Wpadki przy tworzeniu

Wydarzenia, komentarze, pomysły... Wszelkie dyskusje związane z RM.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

BH Daimaouji
Posty: 467
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Wpadki przy tworzeniu

Postautor: BH Daimaouji » 11 wrz 2015, 18:18

Teraz zawsze w mojej wersji DBZ TV Specjału 2 jak kończe walkę z cyborgami, wydarzenie gdzie Gohanek nokaułtuje Trunksika sie włącza, mimo iż to miało być przed walką z nimi (jestem zbyt leniwy by to poprawić)

A i nazwa gry "Attack of the saiyans" będąca wersją "przetłumaczoną" "invasion of the saiyans" na DSa i fanowskiego tłumaczenia "Kyoushuu! Saiyajin!", ale mam to gdzieś
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 240
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Wpadki przy tworzeniu

Postautor: HGS » 25 lis 2015, 13:08

Moja największa wtopa była kiedy robiłem okienko rzemiosła w Pogromcy Pustki. Gdy się podpalało ognisko i wchodziło w zakładkę "rzemiosło" włączało menu zrobione na zdarzeniach, ale zamiast kursora widzieliśmy postać przechyloną na lewo, która za nim biega xD. To było dziwne. Ale nłąd szybko naprawiłem ^_^
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 745
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: Wpadki przy tworzeniu

Postautor: Preki » 15 mar 2017, 00:44

Współtworząc sequel do Operacji Napomelon Dva pousuwałem wszystkie, wydawałoby się, niepotrzebne przełączniki, żeby je nadpisać nowymi. Podczas testowania, gdy bohater wykonywał pewną czynność, tak jakby znikąd, wybuchła ruska bomba atomowa. Okazało się, że "mechanizm zapłonowy" działał na jednym z już używanych przełączników o czym nie miałem pojęcia. Jednak to było dość śmieszne :-D
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Wpadki przy tworzeniu

Postautor: Kitabake » 15 mar 2017, 16:41

"Hunter: Avendzer Dragon" nie posiadał ani jednego przełącznika, aż do wersji 1.2. Jedna czwarta "Chaos Element" też była stworzona bez przełączników ;p. No ale te czasu już dawno za mną. Chociaż... jakieś pół roku temu dowiedziałem się do czego służy "self switch" :D - jakoś wcześniej nie zwróciłem uwagi na jego istnienie ;p
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 127
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: Wpadki przy tworzeniu

Postautor: Dr.Man » 15 mar 2017, 18:19

Pamiętam tylko jak dawno dawno dawno dawno dawno... dawno temu do questów z przyniesieniem paru przedmiotów nie używałem zmiennych tylko długie warunki. xD
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 654
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Wpadki przy tworzeniu

Postautor: Kryzz333 » 15 mar 2017, 19:03

Pamiętam tylko jak dawno dawno dawno dawno dawno... dawno temu do questów z przyniesieniem paru przedmiotów nie używałem zmiennych tylko długie warunki. xD


Heh, tak było z jednym questem w OzE, w EC już tę niedoskonałość usunąłem :V
Spoiler:
Awatar użytkownika
Sefiro
Posty: 51
Rejestracja: 20 wrz 2014, 14:22
Kontakt:

Re: Wpadki przy tworzeniu

Postautor: Sefiro » 15 mar 2017, 19:21

Kiedyś nie wiedziałem że jest coś takiego jak "zmień położenie zdarzenia".
Używałem tylko "ruszaj zdarzeniem" przez co robienie scenek czy innych eventów na dużych mapach było maksymalnie upierdliwe xD
Połowa "Last Fantasy" jest tak zrobiona :lol:
"Buduj gry, a nie mapy. Jeśli tworzysz mapy pod ocenę screeenów jesteś skończony." - X-tech

Spoiler:
Awatar użytkownika
Revlis

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3) Dema (miejsce 2)
Posty: 121
Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
Lokalizacja: Kraina RM

Re: Wpadki przy tworzeniu

Postautor: Revlis » 16 mar 2017, 00:12

Stworzyłem przedmiot, którego zadaniem było odstraszanie potworów spotykanych na mapie.
Stworzyłem też przedmiot, którego zadaniem było podwajanie złota z zabijanych na mapie stworów.
Pomyślałem że miło byłoby, gdyby gracz nie musiał marnować miejsca na zagracanie sobie ekwipunku.
Dlatego też postanowiłem połączyć właściwości obu tych przedmiotów w jednym.
Czysty.
Nieskazitelny.
Geniusz.
(twarzopalma)
https://i.imgur.com/YV2qRz2.png
Revlis to śmierdzący leń.
Zbija bąki cały dzień.

Wróć do „Scena”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości