Requestownia battlerów itp

Jeśli chcesz podzielić się swoimi materiałami z innymi użytkownikami forum.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Adamarcymag
Posty: 9
Rejestracja: 08 wrz 2016, 12:55

Requestownia battlerów itp

Post autor: Adamarcymag »

Cóż, jako iż nudzi mi się niemiłosiernie, a nie mam pomysłu na zrobienie własnej gry ((uwierzcie mi, próbowałem)), postanowiłem zrobić małą requestownię na battlery i backgroundy ((a w przyszłości może również na inne elementy, takie jak tilesety)). Przyjmuję tylko jeden request na raz, do dziesięciu konkretnych obrazków. Każdy z nich musi zostać konkretnie opisany, oraz sprecyzowany, na jakiej wersji RPGMakera ma działać.

BATTLERY STWORZONE DO RPGMAKERA MV (do mojego prywatnego projektu fanowskiego, którego zapewne nigdy nie ukończę)
Ent
Spoiler:
Cukerkowy rycerz (na podstawie jednego z oryginalnych battlerów)
Spoiler:
Diaboliczny zestaw herbaciany
Spoiler:
BATTLEBACKI DO RPGMAKERA MV
Halloweenowy las
Spoiler:
Cyrk
Spoiler:
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: Yoroiookami »

A nie myślałeś, żeby wydać taką paczkę rzeczy w twoim stylu na Steamie za kilka euro? :>
Obrazek
Obrazek
Adamarcymag
Posty: 9
Rejestracja: 08 wrz 2016, 12:55

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: Adamarcymag »

Nope - nigdy nie przeszło mi to przez myśl - ale taki nie mógłby być biedne ani nic, a ja nie czuję się na tyle pewnie, aby żądać "pieniondźóf" za moją twórczość. Hmmm... może o tym pomyślę :)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: Jazzwhisky »

Fajny design, wykonanie też przyjemne, zwłaszcza pierwsza grafika z biegu mogłaby znaleźć swoje miejsce w wielu produkcjach. Najfajniej byłoby pewnie gdybyś znalazł kogoś do konkretnej współpracy, tak żeby artystyczna strona projektu zachowała zupełną spójność. To co wrzuciłeś na razie strasznie pachnie point'n'clickową przygodówką, ale jestem bardzo ciekaw innych grafik, zwłaszcza stylu jaki osiągasz w tych mniejszych formach, takich jak tile czy chary. :)

A, już na tym poziomie można powiedzieć, że gdyby się przyłożyć i stworzyć ładny zestaw, to lądujesz w górnej połówce tego, na co można wydać $ w sieci. Kwestia pracy, rozwoju i motywacji, bo potencjał już masz, niewątpliwie.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1768
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: GameBoy »

Również myślę, że paczka kilkudziesięciu takich battlerów jak te zaprezentowane spokojnie mogłaby być wydana komercyjnie.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1947
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: Dragon Kamillo »

Mi tam też się podoba, choć nigdy nic nowszego od RMXP nie użyje, więc raczej mi się nie przyda.

Ale fajne są te graficzki, możesz robić dalej.
Adamarcymag
Posty: 9
Rejestracja: 08 wrz 2016, 12:55

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: Adamarcymag »

W sumie zamieszczając tu ogłoszenie, liczyłem właśnie na kogoś do konkretnej współpracy. Jak ktoś się zgłosi i będzie chciał grafikę od zera, to ja z chęcią pomogę :)

I taaak Dragon - wiem, że na tym forum wobec VX i MV jest powszechna śmierć i pogarda, ale chodziło mi głównie o rozdzielczość, jaką oferuje ten program, ponieważ większość moich prac jest bardzo szczegółowa a maleńkie szczególiki często giną pośród pikseli i stają się nierozpoznawalne :) Pobrałem sobie 20 dniowy trial RM MV i wycisnąłem z niego ostatnie soki, ale i tak nie zrobię z tego gry w takim czasie :/
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: Jazzwhisky »

Adamarcymag pisze:wiem, że na tym forum wobec VX i MV jest powszechna śmierć i pogarda
O matko, kto Cię tak skrzywdził? :)

Jak popatrzysz na komentarze, projekty i wydane gry - rozkład jest dosyć równy, ostatnio VXA zdobywa wręcz przewagę, sam też wybrałbym go dzisiaj (ale nikogo nie poganiam, DK też świetnie wybrał). Na pewno mogłeś natknąć się na negatywne (acz konkretne) komentarze wobec MV, dużo osób realnie patrzy na wydania w kontekście czasu premiery (RMVXA był baaaardzo spóźniony), ale zdecydowanie nie powinieneś mieć obaw, także w przypadku najnowszego Makera znajdą się jego użytkownicy. Poza tym - z punktu widzenia grafika - zawsze lepiej wypuścić coś hi-res, userzy innych wersji mogą sobie wtedy coś wyciąć, zrobić resize itp., nie twój ból głowy. Zdecydowanie czekam na więcej!
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: Yoroiookami »

Ja jestem w sumie ciekawy, jak sobie radzisz z rysowaniem ludzi? Bo jestem pewien, że wiele osób na forum zawsze chciało przyzwoicie narysowane wymarzone postaci. A o ludzi którzy je narysują za darmo zawsze trudno. :>
Obrazek
Obrazek
Adamarcymag
Posty: 9
Rejestracja: 08 wrz 2016, 12:55

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: Adamarcymag »

A proszę bardzo:
Spoiler:
A tutaj faceset powiększony do tamtej mojej gry - Marcowy Zając
https://www.dropbox.com/home/RPG?preview=march+hare.png
https://www.dropbox.com/home/RPG?previe ... hare+4.png

A to mój deviantart jakby kto był ciekaw...
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: PInroz »

Tak z czystej ciekawości zapytam, w jakim programie tworzysz? :roll:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Adamarcymag
Posty: 9
Rejestracja: 08 wrz 2016, 12:55

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: Adamarcymag »

Obrazki w SAI, obróbka w GIMPie :)
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: BH Daimaouji »

Wait, robisz "Monsters" czy "Battleanimation"? Bo się gubię
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1947
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: Dragon Kamillo »

BH: To przez różne nazwy zasobów w poszczególnych makerach. Battle w 2k/3 znaczyło animacje walki, ale Battlers w nowych makerach to obrazki przeciwników, ot całe zamieszanie. Więc w przełożeniu na 2k3 to jest Monsters.

Adam: Dokończ może tła walki, bo na razie to same górne połowy. Trochę to dziwne bez tej podłogi. A z RTP raczej nie będą pasować. Tła walki w MV są dziwne, bo chyba nigdy nie będą całe widoczne.

I mną się nie przejmuj, poza tym że MV jest jednym z ostatnich makerów do ewentualnego użycia na mojej liście, to i tak nie mój styl. Moje upodobania zatrzymały się na Playstationowym pikselarcie, nie lubię zbytnio grafiki robionej na komputerze innymi metodami. Ale i tak widzę, że grafiki są fajne i gdybyś wydał taką całą paczkę, to jak wspomnieli wyżej, nawet mógłbyś zarobić. Więc rób dalej, a lepszej motywacji od kasy to raczej nie znajdziesz XD.

I zgadzam się co do rozdziałki, pomniejszając grafikę zrobioną w takim stylu nie stracimy w sumie nic z jej piękna, z powiększaniem jest większy problem, więc do VX i XP powinno się dać to bez bólu łatwo przerobić. Zresztą nie twój problem.
Adamarcymag
Posty: 9
Rejestracja: 08 wrz 2016, 12:55

Re: Requestownia battlerów itp

Post autor: Adamarcymag »

Dokończ może tła walki, bo na razie to same górne połowy.
Akurat w VX oraz MV grafiki tła potyczek składają się z dwóch elementów - tła i podłogi, które mogą być łączone w dowolnej konfiguracji. Moim zdaniem jest ich na tyle dużo i są na tyle różnorodne, że przynajmniej na razie nie mam powodu aby tworzyć również je :)

Zacząłem już myśleć nad paczkami tekstur na steama - light, dark, horror, steampunk, nature, fairytale oraz s-f, po 60 potworków w każdym jednym... to daje nam 420 battlerów do stworzenia od zera... Jeju. Życia mi nie starczy XDD

No to... mamy aniołów:
ObrazekObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2016, 19:45 przez Adamarcymag, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