Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Wydarzenia, komentarze, pomysły... Wszelkie dyskusje związane z RM.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
PAKKK
Posty: 37
Rejestracja: 29 paź 2014, 17:16

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: PAKKK » 27 kwie 2016, 22:13

Uhh, nie sądziłem, że moja mapka będzie tematem na prawie całą strone postów ^^
A co do niej samej, jest to mapa przez którą przechodzi się może 2 razy w grze, jest tam pare zdarzeń więc nie jest tak "pusto" (chociaż dla mnie jest tam właśnie za mało miejsca)
Awatar użytkownika
Keibi
Posty: 52
Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: Keibi » 29 kwie 2016, 13:07

Obrazek
A o to poprawiona wersja stadionu. Zmieniłem nieco tileset - dodałem do niego parę rzeczy potrzebnych do projektu. W przeciwieństwie do poprzedniej wersji stadionu, nie umieszczałem jeszcze żadnych eventów. :-P
Kontakt : keibigames@gmail.com
Aktualnie pracuję nad grą : WKRÓTCE SIĘ DOWIESZ...
Awatar użytkownika
PAKKK
Posty: 37
Rejestracja: 29 paź 2014, 17:16

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: PAKKK » 01 maja 2016, 09:41

Obrazek

sala na samym dole troche pusta bo będą tam sie odgrywały scenki
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1668
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: GameBoy » 01 maja 2016, 10:40

Mapa jak mapa, dużo do komentowania tu nie ma.
Nie podoba mi się trochę ten zawijas do góry, bo wygląda jak coś co ma sztucznie wydłużyć lokację. :P
No chyba, że są tam jakieś pułapki czy coś, wtedy to ma sens.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: Charlie Vermin » 02 maja 2016, 11:37

Ten pionowy łuk na początku zawijasa wygląda dziwacznie, u dołu jest wyższy od sufitu (?) a u góry wydaje się tej samej wysokości. Chyba że z jednej strony nie dochodzi do końca do ściany. Tak czy inaczej wygląda nierówno. Żeby to działało trzeba by zmodyfikować samą grafikę albo w ogóle dać sobie spokój z tym łukiem bo ten automatyczny tile tutaj z tym nie działa. Ewentualnie może podmienić dolny fragment żeby wyglądał tak samo jak środkowy.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Necromo
Posty: 273
Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
Lokalizacja: Gniezno

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: Necromo » 02 maja 2016, 15:51

Racja, łuki bym przesunął jedno pole na dół, nie byłoby takiego efektu zmiany wysokości (albo można zrobić ścianę o wysokości 3). Nie podoba mi się też ta dziura, a dokładniej jej granica na boku.
Jeśli komentarze nie mają wartości to ich wartość jest niska. - X Tech
Ja jestem kulturalny człowiek, jeszcze nigdy nikogo nie ukradłem. - EnterVPL
Odporność na stan: Śmierć. Usunąłem to, a umieranie stało się takie proste. - EnterVPL
Życie zabija, studia to katalizator.

Obrazek
Awatar użytkownika
Charlie Vermin
Posty: 104
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: Charlie Vermin » 25 cze 2016, 22:12

Obrazek
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 633
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: Adrapnikram » 25 cze 2016, 22:49

To się komentuje samo za siebie.
Jak dla mnie badziew (w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu).
Fajnie, że trzymasz poziom :D
~VladArges
ten mały puchar pod avatarem zrobil mi wtedy taka radoche ze latalem i z 10 razy chwalilem sie rodzicom xD
~Jazz
dla takich rzeczy powstało TA i całe forum
nie dla lajkow pod profilem
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: Kitabake » 27 cze 2016, 09:48

Bardzo inspirujący temat, naoglądałem się mapek i teraz wiem na jakie błędy uważać :)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 241
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: HGS » 06 lip 2016, 22:39

Kurcze. Każdy prezentuje tu swoje mapki, to i ja nie moge być gorszy :)

Spoiler:
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Rahael

Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 1)
Posty: 102
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: Rahael » 07 lip 2016, 08:03

Najbardziej przykuła moją uwagę ostatnia mapa...chyba dlatego, że bardzo mi się skojarzyła z moją pierwszą RTSową miłością jaką był Warcraft 2 :) Oczyma wyobraźni widzę dwa obozy Orcs vs Humans, z tym że Gracz 1 (ten po lewej) ma większe szanse na udane "zrushowanie" strategicznej pozycji jaką jest most na południu ze względu na nieco krótszą drogę :D
Obrazek
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 241
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: HGS » 08 lip 2016, 23:33

To ostatnie, to była moja próba zrobienia Herosów na makerze xD
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 656
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: Kryzz333 » 16 lip 2016, 11:18

Mapa portu i koloseum dość podobają mi się, szkoda że w grze nie będzie ta wielkość tak dobrze widoczna.

Mapa Hirołsów od razu skojarzyła mi się ze strategią, ew. takim rpg z frakcjami :V

W sumie spoko, chętnie zobaczyłbym jakąś nową strategię na RM, mało ich jest.
Spoiler:
Veres
Posty: 11
Rejestracja: 18 gru 2016, 22:41

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: Veres » 18 gru 2016, 22:59

To będzie mój pierwszy post i zacznę dość nietypowo, bo nie od przywitania, ale przybicia paru moich dobytków artystycznych, które stworzyłem na potrzeby hobbystyczne i gry, którą tworzę. Przeglądałem Wasze mapy i niektóre naprawdę mnie urzekły. Starałem się z każdej coś wyciągnąć i zawsze coś zapadnie w pamieć :)
Lecę zazwyczaj klasyką i nie szukam wariacji co do tworzenia map, być może to duży błąd ale nie stać mnie na grafika, bądź osobę, która zna się na rzeczy. Dlatego przedstawię w klasycznym stylu paręnaście map.

Spoiler:
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1796
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Postautor: Dragon Kamillo » 18 gru 2016, 23:21

Ile godzin spędziłeś nad składaniem tych map. Równe wymiary i styl w jakim są poskładane nasuwa mi na myśl pewne MMO, którego nazwę i tak wszyscy pewnie znają - mam nadzieję że to przypadkowe i nie chcesz tworzyć takowej kopii dla jednego gracza w RM - jeden taki projekt tu już był, nie skończył za dobrze...

Ale OK, po kolei:
1. Mapa ma sens, jakieś kopalnie to jest OK. Ale po kiego czorta te mury w prawym górnym rogu, patrząc logicznie ryjąc w ziemi pod tak ciężkim obiektem, musi dojść do jakieś katastrofy. Ogólnie OK.
2. Miasto strasznie symetryczne, ogólnie mało ciekawa mapa. Można dotknąć krawędzi mapy gdzie nie ma teleporta.
3. Ta mi się podoba, jakiś cygański obóz, jest ciekawa. Fajna miejscówka.
4. Chyba najlepsza, logiczna i ogólnie fajna. Polanka w górach, latem tam pewnie pasą się owce.
5. Jaskinia jest fajna, choć nie wiem czy nie za duża. Za dużo śmieci w lewym górnym rogu.
6. Jakiś klasztor na wzgórzu. Zastanawiam się czy te ścieżki muszą być tak pokręcone? Po za tym poprawiłbym wodospadowe schody... Jak cygańskie wozy wjechały po schodach?

Zastanawiam się jaką grę robisz i jak chcesz wykorzystać mapy, bo na razie niestety mi wygląda to na robienie map, a potem na dołożenie do nich gry - obym się mylił...

Wróć do „Scena”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości