Under [2k3]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 95
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Under [2k3]

Post autor: Rekkimaru »

Ze względu na padnięty, niespodziewanie, dysk prace zostały zawieszone.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2016, 21:58 przez Rekkimaru, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1934
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Under [2k3]

Post autor: Dragon Kamillo »

Podstawowe pytanie miałeś jakąś kopię zapasową, zawierającą więcej gry niż wrzucone tu demo?

I ile roboty przepadło? Mam nadzieję (nie tylko ja pewnie) że i tak grę skończysz, troszkie lipnie by było jak by się poddała padniętemu dyskowi.

A może dysk nie padł, może to z czymś innym jest problem?

I wiesz że dyski zazwyczaj padają (w sumie jak wszystko) niespodziewanie.

Edit dół: Faktycznie, ale jajca. Może jednak poczekajmy do jutra XD.

Edit dół2: W chmurze to może być co najwyżej woda, ale nic więcej...
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 95
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Under [2k3]

Post autor: Rekkimaru »

I już wygasło. Adrap trochę popsuł, ale bystry chłopak z niego.

Nie mam wymówek w razie prawdziwego problemu. Mam kopie w chmurze i na dyskach przenośnych.
Awatar użytkownika
RavenInvazion
Posty: 25
Rejestracja: 07 cze 2016, 00:27
Kontakt:

Re: Under [2k3]

Post autor: RavenInvazion »

Świeżo po przejściu dema, pytam - czy gra będzie kończona? :D

Bardzo fajny soundtrack (autorski!), grafiki autorska, no-no. Początek fabuły, bo o reszcie nic nie wiemy, jest typowy. Niemniej jednak ciekawy klimat, bardziej podchodzący pod przygodówkę niż horror (poszukajmy kolejnej karty!).
Obrazek
"Nie znam się na iniekcji transmetylonianu interpolarnego."
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 95
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Under [2k3]

Post autor: Rekkimaru »

Nie sądziłem, że po takim czasie ktoś jeszcze zasięgnie dema.
Tak, nad grą pracuję cały czas i zajmuje mi ona sporo czasu jak pozostałe moje projekty. Grafiki, rendery, tilesety, myzuka, dźwięk. Generalnie jest co robić w pojedynkę.
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 95
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Under [2k3]

Post autor: Rekkimaru »

Under został oficjalnie przetłumaczony na angielski.
Poprawiona, przetłumaczona wersja dla zainteresowanych do ściągnięcia na itch.io.

https://rekkimaru.itch.io/under

Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1739
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Under [2k3]

Post autor: GameBoy »

Ale powrót z zaświatów. Patrząc po opisie na itch.io projekt będzie kontynuowany?
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 95
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Under [2k3]

Post autor: Rekkimaru »

Tak jest.
Stąd w ramach celebracji, angielska wersja.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1934
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Under [2k3]

Post autor: Dragon Kamillo »

Kontynuacja w AGS czy jednak przekonałeś się do powrotu do RM (najnowsza angielska wersja 2003 naprawia sporo błędów + jest do niej patch na proste większe charsety - które działają w ten sam sposób jak w nowszych RMach)?

No i co to za poprawki? Jak coś istotnego, to czy i polska wersja je dostanie?

Offtop: A jak tam twoje inne projekty (Jaro i ten izometryczny gamebojowy)? Widziałem też że coś tam grzebałeś w Smile Game Builderze, masz coś tam konkretnego?
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 95
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: Under [2k3]

Post autor: Rekkimaru »

Nie kontynuacja a gra zbudowana od zera. Ani AGS ani RM. Wszystkie ważniejsze informacje jak i silnik na którym gra będzie chodzić podam za pewien czas razem z paroma pierwszymi screenami z nowej wersji.
Do poprawionej, angielskiej wersji dema Under, został wykorzystany oficjalny, angielski RPG Maker 2003.
Jest parę drobnych, kosmetycznych poprawek w grafikach i parę naprawionych eventów (jak np. cut-scenka przy laserach która mogła nas zatrzymać i zabić).
Polskiej wersji demo już nie będę tykał.

Odpowiedź na offtop:
Nad przygodówką Jaro przestałem pracować jakieś sześć lat temu o czym wtedy już jasno wspominałem.
Smile Game Builder to ciekawy, fajny silnik i ma większe możliwości niż RPG Maker, niestety ma nadal sporo nie naprawionych błędów które są ignorowane przez autorów, co jest niezmiernie irytujące.

Na chwilę obecną jedyne rzeczy jakie tworzę to drobne projekty w Godot i nowe Under.
P.S. "Under" to robocza nazwa która może ulec zmianie.
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 240
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: Under [2k3]

Post autor: lorak »

O, Under to było super demo. Fajnie, że dalej tworzysz. I dobrze, że w innym silniku, bo te zbugowane lasery na końcu dały mi się kiedyś we znaki :)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3262
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: legalimo.blogspot.com

Re: Under [2k3]

Post autor: X-Tech »

Wiem, że aktualnie pracujesz nad tą grą w Unity i ostatecznie wygląda tak jak to sobie wyobrażałeś na wstawkach przerywnikowych i muszę przyznać, że trafiłeś w sedno. Nie ukrywam, że widziałem potencjał tej fabuły i klimatu, ale zupelnie to nie pasowało do rpgamkera w tamtym wykonaniu. Zrobiłeś postęp w kierunku tworzenia obrazu gry, który siedzi ci głęboko w głowie. Absolutnie to szanuję i pewien sposób podziwiam, że tworzysz swój obraz gry, a nie naginasz jakiś tam silnik jrpgowy, by ledwo zahaczyć o to co w rzeczywistości chcesz stworzyć. Sam nie zrezygnowałem z rma, ale do części projektów uczę się m.innymi Godota, a jeśli chodzi o 3-d walczę między wyborem Unreal Engine i Unity. Rpgmaker jest cudownym programem, ale nie nadaje się do wszystkiego co siedzi w umyśle człowieka - nie w każdej formie. Moim zdaniem jesteś twórcą z wizja, który tworzy grę, a nie walczy z ograniczeniami silników. O to właśnie chodzi w tworzeniu gierek, aby realizować je we własnym zakresie rozwijąc się stale i ucząc, aby móc realizować swoje wizje wybierając odpowiedni silnik, ale nie męcząc na siłę taki, który nie pasuje do tego co chcemy stworzyć i tylko to ogranicza. Under momentami w rmie prezentowało się okropnie to właśnie tylko ta wizja i eksponowanie atmosfery powodowały, że człowiek zapominał o prezencji właściwej tej gry i bardziej rysował sobie obraz tego co się dzieje we własnej głowie. To co teraz zaczynasz robić to jest krok do przodu, albo i dziesięć. Jesteś przykładem twórcy z wizją, a nie osoby, która nieudolnie walczy z jednym silnikiem zamiast tworzyć grę w właściwym do jej przeznaczenia. Tak trzymać.
ODPOWIEDZ