Moja grafika growa

Jeżeli piszesz, malujesz, rysujesz, komponujesz... Podziel się tym z nami!
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Moja grafika growa

Postautor: Charlie Vermin » 16 mar 2016, 19:00

Tilesety to mój ulubiony typ pixel artu. Zauważyłem, że nabyłem już dużo umiejętności od czasu takiego Mephimorphosis (którego chipset swoją drogą bazuje na moim pierwszym chipsecie z prawdziwego zdarzenia, poprzednie były zawsze w jakimś stopniu editami RTP).

Przy okazji robienia tego tilesetu zastosowałem:
― ręczny antialiasing, chociaż ten na platformach jakoś mi nie wyszedł
― zróżnicowanie kolorystyczne pierwszego planu i tła
― różnorodność pośród takich samych tilesów, czyli dwie wariacje platformy, wiele wariacji tła itd. na drugim obrazku trochę za dużo dałem wersji z detalami.

Większości z tych metod bardzo długo nie stosowałem i zacząłem dopiero niedawno.

ObrazekObrazekObrazek

Użyłem RM2k3 dla testu wizualnego, ale żeby wyszła z tego gra będę musiał znaleźć sobie inny silnik... więc na razie prezentuję grafikę.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
BH Daimaouji
Posty: 465
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Moja grafika growa

Postautor: BH Daimaouji » 22 mar 2016, 19:25

Brawo, teraz wyobrażę sobie że chodzi się bohaterem w bieliźnie...................................epic
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Postautor: Charlie Vermin » 24 mar 2016, 18:07

Ale że co?
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1936
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Moja grafika growa

Postautor: Rave » 26 mar 2016, 00:37

Fajne, wygląda jak poziomy z megamana czy innego IWBTG. Osobiście z innych silników to polecam albo GDevelop (zalety: Robisz w eventach, podobnie jak w RM ale też nie jesteś ograniczony do jednego gatunku), GM albo jak chcesz zaszaleć to Unity (ale wtedy już kodzenie musisz mieć fest opanowane bo o ile nie chcesz wydawać setek $$$ to programowania wizualnego/eventów tam nie uświadczysz).
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Postautor: Charlie Vermin » 01 maja 2016, 14:24

ObrazekObrazekObrazek
Możecie zgadnąć jaka gra jest tu rekonstruowana.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Postautor: Jazzwhisky » 01 maja 2016, 14:28

Fajne, ale jedyną zagadką jest dla mnie w jakim środowisku masz zamiar rekonstruować ten tyuł? :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1666
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Moja grafika growa

Postautor: GameBoy » 01 maja 2016, 15:52

Wolf 3D?
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1936
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Moja grafika growa

Postautor: Rave » 01 maja 2016, 21:48

Jazzwhisky pisze:Fajne, ale jedyną zagadką jest dla mnie w jakim środowisku masz zamiar rekonstruować ten tyuł? :)

Raycasting Game Maker?
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Postautor: Charlie Vermin » 02 maja 2016, 11:30

Ja co prawda zajmuję się w tym projekcie tylko teksturami, ale jest to połączenie silnika Wolfensteina z RM2003 za pomocą DynRPG:
https://www.youtube.com/watch?v=NYvsD60rX9I

Raycasting Game Maker jest mocno ograniczony z tego co widzę. Teraz jak robię mody do Wolfensteina, to mam dostęp do kodu źródłowego i mogę korzystać z mocy programowania. Nie rozumiem jeszcze wszystkich fragmentów kodu ale i tak mam już niezłe możliwości i daje mi to poczucie mocy.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Postautor: Charlie Vermin » 26 maja 2016, 20:18

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Postautor: Charlie Vermin » 13 cze 2016, 22:09

Obrazek
Może coś z tego będzie.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
BH Daimaouji
Posty: 465
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Moja grafika growa

Postautor: BH Daimaouji » 19 cze 2016, 11:01

Charlie Vermin pisze:Ale że co?


Nie nic, lubię pokazywać swoje ciało
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Moja grafika growa

Postautor: Charlie Vermin » 13 wrz 2016, 18:29

Zrobiłem niedawno całkiem stylowy chipset (albo przynajmniej jego zalążek) i system:
Obrazek
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.

Wróć do „Galeria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości