[VX]Dark Dawn

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Noruj » 04 gru 2015, 12:33

Noruj, czy dzieje sie tak tylko z Mortisem?

Nie, przecież pisałem, że każdy przeciwnik typu MAG. Kanibale w szatach też.
Mam wrażenie, że ten błąd wyskakuje jak ci przeciwnicy i Mortis robi jakiś konkretny, specyficzny atak.
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 422
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: ravenone » 05 gru 2015, 22:12

Mnie też scrashował gość w kapturze. Spotkałem tylko jednego, ale ani on, ani ja raczej żadnych skilli nie mamy? Czysta nawalanka była;)
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 06 gru 2015, 19:51

Coś niedobrego dzieje się z kodem. Ehh... jeśli zrobię jeszcze jakąś grę z ABSem to weźcie mnie "solnijcie" w ten mój głupi łeb. Postaram się coś zaradzić, bo nie wypuszczę niedorobionej gry (wspomnienia po Tajemnicy Wulkanu). W ostateczności... zmienię system walki... tu du du du. Ale w ostateczności ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Noruj » 07 gru 2015, 21:31

Jest to coś związane z jakimś specjalnym atakiem, wbrew temu co pisał Ravenone. Sprawdziłem i zwykłe ciosy na klatę, przechodzą normalnie. Jak Mortis włącza jakieś animacje, to wtedy wywala błąd. Zresztą, w jego treści (błędu) jest coś o "projectile", czyli "pocisk". Może spróbuj wywalić ten atak i dać do przetestowania?
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 09 gru 2015, 22:44

Problem powinien zostać rozwiązany. Można zauważyć lekkie zmiany w porównaniu do starej wersji. Parę niedoróbek na pewno jest, ale gra jest bardziej grywalna :-)

UWAGA! JEST TO TYLKO PATCH! WYMAGA DEMA!

Zmiany:
1)nowy eliksir
2)efekty są w końcu nakładane na bohatera (np. unieruchomienie)
3)negatywne efekty można wyleczyć tylko posiadając antidotum (!) polecam zawsze mieć parę sztuk (!)
4)poprawiony błąd z umiejętnościami wrogów

Wersja RTP:
https://www.dropbox.com/s/mz7lux54eiwmkpc/Dark%20Dawn%20RTP.exe?dl=0

Wersja bez RTP:
https://www.dropbox.com/s/rw5s70nxsydnc9c/Dark%20Dawn%20bez%20RTP.exe?dl=0

Patch:
https://www.dropbox.com/s/ra03fregqdyvn6z/Patch%20do%20DD.rar?dl=0

Zapraszam do grania i szukania easter eggów ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 25 gru 2015, 20:35

No to tak. Żeby nie było, że offtop robię, najpierw chciałem udostępnić screena z jednej z cutscenek. Ale to raczej w celu przypomnienia, że projekt żyje, niż jakiegoś chwalenia się fajerwerkami (których nie ma :lol: ).

Obrazek

Chciałem też życzyć wszystkim Wesołych Świąt! Ale takich mega dziecięcych, gdy czuliśmy ich magię, cieszyliśmy się każdą sekundą, wariowaliśmy w oczekiwaniu na prezenty. Tego życzę wszystkim. Żebyśmy czerpali jak najwięcej radości z tworzenia naszych gier - bo o to tu chodzi. O radość z pokazywania innym czegoś swojego. Dziękuję też wszystkim, którzy śledzą moje poczynania. Jesteście siłą napędową mojej "fabryki gier". Liczę, że będziecie się dobrze bawić na Wyspie Marakajów. Pozdrawiam, Diablo.
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 611
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Adrapnikram » 25 gru 2015, 21:05

Nawzajem :3
Dobra, koniec tego dobrego :P
Wywaliłbym tą podłogę z powrotem do Ikei i dałbym jakąś taką hmm "mniej powtarzalną" i mniej jaskrawą.
Popróbowałbym też inne rodzaje kości, trzy wielkie kupy z pterodaktyla(?) koło siebie przyprawiają monotonnością. Krew też ma inny odcień nie pasujący do podłogi przez co wydaję się że to nie krew. Ta po prawej i rączki jeszcze ujdą, ale chodzi mi o te krechy poziome.

A, no i widać że siedlisko czegoś bardzo bossowatego.
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Noruj » 25 gru 2015, 23:59

Hm... Dialog na screenie mnie zachęca do grania, bo jak dotąd nie odnalazłem krztyny motywacji do działania u bohatera, trochę jak zombie się zachowywał :D
W każdym razie, gra wymaga trochę poprawek - historia jest trochę naciągana, zbytnio szarżuje w początkowym etapie gry (w ciągu 5 *samo intro* minut gry jesteśmy żołnierzem->dezerterem->piratem->rozbitkiem. Jeszcze gorzej jest jak docieramy do bazy, ciągle zostajemy wysyłani na jakieś misje - jako jedyna osoba z całej bazy. Jedyne wytłumaczenie jakie serwuje nam kapitan to "Moi ludzie nie widzą już nadziei". Wytłumaczenie może wcale nie głupie (chociaż ludzie zdają się być w lepszej formie jak z nimi gadamy), ale to, że wystarczy to głównemu bohaterowi to jest dopiero dziwne.
To trochę jak - Wysyłam cię na pewną śmierć, idź wyrżnij krwiożerczych, mrocznych kanibali.
- Ale szefie! Czemu ja!? Jestem tu nowy.
- Moi ludzie już stracili nadzieje...
- OK!

Lubię się czepiać takich pierdół, bo dla mnie fabuła jest najczęściej motywacją do grania, tu tego nie ma. Co jakiś czas mamy dziwne scenki z tym magiem, zazwyczaj dialogi na 3 kwestie... Naprawdę? Założę się, to z założenie miał być mocniejszy i tajemniczy element fabularny. Nie spełnia zadania.

Z rozgrywką jest trochę lepiej, ale chyba też nie do końca. W opisie na Gońcu uwzględniłem do korekty - Więcej pomysłów na rozgrywkę.
W DD ciągle biegamy w te i nazad po tych samych lokacjach, klepiemy w kółko tak samo (A,S,D) kurczaki, wilki, niedźwiedzie i kanibali. Pułapki to wgl nominacja do najbardziej irytującej przeszkadzajki w historii gier z rma ; d

Jak gra zaczyna nużyć, to okazuje się, że dostajemy dostęp do nowych lokacji, gdzie jeszcze więcej biegamy i klepiemy dodatkowo raki(czy coś takiego). Wgl dobrą opcją byłaby runa teleportacji do bazy, nie żeby mapy nie były ładne, są w porządku, ale oglądanie tych samych map po raz enty robi się nudne. Zwłaszcza, że najczęściej jest tam tylko ścieżka i drzewa.

Generalnie, trzymam kciuki za projekt ten i następny, bo masz potencjał do zrobienia fajnej gry w zachodnim klimacie, ale póki co tego nie kupuję.

PS: Adrap, do oceniania screena to pierwszy, ale wciąż nie podzieliłeś się opinią na temat gry. Jak większość "entuzjastów"...
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 26 gru 2015, 00:42

Adrapnikram pisze:Nawzajem :3
Dobra, koniec tego dobrego :P
Wywaliłbym tą podłogę z powrotem do Ikei i dałbym jakąś taką hmm "mniej powtarzalną" i mniej jaskrawą.
Popróbowałbym też inne rodzaje kości, trzy wielkie kupy z pterodaktyla(?) koło siebie przyprawiają monotonnością. Krew też ma inny odcień nie pasujący do podłogi przez co wydaję się że to nie krew. Ta po prawej i rączki jeszcze ujdą, ale chodzi mi o te krechy poziome.

A, no i widać że siedlisko czegoś bardzo bossowatego.


Te kości są specjalnie i po pokonaniu czegoś bardzo bossowatego będzie wiadomo dlaczego :-) Co do podłogi to się postaram, ale na cuda nie liczcie, bo nie jestem grafikiem. Poza tym zmiany w tilesecie w ostatnich etapach gry to z deka przesada.

Noruj pisze:Hm... Dialog na screenie mnie zachęca do grania, bo jak dotąd nie odnalazłem krztyny motywacji do działania u bohatera, trochę jak zombie się zachowywał :D
W każdym razie, gra wymaga trochę poprawek - historia jest trochę naciągana, zbytnio szarżuje w początkowym etapie gry (w ciągu 5 *samo intro* minut gry jesteśmy żołnierzem->dezerterem->piratem->rozbitkiem. Jeszcze gorzej jest jak docieramy do bazy, ciągle zostajemy wysyłani na jakieś misje - jako jedyna osoba z całej bazy. Jedyne wytłumaczenie jakie serwuje nam kapitan to "Moi ludzie nie widzą już nadziei". Wytłumaczenie może wcale nie głupie (chociaż ludzie zdają się być w lepszej formie jak z nimi gadamy), ale to, że wystarczy to głównemu bohaterowi to jest dopiero dziwne.
To trochę jak - Wysyłam cię na pewną śmierć, idź wyrżnij krwiożerczych, mrocznych kanibali.
- Ale szefie! Czemu ja!? Jestem tu nowy.
- Moi ludzie już stracili nadzieje...
- OK!

Lubię się czepiać takich pierdół, bo dla mnie fabuła jest najczęściej motywacją do grania, tu tego nie ma. Co jakiś czas mamy dziwne scenki z tym magiem, zazwyczaj dialogi na 3 kwestie... Naprawdę? Założę się, to z założenie miał być mocniejszy i tajemniczy element fabularny. Nie spełnia zadania.

Z rozgrywką jest trochę lepiej, ale chyba też nie do końca. W opisie na Gońcu uwzględniłem do korekty - Więcej pomysłów na rozgrywkę.
W DD ciągle biegamy w te i nazad po tych samych lokacjach, klepiemy w kółko tak samo (A,S,D) kurczaki, wilki, niedźwiedzie i kanibali. Pułapki to wgl nominacja do najbardziej irytującej przeszkadzajki w historii gier z rma ; d

Jak gra zaczyna nużyć, to okazuje się, że dostajemy dostęp do nowych lokacji, gdzie jeszcze więcej biegamy i klepiemy dodatkowo raki(czy coś takiego). Wgl dobrą opcją byłaby runa teleportacji do bazy, nie żeby mapy nie były ładne, są w porządku, ale oglądanie tych samych map po raz enty robi się nudne. Zwłaszcza, że najczęściej jest tam tylko ścieżka i drzewa.


Gra jest już właściwie ukończona w 90%. Postaram się jakoś jeszcze nad nią popracować, bo mam w końcu całe ferie te i zimowe. Gra na początku rzeczywiście jest siekaniną trochę, ale potem na szczęście rola walki spada. Poza tym, gdy już ukończę grę popracuję na rozbudowaniem życia na wyspie. Tego, żeby eksploracja miała sens. Pomysł z kamieniami teleportacji fajny. Umieszczę go na 99%. Ogólnie to postaram się jeszcze grę dopracować. Dziękuję za opinie. Wszystkie uwagi trafiają do mojego notesu z rzeczami "must to do".

PS. może ktoś napisze o pułapkach w Gońcu xD Będzie ciekawie xD
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 611
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Adrapnikram » 26 gru 2015, 02:34

Noruj pisze:Adrap, do oceniania screena to pierwszy, ale wciąż nie podzieliłeś się opinią na temat gry. Jak większość "entuzjastów"...

Jak większość ENTUZJASTÓW wspieram i oceniam projekt na bieżąco (co nie oznacza że musi się to dziać się na forum), chociażby w sprawie mechaniki, dlatego wypraszam sobie takie aluzje. I jeszcze te cudzysłowy, jak ja ich nienawidzę... A screena widziałem po raz pierwszy to powiedziałem co wiedziałem. A na temat gry się mogę wypowiedzieć i publicznie:

Zawsze gry od Diablo mi bardzo podchodziły, nawet kiedy to nie był Diablo tylko Geralt. Z tym projektem wiązałem troszeczkę więcej nadziei, bo piracki klimat zawsze mi podchodził. Wyolbrzymiałem sobie tą grę, aż do czasu gdy wyszła. I w sumie niewiele się zawiodłem. Poza monotonią rozgrywki (popracujemy jeszcze nad tym ABS'em :obiecuje: :wink: ) i lekkim niedopowiedzeniu (brak motywu gł. bohatera, czy moja największa bolączka czyli brak mapy z patrolami trupów) jest tak jak przyzwyczaił mnie Diablo do swoich gier. Bo we wszystkich jego grach jest COŚ co sprawia, że odkładam wszystkie inne gry, aby móc pomłócić bezsensownie we wrogów. I tego mi brakowało w DD. To COŚ mnie ciągnęło do grania, ale odpychało chyba zbytnia monotonia (chociaż nie pokonałem jeszcze tych patroli, więc tu jeszcze nie wieszam kotów) i brak dociągnięć w formie przekazu treści do gracza. Niemniej nadal wierzę, że będzie to Twoja najlepsza gra. Dopiszę kilka zdań jak dokończę to demo.
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 687
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PInroz » 21 lut 2016, 12:35

Hej Diablo, miną już szmat czasu od wydania demo Dark Dawn i tak się zastanawiam... jak tam ci idą prace nad pełną wersją gry. Bo w demo gra się świetnie i czekam wciąż na pełną wersje :-D
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 611
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Adrapnikram » 21 lut 2016, 13:04

Też czekam! Szczególnie, że zostało niedużo do zrobienia...
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 08 maja 2016, 20:35

No i stało się! Oficjalna premiera Dark Dawn jest... dziś! Wersja 1.0 jest już gotowa do pobrania i grania! Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy mnie w tworzeniu gry wspierali! Dzięki wam ukończyłem prace nad DD (bo parę razy chciałem projekt rzucić). Jestem zadowolony z ostatecznego wyglądu projektu. Mam nadzieję, że wam również się spodoba. Wszelkie informacje o bugach proszę pisać tutaj. Gry jest tak na 4-5h, zależy od tego jak bardzo ktoś będzie chciał dokładnie przebadać wyspę (Venesard to rekordzista :V).



Pewnie o wielu rzeczach zapomnę napisać, ale duma mnie rozpiera, bo oto ukończyłem mój największy projekt w karierze! Po prostu... to przełom i nowy etap w moim twórczym życiu :V

A najważniejsze:
w końcu mam RM'owy urlop! :lol:

@EDIT:

Już pamiętam! :lol: Widzów mojego kanału serdecznie przepraszam! Ze względu na masę roboty z Dark Dawn, a także szkołą nie byłem w stanie zająć się jeszcze nagrywaniem. Poza tym sprzęt się na mnie obraził. Na szczęście mam nowego laptopa! :-D Już niedługo nowa seria (niestety nie z DD :V)!
Ostatnio zmieniony 11 maja 2016, 17:44 przez Diablo, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 611
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Adrapnikram » 08 maja 2016, 21:11

No no no. To chyba bardziej wersja 1.1
Ale co mi tam. Ogarnę starego s(l)ejwa i ogarnę tą godzinę grania jeszcze tej nocy. Ogólnie o grze mogę napisać, że z początku przymula, ale z biegiem czasu jest coraz lepsza i ciekawsza. Ale gdzie te 6 godzin ja się pytam?!
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 184
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Prometherion » 09 maja 2016, 10:30

Po wyjściu z Gniazda fps spada do 3. To normalne czy tylko u mnie tak tnie?

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości