Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Poniekąd tak... właśnie z powodu tego chaosu nie skomplikowałem tego labiryntu tak bardzo jak mogłem.
Coś podobnego, chociaż z innego projektu:
Coś podobnego, chociaż z innego projektu:
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Zawsze zastanawiałem się jakby wyglądał bardziej szatański następca "Szkielecika".
- Amelanduil
- Posty: 451
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Pokażmy RTP trochę miłości, nie odrzucajmy go :P
W ramach ćwiczeń postanowiłem pokombinować trochę z RTP i zrobiłem taki malutki "sample" co można sklecić za jego pomocą:
W ramach ćwiczeń postanowiłem pokombinować trochę z RTP i zrobiłem taki malutki "sample" co można sklecić za jego pomocą:
Spoiler:
Glico☆Magic?
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
No cóż, nie od dziś wiadomo że VXowski RTP sprawdza się wszędzie :V
Jak dla mnie jednak mapki dosyć typowe, miasto zagęściłbym, pustynię zrobił bardziej "nieprzewidywalną" (chyba że tak ma być). Zimowa wioska i las spoko (może bym ten cmentarz przesunął)
Jak dla mnie jednak mapki dosyć typowe, miasto zagęściłbym, pustynię zrobił bardziej "nieprzewidywalną" (chyba że tak ma być). Zimowa wioska i las spoko (może bym ten cmentarz przesunął)
- Amelanduil
- Posty: 451
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Wiadomo, typówki-liniówki robione raczej pod demonstrację :P
Ale w kwestii zagęszczenia miasta... tam nie ma za bardzo miejsca żeby zrobić ciaśniej, zapełnienie pustych przestrzeni pozostaje w tym wypadku raczej NPC'om czy inszym eventom? Jakieś miejsce na przejście trzeba mieć.
Ale w kwestii zagęszczenia miasta... tam nie ma za bardzo miejsca żeby zrobić ciaśniej, zapełnienie pustych przestrzeni pozostaje w tym wypadku raczej NPC'om czy inszym eventom? Jakieś miejsce na przejście trzeba mieć.
Glico☆Magic?
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Hm, no racja w sumie, mam nawyk dużego zagęszczania z XP, który w VX nie istnieje z powodu konwencji grafiki :P
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Mało ciekawe te mapy. Przez sposób ich przedstawienia wyglądają jak ścieżki po których idzie się w górę lub dół ekranu i to wszystko.
- Spider
- Posty: 27
- Rejestracja: 03 mar 2016, 21:09
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Ostatnio zmieniony 25 cze 2016, 14:00 przez Spider, łącznie zmieniany 1 raz.
Rpg maker? Tego się nie zapomina.
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Bo nie masz kontekstu i nie pojmujesz mojej artystycznej intencji. Ja tam oceniłbym tą mapę na co najmniej √-1 / 5, aczkolwiek nie jest może aż tak dobra jak ta mapa.Spider pisze:Mapkę Charlie Vermin'a pozostawiam bez komentarza -_-' 0/6.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Charlie, niektórzy zwyczajnie nie ogarniają, labirynt jest spoko (chociaż widzę tam głównie jedną drogę do celu), a te próbki już w ogóle super, przypomniały mi się klasyki, dokładnie takie proste lokacje chciałbym oglądać w giercach spod RM na styl jRPG.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Spider
- Posty: 27
- Rejestracja: 03 mar 2016, 21:09
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Ostatnio zmieniony 25 cze 2016, 14:01 przez Spider, łącznie zmieniany 1 raz.
Rpg maker? Tego się nie zapomina.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
No, RTP VX/VX Ace i jeszcze MV jest IMO bardzo ładne. Grałem w setki gier zrobionych w tym RTP i mi się jak do tej pory nie "opatrzyło" tak jak RTP do XP czy (w mniejszym stopniu, ale jednak) RTP do 2k(3). Nie wiem, może to chodzi o "malowany" styl, ale o ile na RTP-ówki z XP patrzeć nie mogę, o tyle RTP-ówki z VX/Ace... w to mogę cały czas grać.Amelanduil pisze:Pokażmy RTP trochę miłości, nie odrzucajmy go :P
W ramach ćwiczeń postanowiłem pokombinować trochę z RTP i zrobiłem taki malutki "sample" co można sklecić za jego pomocą:Spoiler:
- Amelanduil
- Posty: 451
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Runda druga RTP'ówek, tym razem w wydaniu dungeonowym. Pomyślałem, że ciekawym efektem byłoby połączyć je ze sobą:
Ciężko zrobić to inaczej, gdy ma się do dyspozycji obszar 11x28 kratek. Plus, ponownie zaznaczam, to są sample mapy bardziej niż cokolwiek.Mało ciekawe te mapy. Przez sposób ich przedstawienia wyglądają jak ścieżki po których idzie się w górę lub dół ekranu i to wszystko
Tutaj natomiast widzimy przypadek bezbłędnego wyminięcia się z celem mojej inicjatywy ;_;Jednak podstawowe RTP, więc ocenka to 2/6.
Glico☆Magic?
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
2/6 bo RTP - ah, przypominają mi się czasy rmxp.pl.
Bardzo ładne mapy Amela, chętnie bym po takich pośmigał w jakimś jrpgu. Charliego mapy to dla mnie abstrakcja (pewnie dla autora też), ale to chyba może mieć odbiorców.
Bardzo ładne mapy Amela, chętnie bym po takich pośmigał w jakimś jrpgu. Charliego mapy to dla mnie abstrakcja (pewnie dla autora też), ale to chyba może mieć odbiorców.
- Necromo
- Posty: 276
- Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Jak wszyscy się tu pokazują, to i ja się pochwalę swoim dziełem.
Nie przepadam za robieniem miast czy wiosek, ale z tej osady jestem nawet dumny.
Nie przepadam za robieniem miast czy wiosek, ale z tej osady jestem nawet dumny.