[XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: [XP] Pogromca Pustki
Dobra robota z grafiką. Teraz tylko dobry BS i chcę w to grać.
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki
Mija kolejny dzień, a nasz mały zespół pracuje non stop, by "Pogromca Pustki" był dobrą grą. Dziś zapodaje wam 4 obrazki z nowego Intro gry.
Autorem tych zacnych obrazków jest nasz grafik 2D Mikołaj Kurcin, zaś za dubbing w intrze, który również obecnie jest w grze odpowiada Jakub Kondrat
Do tego zrobiliśmy skrypty na wydobycie surowców i teleporty:
https://www.youtube.com/watch?v=RQFB_zM ... e=youtu.be
Przypominamy tez o naszym FANPAGE:
https://www.facebook.com/pages/Pogromca ... 39?fref=ts
Autorem tych zacnych obrazków jest nasz grafik 2D Mikołaj Kurcin, zaś za dubbing w intrze, który również obecnie jest w grze odpowiada Jakub Kondrat
Do tego zrobiliśmy skrypty na wydobycie surowców i teleporty:
https://www.youtube.com/watch?v=RQFB_zM ... e=youtu.be
Przypominamy tez o naszym FANPAGE:
https://www.facebook.com/pages/Pogromca ... 39?fref=ts
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11
Re: [XP] Pogromca Pustki
Podoba mi się to, co pokazaliście na filmie, choć nie jestem zwolennikiem wydobywania surowców i zbierania roślinek. Czuć klimat :)
Szczerze powiedziawszy obawiam się teraz o stronę fabularną, bo mnogość innych dodatków może przysłonić wam ten ważny aspekt. Tym bardziej, że przypomina mi trochę MMORPG w wersji dla jednej osoby.
A, i warto byłoby popracować na animacjami postaci, bo to w tej chwili najbardziej rzucający się w oczy uszczerbek w grafice.
Szczerze powiedziawszy obawiam się teraz o stronę fabularną, bo mnogość innych dodatków może przysłonić wam ten ważny aspekt. Tym bardziej, że przypomina mi trochę MMORPG w wersji dla jednej osoby.
A, i warto byłoby popracować na animacjami postaci, bo to w tej chwili najbardziej rzucający się w oczy uszczerbek w grafice.
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki
Wydobywanie czegokolwiek jest opcjonalne. Zbieranie ziół też. Linia fabularna będzie zachowana :). Animacje postaci, fakt, nie są wybitne, ale postaramy się coś zrobić z tym.
Zapodaje również screenem
Oraz obecnym postępem prac nad mapami świata gry:
Zapodaje również screenem
Oraz obecnym postępem prac nad mapami świata gry:
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: [XP] Pogromca Pustki
Przeglądałem ten fanpage i powiem tak.
Wszystko ładnie, składnie, ale zrób coś z walką bo jak będzie to wyglądać tak jak na filmie to raczej podziękuje...
Wszystko ładnie, składnie, ale zrób coś z walką bo jak będzie to wyglądać tak jak na filmie to raczej podziękuje...
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Athanor
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
- Lokalizacja: Krypta
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki
Jeśli gra miałaby trafić na kanał Roja, trzeba z niej wycisnąć jak najwięcej, niech to będzie kolejny projekt pokłonu Noruja czy Diablo :P
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki
Co do systemu walki, to chyba źle patrzyłeś ;).
Jest wbudowany tryb auto i standard. Ty widziałeś chyba auto, a po za tym jeśli mówisz o tej większej bitce pokazanej na jednej z prezentacji to była bitka testowa i postać nie brała udziału w niej ;)
https://www.youtube.com/watch?v=bLA44V7 ... e=youtu.be
Jest wbudowany tryb auto i standard. Ty widziałeś chyba auto, a po za tym jeśli mówisz o tej większej bitce pokazanej na jednej z prezentacji to była bitka testowa i postać nie brała udziału w niej ;)
https://www.youtube.com/watch?v=bLA44V7 ... e=youtu.be
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [XP] Pogromca Pustki
Widzę sporo podstawowych błędów na tym filmiku.
Po pierwsze - czemu nie ma polskich liter "Zaloz" "Upusc"?
