Sezon IV - kolejka 5
- WebsterBolek
- Posty: 113
- Rejestracja: 02 paź 2010, 10:21
Re: Sezon IV - kolejka 5
Poszła mapka, pomysł miałem. Niestety zawiodło mnie moje wykonanie
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Sezon IV - kolejka 5
Ja minutę temu wysłałem poprawkę mapy, a właściwą 5 min temu czyli 23:53 XD
Pod końcówkę zabrakło mi pomysłów jak wypełnić mapę, ale chyba dałem radę.
Pod końcówkę zabrakło mi pomysłów jak wypełnić mapę, ale chyba dałem radę.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 5
Tym razem 18 map, czyli nadal rekordowo jak na ten etap konkursu, fajnie, że jest w Was taka mobilizacja. Uprzedzałem, że będę starał się być wyrozumiały, więc w zestawieniu są także prace, które dotarły do mojej skrzynki minuty tuż po północy. Zasady poniżej (tym razem już tylko 3 głosy do rozdania), zapraszam do oceniania i komentarzy, głosy przez ankietę, ale jakby co - pamiętajcie, że wasze wybory są jawne i możecie się nimi dzielić.
Map0002
Map0003
Map0004
Map0005
Map0006
Map0007
Map0008
Map0009
Map0010
Map0011
Map0012
Map0013
Map0014
Map0015
Map0016
Map0017
Map0018
Map0001Jazzwhisky pisze:Głosowanie
- głosowanie potrwa 48h od momentu anonimowej prezentacji prac w temacie.
- zwykła ankieta z maksymalnie TRZEMA opcjami wyboru
- w głosowaniu mogą brać udział wszyscy użytkownicy zarejestrowani przed startem kolejki i co najmniej trzema postami na koncie - głosy innych użytkowników będą anulowane/zablokowane
- bawimy się z zasadami, nie oddajemy głosów na swoje prace, nie ujawniamy autorów poszczególnych map
- szczególna uwaga, głosowanie w LM będzie monitorowane, a wszelkie nieprawidłowości związane z oddawaniem głosów eliminują z rywalizacji w danej kolejce (0 pkt), proszę o ostrożność, wyjątków od zasady nie będzie!
Punkty
- Punkty rozdawane są wg zasady: 1 miejsce (największa ilość głosów w ankiecie) - 16 pkt, 2 m. - 15pkt, 3 m. - 14pkt itd.
- W przypadku równej liczby głosów dla kilku map, pkt z kolejnych miejsc zostaną zsumowane i rozdane po równo wszystkim autorom (np. przy trzech mapach o największej liczbie głosów każdy z uczestników otrzyma 15 pkt, (16+15+14)/3=15), następna praca zajmie tym samym 4 miejsce otrzymując 13 pkt).
- liczba punktów w żadnym z przypadków nie może przekroczyć trzykrotnej ilości oddanych głosów na mapę. Ponadto, każda zakwalifikowana praca otrzyma co najmniej liczbę pkt równą 1 plus połowa uzyskanych głosów. Wszelkie poprawki dokonywane są po obliczeniach przedstawionych wcześniej.
- Oprócz liczby pkt do rezultatu (jako druga, oddzielna wartość) zostanie dołożona bezpośrednia liczba głosów oddanych na pracę. W przypadku uzyskania przez kilku zawodników remisu w łącznej tabeli ligi o miejscach decydować będzie właśnie łączna ilość zebranych głosów (małe pkt, na podobnej zasadzie jak stosunek bramek w piłce nożnej)
Map0002
Map0003
Map0004
Map0005
Map0006
Map0007
Map0008
Map0009
Map0010
Map0011
Map0012
Map0013
Map0014
Map0015
Map0016
Map0017
Map0018
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Sezon IV - kolejka 5
Mam wrażenie, że niektóre mapy są zbyt przekombinowane, a już studnia z opon, dwóch rur i basenowych pływaków to przesada totalna. xd
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Sezon IV - kolejka 5
Pierfszy!
Raczej nie zdążę wszystkich wypiasać, ale postaram się przed wyjściem. Ogólnie głosowałem kierując się domkami.
Na które zagłosowałem:
6 - Jest kilka błędów jak chociaż latający budynek czy przejście pomiędzy dachami, no i ustawiłbym tam tylko jedno boisko. Ale taka jakaś ogólnie jest ładna, kolorystycznie no i dobrze zbudowane budynki, tylko nie ogarniam dlaczego w przejściach są opony.
11 - Widać, że ktoś lubi bawić się przezroczystością zdarzeń i umie to robić. Z całej mapy mi tylko drzewa przy wejściu nie pasują. Dałbym je o kratkę niżej.
17 - Całościowo dość średnio, ale podoba mi się lewa strona mapy. Te balkony są spoko pomysłem, ale ta studnia to przesada. Jeszcze rozumiem na wsi... Boisko też odpada. Zdecydowanie zagłosowałem na lewą stronę mapy.
CDN.
Raczej nie zdążę wszystkich wypiasać, ale postaram się przed wyjściem. Ogólnie głosowałem kierując się domkami.
Na które zagłosowałem:
6 - Jest kilka błędów jak chociaż latający budynek czy przejście pomiędzy dachami, no i ustawiłbym tam tylko jedno boisko. Ale taka jakaś ogólnie jest ładna, kolorystycznie no i dobrze zbudowane budynki, tylko nie ogarniam dlaczego w przejściach są opony.
11 - Widać, że ktoś lubi bawić się przezroczystością zdarzeń i umie to robić. Z całej mapy mi tylko drzewa przy wejściu nie pasują. Dałbym je o kratkę niżej.
17 - Całościowo dość średnio, ale podoba mi się lewa strona mapy. Te balkony są spoko pomysłem, ale ta studnia to przesada. Jeszcze rozumiem na wsi... Boisko też odpada. Zdecydowanie zagłosowałem na lewą stronę mapy.
CDN.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 5
Widac, ze niektorzy mieli jakis pomysl. Inny wyslali takie byle co jak ja xD
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 5
Pełen szacun, niektórzy naprawdę się postarali (nie ja xD)
Moje głosy:
17 - najlepsza mapa kolejki, studnia może i przekombinowana, ale nie zmienia to faktu, że mapa jest świetna.
12 - ładnie zapełniona przestrzeń
6 - fajny pomysł, mapa wygląda trochę inaczej od wszystkich. Chociaż kilka rzeczy jest średnich, np. te kładki.
Moje głosy:
17 - najlepsza mapa kolejki, studnia może i przekombinowana, ale nie zmienia to faktu, że mapa jest świetna.
12 - ładnie zapełniona przestrzeń
6 - fajny pomysł, mapa wygląda trochę inaczej od wszystkich. Chociaż kilka rzeczy jest średnich, np. te kładki.
- Deathwing
- Posty: 305
- Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 5
Naprawdę paskudny tileset, nie najlepszy wybór na kontynuację sezonu po długiej przerwie. Mnie w każdym razie skutecznie zniechęcił w tej kolejce. Nie zamierzałem się torturować, bo to nie jest gra o złote kalesony.
Głosuję na 11 i 17, bo jako jedyne wyglądają znośnie, nie zieją pustką i nie mają miniaturowych boisk. Chociaż studnia na 17 to faktycznie srogie przegięcie.
Głosuję na 11 i 17, bo jako jedyne wyglądają znośnie, nie zieją pustką i nie mają miniaturowych boisk. Chociaż studnia na 17 to faktycznie srogie przegięcie.
turn up the silence
- Prometherion
- Posty: 238
- Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31
Re: Sezon IV - kolejka 5
Jak dla mnie najsłabsza kolejka, wszystkie mapy są po prostu brzydkie i nieciekawe(w tym moja:), ale zagłosuję na zasadzie wybrania mniejszego zła.
Pracuję nad...
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Sezon IV - kolejka 5
Kompletna bzdura, że najsłabsza kolejka. Lokacje są miejscami świetnie miejskie i pasowałby do niejednego jrpga i przygodówki. Ja nie biorę już udziału. Wpadłem tylko napisać co myślę ogólnie.
Konkursy tego typu nie współgrają mi z tym czym są mapy w grach. To nie ma sensu dla mnie.
Później ludzie przez pryzmat konkursów i samych map /screenshot threadów - zamiast oceniać gry odpalają je żeby oceniać w nich mapy - co jest kompletnym absurdem i głupotą. W grach lokacje relatywnie sprawiają różną rolę i budowanie ich pod konkursy /screenshot thready świeci mi kompletnym brakiem wyobraźni i rozumienia tego co się robi. 6 najlepsza natomiast hejtowanie tych lokacji w temacie pokazuje mi jak bardzo jest tępiona kreatywność jeśli chodzi o tworzenie lokacji do gier co jest kompletnym niewypałem, bo właśnie łamanie zasad prowadzi do nowych niespotykanych pomysłów, ale one są rujnowane przez ogran. wszystkiego do szarośći i codzienności przez osoby bez wyobrazni.
Konkursy tego typu nie współgrają mi z tym czym są mapy w grach. To nie ma sensu dla mnie.
Później ludzie przez pryzmat konkursów i samych map /screenshot threadów - zamiast oceniać gry odpalają je żeby oceniać w nich mapy - co jest kompletnym absurdem i głupotą. W grach lokacje relatywnie sprawiają różną rolę i budowanie ich pod konkursy /screenshot thready świeci mi kompletnym brakiem wyobraźni i rozumienia tego co się robi. 6 najlepsza natomiast hejtowanie tych lokacji w temacie pokazuje mi jak bardzo jest tępiona kreatywność jeśli chodzi o tworzenie lokacji do gier co jest kompletnym niewypałem, bo właśnie łamanie zasad prowadzi do nowych niespotykanych pomysłów, ale one są rujnowane przez ogran. wszystkiego do szarośći i codzienności przez osoby bez wyobrazni.
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Sezon IV - kolejka 5
Marudzicie, tileset ma fajny, industrialny klimacik, chętnie bym zagrała w grę z taką grafiką.
Blok (czyli mapa 17) jest świetny, poczułam się jak w domu. <3 Pasuje mi też mapa 8, nie jestem całkiem pewna, co ma przedstawiać, ale kojarzy mi się z ponurymi gmaszyskami, w których dziwnie często mieszczą się zespoły szkół technicznych.
Blok (czyli mapa 17) jest świetny, poczułam się jak w domu. <3 Pasuje mi też mapa 8, nie jestem całkiem pewna, co ma przedstawiać, ale kojarzy mi się z ponurymi gmaszyskami, w których dziwnie często mieszczą się zespoły szkół technicznych.
- Keibi
- Posty: 76
- Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41
Re: Sezon IV - kolejka 5
Ja zagłosowałem na tylko 2 mapy :
11 - Ładnie wyglądające wejście do jakiejś ważnej instytucji (szkoła, szpital). Oczami swej wyobraźni ujrzałem tam wielki, okazały gmach :) Po prostu spodobała mi się.
16 - Może nie jest idealna i najlepsza, ale fajnie wyszła ta polna droga, a i mapka jest w takich jaskrawych, jasnych kolorach, przez co nie jest taka ponura.
11 - Ładnie wyglądające wejście do jakiejś ważnej instytucji (szkoła, szpital). Oczami swej wyobraźni ujrzałem tam wielki, okazały gmach :) Po prostu spodobała mi się.
16 - Może nie jest idealna i najlepsza, ale fajnie wyszła ta polna droga, a i mapka jest w takich jaskrawych, jasnych kolorach, przez co nie jest taka ponura.
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: Sezon IV - kolejka 5
Widać niestety brak inspiracji w tej turze, bo większość mapek nie przypomina niczego. Niektóre rzeczy mnie zastanawiają, dlatego wybór ulubionych mapek w tej kolejce był dla mnie dużym wyzwaniem.
Głos oddaję na numer #18, #11, i #6. Mają bardzo ładnie wyglądające elementy, wystarczającą ilość przestrzeni i według mnie, są po prostu porządne.
Sam nie jestem przyzwyczajony do takich nowoczesnych tilesetów, także nawet jeden głos na moją mapę będzie cudem.
Głos oddaję na numer #18, #11, i #6. Mają bardzo ładnie wyglądające elementy, wystarczającą ilość przestrzeni i według mnie, są po prostu porządne.
Sam nie jestem przyzwyczajony do takich nowoczesnych tilesetów, także nawet jeden głos na moją mapę będzie cudem.
Chyba wiem co masz na myśli, ale może zamiast rezygnować, twórz mapy według własnego uznania (tej kreatywności), żeby pokazać o co chodzi?X-Tech pisze:Kompletna bzdura, że najsłabsza kolejka. Lokacje są miejscami świetnie miejskie i pasowałby do niejednego jrpga i przygodówki. Ja nie biorę już udziału. Wpadłem tylko napisać co myślę ogólnie.
Konkursy tego typu nie współgrają mi z tym czym są mapy w grach. To nie ma sensu dla mnie.
Później ludzie przez pryzmat konkursów i samych map /screenshot threadów - zamiast oceniać gry odpalają je żeby oceniać w nich mapy - co jest kompletnym absurdem i głupotą. W grach lokacje relatywnie sprawiają różną rolę i budowanie ich pod konkursy /screenshot thready świeci mi kompletnym brakiem wyobraźni i rozumienia tego co się robi. 6 najlepsza natomiast hejtowanie tych lokacji w temacie pokazuje mi jak bardzo jest tępiona kreatywność jeśli chodzi o tworzenie lokacji do gier co jest kompletnym niewypałem, bo właśnie łamanie zasad prowadzi do nowych niespotykanych pomysłów, ale one są rujnowane przez ogran. wszystkiego do szarośći i codzienności przez osoby bez wyobrazni.
- ravenone
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Re: Sezon IV - kolejka 5
No tileset faktycznie średnio urodziwy, ale kilka map daje radę.
6 - plus za miniaturyzację, nie sądziłem, że na takim obszarze da się tyle zmieścić
9 - mini-ośrodek rekreacyjny, urocze:)
12 - plus za układ i ogrody na dachach
17 - blokowisko i orlik - to faktycznie polska mapa:) (te opony to naprawdę studnia?!)
6 - plus za miniaturyzację, nie sądziłem, że na takim obszarze da się tyle zmieścić
9 - mini-ośrodek rekreacyjny, urocze:)
12 - plus za układ i ogrody na dachach
17 - blokowisko i orlik - to faktycznie polska mapa:) (te opony to naprawdę studnia?!)
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Sezon IV - kolejka 5
No co wy z tą studnią, przecież to huśtawka z opony. :Pravenone pisze:te opony to naprawdę studnia?!
Zagłosowałam na 8, 11 i 17, bo to ładne mapki i już.