http://goniecrm.pl/analizy/projekty.html
a Prometherion zachęcił do dzielenia się swoimi niewydanymi projektami.
Większość gier kończyłem, dlatego pisanie artykułu do Gońca mija się z celem. Ale były dwie gierki, które ruszyłem, a raczej nie ujrzą światła dziennego:Prometherion pisze:Artykuł Crasha bardzo mi się spodobał, przyjemnie jest poczytać o masie zaczętych projektów, to taki odpowiednik hollywodzkiej "black list". Może ktoś jeszcze pochwali się swoimi dokonaniami na przestrzeni lat? Jak kiedyś znajdę na płytce mój pierwszy projekt z 2006 roku to postaram się wrzucić:)
Gdy mój junior miał fazę na disneyowskie auta robiłem dla niego wyścigi. Gra była w fazie testów i trzech rozrysowanych poziomów.
Auta do wyboru: 4 gotowe, planowanych bodaj 8. Szybko jednak doszedłem do wniosku, że to nie dla mnie.
Druga pozycja do robiona w 2014 kontynuacja Krwi Zdrajcy z roboczym tytułem Klątwa Oriona. Ale raczej nie będę męczył kolejnej trylogii (chociaż ta była w planach). Fabuły w zasadzie nie było, a prace zatrzymały się na stworzeniu kilkudziesięciu map. Poniżej screen wraz z hudem, który stworzyliśmy wspólnie z McLarenem.
To tyle ode mnie. Zachęcam do komentarzy i dzielenia się swoimi projektami z szuflady.