Sezon IV - kolejka 6

Bo składanie mapek to sama przyjemność. Sezon V, wyniki!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 24 kwie 2015, 09:50

Map001
0
Brak głosów
Map002
0
Brak głosów
Map003
8
12%
Map004
3
5%
Map005
6
9%
Map006
3
5%
Map007
16
24%
Map008
0
Brak głosów
Map009
5
8%
Map010
11
17%
Map011
1
2%
Map012
2
3%
Map013
3
5%
Map014
2
3%
Map015
0
Brak głosów
Map016
6
9%
 
Liczba głosów: 66
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: X-Tech » 21 kwie 2015, 14:50

Chipset wydaje się faktycznie niedokończony, ale powiadam z tego co jest zostaje masa różnych kombinacji. Mnie nie jara ten chipset, ale da się z tego zrobić różne lokacje.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 524
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: Yoroiookami » 21 kwie 2015, 17:08

Naprawdę nie rozumiem tego tilesetu, ale mimo to oddałem mapkę. :shock: Tym razem zdobycie nawet jednego głosu będzie prawdziwym cudem. Mam nadzieję, że innym uczestnikom poszło o wiele lepiej. Może pokażą mi, jak się tego tilesetu używa. :roll:
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1671
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: GameBoy » 21 kwie 2015, 19:20

Jednak po chwili dłubania coś fajnego można z tego chipsetu poskładać.
Miałem już nawet ominąć tę kolejkę (znów...), ale patrząc na mapę, którą zrobiłem to powinienem dostać trochę punktów.


W ogóle zauważyłem, że w 2k3 idzie mi najlepiej z tymi mapami. =)
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1195
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: Noruj » 21 kwie 2015, 21:21

Ja też już wysłałem. Ogólnie nie idzie mi w tej lidze, co pewnie zauważyliście, ale aż tyle problemów to jeszcze nie miałem. Ciężko, oj ciężko :P
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1799
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: Dragon Kamillo » 21 kwie 2015, 21:26

Chipset nie może być niedokończony, toć to jest zripowane przez samego kvacha, a jak wiadomo on fuszerki nie odwalał.

Dobra to ja się biere za mapkę, co prawda coś już zacząłem, ale mi się nie podoba. Wyszedłem właśnie z kibla i oto mam pomysła. Obym się wyrobił, bo chipset do łatwych nie należy.
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: Kryzz333 » 21 kwie 2015, 21:33

Niedokończony, czy nie, mi bardzo się podoba.

Ogarnąłem go sobie i całkiem nieźle mi idzie. Mam nadzieję, że tym razem moja mapka spodoba się szerszemu gronu. :wink:
Spoiler:
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 145
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: Athanor » 21 kwie 2015, 22:40

Dzisiaj waszego króla mapek nie będzie, rezygnuje z tej kolejki.
odpoczywam, no i nie chce trzeci raz ściągać rmk23k285k.
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 95
Rejestracja: 14 sie 2012, 15:59
Lokalizacja: Końskie [40km od Kielc]
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: ADI » 21 kwie 2015, 23:27

Nie ma to jak z rana pójść oddać krew, a następnie przespać cały dzień...

Obudzić się idealnie godzinkę przed ostatecznym terminem oddania map i na szybkości coś ukleić :D Hahah...
Całe szczęście jeszcze internet mam i chęci. A już myślałem że nie kolejka przepadnie XD

Chipset idzie ogarnąć. Na początku też wydawał mi się niedokończony,
ale dziś świeżo niewyspanym okiem spojrzałem i da rade poskładać różne mapy.
Choć nie podoba mi się za bardzo ta woda. XD
No ale liczę na swoją (i Waszą) inwencje twórczą :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1799
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: Dragon Kamillo » 21 kwie 2015, 23:42

No i po 1,5h katorgi (padła mi myszka, więc musiałem mapę robić bardziej karkołomnymi sposobami) mapa wysłana. Zoboczymy co to będzie, bo w sumie z chipsetu da się wiele wyciągnąć. Jeden minus - Jazz nie dał charsetu z cieniami, które dużo znaczyły w mappingu oryginału.

A właśnie, ciekawe kto na to wpadł XD, ale dla ostatnich róbców mapy daje pewną pomoc naukową XD: http://www.spriters-resource.com/resources/sheets/13/13809.png

Edit dół: są brzegi wody. Popatrz uważnie na tej mapie co dałem z czego są one zrobione, a znajdziesz i też te elementy w chipsecie.
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2015, 23:52 przez Dragon Kamillo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ka0909
Posty: 113
Rejestracja: 02 paź 2010, 10:21

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: ka0909 » 21 kwie 2015, 23:45

Jazz nie dał charsetu z cieniami, które dużo znaczyły w mappingu oryginału.

Czy tylko cienia? Ja osobiście nie mogłem znaleźć kafelek od brzegu wody ;c
Ku chwale RPG'makera!
Awatar użytkownika
Necromo
Posty: 275
Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
Lokalizacja: Gniezno

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: Necromo » 21 kwie 2015, 23:47

Eh, masakra. Zdecydowanie najgorszy chipset/tileset w całej Lidze. Nie mam w ogóle pomysłu na mapę. Chyba oddam ją walkowerem.
Jeśli komentarze nie mają wartości to ich wartość jest niska. - X Tech
Ja jestem kulturalny człowiek, jeszcze nigdy nikogo nie ukradłem. - EnterVPL
Odporność na stan: Śmierć. Usunąłem to, a umieranie stało się takie proste. - EnterVPL
Życie zabija, studia to katalizator.

Obrazek
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 207
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: lorak » 21 kwie 2015, 23:48

Wysłałem. Chipset całkiem fajny, minimalnie wybrakowany ale można coś fajnego skleić. Grafiki mają niestety niezbyt dobry kontrast i obawiam się, że to może zaburzyć czytelność mapek.
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 95
Rejestracja: 14 sie 2012, 15:59
Lokalizacja: Końskie [40km od Kielc]
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: ADI » 21 kwie 2015, 23:55

Ja tam brzeg znalazłem :P

A co do cienia, to faktycznie, w piątek widziałem oryginał, i rzeczywiście dziś mogę powiedzieć że mógłby się przydać.
Ale i bez niego, źle to nie wygląda :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Deathwing

Liga Mapperów Sezon I (miejsce 1) Sezon II (miejsce 2) Sezon IV (miejsce 3) Sezon V (miejsce 1); TA Sprite Contest 3 (miejsce 1); TA Sprite Contest 2 (miejsce 1)(miejsce3);
Posty: 224
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Lokalizacja: Babilon
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: Deathwing » 22 kwie 2015, 00:08

Dragon Kamillo pisze:A właśnie, ciekawe kto na to wpadł XD, ale dla ostatnich róbców mapy daje pewną pomoc naukową XD: http://www.spriters-resource.com/resources/sheets/13/13809.png

To wiele wyjaśnia :P Też początkowo myślałem, że tileset jest mocno niedorobiony, ale np. te korony drzew uzasadniają brak górnej części wzgórza. Jeśli dobrze ogarnąłem, to brakuje tylko jednego kafla, jednak dało się to obejść i coś zaimprowizować. W każdym razie po swojej mapce widzę, że nieznajomość oryginału może być korzystna.
edit: fcuk, jednak niczego nie brakuje. Trzeba było posiedzieć chwilę dłużej i wszystkiego dało radę się dopatrzyć :P
Awatar użytkownika
CrashuR

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 465
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 6

Postautor: CrashuR » 22 kwie 2015, 08:34

Ja nie mialem zadnego pomyslu, wiec wyslalem cos sklejonego totalnie na szybko. Zapewne sie nie spodoba :lol:
Obrazek

Wróć do „Liga Mapperów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość