Sezon IV - kolejka 5

Start Sezonu VI!!!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 17 kwie 2015, 09:49

Map001
1
2%
Map002
4
6%
Map003
0
Brak głosów
Map004
1
2%
Map005
1
2%
Map006
16
25%
Map007
1
2%
Map008
7
11%
Map009
2
3%
Map010
0
Brak głosów
Map011
11
17%
Map012
5
8%
Map013
3
5%
Map014
1
2%
Map015
0
Brak głosów
Map016
2
3%
Map017
9
14%
Map018
1
2%
 
Liczba głosów: 65
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Jazzwhisky »

Powracamy po długiej przerwie! Kolejka piąta, ale bez ceregieli - poniżej wszystkie standardowe szczegóły i informacje.

Podstawowe zasady rywalizacji
- Podstawą wykonanej pracy jest screenshot wykonanej lokacji. Do pliku w formacie PNG dołączacie także plik mapy.
- Prace (screenshot+plik) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie (ucp.php?i=pm&mode=compose&u=3). Wysyłając pliki możecie skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 0,75MB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
- Czas nadesłania mapy: do wtorku, 14.04.2015 włącznie, oczekujcie ode mnie potwierdzenia każdej nadesłanej pracy!
- Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Oceniamy mapping, w grę NIE wchodzi użycie panoramy, zmiana kolorystyki ekranu, użycie grafik poza tymi opisanymi w temacie itp. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne. Możecie także wykorzystywać bohatera i pojazd z zakładki System.
- Tworzymy dowolną lokację/obszar, jednak nie edytujemy tilesetu i nie wykorzystujemy jego elementów w inny sposób (np. jako panoramy).
- Uwaga na koniec - mapy w tym stylu -> http://tsukuru.pl/inne/ligamapperow/s1k2/Map0016.png nie będą poddawane głosowaniu (0 pkt).

Głosowanie
- głosowanie potrwa 48h od momentu anonimowej prezentacji prac w temacie.
- zwykła ankieta z TRZEMA lub CZTEREMA opcjami wyboru (w zależności od ilości prac)
- w głosowaniu mogą brać udział wszyscy użytkownicy zarejestrowani przed startem kolejki i co najmniej trzema postami na koncie - głosy innych użytkowników będą anulowane
- bawimy się z zasadami, nie oddajemy głosów na swoje prace, nie ujawniamy autorów poszczególnych map
- szczególna uwaga, głosowanie w LM będzie monitorowane, a wszelkie nieprawidłowości związane z oddawaniem głosów eliminują z rywalizacji w danej kolejce (0 pkt), proszę o ostrożność, wyjątków od zasady nie będzie!

Punkty
- Punkty rozdawane są wg zasady: 1 miejsce (największa ilość głosów w ankiecie) - 16 pkt, 2 m. - 15pkt, 3 m. - 14pkt itd.
- W przypadku równej liczby głosów dla kilku map, pkt z kolejnych miejsc zostaną zsumowane i rozdane po równo wszystkim autorom (np. przy trzech mapach o największej liczbie głosów każdy z uczestników otrzyma 15 pkt, (16+15+14)/3=15), następna praca zajmie tym samym 4 miejsce otrzymując 13 pkt).
- liczba punktów w żadnym z przypadków nie może przekroczyć trzykrotnej ilości oddanych głosów na mapę. Ponadto, każda zakwalifikowana praca otrzyma co najmniej liczbę pkt równą 1 plus połowa uzyskanych głosów. Wszelkie poprawki dokonywane są po obliczeniach przedstawionych wcześniej.
- Oprócz liczby pkt do rezultatu (jako druga, oddzielna wartość) zostanie dołożona bezpośrednia liczba głosów oddanych na pracę. W przypadku uzyskania przez kilku zawodników remisu w łącznej tabeli ligi o miejscach decydować będzie właśnie łączna ilość zebranych głosów (małe pkt, na podobnej zasadzie jak stosunek bramek w piłce nożnej)

REGUŁY KOLEJKI (RMXP)

Powrót do RMXP i w zasadzie trudno napisać coś więcej, tym razem chyba najbardziej wrzucam Was w starcie z nieznanym, niesprawdzonym, ale to dlatego, że jestem dziwnie spokojny ze względu na źródło.

Przypominam - jednocześnie wciąż trwa rywalizacja w II Pucharze Ligi Mapperów (wymaga udziału we wszystkich pozostałych kolejkach Ligi).
W drugiej serii potyczek o RMVXA walczą zaś CrasheR i Keibi (bezpośrednie starcie w tej kolejce).

