Deathwing pisze:jeden ze screenów do złudzenia przypomina dzieła Jacksona Pollocka.
Chodzi o ten czarno-szary bazgroł? To jest animacja przejścia, którą zrobiłem żeby pasowała do stylu bardziej niż te standardowe.
Deathwing pisze:pewnie i tak nie pogram za długo, bo w Twoich grach wymiękam po paru minutach.
Jak już mówiłem, dodałem poziomy trudności. I upewniłem się, że poziom łatwy jest banalny. Banalny dla mnie znaczy się. Czyli umiarkowany. Nie będzie wielkiego wyzwania. Zwłaszcza bez poziomu bonusowego.
I jeszcze co do:
Kleo pisze:za trudna, ale też i nieszczególnie wyrafinowana
Chyba rozumiem o co chodzi, tak jak w NYE'14 chociażby trafi się na rząd generatorów, i nie ma żadnej możliwości przejścia oprócz szybkiego naciskania strzałek w idealnie odpowiednim momencie. Myślę że w GNADWOWJPPK jest mniej elementów takiej "bezmyślnej zręczności", jest bonus teleportujący idealny do sytuacji bycia zapędzonym w kozi róg i otoczonym, zakupu dodatkowego życia można dokonać nawet podczas trwania animacji śmierci, można wykorzystywać proste AI wrogów żeby zabłądzili w labiryncie, ogólnie są pewne urozmaicenia dzięki którym ma się okazję trochę bardziej używać mózgu niż przy poprzednich grach.
Edit: Pierwszy epizod gotowy! Ale na razie go wam nie dam :P
Właśnie przeszedłem epizod 1 (bez poziomu bonusowego) na łatwym i średnim. 0 śmierci na średnim, jedna na łatwym przez zbytnią brawurę i skąpstwo :P Co w sumie udowadnia o ile bardziej złożona jest rozgrywka w GNADWOWJPPK. W NYE'14 i Proper nie ma w zasadzie żadnej strategii i techniki, jest tylko lepszy lub gorszy czas reakcji. A tutaj jest.
Edit 2: Pierwszy epizod jest teraz
bardziej gotowy. Jestem teraz całkiem pewny że przetestowałem wszystko co się dało.
Edit 3: Pierwszy epizod jest teraz
najbardziej gotowy. Podmieniłem parę grafik które miałem podmienić.
Super Edit 3: MEGA GIGA ukończenie epizodu na wszystkich wroguw. (Naprawiłem jednego ostatniego buga)
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.