[XP] Szyfrowanie plików gry

Poszukiwane grafiki, muzyka, skrypty, prośby o edycję itp.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 208
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

[XP] Szyfrowanie plików gry

Post autor: Venesard »

Program sam w sobie posiada możliwość zaszyfrowania plików gry do formatu *.rxdata bodajże. Dzieje się to podczas tworzenia instalatora z projektu. Problem pojawia się gdy projekt zajmuje więcej niż 100MB, wtedy ta funkcja głupieje. Gdzieś kiedyś w internecie został stworzony programik w Javie służący do szyfrowania projektów większych niż 100MB, jednak znalazłem jedynie martwy link. Będę wdzięczny jeśli ktoś zechce mi w tym temacie pomóc, może zna działający link lub posiada ten program na dysku :)
Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 208
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

Re: [XP] Szyfrowanie plików gry

Post autor: Venesard »

Dzięki Jazz, tego potrzebowałem. Działa pięknie, temat do zamknięcia.
Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 208
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

Re: [XP] Szyfrowanie plików gry

Post autor: Venesard »

Temat jednak nie do końca do zamknięcia. Szyfrowanie działa pięknie, tworzy się archiwum obejmujące foldery Data i Graphic, jednak po włączeniu gry odczytuje ona jedynie folder Data, nie potrafi odczytać żadnych grafik z archiwum. Ktoś może ma pomysł w czym tkwi problem?
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [XP] Szyfrowanie plików gry

Post autor: Jazzwhisky »

Chyba jakiś problem z wersją RM/innymi skryptami (może nazwami plików?), przed chwila przetestowałem na dwóch projektach spod RMXP - na jednym (mało/wcale skryptów RGSS) ładnie zadziałało, na drugim (skrypt na skrypcie) już nie. Może zobacz jak zafunkcjonuje to u Ciebie przy czystym projekcie?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 208
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

Re: [XP] Szyfrowanie plików gry

Post autor: Venesard »

Trafiłeś z nazwami plików - ma problemy z polskimi znakami. Dzięki :)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: [XP] Szyfrowanie plików gry

Post autor: GameBoy »

Nie wrzucajcie nigdy plików z polskimi znakami czy jakimiś dziwnymi znakami do projektów. Tyczy się to nie tylko RM.
Najbezpieczniej jest używać liter, cyfr, myślnika i podkreślenia ( _ ).
Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 208
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

Re: [XP] Szyfrowanie plików gry

Post autor: Venesard »

Zapamiętam na przyszłość, dzięki.
Zablokowany