[XP] Pogromca Pustki FULL [UWGA! Gra jest trudna]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: Soul »

Dobra robota z grafiką. Teraz tylko dobry BS i chcę w to grać.
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: HGS »

Mija kolejny dzień, a nasz mały zespół pracuje non stop, by "Pogromca Pustki" był dobrą grą. Dziś zapodaje wam 4 obrazki z nowego Intro gry.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Autorem tych zacnych obrazków jest nasz grafik 2D Mikołaj Kurcin, zaś za dubbing w intrze, który również obecnie jest w grze odpowiada Jakub Kondrat

Do tego zrobiliśmy skrypty na wydobycie surowców i teleporty:
https://www.youtube.com/watch?v=RQFB_zM ... e=youtu.be

Przypominamy tez o naszym FANPAGE:
https://www.facebook.com/pages/Pogromca ... 39?fref=ts
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 241
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: lorak »

Podoba mi się to, co pokazaliście na filmie, choć nie jestem zwolennikiem wydobywania surowców i zbierania roślinek. Czuć klimat :)
Szczerze powiedziawszy obawiam się teraz o stronę fabularną, bo mnogość innych dodatków może przysłonić wam ten ważny aspekt. Tym bardziej, że przypomina mi trochę MMORPG w wersji dla jednej osoby.

A, i warto byłoby popracować na animacjami postaci, bo to w tej chwili najbardziej rzucający się w oczy uszczerbek w grafice.
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: HGS »

Wydobywanie czegokolwiek jest opcjonalne. Zbieranie ziół też. Linia fabularna będzie zachowana :). Animacje postaci, fakt, nie są wybitne, ale postaramy się coś zrobić z tym.

Zapodaje również screenem Obrazek
Oraz obecnym postępem prac nad mapami świata gry:
Obrazek
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: Adrap »

Przeglądałem ten fanpage i powiem tak.
Wszystko ładnie, składnie, ale zrób coś z walką bo jak będzie to wyglądać tak jak na filmie to raczej podziękuje...
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 150
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: Athanor »

Jeśli gra miałaby trafić na kanał Roja, trzeba z niej wycisnąć jak najwięcej, niech to będzie kolejny projekt pokłonu Noruja czy Diablo :P
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: HGS »

Co do systemu walki, to chyba źle patrzyłeś ;).

Jest wbudowany tryb auto i standard. Ty widziałeś chyba auto, a po za tym jeśli mówisz o tej większej bitce pokazanej na jednej z prezentacji to była bitka testowa i postać nie brała udziału w niej ;)

https://www.youtube.com/watch?v=bLA44V7 ... e=youtu.be
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: Dragon Kamillo »

Widzę sporo podstawowych błędów na tym filmiku.
Po pierwsze - czemu nie ma polskich liter "Zaloz" "Upusc"?
Po drugie - mapa nie powinna się zmieniać (ułożenie potworów) podczas wizyty w menu.
Po trzecie - tarcza znika i się pojawia w zależności od strony w którą idzie bohater.
I pytania - grę będzie się tylko grało myszką? Chodzenie myszą to męczarnia. Chyba że chodzić możemy strzałkami, a wybierać ataki myszą, wtedy będzie gut.
I nie podoba mi się w menu (po za jego stylem graficznym, ale tego nie zmienisz) to że po wybraniu jakiejś opcji kursor jest zamrażany a my dostajemy drugi którym działamy dalej, nie lepiej byłby jeden i ten sam?
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: HGS »

Dragon Kamillo pisze:Widzę sporo podstawowych błędów na tym filmiku.
Po pierwsze - czemu nie ma polskich liter "Zaloz" "Upusc"?
Po drugie - mapa nie powinna się zmieniać (ułożenie potworów) podczas wizyty w menu.
Po trzecie - tarcza znika i się pojawia w zależności od strony w którą idzie bohater.
I pytania - grę będzie się tylko grało myszką? Chodzenie myszą to męczarnia. Chyba że chodzić możemy strzałkami, a wybierać ataki myszą, wtedy będzie gut.
I nie podoba mi się w menu (po za jego stylem graficznym, ale tego nie zmienisz) to że po wybraniu jakiejś opcji kursor jest zamrażany a my dostajemy drugi którym działamy dalej, nie lepiej byłby jeden i ten sam?
Po 1 =>> To zostanie poprawione, a gra posiada polskie litery. Te menu powstało pierwotnie na system Android pod emulator, dopiero niedawno myśleliśmy tylko o wersji PC
Po 2 =>> Potwory pierwotnie będą znikać z mapy po ich zabiciu i wyjściu z menu. Znaczy akurat na tych dwóch co był pokazany ABS, bo na innych już jest to zrobione :)
Po 3 =>> Ostatnio narzekania były na latające tarcze po mapie. Teraz to zmieniliśmy, ale nie mamy dokończonych animacji :), lecz spokojnie to nie problem i naprawdę nie ma się co o to martwić

Co do tego 4 ==> To nie mam prawa zabierac wam sterowania klawiaturą. Jest i myszka i tradycyjne sterowanie :)

Po 5 ==> sprawa myszki w ekwipunku, tej drugiej, to akurat jest char :), ale spokojnie to tam się zrobi kiedyś :)
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: Dragon Kamillo »

Nie zrozumiałeś 2 punktu. Zresztą inaczej, zrozumiałeś połowicznie. Bo to że się wrogowie odradzają jest właśnie jednym z efektów tego błędu. A chodzi o to że macie menu na osobnej mapie (domyślam się po wyglądzie, a to że jeden kursor jest charsetem daje mi 100% pewność, że tak jest) i to jest ten problem. Maker po zmianie mapy nie pamięta (bo i po co) niczego z mapy poprzedniej. W waszym przypadku nie pamięta że pokonaliście część wrogów (niech zgadnę "usuń zdarzenie") i dokładnego położenia wrogów żywych. Skutkuje to tym że po wejściu i wyjściu z menu potwory się odradzają (łatwe do naprawienia - przełącznik), a te co żywe przesuwają się na miejsca gdzie postawiliście je w makerze, te odradzające się w sumie też (trochę trudniejsze do naprawienia - dwie zmienne na każdego wroga (x i y) i równoległe zdarzenie przesuwające zdarzenia na dane współrzędne).

Masz/Macie instrukcję, a więc powodzenia XD.
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: HGS »

Dragon Kamillo pisze:Nie zrozumiałeś 2 punktu. Zresztą inaczej, zrozumiałeś połowicznie. Bo to że się wrogowie odradzają jest właśnie jednym z efektów tego błędu. A chodzi o to że macie menu na osobnej mapie (domyślam się po wyglądzie, a to że jeden kursor jest charsetem daje mi 100% pewność, że tak jest) i to jest ten problem. Maker po zmianie mapy nie pamięta (bo i po co) niczego z mapy poprzedniej. W waszym przypadku nie pamięta że pokonaliście część wrogów (niech zgadnę "usuń zdarzenie") i dokładnego położenia wrogów żywych. Skutkuje to tym że po wejściu i wyjściu z menu potwory się odradzają (łatwe do naprawienia - przełącznik), a te co żywe przesuwają się na miejsca gdzie postawiliście je w makerze, te odradzające się w sumie też (trochę trudniejsze do naprawienia - dwie zmienne na każdego wroga (x i y) i równoległe zdarzenie przesuwające zdarzenia na dane współrzędne).

Masz/Macie instrukcję, a więc powodzenia XD.
Tak ten mniejszy kursor to char, ale wiem jak to naprawić.

Co do przeciwnika, to oni nie mają usuń zdarzenie, tylko przełącznik, który resetuje się po wyjściu na inną mapę, ale nie tą "menu herosa", tylko te zwykłe. Niom ustawienie wrogów się resetuje, ale to nie jest większy problem do naprawy.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: Kryzz333 »

Grafika poprawiła się. Na mapie jest czytelna, chociaż dziwaczna. Menu zabawnie przywodzi na myśl Rome II Total War. Tam też były klimaty antyczne i nieczytelne, szczątkowe czarno-białe ikony.

Do tego przydałoby się może jakieś lepsze okienka. Taki biały tekst na czarnych bez żadnych kolorków itd. może być szybko nużący.

Nadal obawiam się o fabułę, ale wątpię, czy w tej sprawie się coś zmieni.

Walka wygląda na beztroskie klepadło. Nie, żeby to było coś złego, taki lekki hack and slash też ma swoje plusy.

Ogólnie widać, że autor się dosyć stara, ale na razie nadal jest do poprawy grafika, interfejs, prawdopodobnie walka i fabuła.

A właśnie, ten ekran tytułowy kompletnie nie ma stylu. Obrazek to średniowiecze, a kilka różnych krojów liter wygląda słabo.
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: HGS »

Kryzz333 pisze:Grafika poprawiła się. Na mapie jest czytelna, chociaż dziwaczna. Menu zabawnie przywodzi na myśl Rome II Total War. Tam też były klimaty antyczne i nieczytelne, szczątkowe czarno-białe ikony.

Do tego przydałoby się może jakieś lepsze okienka. Taki biały tekst na czarnych bez żadnych kolorków itd. może być szybko nużący.

Nadal obawiam się o fabułę, ale wątpię, czy w tej sprawie się coś zmieni.

Walka wygląda na beztroskie klepadło. Nie, żeby to było coś złego, taki lekki hack and slash też ma swoje plusy.

Ogólnie widać, że autor się dosyć stara, ale na razie nadal jest do poprawy grafika, interfejs, prawdopodobnie walka i fabuła.

A właśnie, ten ekran tytułowy kompletnie nie ma stylu. Obrazek to średniowiecze, a kilka różnych krojów liter wygląda słabo.
Nie ma gier idealnych, ale obiecałem wam dobrą grę i tego będę się trzymał. Tak, właśnie teraz te opisy chcę jakoś poprawić, by były czytelne, bo faktem jest, że to słabo widoczne wszystko (myślę że kolorowa czcionka, dużo tu zmieni). Fabuła nie będzie słaba, pisze ją kilka osób. Walka jest bardzo mocno rozwinięta wbrew pozorom, ale tego wam nie opiszę, bo za dużo by opisywać, sami się przekonacie.

Dodatkowo zapodaje materiałem Video: https://www.youtube.com/watch?v=tMwGlCS ... e=youtu.be
P.S. Przeźroczystość już wyłączyłem, ale materiał jest sprzed 30 minut wcześniej :D

Dodatkowo ucieszy was informacja, że dziś 18.07.2015 to dzień wypuszczenia wersji DEMO tej gry. Będziecie mogli sami na własne oczy przekonać się, że Pogromca nie zapowiada się aż tak źle jak to mówiono wcześniej. Jeśli ktoś jest aż taki niecierpliwy, to może obejrzeć sobie gameplay z gry w wersji 0.3, obecna wersja to 0.5 https://www.youtube.com/watch?v=G-sou_x ... e=youtu.be
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: Adrap »

Obejrzałem ten gameplay i takie rzeczy ode mnie które trzeba by poprawić.
Fabuła nie jest dobra. To jest po prostu wykonywanie rozkazów z jednym celem - zarobkowym.
Systemy są ok. Te menusy jak dla mnie ujdą w całości.
System walki. Mi się nudziło od samego patrzenia. Postacie łażą koło nas bez celu i atakują jednym atakiem czasami nadając status. Sam nasz atak też nie wygląda za dobrze. 3 opcje zwykłego ataku są ok, ale nie podoba mi się system ich wybierania. To samo z umiejętnościami. Przydało by się coś bardziej "szybkiego". Przynajmniej w wersji na komputer. Chary są zdeczko do kitu, szczególnie główna postać. Mogę wam podesłać kilka szablonów chodzenia 4x4 takich postaci. Ew. zrobić jedną-dwie.
Najgorzej wychodzą potwory i bohater który wykonuje jakieś zlecenia zbierania kwiatków, chociaż jest po szkoleniach (chyba trudnych). No i chary.

A co mi się podobało.

Voice acting pergaminów, systemy, muzyka i mapy na swój sposób były w porządku.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Pogromca Pustki

Post autor: HGS »

Wypuściłem demo, jak znajdziecie jakieś błędy proszę mi to zgłaszać :)

https://www.dropbox.com/s/p58x8af9eqx3q ... O.zip?dl=0
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Zablokowany