Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Wydarzenia, komentarze, pomysły... Wszelkie dyskusje związane z RM.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce1); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 362
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: Diablo »

Jazzwhisky pisze:(...) za to ogromna większość wygląda tak: http://vgmaps.com/Atlas/GBA/SwordOfMana ... Forest.png
Sword of Mana <3


A mi akurat mapa się podoba ;) Bez zbędnych bajerów, schludna, ładna ;)
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: Rahim »

Jeszcze nie ukończona, ale mniej więcej mapka będzie wyglądać tak.
Obrazek
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1770
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: GameBoy »

Miasto oparte na kwadracie to trochę słaby pomysł. Ja bym usunął w ogóle drogi przylegające do murów i przysunął je do budynków. Wtedy mógłbyś lekko zniekształcić cały obszar.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: Noruj »

Mnie się podoba! Wygląda klasycznie :)
Obrazek
Risaoko
Posty: 1
Rejestracja: 20 sty 2016, 21:10

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: Risaoko »

Mi także się podoba. Dodaje orientacji w terenie :P
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1770
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: GameBoy »

Tu właśnie wychodzi trochę wada tego tematu, bo co wygląda źle w oddaleniu może wyglądać dobrze z perspektywy samej gry i vice versa. :P
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 99
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: Rekkimaru »

Wygląda w porządku, klasycznie. I inaczej niż większość podobnych do siebie map powstających w RM.
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: Rahim »

Jako iż mam chory zamiar tworzenia czegoś dla siebie, gdzie magia, i technika przeplatają się wzajemnie, pomyślałem też że uderzę w wygląd miasteczka, i dodam brukowane drogi, jak i chodniki, mniej więcej podobne do tych nowoczesnych, brukowanych kostką. Chociaż w sumie fakt, progi chodnika od strony muru można wywalić, może to ciekawiej będzie wyglądać. Szczerze powiedziawszy bardziej obawiałem się czepialstwa za kratki kanalizacyjne, które zrobiłem z okien... :)
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 99
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: Rekkimaru »

Nie wywalaj. Zostaw jak jest. A co do kratek to nawet nie zauważyłem. Sprytnie tych okien użyłeś.
Spoiler:
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: Dragon Kamillo »

Ja zauważyłem, ale nie chciałem się czepiać XD. Ale jak już wspomniałeś, to wywaliłbym z tych okien parapet i będzie gut.
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: Rahim »

Ten parapet dodaje im uroku ;p Po za tym liczy się kreatywność, a im bardziej takie szczegóły zwracają twoją uwagę, tym mniej skupiasz się na innych błędach, bo zauważyłem że głównie zawsze siadasz na grafice =)
Spoiler:
NarutoGame
Posty: 13
Rejestracja: 23 sty 2016, 21:44

urozmaicenie mapki - szukam pomysłów

Post autor: NarutoGame »

hejka

jako, że jestem dość nowy w tych tematach to trochę ciężko mi wykombinować co fajnego na mapie można dodać

Obrazek

nudzi mnie szczególnie jednolite podłoże

macie jakieś pomysły?
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: Jazzwhisky »

Na sam początek - porzuć ten sposób myślenia, czyli nawet nie zastanawiaj się co "dodać". Zazwyczaj jeśli masz takie pomysły, tzn. że popełniłeś już jakiś błąd, np. mapa jest za duża i/lub myślisz o niej jak o obrazku, a nie o tym, że ma być tłem, użyteczną planszą do gry.

Poza tym racja, to jednolite podłoże wygląda jak zrobione od linijki w kilkadziesiąt sekund, uzupełniane potem minutami przez losowe, drobne elementy. Spróbuj odwrotnie, skup się na dolnej warstwie zanim postawisz jakikolwiek krzaczek, powinno natychmiast przynieść optyczne rezultaty - http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/map1 + (czytasz na własną odpowiedzialność) http://rmfakt.blogspot.com/2016/01/mapy ... ucane.html :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
NarutoGame
Posty: 13
Rejestracja: 23 sty 2016, 21:44

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: NarutoGame »

no masz sporo racji, po prostu jak widzę te super mapki co robicie to aż mnie krew zalewa, że ja tak nie umiem :P

fakt faktem połowa rzeczy wrzucana była losowo...

może to tylko świadczy o moich niskich możliwościach twórczych :D
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Post autor: Jazzwhisky »

Wiem jak to jest jeśli chodzi o możliwości, ale chyba nie ma powodu do aż takich krwistych reakcji ;), zwłaszcza, że bardzo dużo rzeczy można się nauczyć. Pracowitość, wiedza i warsztat stoją jednak ponad talentem i wrodzonymi cechami artystycznymi. Powodzenia w dalszych starciach z edytorem map. :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Zablokowany