[XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Zablokowany
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

[XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]

Post autor: HGS »

[size=large][=]TYTUŁ[=] POGROMCA PUSTKI - Akt I[/size]
[=]STATUS UKOŃCZENIA[=] 100%
[=]OBECNA WERSJA[=] 1.0.L9
[=]GATUNEK[=] RPG, AKCJA, PRZYGODA
[=]JĘZYK[=] PL
[=]MIEJSCE AKCJI[=] PÓŁWYSEP APENIŃSKI
[=]CZAS AKCJI[=] CZASY PANOWANIA OKTAWIANA AUGUSTA


[size=large]Zapraszamy również na pogaduchy z nami na TS: 185.62.188.38[/size]

Obrazek

Wywiad dla CafeRaptor dotyczący gry:
WYWIAD [Wersja 0.4, obecna 0.8]

[size=large]NAJNOWSZY UPDATE: Pogromca Pustki Akt I: Początek[/size]
FULL:
Pogromca Pustki - Full


ZWIASTUN v. gry 0.5
Spoiler:
ZWIASTUN v. gry 0.9! ZWIASTUN v. gry 1.0 - OBECNY!!! SYSTEM WALKI MUZYKA
Spoiler:
LINKI OPIS
Spoiler:
INTRO
Spoiler:
CHARAKTERYSTYCZNE POSTACI
Spoiler:
INTERFEJS
Spoiler:
ZRZUTY EKRANU
Spoiler:
SYSTEMY W GRZE I NIE TYLKO - CZYLI TO CO GRA OFERUJE
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 09 sie 2016, 06:06 przez HGS, łącznie zmieniany 51 razy.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: Adrap »

"Rozgrywka oferuje potężną eksploracje terenu, a konkretnie minimum 50 mapek wielkości 40x40"

Potęgą bym tego nie nazwał.

Mieszanina stylów wygląda co najmniej źle.

"Grafika w grze pochodzi z innej gry na PC "Titan Quest", którą przełożyłem na kafelki Tilesetów :), natomiast grafika menu i ekwipunku to moja ciężka praca :)"

W Titan Quest wszystko ładniej wyglądało. Ale bardzo podoba mi się twój system i obrazki do niego. Jest zdecydowanie lepszy od reszty.
Fabuła mało nam mówi, zbyt mało by zachęcić do grania.

Miło że robisz własną mechanikę.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 97
Rejestracja: 14 sie 2012, 15:59
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: ADI »

Pod względem fabularnym , jak dla mnie trochę mało XD
Mamy za zadanie ubić... Wszystko...
Liczę na jakieś rozsądne zadania, skoro heros ma doświadczenie i ma za główny cel zabić wszystko (no ale że wszystkie? I to jeszcze sam?),
co nie pochodzi ze świata ludzi, to chyba nie będzie wykonywał zadań typu "Znajdź mojego kotka, który zgubił się w lesie" :P

Graficznie dość średnio się prezentuje.
Choć kwadratowe elementy podłoża są dość wyraźne, to nawet nie jest źle.

Podobają mi się menusy, są przejrzyste, i ogólnie fajnie zrobione.

PS. Na filmie widać źle ustawione przenikanie na tile'u. (Krzaczki)
Obrazek
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: Soul »

Zombik pisze:Nie mogę w ogóle patrzeć na forum przez przycięcia... nie wiem dlaczego. NAWET TAERN, KTÓRY JEST GRĄ PRZEGLĄDARKOWĄ I MA ANIMACJE FLASH MI NIE TNIE, A NOWE FORUM TSUKURU TAK! O CO TU CHODZI D:! Dobra... nerwy na bok...
Soul pokazał mi tą grę i wysłał link do filmiku, bo bym w ogóle nie wiedział o niej.
Gra ma dość specyficzny klimat, ale... o dziwo mi się nawet podoba D: Podobają mi się nawet te rozpikselowane postaci.... (jakiś sentyment dawnych czasów?).
Tylko to menu jakoś tak nie bardzo... jest według mnie zbyt proste pod względem graficznym, ale liczę, że jeszcze je zmienisz, by NAWET JEŻELI BĘDZIE ROZPIKSELOWANE to by pasowało do całości.
Ja tam z chęcią zobaczę co z tego dzieła wyjdzie. Oczywiście jeżeli zostanę poinformowany XD
Dobra zamieściłem to co chciał Zombik, teraz moja opinia:
Widać ogrom włożonej pracy w mechanikę, ale jest pełno niedopracowań graficznych. Nie no rozumiem, że to wersja beta.
Ale na przykład ta biegająca tarcza po mapie WTF. Nie lepiej teleportować ją w miejsce bohatera, zamiast biegać nią po mapie? Martwi mnie ten screen z miniaturowymi domkami. Mam nadzieję, że to coś w rodzaju mapy świata.
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: HGS »

