Plecak i Zaklęcia (RPG Maker VX)

Poszukiwane grafiki, muzyka, skrypty, prośby o edycję itp.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Plecak i Zaklęcia (RPG Maker VX)

Post autor: PInroz »

Siema wszystkim!!!


Ostatnio szukałem skryptu na poprawienie jakości menu plecaka i Zaklęć do mojej gry. Bo niepodoba mi się obecne ikony przedmiotów i zaklęć i chciałbym by wyglądało to jakoś lepiej jak na tych zdjęciach:
72695172.png
61455678.png

Wiem że jest to z RPG Maker XP i prosiłbym was czy jest skrypt w RPG Maker VX który robi podobny efekt menu plecaka i menu zaklęć. Jeżeli jest to prosiłbym o przysłanie skryptu, lub linku na zamieszczonym temacie. Z góry dzienkujem. :-D :-D :-D
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Plecak i Zaklęcia (RPG Maker VX)

Post autor: Dragon Kamillo »

RMXP ma rozdzielczość 640x480, te zrzuty są dużo większe. Więc nie nie znajdziesz takiego skryptu pod VX, bo VX nie ma takiej rozdzielczości. I o ile w RMXP da się skryptami rozdzielczość powiększyć (co właśnie jest tu zrobione) to VX i ACE ponad 640x480 takiej możliwości nie przewidują

A tak ogólnie to poznaje te zrzuty, pochodzą z (pseudo) makera HD i "Gry Wingarda".
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Plecak i Zaklęcia (RPG Maker VX)

Post autor: Noruj »

Dragn Kamillo, w VX na pewno i jak sądzę w Ace tym bardziej da się skryptem zwiększyć rozdzielczość do 640x480.
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Plecak i Zaklęcia (RPG Maker VX)

Post autor: PInroz »

No wszkoda :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

A czy znacie jakieś inne skrypty które zmieniły by wygląd menu plecaka i menu zaklęć by miejwiecej wyglądało jak na zdjęciach.
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Ekhart

Golden Forki 2015 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Dema (miejsce 1)
Posty: 447
Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Midleton

Re: Plecak i Zaklęcia (RPG Maker VX)

Post autor: Ekhart »

Dragon Kamillo pisze: I o ile w RMXP da się skryptami rozdzielczość powiększyć (co właśnie jest tu zrobione) to VX i ACE ponad 640x480 takiej możliwości nie przewidują
;) //edit

@Piotr I

http://rpgmaker.net/tutorials/395/

Możesz spróbować tego tutoriala. Jest co prawda napisany pod 2k3, ale jest oparty o eventy, więc nie będzie aż takich dużych różnic. Wykonując go na eventach masz dużą swobodę graficzną, ale też może być trochę więcej roboty niż przy zwykłym menu (ikony itemów trzeba ustawiać nieco inaczej itd).

//edit2

Wohooo, 300 post
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Plecak i Zaklęcia (RPG Maker VX)

Post autor: PInroz »

Hmmmm ciekawe :-D

Twierdzisz że mogę stworzyć podobny system zaklęć lub ekwipunku jaki podałem na zdjęciach jedynie za pomocą zdarzeń. Ciekawe musze spróbować.

A co do tutoriala którego mi podałeś. Mniej więcej go rozumiem. Nie wiem tylko czy udało by mi sie odwzorować te zdarzenia w RPG Maker VX.

A pro po zadarzeń skoro tak to wygląda to zdarzenia dają więcej możliwości niż zwykłe umieszczenie teleportu, drzwi lub potworów w grze. O tym nawet niewiedziałem. A istnieje jakiś polski tutorial na ten temat?
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 958
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Plecak i Zaklęcia (RPG Maker VX)

Post autor: Powczan »

http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/trudne/nav
http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/trudne/sklad
http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/trudne/hpnm
http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/trudne/hpbar

Tyle polskich jest na TA, mogą być przydatne przy tworzeniu CMSa na zdarzeniach. Trochę będzie zabawy, żeby wszystko ze sobą współgrało, ale jak się tym chwilę pobawisz, to się oswoisz i ogarniesz :P
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
ODPOWIEDZ