiec nie sugerujcie sie ich nieskladnoscia :D
A tak poza tym to mam za soba oczywscie Neurostaze (zarzucona) i inny projekt od Garmory, tez zarzucony (chyba), plus parenascie pomniejszych zlecen, m.in. sporo tel do Americana Dawn oraz Adaeus.
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Zrzut grafik z Acropolis
DE, skoro z gry nici, to może zapodasz tilesety/charsety/facesety tego co jest, może by ktoś w swojej grze użył?
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Zrzut grafik z Acropolis
Rave a może tak przejrzałbyś TA, bo niektóre z grafik z Akropolis już tam jest.
4 kolorki są fajne, lubię kombinacje przy takich ograniczeniach.
Wnętrza też mi się podobają. Czacha już nie. A ostatni obrazek niby w sumie OK, ale jakiś taki typowy.
4 kolorki są fajne, lubię kombinacje przy takich ograniczeniach.
Wnętrza też mi się podobają. Czacha już nie. A ostatni obrazek niby w sumie OK, ale jakiś taki typowy.
- Bukarett
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 mar 2015, 02:11
- Lokalizacja: Illinois, USA
Re: Zrzut grafik z Acropolis
Nie no pomysl wykonany przepieknie, naprwde podoba mi sie limit kolorow i jak swietnie ze soba wspolpracuja. Tylko pozazdroscic talentu jak i projektowi, szkoda ze nie skonczony ale jest na co popatrzec i w sumie to liczy sie najbardziej~ ;D
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Zrzut grafik z Acropolis
Super przejrzyście wyglądają te nowe lokacje kolorystycznie i graficznie.
Skoro 2.5 godziny to całkiem szybko idą te charsety.
Super, że gość od Grave Spirit nadal działa. Jeden z niewielu który umie tworzyć gęsty klimat, ale mało z tego korzysta.
Ta druga lokacja mi przypomina klimatem lokacjumy z tego świetnego horroru na snesiora Clock Tower.
Skoro 2.5 godziny to całkiem szybko idą te charsety.
Super, że gość od Grave Spirit nadal działa. Jeden z niewielu który umie tworzyć gęsty klimat, ale mało z tego korzysta.
Ta druga lokacja mi przypomina klimatem lokacjumy z tego świetnego horroru na snesiora Clock Tower.