Z chęcią bym grafikę wam zrobił autorską, ale robię zbyt dużo projektów i niektóre mają wyższy priorytet. Rome Quest jest projektem jeszcze do ogarnięcia. Jak znajdę grafika, który zmieni mi tą zacną grafikę gry to będzie super.
-------------------------------------------------------
Grafika menu pochłonęła sporo czasu, ale jest autorska :). Chodząca tarcza za bohaterem jest dlatego, że ta gra ma zbyt dużo zdarzeń i każde teleporty coraz mocniej zaczyna naciskać na strukturę gry, a pamiętajmy, że gra a chodzić też na androidzie, jednak postaram się coś poradzić na to. Tak dziękuje za zwrócenie uwagi na niedoskonałość przy jednym z rodzajów krzaków :).
-------------------------------------------------------
Chcę też dopowiedzieć, że fabuła jest w trakcie pisania, a za dużo wam zdradzać też nie chcę, niech to będzie niespodzianka. Co do eksploracji terenu, to nie miałem na myśli podziemi i jaskiń ;), mi chodziło tylko o czysty teren zewnętrzny. Małe domki, to ze względu na oszczędność w tilesecie ;), ale zaradzimy coś na to :).

Proszę, zapodaje aktualną grafikę domków ;)
Specjalnie na wasz apel poprawiłem to od razu :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
-------------------------------------------------------
Co do tego ubijania, to nie tak dosłownie :3
Zadania będą konstruktywnie budowane, spokojna głowa :)
-------------------------------------------------------
A Zombik, niech spróbuje zmienić przeglądarkę ;)
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: McLaren »

Fabuła Hack and slash -Bohater wyrusza zabijać potwory.
Domki już poprawiłeś... do tego już się nie doczepię ,ale chary... niezbyt ładne po za tym ta animacja tarczy... Myślę ,że postacie są zbyt rozpixelowane zrób coś z nimi albo rozpixeluj cały świat wtedy gra będzie wyglądać świetnie:)
Ramka dialogów! Nie powinna mieć czarnego obwodu a raczej te siwe kwadraty z czarnym zygzakiem wtedy będzie to jakoś wyglądało:)
Powiększ okienko herosa tak by było widać go całego (lewy górny róg) lub dodaj pixelową twarz.

Po za tym menu super:) Nie wiem jak to działa wszystko ale myślę ,że po zagraniu w tą grę napiszę coś więcej:)
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: HGS »

McLaren Możesz się przekonać już teraz jak jest to zrobione, wystarczy napisać:
https://www.facebook.com/dawid.tomaszewski.754
Mogę tobie opisać jak to działa, zresztą mogę zrobić też filmik o tym :)
Chary będą poprawione ;), a co do ramki i tak będzie zmieniona ;)
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 241
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: lorak »

Widać dużą inspirację wiedźminem :) Podoba mi się. Widać, że lubisz się bawić własnymi skryptami, a to dobrze rokuje gdy chodzi o grę w dużym stopniu skupiającą się na walce. Grafika okej. Powodzenia.
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: HGS »

No w końcu ktoś dostrzegł ten prawdziwy potencjał Wieśka :)
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Deathwing

GF2022 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 1); Liga Mapperów Sezon I (msc. 1) Sezon II (msc. 2) Sezon IV (msc. 3) Sezon V (msc. 1) Sezon VI (msc. 2); TASC 2 (msc. 1)(msc. 3); TASC 3 (msc. 1); TASC 4 (msc. 1)(msc. 1)(msc. 1)
Posty: 305
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: Deathwing »

Mój wewnętrzny filolog klasyczny czuje się lekko zażenowany. O grafice wolę już nie wspominać, bo jest po prostu niespójna i ciężko się na nią patrzy. Dla mnie w takiej postaci jak teraz to by było niegrywalne. Ogólnie to wszystko wygląda, jakbyś próbował przenieść Titan Quest na grunt RMXP (łącznie z tytułem), co wg mnie jest bardzo słabym pomysłem. Amatorskie gry muszą mieć coś, co przyciągnie gracza na dłużej, a tutaj leży zarówno forma jak i treść. Milion klas postaci, umiejętności albo wyczesane menusy raczej nie pomagają, jeśli nie ma dobrej warstwy fabularnej lub przynajmniej ładnej dla oka grafiki. Do tego bardzo odstraszają takie okrutne bugi jak biegająca tarcza.
Jeśli chcesz zachęcić czymś ludzi, to na pewno nie powinieneś traktować fabuły jako "niespodzianki", tylko od razu wrzucić szerszy opis. W tym co można przeczytać teraz nie widzę zbytnio sensu - bohater został wcielony siłą do zabijania potworów, ale co mu przeszkadza zdezerterować w dowolnym momencie, skoro nie ma przy sobie nikogo, kto by go pilnował? :P Byłoby też miło, gdybyś trzymał się realiów antyku (o którym wieku w ogóle mówimy?), chociażby jeśli chodzi o imiona postaci, ale tego już czepiam się tak dodatkowo, bo wiadomo, że to z gruntu gra fantasy.
Nie kojarzę raczej wielu RPG osadzonych w mojej ukochanej starożytności, więc nawet tylko z tego względu projekt ma potencjał, ale w tej chwili nic mnie nie przekonuje, żeby czekać na pełną wersję.
turn up the silence
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: HGS »

Ta cała starożytność to oczywiście nie dotyczy starożytności takiej jaką znamy my. Jak już mówiłem szykuje niespodziankę ;)
Grafika ta jest dobra, chary tylko poprawie, reszta będzie jaka jest. Tworzę swój unikalny klimat jak każdy mój projekt wnosi trochę kontrowersji, po za tym za dużo użytkowników przyzwyczaiło się do grafiki typowo pod Makery robione, a to jest przykre. Co wy tak na ta grafikę się uwzieliście? Nie ważniejszy jest klimat gry?, czy wspomniany tu wielokrotnie tajemniczy wątek fabularny?
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 118
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: Viuu »

HaxoTV pisze:Co wy tak na ta grafikę się uwzieliście?
Eeeem, może dlatego, że jest to nieodłączny element gry? Grafika jest w tym momencie tak samo ważna, jak cała reszta. W szczególności, że tutaj jest ona po prostu nieprzyjemna dla oka. I nie, nie przyzwyczailiśmy się do grafiki "pod makery" - to co jest tutaj jest zwyczajnie w świecie cholernie brzydkie. Zresztą osobiście twierdze, że same menusy też ładne nie są, wyglądają strasznie prosto (i nie chodzi mi o pozytywny aspekt prostoty, a po prostu wykonane na szybko).
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: Adrap »

Tajemniczy wątek fabularny a jego brak to ogromna różnica.
A w grafice rażące jest to że mamy ładnie narysowany domek i na maksa rozpikselowane postaci a do tego w innym stylu hud, po prostu nic do siebie nie pasuje nie mówiąc o ikonkach. Dużo map jest pustych.

A poza tym nie widzę niczego co mogłoby wskazywać że gra jest detektywistyczna...
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: Jazzwhisky »

Dawno nie miałem tak silnego wrażenia, że ktoś zrozumiał wszystkie komentarze i wypowiedzi na opak.

Haxo, to oczywiście twoja wersja starożytności, ale uwagi, które widzę, odnoszą się do tego, że grafika odstrasza bo jest brzydka, niewyraźna, a nie inna (rzeczywiście jest inna), klimat jest bardzo wtórny, a nie unikalny, projekt nie porusza, zamiast wzbudzać kontrowersje, fabuły prawie nie znamy (w przeciwieństwie do planowanej ilości map czy klas), a nie jest tajemnicza, zaś suche info o niespodziankach zupełnie nie buduje klimatu zaciekawienia, tylko wręcz odstrasza, bo takie chwyty większość widziała już tuzin razy.

Wracając do grafiki, to jak żyję, zawsze widziałem uwagi w przeciwną stronę, tzn. krytykę (wg mnie w dużej mierze niezasłużoną), że ciągle w grach pojawiają się stylowo te same klimaty. Nie wiem gdzie spotkałeś tych wielu użytkowników "przyzwyczajonych" czy chętnych do oglądania w kółko tego samego na poziomie graficznym, ale na pewno nie tutaj.

Sumując, chciałbym napisać coś pozytywnego, ale w dotychczasowej formie zapowiedzi i dalszych komentarzach jest dla mnie tak dużo chaosu i drażniących niespójności, że zachęca to bardziej do czepialstwa i uwag na poziomie podstaw niż zainteresowania się samą produkcją. Przyjrzałbym się jeszcze raz opiniom, sugestiom i zamiast odpowiadać na każdą w taki sposób, skupił na tym, co pozytywnego mogą wnieść do procesu twórczego. Inaczej pierwszy feedback może być ostatnim, bo zamiast dopracowywać i zmieniać co trzeba, utkniesz na poziomie frustrującego sporu z innymi, który wykończył całą masę projektów (nierzadko razem z ich autorami).
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Yoshu
Posty: 61
Rejestracja: 22 kwie 2006, 19:26

Re: [XP] Rome Quest

Post autor: Yoshu »

Jak dla mnie to nie powinieneś w ogóle patrzeć na opinie i komentarze tylko robić swoje, na dobrą sprawę jedyne co oceniamy to grafikę i screeny, może jakimś cudem ten system walki będzie faktycznie niesamowity, animacje w nim będą powodowały opad szczeny, a fabuła okaże się po prostu dopełniającym to wszystko tłem.

Widać że próbujesz coś kombinować z tą grafiką i że się starasz to dobrze przenieść z tej gierki, ale trochę zbyt sztywno to wszystko wygląda, to fakt. Dla mnie najgorzej wygląda trawa i gdyby ją zmienić na coś innego to myślę że już byłoby dużo dużo lepiej.

I tak jak jazz pisze, jeżeli będziesz chciał wszystkim tłumaczyć że to ma tak być i taki był pomysł to tylko będziesz się niepotrzebnie denerwował, aż w końcu ci się odechce wszystkiego i spadniesz z rowerka. Zaczniesz mieć niskie poczucie własnej wartości, zasłaniać żaluzje żeby nie patrzeć na słońce, każdą sugestie odbierał od razu jako personalny atak, zaczniesz chudnąć w oczach i czuć się fizycznie coraz gorzej...

I wtedy wchodzę ja, ubrany cały na biało XD
;]
Zablokowany