Hengort: Wojna Demonów DEMO

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Hengort: Wojna Demonów DEMO

Postautor: Herion10 » 05 sty 2016, 18:59

Obrazek

Podstawy:
Pełny Tytuł: Hengort - Demon War (HDW)
Wstępnie: Witam was w DEMO mojej gry. Nie posiada funkcjonalnosći, oraz pustą i irytującą fabułę. Ta gra jest bardziej dla osób mających humor (choć w większości będzie w grze panował smutek). Napiszcie, czy pomysł na grę wam się podoba.
Gatunek: japanRPG (polandRPG) z otwartym światem
Opis Gry: W tej grze wcielamy się rolę Henryka, który stał się herosem. Dowiaduje się, że może cofać się w czasie za pomocą zapisów gry. Dzięki tej zdolności zamierza uratować świat od złego demona-cheatera Gargarina.
Szacowany koniec prac: nigdy (możliwe, że za 10 lat)
Szacowana ocena na Gońcu: 2/10
Szacowany czas grania: 2 sekundy (rekord mojego odpalenia i wyłączenia)
Autorzy (aktualni):
Herion10 (to ja :-) )
McLaren
Thieffer
Rave
Horus
Rubin
Lartarin
Ayene
BenBen Kaliban
Cyanyurikage
Dan
Masato
Fukuyama
Arev
Eilei
Synthesize
ForeverZer0
Diagostimo
Fabuła:
Hengort to jedna z ogromnej ilości latających w niebie wysp. Ta hiper wyspa posiada 5 kontynentów. Jest jeszcze jeden kontynent w równoległym świecie znanym jako próżnia. Tam mieszkają umarlaki, duchy, upiory i najpotężniejsze demony. Ostatnie na liście demony nauczyły się przechodzić między dwoma równoległymi światami. Jeden z demonów uznał siebie za monarchę wszystkich demonów i kazał im podbić cały Hengort. Każdy kontynent był w niebezpieczeństwie. Od krasnoludów i ludzi po orków i minotaurów. Każdy kontynent zdołał obronić się od armii demonów, lecz nikt nie mógł pokonać monarchę, który zwał się Lord Gargarin (bo miał 100 poziom, czyli był cheaterem bo maksymalny poziom to 99). Pięciu Arcymagów, każdy z innego kontynentu, postanowiło zablokować demonicznego lorda w próżni na zawsze za hackowanie plików gry. Po zniszczeniu demonów każda rasa odbudowywała swoje królestwo. Żyli długo i szczęśliwie bez złego cheatera.
Po około 1000 lat w małym miasteczku Piaran żył Henryk wraz ze starszą matką i o wiele młodszym bratem. Miasteczko zostało wybudowane w lesie, przez co czasem przychodziły do ludzi dzikie stworzenia. Pewnego razu Henryk poszedł w nocy po wodę ze studni. Nagle usłyszał hałas pochodzący z jednego z sąsiedzkich domostw. Gdy dobiegł na miejsce zobaczył kobietę i szarżującego w nią behemotha. Henryk rzucił w jego oko kamieniem i uciekał w pośpiechu przed nim. Nagle poczuł coś w sobie i postanowił walczyć z wielką bestią. Udało mu się go pokonać zadziwiającą łatwo. Pojawił mu się dziwny napis nad głową “Poziom w Górę”. Po tym wydarzeniu główny bohater omal nie umarł przez zawał serca, ale udało mu się pobiec do domu zapominając o wodzie ze studni.
Następnego poranka ubrał się, zjadł śniadanie i rozmyślał nad całą sytuacją ze wczoraj. Uznał to jako sen, który był bardziej realistyczny niż inne. Wychodząc z domu spotkał strażnika proszący go o pójście do samego lorda miasteczka Piaran. Gdy dotarł do ratusza sam lord on mówi mu o jego niesamowitym zdarzeniu, które sam dokonał. Teraz bohater wybiera klasę postaci. Ofiaruje nam złocony list dla samego króla pobliskiego królestwa, aby go pasował na prawdziwego Herosa. Po spotkaniu z samym Lordem miasteczka główny bohater Henryk odkrywa moce cofania się w czasie za pomocą przycisku “Zapisz” i “Wczytaj”. Postanawia pożegnać się z rodziną i wyruszyć w przygodę, gdzie spotka nowych przyjaciół, wiele krain, ale też i złych demonów.
Podczas jednego zadania od króla musiał przejść przez moczary. Spotkał tam dwóch złych demonów wchodzących do portalu. Spróbował ich zabić, ale mu się nie udało. Klikał wczytaj i tak za setnym razem mu się odechciało. Henryk będąc w wieży pyta się magów co robili demony w tym miejscu. Okazuje się demony wracają z próżni i chcą drugi raz opanować Hengort, ale tym razem niszcząc wszystko. Magowie każą mu zdobyć 8 kryształów próżniowych, oraz wszystkim innym herosom, aby móc zmniejszyć poziom demona Gargarina z setnego do 99 poziomu. Po tym wydarzeniu nadejdzie wojna demonów!!!
Rozgrywka:
Podstawy RM’a pominę. Mało zmian w nim zostało wprowadzone. Tylko menu i “title screen” na początku. Walka prawie taka sama.
Będzie kilka zakończeń, poboczne i jedno główne. Mam ciekawy pomysł na 8 kryształ i zakończenie główne. Nasza postać będzie kształtowała charakter za pomocą opcji dialogowych, które wybieramy. Może być to łobuz lub osoba lubiąca jednorożce. To od nas zależy.
Wiele mini gierek typu łowienie, gotowanie, otwieranie zamków i zbieranie. Dodatkowo sporo będzie zagadek, oraz katakumby tylko z zagadkami. Nie chce zbyt dużo walk w grze.
Walka trochę zmieniona, ale nadal bardzo się różni. Gdy walczymy ze stworzeniem mającym mniejszy poziom od nas nie możemy zdobyć doświadczenia. To nie znaczy oczywiście że nie zdobędziemy żadnych przedmiotów z niego. Trochę więcej przedmiotów będziemy mogli zdobyć od stworzeń.
Jest wiele ras typu elf, człowiek, ork. Możemy grać tylko człowiekiem, ale będąć nim musimy uważać na zdobywanie kontaktów z rasami, które nie lubią ludzi. Aż 5 klas postaci na starcie: wojownik, łowca, złodziej, czarodziej i kapłan. Oczywiście jak jesteśmy wojownikiem możemy korzystać z magii, tylko trochę ograniczonej.
Jak wchodzimy do sklepu ogólnie jest tak samo jak w zwykłym RM, tylko czasami mogą być promocje nie mniejsze od 51% w sklepach.
Kontakty z NPC są bardzo rozbudowane. Można okraść będąc złodziejem, poprosić o pieniążek na tace będąc kapłanem, można zabijać, handlować i wiele więcej. Mogą dawać zadania w zależności o aure. W większości zadania od nich będą poboczne, a czasem trochę poboczne, trochę fabularne. To dlatego, gdyż często trzeba będzie zdobyć pewną reputację królestwa, aby przejść dalej w fabule, a najlepszym sposobem na to będzie wykonywanie zadań pobocznych od mieszkańców tego królestwa.
Ciekawy system religii, czyli w zależności od niej inaczej mogą się potoczyć mało ważne dialogi, czy nawet ważne wybory gracza. Warto będzie zagrać drugi raz mając złą lub dobrą aurę. Z dobrą aurą możemy szybciej opanowywać królestwa, losowe osoby będą nam dawać podarunki za naszą hojność. Posiadając złą aure mniej osub nas lubi, ale możemy ich okradać. Nie ma neutralnej aury, jak już coś to trochę zła lub trochę dobra aura. W kaplicy będzie można sprawdzić jaką aurę mamy i nasz stan duchowny.
Na mapie świata będzie 5 kontynentów, w tym jeden dodatkowy po pokonaniu przedostatniego bossa. Próżnia będzie sektorem, gdzie nie można zapisać. Kontynenty będą podzielone na różne krainy typu sawanna, polana, oraz tajga.
Wielka księga będzie nam opowiadała o świecie gry. Jednak aby tą księgę zdobyć musimy znaleźć wszystkie jej kartki rozsiane po całym świecie z wyjątkiem próżni. Takie znajdzki za pomocą których dowiemy się więcej o świecie gry.
Za pomocą drzewka umiejętności zdobędziemy coraz więcej zdolności w zależności od klasy.
System wynajmu też tutaj występuje. Kupujemy dom i meble do niego, które mogą nas wspomóc. Na przykład łóżko, aby wyleczyć się za darmo.
Ogólnie ma być system dnia i nocy, choć to trochę trudne do zrobienia. Mimo tego postaram się go zrobić.
Liczne katakumby jak w każdym prawilnym RPG. W katakumbach będzie więcej zagadek niż walk co może być ciekawe.
Można produkować przedmioty z rzeczy, które posiadamy. Dwa Gałęzie = Deska, yeah.
Można zapisywać tylko w miastach (nie liczą się miasta umarlaków w próżni), ale tylko wtedy, gdy strażnicy w mieście nas nie atakują. Można będzie też w specjalnym namiocie, który będzie pojawiał się na różnych terenach. W katakumbach mogą pojawić się kryształy w których też jest możliwość zapisania gry. W innych miejscach nie można, aby się nie zaciąć przy walce z koksem.
Awanse klas do lepszych form. Pierwszy awans (od 1 poziomu) to podstawowa klasa. Drugi awans (od 32 poziomu) dzieli się na dwie klasy w zależności od aury. Trzeci awans (od 75 poziomu) i ostatni powoduje, że jesteśmy najlepszą formą danej klasy.
Edit1:
Świat ma być otwarty, czyli możemy wrócić do poprzedniej lokacji bez, żadnych przeszkód. Z kontynektami będzie trochę cięzej, bo można przechodzić między nimi dopiero po pokonaniu przedostatniego bossa gry.
Ma być gra bardzo realistyczna fabularnie, więc nie zdziwcie się, gdy wasz ulubiony sklep jest nie czynny w trakcie oblężenia, dealerów nie ma w pobliżu strażników, albo zamiast królików w nocy są nietoperze.
Będzie także system dnia i nocy. W dzień ptaki śpiewają, zajączki skaczą, ludzie walczą o chociaż jedną miskę z ryżem. W nocy wychodzą z ukrycia bandyci, w bezludnym terenie pająki, nietoperze i kałamarnice, zamiast ptaków wyją wilki.
Pływanie statkiem lub latanie sterowcem przez kontynenkty. Możliwość zakupu konia, który sprawi, że jesteśmy bardzo szybcy w terenie.
Można produkować przedmioty z rzeczy, które posiadamy. Dwa Gałęzie = Deska, yeah. Wszystko co da się kupić w sklepie można zrobić manualnie (z wyjątkiem rzeczy fabularnych).
Ogrodnictwo doniczkowe lub w specjalnych miejscach. W zależności od rośliny tyle dni trzeba czekać. To jedyny sposób na nieskączone zdobywanie legendarnych roślin.
Ograniczenie liczby przedmiotów w ekwipunku. Nie ma tekiego czegoś jak depozyt. Musimy być rozważni co do wybierania ile rzeczy mamy wziąść na wyprawę, a co sprzedać. Pieniądzie nie mają oficjalnego limitu.
Jest bardzo dużo specjalnych umiejętności, lub przedmiotów pomagających w rozgrywce. Pułapki na małe zwierzęta. Wędki i zanęty na ryby. Strzelby na ptactwo. Siekiera do ścinania drzew.
Waluta w grze to platyna (PLT). Większość przedmiotów w sklepach kosztują ponad 10k platyny, zaś zwykły potworek daje z 10 platyny.
Reputacja jest ważnym atrybutem. Jest oddzielny dla każdej osoby, miasta, czy państwa. Czasem opłaca się ją zwiększać, a czasem zmniejszać. W przypadku osób możemy z dużą reputacją dostać podarunek zwiększony atrybut lub zadanie, lecz to zależy jaki charakter ma dana osoba. W przypadku miast/wsi możemy dostać się do środka tylko z dużą reputacją co da nam więcej osób do polepszania reputacji i sławy, a strażnicy będą nas atakować z małą reputacją co może dać nam czasem więcej expa i złota. Państwa są ciężkim przeciwnikiem do podbicia reputacji, ale to jest możliwe tylko fabularnie.

Download: LINK
Patch 1.0.2 !

Screeny:
Początkowy ekran gry:
Obrazek
Mapa poradnikowa:
Obrazek
Trudna praca bohatera:
Obrazek
Walka z zajączkami:
Obrazek
Kontynent Terdania:
Obrazek
Wybór opcji klasy łowca:
Obrazek
Las Eria:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 06 paź 2016, 23:22 przez Herion10, łącznie zmieniany 18 razy.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 89
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: Rekkimaru » 06 sty 2016, 04:17

Nie no, ja jestem pod takim wrażeniem, że aż nie wiem co powiedzieć.
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: Kryzz333 » 06 sty 2016, 12:12

Zapowiedź wybitnie chaotyczna, jak cała gra zresztą.

Fabuła denna, sposób w jaką ją przedstawiłeś nie pomaga.

Z tego co piszesz pod względem mechaniki próbujesz naśladować zachodnie RPGi, ale biorąc pod uwagę poziom twoich umiejętności nie wyjdzie to.

Jak dla mnie to jeden z tych projektów, które powinno się robić do szuflady. Nie porywaj się z motyką na słońce, tylko postaraj się nauczyć robienia w RMie tworząc Hengorta.
Spoiler:
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4132
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: Jazzwhisky » 06 sty 2016, 12:20

Trochę się muszę zgodzić (chociaż Kryzz napisał to tak brutalnie :V), jak czyta się dział Rozgrywka to jest tam niemal wszystko, a pamięć podpowiada, że to źle wróży, zwłaszcza, że nie ma takich gierc w RM, którym by się to udało/wyszło na dobre.

Poza tym screeny nawet mi się podobają, dawno nie widziałem niczego w tym stylu, jeszcze te trzy wskaźniki (Jedzienie!) i elementy logiczne, fajne.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 640
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: Adrapnikram » 06 sty 2016, 12:38

Najpierw przeczytałem post Rekkimaru i zastanawiałem się dlaczego tak napisał do tego momentu.
"Tak się zaczyna fabuła gry. Co będzie dalej? Sam nie wiem. Jeszcze scenariusz nie gotowy."
Jak to się mówi? Ty zrobiłeś mój dzień.
Jest dużo pomysłów, to fajnie. Jednak też wątpię czy podołasz. Szczególnie, że piszesz, iż nie masz nawet napisanej fabuły. Mam wrażenie, że w fabule dałeś wszystko co wymyśliłeś dla gry. Jeśli tak to nie będzie to zbyt dobre niestety.
Chociaż 2 screen mnie bardzo intryguje, bo pograłbym w taką grę z logicznymi mapami. Mam nadzieję, że nie będzie to tylko tutorial.
A napis nie pasuje w title wcale, a wcale. I wywal/zmniejsz przezroczystość tego foga.
Jak mówię pomysły fajne, cała reszta do wymiany. Skoro projekt jeszcze nie zaczęty (prawie) to może spróbuj zrobić go od nowa, z jakąś ciekawszą fabułą i opierający się na prostych mechanikach, gdzie całość wyglądałaby jak na screenie drugim. W takie coś bym z chęcią pograł.
@Keibi
W tamtym roku mieliśmy już gry. I to nie byle jakie.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2016, 15:43 przez Adrapnikram, łącznie zmieniany 1 raz.
~VladArges
ten mały puchar pod avatarem zrobil mi wtedy taka radoche ze latalem i z 10 razy chwalilem sie rodzicom xD
~Jazz
dla takich rzeczy powstało TA i całe forum
nie dla lajkow pod profilem
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: Herion10 » 06 sty 2016, 13:00

Kryzz333 pisze:Zapowiedź wybitnie chaotyczna, jak cała gra zresztą...

Tak jak myślałem, gra dostanie 2/10 :-( .
Ta gra nie ma charakteryzować się fabułą, a rozgrywką. Scenariusz mam w główie, nawet dobry, ale jak coś to go przerobie trochę.
Adrapnikram pisze:Najpierw przeczytałem post Rekkimaru...

Zmienie przezroczystość mgły, jak wolisz. Będą takie zagadki w normalnej grze. W dziale rozgrywka o tym pisałem. Nie umiem robić logo, wiem, ale co ja poradze?
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
Keibi
Posty: 52
Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: Keibi » 06 sty 2016, 14:15

Zobaczyłem nową zapowiedź i się ucieszyłem...
Zajrzałem do tematu i uśmiech mi z twarzy zszedł...

Niby gra może będzie mieć coś fajnego (jakieś zagadki, te opisy rozmaitych systemów), lecz zniechęciła mnie twoja zapowiedź pewnymi zdaniami, które pozwolę sobie tu zacytować
Herion10 pisze:Nikt nie mógł pokonać największego z demonów - Lorda "Emperora" (bo miał 100 lv, czyli był cziterem bo max poziom to 99 lv.
Takie z pozoru niewinne zdanie, zabrało mi większość ochoty na zagranie w to (zwłaszcza wyjaśnienie potęgi tego Lorda - kompletnie nie pasujące do klimatycznej gry jRPG...
Herion10 pisze:spokuj, (...) słuszał, (...) nieskączoność, (...) behemoth
Jeszcze tylko brakuje bulu i nadzieji...
Herion10 pisze:Co będzie dalej? Sam nie wiem. Jeszcze scenariusz nie gotowy.
To jak scenariusza nie masz, to jak ty chcesz to ukończyć?
Herion10 pisze:Nie wiem po co robię tą grę, skoro to marnowanie czasu.(...) I tak pewnie dostanie 2/10 na ocenę.
Skoro zadajesz sobie pytanie, po co robisz tą grę, to jej nie rób...
Wiem, że sieję defetyzm (trudne słowo) i niechęć w tobie powyższymi zdaniami, ale liczę, że zrozumiesz, o co mi chodzi i się poprawisz...

PS. Swoją drogą, ten rok zapowiada się na obfitujący w gry (już 2 zapowiedzi powstało - ta i jeszcze jedna na Ultimie...) :wink:
Kontakt : keibigames@gmail.com
Aktualnie pracuję nad grą : WKRÓTCE SIĘ DOWIESZ...
Awatar użytkownika
takikaki012
Posty: 33
Rejestracja: 27 mar 2015, 09:35

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: takikaki012 » 06 sty 2016, 18:26

Jedzienie <3
Dawniej KacpiPL ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: Kryzz333 » 07 sty 2016, 17:25

Żeby nie było że jestem okrutnikiem :lol:

Ogólnie w kwestii fabuły najpierw ustal ogólnie czym ma być gra, jaki ma mieć świat itd.
Jeśli ma to być w miarę poważne, ale nie do końca mroczne jrpg, to zastosowane grafiki są okej, ale daj sobie spokój ze "smiesznymi" wstawkami jak o sile demona Emperora. I raczej zmień jego imię. Cesarz chyba brzmi lepiej?

Jeśli twoja wizja jest inna, popracuj nad grafikami.

Tak w ogóle daj może screeny z rozgrywki, bo w zasadzie mało jest pokazane.

W kwestii systemów postaraj się, aby pasowały do świata i tematyki. Jeśli gra będzie ukazywała pogoń za demonami na złamanie karku, pochylanie się nad łowieniem rybek będzie wszystko psuło. Do tego oczywiście systemy muszą coś dawać, być zabawne itd.

Postaraj się aby gra była wygodna dla gracza i nie irytowała.

Tak wgl.
Łowienie ryb i otwieranie zamków, jak i inne mini gierki świetnie dają odstęp między monotonną grą.

Nie zachęca. Zresztą dziwię się że fani jrpgów jeszcze cię nie zjedli za tą monotonię :V


Obecnie mam wrażenie że gra będzie się rozbijała o przechodzenie z kontynentu na kontynent, zabijaniu sekwencji potworów i zbieraniu rzeczy. Można robić takie gry, ale to się szybko znudzi, nawet jeśli monotonię będą przerwały ciekawe gierki.


Ogólnie polecam obczajenie najnowszych i najlepszych gier na polskiej scenie. Jak chcesz robić dobrego jrpga to pograj w gry takie jak Tale of Exile, In Search of Immortality, Asgun, Exit Fate, w zasadzie pograj w większość najlepszych gier RPG w RPG Makerze, polskich i niepolskich. Na Gońcu RM znajdziesz recenzje i downloady.


I znajdź ludzi którzy będą testowali grę. Najlepiej aby ci ludzie byli "różnorodni".


Spoiler:



Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: Herion10 » 07 sty 2016, 22:14

Kryzz333 pisze:Jeśli ma to być w miarę poważne, ale nie do końca mroczne jrpg, to zastosowane grafiki są okej, ale daj sobie spokój ze "smiesznymi" wstawkami jak o sile demona Emperora.

Wzoruje się na Wrotach Arkany, a tam śmieszne wstawki były (przynajmniej tak mi się zdaje). Ma być w miare poważne, ale ta śmieszna wstawka to tylko tak, żeby przyciągnąć graczy, którzy znają się na żartach, a nie smutasy do końca życia.
Kryzz333 pisze:Ogólnie w kwestii fabuły najpierw ustal ogólnie czym ma być gra, jaki ma mieć świat itd.

Mam wszystko (prawie) ustalone, gra ma być grą, świat ma być podzielony na 5 kontynentów i próżnie. Mają w nim żyć ludzie, elfy, jaszczury, itp... Możemy ustanawiac kontakty, system reputacji. Ogólnie wiem co robię.
Kryzz333 pisze:I raczej zmień jego imię. Cesarz chyba brzmi lepiej?

To nazwa WIP (work in progress). Może go zmienie na Kartagon, lub Gargarin, lub bardziej poważne imię.
Kryzz333 pisze:Obecnie mam wrażenie że gra będzie się rozbijała o przechodzenie z kontynentu na kontynent, zabijaniu sekwencji potworów i zbieraniu rzeczy. Można robić takie gry, ale to się szybko znudzi, nawet jeśli monotonię będą przerwały ciekawe gierki.

Tak. Będzie można wrucić w dowolnym momencie przenieść się z drugiego na pierwszy kontynent. Wrota arkany jakoś mi się nie znudziło. Jeden kontynent pewnie będzie trwał 30 minut, a w nim różne krainy, z lasu przechodzimy na tajge i widać różnicę sporą. Będzie można ścinać drewno, siać rośliny, zbierać zioła, kopać, znajdywać tajemne przejścia. Wątpie, aby gracz się znudził. Ponadto dla osób wytrwańców zrobie 5 kontynent dodatkowy.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2016, 16:24 przez Herion10, łącznie zmieniany 1 raz.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
pakitos
Posty: 150
Rejestracja: 26 sie 2009, 08:15
Lokalizacja: kraina sera

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: pakitos » 08 sty 2016, 15:50

Może z tego wyjść naprawdę niezła gra, ale będzie to od Ciebie wymagało dużej ilości pracy. Niemniej jednak powodzenia i nie poddawaj się.
co
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: Herion10 » 09 sty 2016, 13:12

Nowe screeny na górze. Zapraszam do obczajenia.
Co do rozgrywki dodałem system gildii, na przykład możemy dołączyć do gildii magów będąc wojownikiem i mieć bonusy lub gildii bandytów. To bardziej będzie sandbox niż jRPG, ale cóż tam.
Piszcie co mogę dodać do gry.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 934
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: Kleo » 09 sty 2016, 13:33

Herion10 pisze:Piszcie co mogę dodać do gry.
Błąd. Pomyśl raczej o tym, co możesz z niej usunąć. Bo póki co projekt sprawia wrażenie dość przypadkowej sklejki złożonej ze wszystkiego, co tylko przyszło Ci do głowy/udało się znaleźć w sieci. Jak już wspomniał Kryzz - zacznij od ogółu, a potem dodawaj pasujące szczegóły, bo inaczej rzecz będzie kompletnie niespójna.

Obrazki niczego sobie, choć i tu mam wrażenie, że pochodzą z mniej więcej pięciu różnych gier.
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: Herion10 » 09 sty 2016, 13:43

Kleo pisze:
Herion10 pisze:Piszcie co mogę dodać do gry.
Błąd. Pomyśl raczej o tym, co możesz z niej usunąć...

Dobrze. To co z niej mam usunąć z tej sklejonej we wszystko grze? Hę?
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4132
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Hengort: Wojna Demonów

Postautor: Jazzwhisky » 09 sty 2016, 13:47

Odlecieliśmy gdzieś, to Ty znasz projekt, nie my, wiesz jako jedyny co komponuje się najlepiej, a co nie. Pytanie kogokolwiek o takie rzeczy (co dodać/co odjąć) to nieporozumienie.

Możesz dodać co chcesz, podobnie w drugą stronę, ew. napisz nam o tym jak coś zdecydujesz.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości