Sezon IV - kolejka 3

Bo składanie mapek to sama przyjemność. Sezon V, wyniki!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 13 mar 2015, 10:20

Map001
0
Brak głosów
Map002
1
1%
Map003
9
8%
Map004
9
8%
Map005
1
1%
Map006
13
11%
Map007
4
3%
Map008
0
Brak głosów
Map009
5
4%
Map010
1
1%
Map011
2
2%
Map012
11
10%
Map013
14
12%
Map014
1
1%
Map015
9
8%
Map016
4
3%
Map017
0
Brak głosów
Map018
7
6%
Map019
2
2%
Map020
0
Brak głosów
Map021
0
Brak głosów
Map022
12
10%
Map023
3
3%
Map024
0
Brak głosów
Map025
7
6%
 
Liczba głosów: 115
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 391
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: Amelanduil » 08 mar 2015, 18:53

Noruj pisze:Co każdą kolejkę jest taka gada. VX Ace miał być beznadziejny, a i tak wyszły klawe mapy. Na 2k3 niby był mały, nieciekawy kolorystycznie chipset, a i tak wyszły świetne mapy. Podobnie będzie teraz.


Ace to była world mapa, więc to się trochę inaczej mappuje niż zwykłą lokację. 2k3 był dość wyrazisty i charakterystyczny, więc dało radę z tego coś zrobić. Tutaj... jest strasznie zwyczajny ten tileset, nie ma w nim nic charakterystycznego.
EN LIVSTID I KRIG
Obrazek
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 520
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: Yoroiookami » 08 mar 2015, 19:36

Wysłałem mapkę. Zrobienie zajęło mi o wiele dłużej niż w poprzednich kolejkach. Może uda mi się zdobyć chociaż jeden punkcik. :roll:
Awatar użytkownika
Keibi
Posty: 52
Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: Keibi » 09 mar 2015, 18:21

Ja też już wysłałem mapę. Postarałem się, żeby była estetyczna i funkcjonalna. Mam nadzieję, że utrzymam miejsce w tabeli :wink:
Kontakt : keibigames@gmail.com
Aktualnie pracuję nad grą : WKRÓTCE SIĘ DOWIESZ...
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 189
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: Prometherion » 09 mar 2015, 22:12

Ja jeszcze raz na spokojnie przyjrzalem sie mojej pracy i przypuszczam, iz moge zaliczyc fantastyczny spadek z 1 miejsca na jedno z koncowych. Dobrze ze raz mozna odpuscic
Avaron
Posty: 34
Rejestracja: 26 sty 2015, 23:31

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: Avaron » 09 mar 2015, 22:17

Prometherion zawsze możesz coś nowego wyczaić :D
Ok lecimy z tym pobieram tileset xD [tak wiem szybki jestem]
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: X-Tech » 09 mar 2015, 22:57

Ja jutro wrzucę. Postanowiłem na odwrót zamiast od razu wrzucać tym razem dla odmiany na końcu. Trzeba uwzględniać wszelakie kombinacje choćby nawet całość powstała w 5 minutek.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Keibi
Posty: 52
Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: Keibi » 10 mar 2015, 06:42

Prometherion pisze:Dobrze ze raz mozna odpuscic
Prawdziwy mistrz nigdy nie odpuszcza :-) Masz jeszcze dużo czasu. Na spokojnie coś zdziałasz :-P
Niecałe 20h to wbrew pozorom tyle czasu, że kilka takich map na tym tilesecie można zrobić...
Tyle możliwości... :twisted:


PS. 10 post tutaj :lol:
Kontakt : keibigames@gmail.com
Aktualnie pracuję nad grą : WKRÓTCE SIĘ DOWIESZ...
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 145
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: Athanor » 10 mar 2015, 06:59

żebym został pokonany w Makerze w kótrym pracuje raz to spoko, ale żeby zostać pokonanym w Makerze który znam bardzo dobrze to to już jest wstyd. Nie mma weny przez tą ligę, foch.
Powyższe zdanie jest ironią, nie bierz go na poważnie! Branie na poważnie może powodwać śmierć, biegunkę, cuchnący oddech, demencje, psychozę, bolesne swędzenie odbytu i starzenie się.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4124
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: Jazzwhisky » 10 mar 2015, 10:55

Podbijam, pozostało kilkanaście godzin na oddanie pracy w kolejce trzeciej, mam już kilkanaście map, ale do rekordu na tym etapie jeszcze sporo brakuje. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: X-Tech » 10 mar 2015, 19:20

Dobra. Posiedziałem jeszcze parę chwil i zrobiłem screenshota. Wysyłam to. Irytuje mnie to, że zrobiłem to co zrobiłem, bo sensu to nie ma żadnego wg. mojego podejścia i logiki - jednakże takie lokacje wyraźnie są tu celem. Będzie wysokie miejsce wśród ostatnich, bo kloc niezły choć zrobiony od niechcenia na szybkiego tym razem z 10 minut posiedziałem łącznie, bo edytor mi nie leży i nie przyśpiesza działania. Przełączanie się między druga i trzecia warstwa, oraz brak śladów zaznaczonego elementu przy wycinaniu nie leżą mi, ale się udało zrobić niezłą kaszanę aczkolwiek to samo zrobiłbym w 2k3 szybciej co najmniej 2x. Pewnie kwestia przyzwyczajenia do edytora, ale jednak nawet jak zatrybił to myślenie przy tworzeniu mapy w 2k3 było po prostu logiczniejsze i nie oparte o przyzwyczajanie do dziwnych zasad edytora map.


Polecam pobrać takie coś co się zwie Map Extractor, bo ani mi się śni jakiekolwiek screeny kleić w paincie - zrobi wam png z całej mapy bez zabawy w paint także ogólnie git można w tym XP screeny full map expresowo produkować. Wygooglałem to w 8 sekund po zrobieniu mapy.

Jedyna odmiana jaka podszedłem do mapy to tym razem zero jakiejkolwiek logiki co mnie boli + fakt, że zamiast zrobić mapę od razu zrobiłem ją na parę chwil przed końcem kolejki. Prawda jest taka, że jak chcemy tu mieszać trzeba wyłączyć mózg, bo ogarnijcie, że wyglądają głównie osoby które nie robią gier. Polecam spróbować takiego podejścia choć boli xd
Ostatnio zmieniony 10 mar 2015, 19:29 przez X-Tech, łącznie zmieniany 2 razy.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: Noruj » 10 mar 2015, 19:27

Co tak słabo z mapami pod XP? :) Zapał straciliście?
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 95
Rejestracja: 14 sie 2012, 15:59
Lokalizacja: Końskie [40km od Kielc]
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: ADI » 10 mar 2015, 19:39

Wszyscy zapomnieli... Jak ja...
(Teraz, na ostatnie chwile (znowu) przypomniało mi się, że nie wysłałem mapki :lol: )
Albo nikt nie ma pomysłu...

Albo zaatakowali ich zombie, i teraz zajmują się szukaniem mięsa, zamiast robić mapki... :D


Mapka wysłana, teraz tylko czekać na jutrzejsze cuda :P
Kocham to oczekiwanie...
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: X-Tech » 10 mar 2015, 19:40

Chipset jest dobry. Nie da się nie mieć pomysłu. TO tylko domy i skały. Kwestia je ustawić. Rozkład kwiatków i drzewek tworzy specyficzne screenshoty, a przecież tu zasad nie ma powinniście być w swoim raju XPkowcy. Znów będzie deszcz ciekawej kaszanki mapowej. Nie mogę się doczekać.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
CrashuR

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 463
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: CrashuR » 10 mar 2015, 19:58

Mapki pojawią się jak w pierwszej kolejce, czy raczej będziemy czekać do rana?
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Sezon IV - kolejka 3

Postautor: X-Tech » 10 mar 2015, 20:33

Amelanduil pisze:
Noruj pisze:Co każdą kolejkę jest taka gada. VX Ace miał być beznadziejny, a i tak wyszły klawe mapy. Na 2k3 niby był mały, nieciekawy kolorystycznie chipset, a i tak wyszły świetne mapy. Podobnie będzie teraz.


Ace to była world mapa, więc to się trochę inaczej mappuje niż zwykłą lokację. 2k3 był dość wyrazisty i charakterystyczny, więc dało radę z tego coś zrobić. Tutaj... jest strasznie zwyczajny ten tileset, nie ma w nim nic charakterystycznego.


2k3 chipset opierał się na dużych gotowych elementach, a 3/4 trudności to było rozwikłanie jak działa podłoga w tym CHIPSECIE. Ja tam wolę tworzyć niż się zastanawiać godzine jak działają elementy tileseta. Ten tileset z XP podoba mi się bardziej, ale to chyba kwestia głównie pogody, bo dziś było całkiem wiosennie XD Mapa świata to był freestyle totalny. W sumie to ja bym chętnie jeszcze jedną mapę świata zmontował. Co do edytora z map XP ogólnie po tej mapki realizacji - jest niezły.


Co ciekawe w tej kolejce nie ma żadnych charsetów itp. bajerków aby manipulować historyjką. Też jakaś opcja.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.

Wróć do „Liga Mapperów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość