[RM XP]Gra z modelami 3D.
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- Zdrojek15
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 lip 2016, 20:43
[RM XP]Gra z modelami 3D.
Witam.
Jestem ciekaw czy można stworzyć grę z modelami 3D?Jeśli tak to w jaki sposób?
Przepraszam że zadaję głupie pytania ale mam zamiar zrobić RPG właśnie z taką grafiką a nie chce się przenosić na inny silnik ponieważ na RMXP bardzo przyjemnie mi się pracuje.
Dodaje link do grafiki którą chciał bym uzyskać: http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=258251
Jestem ciekaw czy można stworzyć grę z modelami 3D?Jeśli tak to w jaki sposób?
Przepraszam że zadaję głupie pytania ale mam zamiar zrobić RPG właśnie z taką grafiką a nie chce się przenosić na inny silnik ponieważ na RMXP bardzo przyjemnie mi się pracuje.
Dodaje link do grafiki którą chciał bym uzyskać: http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=258251
Rób łapy, brzuchem nikomu nie zaje@#esz
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: [RM XP]Gra z modelami 3D.
Sprawdź skrypt Mode7, aczkolwiek są to tylko sztuczki, które powodują, że grafiki 2D wyglądają jak w 3D, jak np. w Doomie.
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [RM XP]Gra z modelami 3D.
A jeśli Mode7 to za mało to jest jeszcze H-Mode 7: http://save-point.org/thread-3151.html
Z tego co wiem na razie nic lepszego do RM nie ma.
Z tego co wiem na razie nic lepszego do RM nie ma.
- tiberium
- Posty: 489
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06
Re: [RM XP]Gra z modelami 3D.
Szczerze, Zdrojek?
Powiem ci że jeśli zostajesz przy RMXP bo wygodniej ci się na nim pracuje niż na jakimkolwiek innym silniku, to powinnieneś zabrać się za tworzenie własnych grafik niżeli modeli 3D. Chyba o wiele łatwiej jest odpalić tego smolonego painta i coś tam narysować, niżeli paprać się z modelami 3D, później skryptami (których dopiero nie jesteś autorem, i jak błąd jakiś wyparuje to mało kto będzie ci w stanie pomóc).
Nie wiem czy do dobry pomysł aby kierować się tym co chce się stworzyć przy braku umiejętności.
Powiem ci że jeśli zostajesz przy RMXP bo wygodniej ci się na nim pracuje niż na jakimkolwiek innym silniku, to powinnieneś zabrać się za tworzenie własnych grafik niżeli modeli 3D. Chyba o wiele łatwiej jest odpalić tego smolonego painta i coś tam narysować, niżeli paprać się z modelami 3D, później skryptami (których dopiero nie jesteś autorem, i jak błąd jakiś wyparuje to mało kto będzie ci w stanie pomóc).
Nie wiem czy do dobry pomysł aby kierować się tym co chce się stworzyć przy braku umiejętności.
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Forget the rest...
- Zdrojek15
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 lip 2016, 20:43
Re: [RM XP]Gra z modelami 3D.
Tiberium, możliwe że masz rację.Nie raz porywałem się z motyką na słońce. Tworzyłem plany różnych ambitnych projektów, ale gdy przenosiłem się na silnik (wtedy Unity 3d) chcąc zrobić coś ambitnego to po pewnym czasie się poddawałem z powodu napotkania problemów których nie potrafiłem rozwiązać.Teraz gdy cały opis, fabuła i zarys projektu jest gotowy popełniam ten sam błąd co kiedyś. No nic, zostaje przy RMXP i klasycznej grafice. Może spróbuję zrobić własne tilesety w gimpie. Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące walki. W jaki sposób zrobić walkę turową coś w stylu Heroes'ów.
Przeszukałem internet w poszukiwaniu skryptów, znalazłem tylko walkę w czasie rzeczywistym.
Przeszukałem internet w poszukiwaniu skryptów, znalazłem tylko walkę w czasie rzeczywistym.
Rób łapy, brzuchem nikomu nie zaje@#esz
- tiberium
- Posty: 489
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06
Re: [RM XP]Gra z modelami 3D.
A podstawowy nie może być?? Przecież jest turowy, chyba że chodzi o co innego.
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Forget the rest...
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: [RM XP]Gra z modelami 3D.
http://goniecrm.pl/analizy/tbs.html
Łapaj, chodziło chyba o taktyczny, a nie turowy.
A jest jeszcze skrypt na FPLE (coś w deseń ograniczonego Dooma), ale go nie zalecam do dłuższych projektów.
Łapaj, chodziło chyba o taktyczny, a nie turowy.
A jest jeszcze skrypt na FPLE (coś w deseń ograniczonego Dooma), ale go nie zalecam do dłuższych projektów.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)