-POWITANIA (i pozegnania)-
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
No witajcie. Troszkę dziwna sprawa że zaczynam od pożegnania, ale chyba warto dać znać o takich rzeczach.
Póki co jestem zmuszony zakończyć moją działalność makerowo-scenową. Depresja wygrała. Stwierdziłem, że już nie daję sobie z tym rady i potrzebuję kogoś kto pomógł mi ją zwalczyć.
I'll be back.
Póki co jestem zmuszony zakończyć moją działalność makerowo-scenową. Depresja wygrała. Stwierdziłem, że już nie daję sobie z tym rady i potrzebuję kogoś kto pomógł mi ją zwalczyć.
I'll be back.
Glico☆Magic?
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
To ja chyba tak samo. RPG Maker to chyba nie program dla mnie niestety. Ogólnie przyjemnie się w nim robi, ale chciałbym widzieć również rezultaty, a jeśli przez rok robię średnio-grywalny półtoragodzinny gameplay to mimo wszystko sobie odpuszczam. Jednak mogę wam zapewnić, że Podziemia wyjdą na powierzchnię, ale stanie się to dużo później. W końcu szkoda tracić rok roboty co nie?
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Michu
- Posty: 1155
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
@Amelanduil
Z własnego doświadczanie poradzę Ci tylko, że jeśli faktycznie mam depresję albo stan przeddepresyjny, od razu idź do specjalisty. Lekceważenie objawów tej choroby nikomu nie przyniosło jeszcze nic dobrego.
@ Adrapnikram
Masz złe założenia. Ja robię w RM pewnie ze 14 lat. Pracuję z przerwami regularnie, a nigdy nie wydałem pełniaka poważnego. I nie załamuję się, bo w RM chodzi o czerpanie przyjemności z procesu tworzenia - ukończona gra jest tylko dodatkiem.
@ nowi użytkownicy
Witam Was wszystkich. Mam nadzieję, że mroczny ton ostatnich dni Was nie przerazi, bo GRMA to jednak wesołe miejsce, które chyba jako jedno z nielicznych w Polsce tak mocno stawia na kreatywność i pasję tworzenia swoich użytkowników. Bawcie się w RM, róbcie gry (nawet jeśli i tak ich nie ukończycie) i pytajcie, gdy będziecie mieli problemy. Po to tutaj jesteśmy, by Wam pomóc =]
Z własnego doświadczanie poradzę Ci tylko, że jeśli faktycznie mam depresję albo stan przeddepresyjny, od razu idź do specjalisty. Lekceważenie objawów tej choroby nikomu nie przyniosło jeszcze nic dobrego.
@ Adrapnikram
Masz złe założenia. Ja robię w RM pewnie ze 14 lat. Pracuję z przerwami regularnie, a nigdy nie wydałem pełniaka poważnego. I nie załamuję się, bo w RM chodzi o czerpanie przyjemności z procesu tworzenia - ukończona gra jest tylko dodatkiem.
@ nowi użytkownicy
Witam Was wszystkich. Mam nadzieję, że mroczny ton ostatnich dni Was nie przerazi, bo GRMA to jednak wesołe miejsce, które chyba jako jedno z nielicznych w Polsce tak mocno stawia na kreatywność i pasję tworzenia swoich użytkowników. Bawcie się w RM, róbcie gry (nawet jeśli i tak ich nie ukończycie) i pytajcie, gdy będziecie mieli problemy. Po to tutaj jesteśmy, by Wam pomóc =]
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
Zmówiliście się z tymi odejściami? :P Rahim, Kleo, Amel, Adrap. Kumulacja normalnie.
Podpisuję się pod tym co napisał Michu - efekt jest spoko, ale też liczy się sama praca, wsparcie innych użytkowników, wymiana zdań i wspólna zabawa. Asgun robię od 3 lat(!) i tylko dzięki odpowiedniemu podejściu i samozaparciu dociągnąłem to do tego etapu.
Kleo, Amel, Adrap szkoda by było jakbyście odeszli - ale scena zrozumie : d.
Troszkę zszedłem z tematu powitań i pożegnań, ale chciałem się odnieść.
Witam nowych raz jeszcze :)
Podpisuję się pod tym co napisał Michu - efekt jest spoko, ale też liczy się sama praca, wsparcie innych użytkowników, wymiana zdań i wspólna zabawa. Asgun robię od 3 lat(!) i tylko dzięki odpowiedniemu podejściu i samozaparciu dociągnąłem to do tego etapu.
Kleo, Amel, Adrap szkoda by było jakbyście odeszli - ale scena zrozumie : d.
Troszkę zszedłem z tematu powitań i pożegnań, ale chciałem się odnieść.
Witam nowych raz jeszcze :)
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
Posłuchaj sobie tego: https://open.spotify.com/user/118126201 ... RwA4VZZGUN - może pomóc.Amelanduil pisze:No witajcie. Troszkę dziwna sprawa że zaczynam od pożegnania, ale chyba warto dać znać o takich rzeczach.
Póki co jestem zmuszony zakończyć moją działalność makerowo-scenową. Depresja wygrała. Stwierdziłem, że już nie daję sobie z tym rady i potrzebuję kogoś kto pomógł mi ją zwalczyć.
I'll be back.
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
Ja robiłem grę przez 6 lat, a i tak nic z tego nie wyszło. =)
Nie ma się co załamywać.
Nie ma się co załamywać.
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
I tak znając moją siłę przyzwyczajenia będę coś tu skrobał :D Więc jeszcze będę się pojawiał. Gorzej z tworzeniem. To nie jest tak, że się załamuję, nad projektem będę pracował, ale inne programy/języki czy też pixel art daję mi więcej radochy. No i raczej żegnam się z samym RM, a tu będę po prostu rzadziej niż częściej.
P.S. I możecie się mnie spodziewać na GF'ach. Od początku mojego pobytu na Gospodzie marzył mi się taki fajny mały pucharek :D
P.S. I możecie się mnie spodziewać na GF'ach. Od początku mojego pobytu na Gospodzie marzył mi się taki fajny mały pucharek :D
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
Ło Jezu, ale pomór. Mam nadzieję, że to tylko wakacyjna niemoc co niektórych.
Coś czuję, że trzeba będzie kompensować i wrzucać jakieś materiały na Gońca
@Adrap:
To jednak zrywasz z RM czy stajesz w GFach?
Coś czuję, że trzeba będzie kompensować i wrzucać jakieś materiały na Gońca
@Adrap:
To jednak zrywasz z RM czy stajesz w GFach?
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
Staję, tylko w VX Ace bo obiecałem coś w nim zrobić podczas LM. Resztę napiszę ci z pikantnymi szczegółami n a Skype gdy wrócę do domu.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
Ja z małym wyjaśnieniem. Docierają do mnie (nie tak znowu liczne, ale jednak ;)) głosy ubolewania, że zdecydowałam się porzucić scenę. Chciałam więc sprostować - wcale sceny nie porzucam, mam zamiar nadal zaglądać na strony i forum, pokazywać się na gg, testować projekty i oczywiście grać <3. Tylko z pisaniem idzie mi już od dłuższego czasu marnie, a trochę głupio mi widnieć na jakiejś liście jako osoba, która coś robi, a tak naprawdę nie robić nic (wydaje mi się to jakieś takie... nieuczciwe). I tylko dlatego zaczęłam rozważać "emeryturę". Zresztą jakbym chciała odejść, to bym się z Wami pożegnała, a tego przecież nie zrobiłam. :P
Smutno mi, że inni to zrobili (znaczy pożegnali się) - zastanówcie się jeszcze, panowie. Zwłaszcza, że dołączyła do nas nowa pani - witam Cię Natalio i mam nadzieję, że pobędziesz z nami dłużej, aktywniej i owocniej, niż Twoje poprzedniczki. :)
Smutno mi, że inni to zrobili (znaczy pożegnali się) - zastanówcie się jeszcze, panowie. Zwłaszcza, że dołączyła do nas nowa pani - witam Cię Natalio i mam nadzieję, że pobędziesz z nami dłużej, aktywniej i owocniej, niż Twoje poprzedniczki. :)
Głupi pomysł. Jeśli naprawdę masz depresję, to wycofywanie się z życia społecznego (nawet tego wirtualnego) jest jednym z pewniejszych sposobów na jej pogłębienie. Więc przemyśl to jeszcze. :)Amelanduil pisze:Póki co jestem zmuszony zakończyć moją działalność makerowo-scenową. Depresja wygrała.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
Tak zastanówcie się :D Ja już jestem żonaty ale z gospody nie wyjdę :P Chyba ,że mnie wyniosą :Dzastanówcie się jeszcze, panowie. Zwłaszcza, że dołączyła do nas nowa pani
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
Nom, robienie gry samemu jest fajne, tylko się przedłuża często. Znaczy, dużo czasu bierze.
@lopokon: Jak już będziesz robić, to polecam makera VX Ace. Chyba najlepszy pod względem prędkości eventów i jakości graficznej (jak się RTP nie podoba, to można zmienić). 2k3 jest deczko (ale naprawdę niewiele i różnicę tylko zauważysz na mapach z dużą ilością eventów, liczoną w setkach) szybszy, ale za to ma gorszą grafikę. XP natomiast ma fantastyczny mapping, ale prędkość eventów tragiczna i nawet najprostsze rzeczy, które można na eventach zrobić jak system czasu czy potrzeby (głód, sranie, itd.) trzeba na skryptach robić bo gra nie wyrobi.
@lopokon: Jak już będziesz robić, to polecam makera VX Ace. Chyba najlepszy pod względem prędkości eventów i jakości graficznej (jak się RTP nie podoba, to można zmienić). 2k3 jest deczko (ale naprawdę niewiele i różnicę tylko zauważysz na mapach z dużą ilością eventów, liczoną w setkach) szybszy, ale za to ma gorszą grafikę. XP natomiast ma fantastyczny mapping, ale prędkość eventów tragiczna i nawet najprostsze rzeczy, które można na eventach zrobić jak system czasu czy potrzeby (głód, sranie, itd.) trzeba na skryptach robić bo gra nie wyrobi.
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
@Lopokon,
Dobry den-- witamy na forum.
Z osobistych doswiadczen jezeli lubisz old school'owy klimat to polecam RPG Maker 2003/Tsukuru i te starsze.. gdzie nie mowie, ze nie da sie takich samych gier zrobic w np. VX/ace :)
Z drugiej strony radze po prostu eksperymentowac do momentu kiedy nie bedziesz chcial jakiegos projektu doprowadzic do konca-- czerp jak najwiecej przyjemnosci z tworzenia czegos swojego :)
Dobry den-- witamy na forum.
Z osobistych doswiadczen jezeli lubisz old school'owy klimat to polecam RPG Maker 2003/Tsukuru i te starsze.. gdzie nie mowie, ze nie da sie takich samych gier zrobic w np. VX/ace :)
Z drugiej strony radze po prostu eksperymentowac do momentu kiedy nie bedziesz chcial jakiegos projektu doprowadzic do konca-- czerp jak najwiecej przyjemnosci z tworzenia czegos swojego :)
Less Less Arte
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
Choroba jasna, zawsze gdy Ozzuś chce odejść, to musi pojawić się na tym forum jakaś kobietaMcLaren pisze:Tak zastanówcie się :D Ja już jestem żonaty ale z gospody nie wyjdę :P Chyba ,że mnie wyniosą :Dzastanówcie się jeszcze, panowie. Zwłaszcza, że dołączyła do nas nowa pani
Dobrze że mam Kleosie na stałe, na tą kobitę zawsze można liczyć ;>
Powiem wam tak, coś tam z makerem działam, ale w bardzo długich odstępach czasowych, i czasem nawet nie mam sił by godzinę przy nim posiedzieć. Suma sumarum maker jest jednak takim programem, przy którym trudno nie pogrzebać, i od niego się uwolnić.
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: -POWITANIA (i pozegnania)-
Maker i fora uzależniają jak wszystko inne, ale Ty powinieneś wiedzieć o tym najlepiej :P
Jakbym miał takie uprawnienia, to dałbym ci dożywotniego bana na udzielanie się w tym temacie xD
Jakbym miał takie uprawnienia, to dałbym ci dożywotniego bana na udzielanie się w tym temacie xD