[VX]Dark Dawn

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 349
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

[VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 11 maja 2015, 21:26

Obrazek

Obrazek
W prezentacji Arkany: The Book of Curses wspominałem, że robię ją na rozgrzewkę, aby powrócić do dawnych nawyków. Trochę czasu już minęło, a dwie godziny gotowego gameplayu to chyba wystarczająco, aby zaprezentować to nad czym ostatnio pracuję. Dark Dawn to moja największa produkcja do teraz. Całość gry trwa 4-5h. Była tworzona dość długo, bo około rok. Czasami rodzona w bólach, czasami z przyjemnością, ale moje największe do teraz dzieło jest gotowe.

Obrazek
Obrazek

Oto Arphen! Kolebka cywilizacji. To tutaj od wielu setek lat ludzie odkrywali zastosowania dla ognia, metalu, prochu i magii... To tu wykształciły się najpotężniejsze państwa świata. Wśród ogromu różnic kulturowych, cywilizacyjnych, duchowych i technologicznych, tylko jeden obszar całkowicie nie pasuje do tego kontynentu - Wyspa Marakajów. Była ona celem licznych wypraw Isdeńczyków, Hanandczyków i kolonizatorów ze Zjednoczonych Królestw. I nikt, nigdy stamtąd nie wrócił... To nie chodzi o śmierć... Gdyby chociaż znaleziono jakieś ciała, ślady walki, trupy... nic. Ludzie zaginęli bez śladu. Nikt przy zdrowych zmysłach nie udaje się w okolice wyspy, choć dziwne zrządzenie losu sprawia, że wiele statków przepływa w okolicach Wybrzeża Trupów... dziwne zrządzenie losu sprawia, że wiele statków już nigdy nie dotrze do portu... A co z rozbitkami? Cóż... możemy się tylko modlić za ich dusze...

Obrazek
Obrazek
CURTIS ma 23 lata. Od niedawna służy w wojsku, choć powinien odbywać służbę od 18. roku życia, jednak skutecznie się przed tym bronił. W końcu przez wojnę z Hordami Nieumarłych trafił przymusowo do wojska, gdzie robił duże postępy. Od zawsze czuł jednak strach przed nieumarłymi i gdy tylko poczuł, że jego życie jest zagrożone - zdezerterował. Ponoć dołączył do piratów, jednak statku na którym służył później już nikt nie widział...

Obrazek
Choć w Arphen nie jest spokojnie, to nadal jest to oaza spokoju w porównaniu z tym co dzieje się na Wyspie Marakajów. Wszelkie plany kolonizacji znów legły w gruzach. Jedyna osada - Port Ferto - została spalona... Ludzie zniknęli... Gęsta mgła spowiła całe wybrzeże. Czasami na brzegu można zobaczyć światła poruszające się na gdzieś na wyspie. Czasami można dosłyszeć niesiony falami krzyk... dźwięk jaki wydobywa się z ludzkiego gardła w trakcie uczty kanibali. Marakajowie nie byli tacy zawsze. Coś ich zmieniło... Coś im kazało zasmakować ludzkiego mięsa... Coś sprawiło, że stali się plemieniem upiorów... COŚ co tylko rozum jest w stanie pokonać, bo żadna siła mięśni nie zdoła tego dokonać. A czy ty jesteś gotowy na to, by stawić czoła śmierci?

Obrazek


Obrazek
Spoiler:


Obrazek
Maj 2016

Obrazek

DOWNLOAD V1.0 - MEGA.NZ

DOWNLOAD V1.1 - MEGA.NZ

DOWNLOAD V1.2 - MEGA.NZ

DOWNLOAD V.1.2.1 - MEGA.NZ

DOWNLOAD V1.2.2 - MEGA.NZ

DOWNLOAD V1.2.3 - MEGA.NZ

DOWNLOAD V1.3 - MEGA.NZ


Obrazek
Dla wszystkich, którzy mnie aktywnie wspierają:
-Venesard
-Kryzz
-Athanor
-Adrapnikram

oraz tych, którzy po prostu śledzą temat! Dziękuję!

Wasz Diablo i wiedzcie, że coś się dzieje :twisted:
Ostatnio zmieniony 14 sie 2017, 13:18 przez Diablo, łącznie zmieniany 18 razy.
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Kryzz333 » 11 maja 2015, 22:03

Jak Diablo napisał, jestem zaangażowany w projekt.

Z zapowiedzi i demek jakie przesłał Diablo zapowiada się dość ciekawie. Atmosfera na Marakajach jest niezła, a Diablo jeszcze obiecywał ją zagęszczać.

Ogólnie nie znałem daty wydania, a wakacje to atrakcyjny termin. Chętnie sam zobaczę w pełnej krasie "długometrażowe" dzieło Diablo.
Spoiler:
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 640
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Adrapnikram » 11 maja 2015, 22:08

Mega!

Wiesz, że jesteś moim ulubionym twórcą gier? Jakoś tak zachowujesz dobry klimat w grach, taki klimat, którego sam nie umiem uzyskać. Poza tym te characktersy to już chyba tylko z twoimi produkcjami mi się będą kojarzyć. Tylko w twoich grach mi brakuje rozbudowania (fabularnego) i dopracowania niektórych aspektów.

Nie dość, że tworzysz kolejną grą w swoim klimacie, i w ArkaniE <--- Tak to się pisze?
to jeszcze ma być dłuższa, i z nowym abs'em. Miło. A teraz coś co mi się z początku spodobało. To, że jesteśmy piratami. Lubię te klimaty, ale szkoda tylko, że nie będzie szant, ognisk na plaży i poszukiwania skarbów. Ale za to rozgrywka toczy się na wyspie (jak to będzie jedna mapa to mam nadzieję, że zoptymalizowana, bo to spoko pomysł był). Ogólnie cud miód i orzeszki. Czekam.
Oczywiście jestem chamski i do beta-testów się nie przyłącze, jednak jakbyś potrzebował jakieś małe edity lub same sprity do dawaj znać. Tylko tu, bo na Ultimie mi znów PW zablokowali.
~VladArges
ten mały puchar pod avatarem zrobil mi wtedy taka radoche ze latalem i z 10 razy chwalilem sie rodzicom xD
~Jazz
dla takich rzeczy powstało TA i całe forum
nie dla lajkow pod profilem
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 524
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Yoroiookami » 12 maja 2015, 11:00

Ja niczego nie spoileruję, ale za to życzę powodzenia w ukończeniu projektu.:roll: No i miło mi, że otrzymałem takie miłe podziękowanie.
Jeżeli przyjmujesz porady/propozycje, to chętnie zaspamuję ci skrzynkę. :wink:
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 934
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Kleo » 12 maja 2015, 13:44

Adrapnikram pisze:Nie dość, że tworzysz kolejną grą w swoim klimacie, i w ArkaniE
Diablo pisze:Na potrzeby gry stworzyłem nowe realia. Nie jest to kolejna część Arkany.
:P

Zdaje się, że Diablo ma niezłe talenty organizacyjne, bo sporo ludzi zdołał zaangażować do pomocy. Ale ja dla odmiany chciałbym pomarudzić, konkretnie w sprawie systemu walki, który w ogóle mi się nie podoba. Pomijając fakt, że w ogóle nie lubię ABS-ów (chyba tylko w Krwi Zdrajcy mi pasował), to ten konkretny jest niemożliwie drętwy.
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1376
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Ozzaku » 14 maja 2015, 11:26

Kleo pisze:Pomijając fakt, że w ogóle nie lubię ABS-ów

Zbiegiem mojego scenowego wieku też przestałem je lubić, i ścinają mi te skryptowe lapka, mimo wszystko jestem ciekaw co z tego wyjdzie =) Ja się przyczepię tylko jednej rzeczy, pasek HP i EXP odstaje od reszty grafiki =)
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 349
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 29 maja 2015, 22:40

Żeby nie było. Zrobiłem sobie urlop, ale wracam do pracy. Obecnie kroję mapki na mniejsze i przenoszę eventy. Następnie wezmę się za balans (za wysoki poziom trudności). Niedługo dam jakieś screeny lub inne oznaki życia projektu ;-)
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1195
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Noruj » 29 maja 2015, 23:19

Skoro temat jest odblokowany to podzielę się opinią na temat projektu.

Jest bardzo w Twoim stylu - to nawet fajne, że masz jakiś określony styl i się go trzymasz. Fabuła jest dość skąpo opisana, ale daje pole do zbudowania fajnego klimatu i eksploracji.

Trailer... cóż. Trailer jest wykonany technicznie bardzo fajnie, Yoro odwalił kawał dobrej roboty - ale z drugiej strony ten trend (nie mówię tylko o tym trailerze), który utrzymuje się w trailerach (zwłaszcza w makerowych, ale nie tylko) przyprawia mnie o zawroty głowy.

Tylko ja odnoszę wrażenie śmieszności? W podkładzie taka muzyka, jakby miała się odbyć jakaś apokalipsa, Hasła " SPRAW, ABY ŚWIAT UPADŁ PRZED TOBĄ NA KOLANA", a na ekranie koleś lata po lasku i zbiera zioła, albo tłucze wilki... No padłem po prostu.
Przecież ta gra ma potencjał na fajny tajemniczy klimat, gdzie eksplorujemy mroczne zakątki wyspy i staramy się coś ugrać. Po co ta epickość? Nie lepiej było pójść w tamtą stronę? Byłaby bardziej adekwatna, a tak to trailer wywołał tylko tyle, że się oplułem herbatką ze śmiechu, z tego co pamiętam.
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 349
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 30 maja 2015, 18:58

No cóż, nie mogę zaprzeczyć, że masz rację, ale naukę wyciągniętą z tego zachowam na następne razy ;-)

Gra będzie w typowym dla mnie klimacie oczywiście. Staram się, żeby zawierała lekko kontrowersyjne elementy (na ile mi RM pozwala je pokazać). Mam nadzieję, że będzie choć delikatnie szokować. Liczę też, że sposób prowadzenia fabuły w DD spodoba się większemu gronu osób (wszystkim nie dogodzimy, nie?).

Chcę też powiedzieć: to będzie moje NAJWIĘKSZE dzieło, ale proszę nie mylić tego stwierdzenia z innymi typu: "to będzie hit" etc.
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 524
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Yoroiookami » 31 maja 2015, 23:21

Noruj pisze:Skoro temat jest odblokowany to podzielę się opinią na temat projektu.

Jest bardzo w Twoim stylu - to nawet fajne, że masz jakiś określony styl i się go trzymasz. Fabuła jest dość skąpo opisana, ale daje pole do zbudowania fajnego klimatu i eksploracji.

Trailer... cóż. Trailer jest wykonany technicznie bardzo fajnie, Yoro odwalił kawał dobrej roboty - ale z drugiej strony ten trend (nie mówię tylko o tym trailerze), który utrzymuje się w trailerach (zwłaszcza w makerowych, ale nie tylko) przyprawia mnie o zawroty głowy.

Tylko ja odnoszę wrażenie śmieszności? W podkładzie taka muzyka, jakby miała się odbyć jakaś apokalipsa, Hasła " SPRAW, ABY ŚWIAT UPADŁ PRZED TOBĄ NA KOLANA", a na ekranie koleś lata po lasku i zbiera zioła, albo tłucze wilki... No padłem po prostu.
Przecież ta gra ma potencjał na fajny tajemniczy klimat, gdzie eksplorujemy mroczne zakątki wyspy i staramy się coś ugrać. Po co ta epickość? Nie lepiej było pójść w tamtą stronę? Byłaby bardziej adekwatna, a tak to trailer wywołał tylko tyle, że się oplułem herbatką ze śmiechu, z tego co pamiętam.

Tak trochę się wcinam w nie swój temat. Chciałem tylko podziękować za twój wkład, Noruj. :wink:
Trailer...cóż...przynajmniej zapadł w pamięć, z czego się cieszę. :roll:

Co do projektu, to oczywiście czekam aż się ukaże. Niby już miałem okazję, ale to nie to samo.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 730
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PInroz » 01 cze 2015, 08:39

Czytając fabułe i opis postaci z gry mam pewne wrażenie że inspirowałeś się grą Risen 2 Mroczne wody. Tam występuje taka lokacja jak Zatoka Marakajów, a u ciebie w grze jest Wyspa Marakajów. A tym jest też takie samo plemie też sie tak nazywa jak w Risen 2 lecz ma odwrotne nastawienie. Ty opisałeś Marakajów jako bezwzględnych ludożerców natomiast w Risen 2 są to spokojne plemie ( NO napewnie nie kanibale ). :-D

Z koleji sam główny bohater ma słabość do alkoholu i zostaje piratem. Wykapany Bezimienny z Risen 2 :-D :-D :-D ( Brakuje tylko przepaski na oko )

Gdybyś do gry dodał jeszcze zło półci żeńskiej oraz sławnego kapitana jakim w Risen jest Stalowobrody to gra kojażyła by mi się z Risenem na 100%

Ale nie myśl że chcem ci jakoś obrzydzić projekt. Skąd tylko wymieniłem kilka podobieństw jakie widze z zapowiedzi twojego projektu. W sumie zaciekawił on mnie....

Grałem w ArkanA: Arcymag z Dejiz twojego autorstwa i powiem szczeże że jest to moja druga ulubiona gra zrobiona w RPG Maker VX zaraz po Kruku. I z niecierpliwością czekam na Dark Dawn, bo czuje że to będzie typowe RPG lecz z pirackim klimatem.

Trzymam kciuki za projekt i POWODZENIA!!! :-D :-D :-D
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 349
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 02 cze 2015, 18:43

Hahaha, wiesz co nieświadomie chyba stało się dokładnie tak jak mówisz. Z tym, że nie miałem na celu odwzorowania. Otóż chciałem stworzyć postać, która nie będzie ratować świata, nie będzie idealna, będzie miała swoje problemy etc. Nawet Marakajowie... parę lat po przejściu Risena 2, byłem pewien, że jestem oryginalny.

No cóż. Gra nie będzie stawiać na piractwo. Grupa osadników, która stara się przeżyć w jaskiniach... No i bohater, który próbuje rozwiązać problem z tubylcami, aby... osiągnąć swój cel :-P Gra CIĄGLE się rozwija i systematycznie prowadzone są testy. Liczę na to, że gra się spodoba i będzie ktoś kto powie:

"E no dobra, a kiedy Dark Dawn 2?" :-P
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 730
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PInroz » 03 cze 2015, 07:56

Diablo pisze: Nawet Marakajowie... parę lat po przejściu Risena 2, byłem pewien, że jestem oryginalny.



W sumie racja ja też czasem mam co do tego że wymyśle jakieś fajne nazwy krainy, lokacji lub przedmiotu na potrzeby mojej gry, a nie pełna kilka dni później dowiaduje się że ktoś już coś takiego wymyślił. Wtedy jestem trochę niesmaczny bo muszę wymyślać coś zupełnie nowego. Ale w sumie z tymi tubylcami to nawet może być... ( NO RACZEJ PIRANHA BYTES ZA TO CI GŁOWY NIE URWIE :lol: :lol: :lol: )

Mam nadzieje tylko że Dark Dawn będzie znaczenie dłużej się grało niż ArkanA: Arcymag z Dejiz. Bo z pewnością zagram :-D :-D :-D :-D


Diablo pisze:"E no dobra, a kiedy Dark Dawn 2?"



Druga część... Najpierw dokończ pierwszą bo nigdy nie wiadomo co może się stać w życiu. I czy w ogóle zachce ci się robić drugą. Tak więc trzymam kciuki za projekt i niech ci się wiedzie. :-D :-D :-D
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 349
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 19 lip 2015, 16:18

Muszę was zawieść. Niestety żyję i dalej pracuję nad DD. Mam już jakieś 3 godziny gry. Do zrobienia jest jakieś 1-2h jeszcze. A oto dowody zbrodni:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 730
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PInroz » 21 lip 2015, 15:25

Dwie pierwsze screeny wydają się takie puste. Natomiast ostatnie dwie są spoko. Ten zielony pasek (chyba zdrowia ) nieco mi się kojarzy z Krukiem 2. W tamtej zapowiedzi jest podobny ( Pewnie użyłeś podobnego skryptu co INRE co? :-D ) Ta ostatnia czwarta jest kozacka, lecz mam pewną uwage:

Zrób coś z tym zniszczonym mostem. Wygląda dość sztucznie. Umieść pod nimi jakieś belki czy coś co utrzymuje te zniszczone fragmenty mostu, by był bardziej wiarygodny.

Nadświetlone kryształy dają ciekawy klimat jaskini. Do trzeciej screeny nie mam żadnych zastrzeżeń.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości