Pixel Bay

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: BH Daimaouji »

Adrapnikram pisze:4. Obrazek
Rozwalona praca przez format *.jpg
5. Obrazek
Trochę się pomęczyłem z włosami, ale wreszcie mi wyszło.
Uh nie dobrze, ale jesteś początkujący powiadasz? To całkiem dobre, daje ci 4/6 oby tak dalej

Te Pixelarty miały być gameboyowe tak? :)

Mógłbyś zrobić teraz Pan z GT lub Future Gohana albo Bardocka? :3
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: Adrap »

Nowe dwa pixelarty jeden na potrzeby gry drugi w ramach zabicia nudy.

Obrazek


Obrazek
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: Kryzz333 »

Który na potrzeby gry? :lol:

Pan z łopatą spoko, całkiem ładny strój.

Zbroja wygląda nieźle, ale ma dziwne proporcje - chodzi mi głównie o zbyt duże ściśnięcie przy pasie.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: Adrap »

Nowa praca tym razem izomeryczna.
Kto wie może kiedyś na takich grafikach stworzę grę?
Obrazek
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: GameBoy »

Dobrze oddałeś geometrię budynku, ale w tym stanie, bez tekstur i dokładniejszego oświetlenia to wygląda to jak szkic.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: Adrap »

Efekt mojego dzisiejszego wagarowania. Przedstawiam wam Deltego w pozie battlera! Jest on zrobiony na potrzeby nowego CBS, którego nawet nie wiem czy użyje. U góry macie wersję .jpg, a u dołu .png Tak dla przestrogi dla początkujących =D Dawno nic nie wstawiałem ale to nie znaczy że nic nie zrobię. W końcu na forum napisałem że w tym roku będę robił co najmniej 1 pixelart. Zastrzegam sobie prawa do tej pracy oraz do kolejnych które będą wysyłane. Liczę na konstruktywną krytykę oraz na to że ktoś mnie wreszcie nauczy jak robi się te p* włosy.
Obrazek
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: McLaren »

Bardzo ładna grafika izometryczna:) Chcesz stworzyć kiedyś grę w takich grafikach? Ja Tworzyłem ale na razie projekt stoi w miejscu... To nie lada wyzwanie, czasami po dłuższym robieniu tego rodzaju grafik się nie chce. Powodzenia:)
Pixelarty jak w najlepszym porządku:)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: GameBoy »

Pixelarty jak w najlepszym porządku:)
Ja tu widzę sporo podstawowych błędów.
Po pierwsze - kontrast! W pixelarcie musi być on wyraźny, inaczej praca wygląda płasko.

Do tego banding, np. na mieczu albo spodniach battlera:
http://www.pixeljoint.com/forum/forum_p ... 322#139322

Aczkolwiek zarówno charset jak i battler są całkiem nieźle zaprojektowane. Tylko ręce trzymające miecz są zupełnie nieczytelne, nie mam pojęcia co tam się dzieje.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: McLaren »

Jak dla mnie bardzo dobrze mu idzie pixelart:) Podobają mi się jego prace a z biegiem czasu będzie tworzył coraz to lepsze dzieła:)
Co do tych rąk trzymających miecz podzielam zdanie... Przydałaby się mała poprawka.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: Adrap »

Tak... Kontrast to moja bolączka bo jestem daltonistą :<
Dlatego starałem się ściągnąć kolory z characktera. A i on (charackter) nie jest mój jest z generatora TiTka. A bandingu nie dałem bo wycinałem z białego tła (które słabo prezentowało się na forum) tego battlera. Ale zaraz wstawię battlera tym razem bez tła i z bandingiem.

BTW. Moglibyście mi coś napisać o tych włosach? Według mnie to najsłabsze ogniwo.
A i do tego kontrastu... Znacie jakieś porządne turtoriale lub już przygotowane palety, z których mógłbym wykuć się nauczyć (lub wykuć na pamięć) tych kontrastów. Bo te co widziałem na choćby PixelJoint polegają na porównaniu dwóch obrazków z dobrym i złym kontrastem i ew. przykładem w pixelarcie. Ale nigdzie nie jest wytłumaczone jak to dobierać. Bo "na oko" to nie jest sposób dla mnie.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: GameBoy »

A bandingu nie dałem bo wycinałem z białego tła (które słabo prezentowało się na forum) tego battlera. Ale zaraz wstawię battlera tym razem bez tła i z bandingiem.
Uhm...
Przeczytałeś w ogóle cokolwiek z linka, którego podałem? Banding to coś czego trzeba unikać. xd
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: Adrap »

Dobrze wiedzieć XD W takim razie mam pytanie. Jeśli chcę zrobić "wygładzenie" używać tylko jednego pośredniego koloru?
Ogólnie w tej pracy (wyciętej) nie ma badingu, chciałem oddać po prostu 'cień', aby pixelart nie zlewał się z battlebackiem.

@dół
Okej już kapuje. Trzeba było od razu pisać po polsku że ci chodzi o grube linie lub tłuste linie albo fat line. Powinienem odgadnąć od razu o co Ci chodzi ale jakoś widziałem że coś tam nie halo ale nie wiedziałem skąd. A skąd te moje pytanie? Bo to też jest banding (przynajmniej tak jest napisane na PixelJoint):
Obrazek
Ostatnio zmieniony 27 mar 2015, 22:17 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Pixelart by Adrapnikram

Post autor: GameBoy »

Widzę, że nadal nie wiesz co to banding.

Jak masz gdzieś w pracy tak ułożone linie:

Obrazek
To jest to banding, a tego się w pikselarcie unika.

Masz kilka takich miejsc w battlerze.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Pirate Bay

Post autor: X-Tech »

Praca powyżej wygląda spoko, efektem przedstawienia przedmiotów prostych pod kątem za pomocą pixeli są właśnie takie proste linie i rzucanie takich tekstów jak sranding w takiej sytuacji, aby pokazać kolejny motyw dziedziny szkolonej na eksperta rozwala mnie na łopatki. Praca mi się podoba XD
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Pirate Bay

Post autor: Adrap »

Heh...
Ja tam jestem super zadowolony z mojej pracy jednak ma GB rację co do tej lewej nogi widać tam takie "szramy". Ale to chyba wszystko bo miecza i tak nie będę zmieniał bo miał tak wyglądać. Ogólnie zmieniam temat na moją galerię czyli Pirate Bay, a jutro możecie spodziewać się jakiegoś logo związanego z piratami.
EDIT:
A oto i logo mojej galerii:
Obrazek
EDIT2:
Mała poprawka wcześniejszej pracy. Zmieniony kontrast, noga, ręce i włosy na dithering.
Obrazek
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
ODPOWIEDZ