Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- PAKKK
- Posty: 37
- Rejestracja: 29 paź 2014, 17:16
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Uhh, nie sądziłem, że moja mapka będzie tematem na prawie całą strone postów ^^
A co do niej samej, jest to mapa przez którą przechodzi się może 2 razy w grze, jest tam pare zdarzeń więc nie jest tak "pusto" (chociaż dla mnie jest tam właśnie za mało miejsca)
A co do niej samej, jest to mapa przez którą przechodzi się może 2 razy w grze, jest tam pare zdarzeń więc nie jest tak "pusto" (chociaż dla mnie jest tam właśnie za mało miejsca)
- Keibi
- Posty: 76
- Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
A o to poprawiona wersja stadionu. Zmieniłem nieco tileset - dodałem do niego parę rzeczy potrzebnych do projektu. W przeciwieństwie do poprzedniej wersji stadionu, nie umieszczałem jeszcze żadnych eventów.
- PAKKK
- Posty: 37
- Rejestracja: 29 paź 2014, 17:16
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
sala na samym dole troche pusta bo będą tam sie odgrywały scenki
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Mapa jak mapa, dużo do komentowania tu nie ma.
Nie podoba mi się trochę ten zawijas do góry, bo wygląda jak coś co ma sztucznie wydłużyć lokację. :P
No chyba, że są tam jakieś pułapki czy coś, wtedy to ma sens.
Nie podoba mi się trochę ten zawijas do góry, bo wygląda jak coś co ma sztucznie wydłużyć lokację. :P
No chyba, że są tam jakieś pułapki czy coś, wtedy to ma sens.
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Ten pionowy łuk na początku zawijasa wygląda dziwacznie, u dołu jest wyższy od sufitu (?) a u góry wydaje się tej samej wysokości. Chyba że z jednej strony nie dochodzi do końca do ściany. Tak czy inaczej wygląda nierówno. Żeby to działało trzeba by zmodyfikować samą grafikę albo w ogóle dać sobie spokój z tym łukiem bo ten automatyczny tile tutaj z tym nie działa. Ewentualnie może podmienić dolny fragment żeby wyglądał tak samo jak środkowy.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
- Necromo
- Posty: 276
- Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Racja, łuki bym przesunął jedno pole na dół, nie byłoby takiego efektu zmiany wysokości (albo można zrobić ścianę o wysokości 3). Nie podoba mi się też ta dziura, a dokładniej jej granica na boku.
- Charlie Vermin
- Posty: 119
- Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
- Kontakt:
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
To się komentuje samo za siebie.
Jak dla mnie badziew (w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu).
Fajnie, że trzymasz poziom :D
Jak dla mnie badziew (w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu).
Fajnie, że trzymasz poziom :D
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Bardzo inspirujący temat, naoglądałem się mapek i teraz wiem na jakie błędy uważać :)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Kurcze. Każdy prezentuje tu swoje mapki, to i ja nie moge być gorszy :)
Spoiler:
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Najbardziej przykuła moją uwagę ostatnia mapa...chyba dlatego, że bardzo mi się skojarzyła z moją pierwszą RTSową miłością jaką był Warcraft 2 :) Oczyma wyobraźni widzę dwa obozy Orcs vs Humans, z tym że Gracz 1 (ten po lewej) ma większe szanse na udane "zrushowanie" strategicznej pozycji jaką jest most na południu ze względu na nieco krótszą drogę :D
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
To ostatnie, to była moja próba zrobienia Herosów na makerze xD
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Mapa portu i koloseum dość podobają mi się, szkoda że w grze nie będzie ta wielkość tak dobrze widoczna.
Mapa Hirołsów od razu skojarzyła mi się ze strategią, ew. takim rpg z frakcjami :V
W sumie spoko, chętnie zobaczyłbym jakąś nową strategię na RM, mało ich jest.
Mapa Hirołsów od razu skojarzyła mi się ze strategią, ew. takim rpg z frakcjami :V
W sumie spoko, chętnie zobaczyłbym jakąś nową strategię na RM, mało ich jest.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 gru 2016, 22:41
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
To będzie mój pierwszy post i zacznę dość nietypowo, bo nie od przywitania, ale przybicia paru moich dobytków artystycznych, które stworzyłem na potrzeby hobbystyczne i gry, którą tworzę. Przeglądałem Wasze mapy i niektóre naprawdę mnie urzekły. Starałem się z każdej coś wyciągnąć i zawsze coś zapadnie w pamieć :)
Lecę zazwyczaj klasyką i nie szukam wariacji co do tworzenia map, być może to duży błąd ale nie stać mnie na grafika, bądź osobę, która zna się na rzeczy. Dlatego przedstawię w klasycznym stylu paręnaście map.
Lecę zazwyczaj klasyką i nie szukam wariacji co do tworzenia map, być może to duży błąd ale nie stać mnie na grafika, bądź osobę, która zna się na rzeczy. Dlatego przedstawię w klasycznym stylu paręnaście map.
Spoiler:
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)
Ile godzin spędziłeś nad składaniem tych map. Równe wymiary i styl w jakim są poskładane nasuwa mi na myśl pewne MMO, którego nazwę i tak wszyscy pewnie znają - mam nadzieję że to przypadkowe i nie chcesz tworzyć takowej kopii dla jednego gracza w RM - jeden taki projekt tu już był, nie skończył za dobrze...
Ale OK, po kolei:
1. Mapa ma sens, jakieś kopalnie to jest OK. Ale po kiego czorta te mury w prawym górnym rogu, patrząc logicznie ryjąc w ziemi pod tak ciężkim obiektem, musi dojść do jakieś katastrofy. Ogólnie OK.
2. Miasto strasznie symetryczne, ogólnie mało ciekawa mapa. Można dotknąć krawędzi mapy gdzie nie ma teleporta.
3. Ta mi się podoba, jakiś cygański obóz, jest ciekawa. Fajna miejscówka.
4. Chyba najlepsza, logiczna i ogólnie fajna. Polanka w górach, latem tam pewnie pasą się owce.
5. Jaskinia jest fajna, choć nie wiem czy nie za duża. Za dużo śmieci w lewym górnym rogu.
6. Jakiś klasztor na wzgórzu. Zastanawiam się czy te ścieżki muszą być tak pokręcone? Po za tym poprawiłbym wodospadowe schody... Jak cygańskie wozy wjechały po schodach?
Zastanawiam się jaką grę robisz i jak chcesz wykorzystać mapy, bo na razie niestety mi wygląda to na robienie map, a potem na dołożenie do nich gry - obym się mylił...
Ale OK, po kolei:
1. Mapa ma sens, jakieś kopalnie to jest OK. Ale po kiego czorta te mury w prawym górnym rogu, patrząc logicznie ryjąc w ziemi pod tak ciężkim obiektem, musi dojść do jakieś katastrofy. Ogólnie OK.
2. Miasto strasznie symetryczne, ogólnie mało ciekawa mapa. Można dotknąć krawędzi mapy gdzie nie ma teleporta.
3. Ta mi się podoba, jakiś cygański obóz, jest ciekawa. Fajna miejscówka.
4. Chyba najlepsza, logiczna i ogólnie fajna. Polanka w górach, latem tam pewnie pasą się owce.
5. Jaskinia jest fajna, choć nie wiem czy nie za duża. Za dużo śmieci w lewym górnym rogu.
6. Jakiś klasztor na wzgórzu. Zastanawiam się czy te ścieżki muszą być tak pokręcone? Po za tym poprawiłbym wodospadowe schody... Jak cygańskie wozy wjechały po schodach?
Zastanawiam się jaką grę robisz i jak chcesz wykorzystać mapy, bo na razie niestety mi wygląda to na robienie map, a potem na dołożenie do nich gry - obym się mylił...