Plik tilesetu+autotile:
Spoiler:
Tileset przedstawiający współczesne otoczenie to wyjątek jeśli chodzi o dotychczasowe potyczki w LM, a ten od YMS jest na dodatek tematyczny. Zero charów, ale aż sześć plików autotile.

Rozmiary pracy: 25x20 pól (800x640px)

To tyle, czekam na mapy, gdyby coś było nie tak (albo tak) - dawajcie znać w temacie.

Porady na koniec:
1) Jeśli chcecie na potrzeby screenshotów mieć niewidzialnego hero usuńcie w database w zakładce System wszystkie postaci z drużyny (działa we wszystkich RM).
2) Nie musicie ustawiać blokowania itp. tilesetu, ale oczywiście możecie.
3) http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/grafika/shift!
4) Jeszcze raz - oprócz zdarzeń możecie wykorzystywać startowe pozycje hero i pojazdu (ale nie wykorzystując ich standardowych grafik z RTP!).
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Crashykk »

Bardzo ciekawy tile! Fajnie, ze liga wrocila ^^
Zasady w walce od VX Ace nadal te same?
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Dragon Kamillo »

Oj będzie źle XD, to chyba nie będzie dla mnie dobra kolejka XD.

Ten tileset mimo że poprawnie wykonany jest jakiś taki nijaki. Jakoś nigdy nie pod pasowało mi RTP RMXP w wydaniu współczesnym. Do tego ten tileset najbardziej chyba nadaje się do zrobienia miejskich kibli XD.

A tak ze spraw technicznych - kolejność dodawania autotilesów jest dowolna? Nic to nie zmienia ale domyślam się że może komplikować sprawdzanie prac.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Jazzwhisky »

@CrasheR - w walce o VXA nie wysyłacie już nic, i tak musielibyście wybrać siebie nawzajem. =)

@Dragon Kamillo - tak, autotile dodajecie w dowolnej kolejności, poradzę sobie z tym.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Crashykk »

@jazz, oki doki. :)
Zycze wszystkim powodzenia i mam nadzieje, ze zobaczymy taka sama ilosc prac jak ostatnio, al l nawet i wieksza. :)
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 238
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Prometherion »

Ten tileset średnio mi się podoba, nigdy nie lubiłem "miasteczek nowoczesnych". Boisko, basen, park i szalet publiczny, to może z tego wyjść:)
Awatar użytkownika
DE
Posty: 272
Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: DE »

Ale szpetny tileset!

Kto to rysowal?
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: X-Tech »

Z jednej strony lipa z drugiej strony wizje na horrorek opowieść z straszeniem fabułą same przychodzą do głowy gdy ogarniam tile. W sumie OK.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Adrap »

W tej rundzie wygra ten, kto najwięcej grał w simsy. Czyli nie ja D=
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 150
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Athanor »

Adrapnikram pisze:W tej rundzie wygra ten, kto najwięcej grał w simsy. Czyli nie ja D=
Ignacy Kopytko oraz Marcin Zbrazers z simsów w końcu się na coś przydadzą! 8)

Mam pomysł, ale nie można go zrealizować, fuu, szpetność.
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Yoroiookami »

Tileset ciekawy. Nigdy nie miałem styczności z niczym takim. Nie do końca wiedziałem co z czym, ale mam nadzieję, że efekt końcowy da mi kilka głosów. :roll:

Powodzenia wszystkim.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Kleo »

Co się nikt nie chwali, jak idzie z klejeniem najpiękniejszych publicznych szaletów w historii RM-a? Ciekawa jestem, a tu tymczasem cisza, jakiej dawno nie widziałam. Hm, jakieś zen-zdanie mi wyszło, jak można widzieć ciszę? ;)
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Adrap »

Dziękujemy za przypomnienie =D Może w końcu się za coś wezmę. Ciekawe jak ta cisza wyjdzie nam na ilość oddanych prac.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Jazzwhisky »

Na pewno przerwa zrobiła swoje, ale liczę na dużo nadesłanych map we wtorek, już w poprzednich kolejkach ostatniego dnia przychodziło grubo ponad 50% wszystkich prac. Przypominam - jeszcze dziś i jutro czekam na wasze PMki z mapami w kolejce piątej.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 5

Post autor: Crashykk »

Jejku, co raz mniej czasu, a ja nawet nie zacząłem :shock:
ObrazekObrazek
Obrazek
Zablokowany