Po drugie - mapa nie powinna się zmieniać (ułożenie potworów) podczas wizyty w menu.
Po trzecie - tarcza znika i się pojawia w zależności od strony w którą idzie bohater.
I pytania - grę będzie się tylko grało myszką? Chodzenie myszą to męczarnia. Chyba że chodzić możemy strzałkami, a wybierać ataki myszą, wtedy będzie gut.
I nie podoba mi się w menu (po za jego stylem graficznym, ale tego nie zmienisz) to że po wybraniu jakiejś opcji kursor jest zamrażany a my dostajemy drugi którym działamy dalej, nie lepiej byłby jeden i ten sam?
Po pierwsze - czemu nie ma polskich liter "Zaloz" "Upusc"?
Po drugie - mapa nie powinna się zmieniać (ułożenie potworów) podczas wizyty w menu.
Po trzecie - tarcza znika i się pojawia w zależności od strony w którą idzie bohater.
I pytania - grę będzie się tylko grało myszką? Chodzenie myszą to męczarnia. Chyba że chodzić możemy strzałkami, a wybierać ataki myszą, wtedy będzie gut.
I nie podoba mi się w menu (po za jego stylem graficznym, ale tego nie zmienisz) to że po wybraniu jakiejś opcji kursor jest zamrażany a my dostajemy drugi którym działamy dalej, nie lepiej byłby jeden i ten sam?
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki
Po 1 =>> To zostanie poprawione, a gra posiada polskie litery. Te menu powstało pierwotnie na system Android pod emulator, dopiero niedawno myśleliśmy tylko o wersji PCDragon Kamillo pisze:Widzę sporo podstawowych błędów na tym filmiku.
Po pierwsze - czemu nie ma polskich liter "Zaloz" "Upusc"?
Po drugie - mapa nie powinna się zmieniać (ułożenie potworów) podczas wizyty w menu.
Po trzecie - tarcza znika i się pojawia w zależności od strony w którą idzie bohater.
I pytania - grę będzie się tylko grało myszką? Chodzenie myszą to męczarnia. Chyba że chodzić możemy strzałkami, a wybierać ataki myszą, wtedy będzie gut.
I nie podoba mi się w menu (po za jego stylem graficznym, ale tego nie zmienisz) to że po wybraniu jakiejś opcji kursor jest zamrażany a my dostajemy drugi którym działamy dalej, nie lepiej byłby jeden i ten sam?
Po 2 =>> Potwory pierwotnie będą znikać z mapy po ich zabiciu i wyjściu z menu. Znaczy akurat na tych dwóch co był pokazany ABS, bo na innych już jest to zrobione :)
Po 3 =>> Ostatnio narzekania były na latające tarcze po mapie. Teraz to zmieniliśmy, ale nie mamy dokończonych animacji :), lecz spokojnie to nie problem i naprawdę nie ma się co o to martwić
Co do tego 4 ==> To nie mam prawa zabierac wam sterowania klawiaturą. Jest i myszka i tradycyjne sterowanie :)
Po 5 ==> sprawa myszki w ekwipunku, tej drugiej, to akurat jest char :), ale spokojnie to tam się zrobi kiedyś :)
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [XP] Pogromca Pustki
Nie zrozumiałeś 2 punktu. Zresztą inaczej, zrozumiałeś połowicznie. Bo to że się wrogowie odradzają jest właśnie jednym z efektów tego błędu. A chodzi o to że macie menu na osobnej mapie (domyślam się po wyglądzie, a to że jeden kursor jest charsetem daje mi 100% pewność, że tak jest) i to jest ten problem. Maker po zmianie mapy nie pamięta (bo i po co) niczego z mapy poprzedniej. W waszym przypadku nie pamięta że pokonaliście część wrogów (niech zgadnę "usuń zdarzenie") i dokładnego położenia wrogów żywych. Skutkuje to tym że po wejściu i wyjściu z menu potwory się odradzają (łatwe do naprawienia - przełącznik), a te co żywe przesuwają się na miejsca gdzie postawiliście je w makerze, te odradzające się w sumie też (trochę trudniejsze do naprawienia - dwie zmienne na każdego wroga (x i y) i równoległe zdarzenie przesuwające zdarzenia na dane współrzędne).
Masz/Macie instrukcję, a więc powodzenia XD.
Masz/Macie instrukcję, a więc powodzenia XD.
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki
Tak ten mniejszy kursor to char, ale wiem jak to naprawić.Dragon Kamillo pisze:Nie zrozumiałeś 2 punktu. Zresztą inaczej, zrozumiałeś połowicznie. Bo to że się wrogowie odradzają jest właśnie jednym z efektów tego błędu. A chodzi o to że macie menu na osobnej mapie (domyślam się po wyglądzie, a to że jeden kursor jest charsetem daje mi 100% pewność, że tak jest) i to jest ten problem. Maker po zmianie mapy nie pamięta (bo i po co) niczego z mapy poprzedniej. W waszym przypadku nie pamięta że pokonaliście część wrogów (niech zgadnę "usuń zdarzenie") i dokładnego położenia wrogów żywych. Skutkuje to tym że po wejściu i wyjściu z menu potwory się odradzają (łatwe do naprawienia - przełącznik), a te co żywe przesuwają się na miejsca gdzie postawiliście je w makerze, te odradzające się w sumie też (trochę trudniejsze do naprawienia - dwie zmienne na każdego wroga (x i y) i równoległe zdarzenie przesuwające zdarzenia na dane współrzędne).
Masz/Macie instrukcję, a więc powodzenia XD.
Co do przeciwnika, to oni nie mają usuń zdarzenie, tylko przełącznik, który resetuje się po wyjściu na inną mapę, ale nie tą "menu herosa", tylko te zwykłe. Niom ustawienie wrogów się resetuje, ale to nie jest większy problem do naprawy.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: [XP] Pogromca Pustki
Grafika poprawiła się. Na mapie jest czytelna, chociaż dziwaczna. Menu zabawnie przywodzi na myśl Rome II Total War. Tam też były klimaty antyczne i nieczytelne, szczątkowe czarno-białe ikony.
Do tego przydałoby się może jakieś lepsze okienka. Taki biały tekst na czarnych bez żadnych kolorków itd. może być szybko nużący.
Nadal obawiam się o fabułę, ale wątpię, czy w tej sprawie się coś zmieni.
Walka wygląda na beztroskie klepadło. Nie, żeby to było coś złego, taki lekki hack and slash też ma swoje plusy.
Ogólnie widać, że autor się dosyć stara, ale na razie nadal jest do poprawy grafika, interfejs, prawdopodobnie walka i fabuła.
A właśnie, ten ekran tytułowy kompletnie nie ma stylu. Obrazek to średniowiecze, a kilka różnych krojów liter wygląda słabo.
Do tego przydałoby się może jakieś lepsze okienka. Taki biały tekst na czarnych bez żadnych kolorków itd. może być szybko nużący.
Nadal obawiam się o fabułę, ale wątpię, czy w tej sprawie się coś zmieni.
Walka wygląda na beztroskie klepadło. Nie, żeby to było coś złego, taki lekki hack and slash też ma swoje plusy.
Ogólnie widać, że autor się dosyć stara, ale na razie nadal jest do poprawy grafika, interfejs, prawdopodobnie walka i fabuła.
A właśnie, ten ekran tytułowy kompletnie nie ma stylu. Obrazek to średniowiecze, a kilka różnych krojów liter wygląda słabo.
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki
Nie ma gier idealnych, ale obiecałem wam dobrą grę i tego będę się trzymał. Tak, właśnie teraz te opisy chcę jakoś poprawić, by były czytelne, bo faktem jest, że to słabo widoczne wszystko (myślę że kolorowa czcionka, dużo tu zmieni). Fabuła nie będzie słaba, pisze ją kilka osób. Walka jest bardzo mocno rozwinięta wbrew pozorom, ale tego wam nie opiszę, bo za dużo by opisywać, sami się przekonacie.Kryzz333 pisze:Grafika poprawiła się. Na mapie jest czytelna, chociaż dziwaczna. Menu zabawnie przywodzi na myśl Rome II Total War. Tam też były klimaty antyczne i nieczytelne, szczątkowe czarno-białe ikony.
Do tego przydałoby się może jakieś lepsze okienka. Taki biały tekst na czarnych bez żadnych kolorków itd. może być szybko nużący.
Nadal obawiam się o fabułę, ale wątpię, czy w tej sprawie się coś zmieni.
Walka wygląda na beztroskie klepadło. Nie, żeby to było coś złego, taki lekki hack and slash też ma swoje plusy.
Ogólnie widać, że autor się dosyć stara, ale na razie nadal jest do poprawy grafika, interfejs, prawdopodobnie walka i fabuła.
A właśnie, ten ekran tytułowy kompletnie nie ma stylu. Obrazek to średniowiecze, a kilka różnych krojów liter wygląda słabo.
Dodatkowo zapodaje materiałem Video: https://www.youtube.com/watch?v=tMwGlCS ... e=youtu.be
P.S. Przeźroczystość już wyłączyłem, ale materiał jest sprzed 30 minut wcześniej :D
Dodatkowo ucieszy was informacja, że dziś 18.07.2015 to dzień wypuszczenia wersji DEMO tej gry. Będziecie mogli sami na własne oczy przekonać się, że Pogromca nie zapowiada się aż tak źle jak to mówiono wcześniej. Jeśli ktoś jest aż taki niecierpliwy, to może obejrzeć sobie gameplay z gry w wersji 0.3, obecna wersja to 0.5 https://www.youtube.com/watch?v=G-sou_x ... e=youtu.be
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: [XP] Pogromca Pustki
Obejrzałem ten gameplay i takie rzeczy ode mnie które trzeba by poprawić.
Fabuła nie jest dobra. To jest po prostu wykonywanie rozkazów z jednym celem - zarobkowym.
Systemy są ok. Te menusy jak dla mnie ujdą w całości.
System walki. Mi się nudziło od samego patrzenia. Postacie łażą koło nas bez celu i atakują jednym atakiem czasami nadając status. Sam nasz atak też nie wygląda za dobrze. 3 opcje zwykłego ataku są ok, ale nie podoba mi się system ich wybierania. To samo z umiejętnościami. Przydało by się coś bardziej "szybkiego". Przynajmniej w wersji na komputer. Chary są zdeczko do kitu, szczególnie główna postać. Mogę wam podesłać kilka szablonów chodzenia 4x4 takich postaci. Ew. zrobić jedną-dwie.
Najgorzej wychodzą potwory i bohater który wykonuje jakieś zlecenia zbierania kwiatków, chociaż jest po szkoleniach (chyba trudnych). No i chary.
A co mi się podobało.
Voice acting pergaminów, systemy, muzyka i mapy na swój sposób były w porządku.
Fabuła nie jest dobra. To jest po prostu wykonywanie rozkazów z jednym celem - zarobkowym.
Systemy są ok. Te menusy jak dla mnie ujdą w całości.
System walki. Mi się nudziło od samego patrzenia. Postacie łażą koło nas bez celu i atakują jednym atakiem czasami nadając status. Sam nasz atak też nie wygląda za dobrze. 3 opcje zwykłego ataku są ok, ale nie podoba mi się system ich wybierania. To samo z umiejętnościami. Przydało by się coś bardziej "szybkiego". Przynajmniej w wersji na komputer. Chary są zdeczko do kitu, szczególnie główna postać. Mogę wam podesłać kilka szablonów chodzenia 4x4 takich postaci. Ew. zrobić jedną-dwie.
Najgorzej wychodzą potwory i bohater który wykonuje jakieś zlecenia zbierania kwiatków, chociaż jest po szkoleniach (chyba trudnych). No i chary.
A co mi się podobało.
Voice acting pergaminów, systemy, muzyka i mapy na swój sposób były w porządku.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [XP] Pogromca Pustki
Wypuściłem demo, jak znajdziecie jakieś błędy proszę mi to zgłaszać :)
https://www.dropbox.com/s/p58x8af9eqx3q ... O.zip?dl=0
https://www.dropbox.com/s/p58x8af9eqx3q ... O.zip?dl=0
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!