Requestownia battlerów itp

Jeśli chcesz podzielić się swoimi materiałami z innymi użytkownikami forum.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1796
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: Dragon Kamillo » 11 wrz 2016, 13:52

W VX nie ma teł walki, ale wiem o co ci chodzi. Tak jest w ACE i MV. Głupie to, ale nic na to nie poradzimy. Chodzi mi o to że jak robisz już paczkę to rób tak by nic nie brakowało, teraz ktoś musiałby kombinować sam resztę do teł walki.

Rób to co cię interesuje, nie zmuszaj się do wypełnienia jakiś sztucznych założeń, że tyle i tyle w konkretnym temacie i koniec. Jak ci coś nie idzie - odpuść, zrób lepiej to co ci dobrze idzie i miej z tego przyjemność. Bez zmuszania się. A i nie wiem, ale ja na twoim miejscu wolałbym się wbić na RMweb, sream przyjdzie przy okazji.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1668
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: GameBoy » 11 wrz 2016, 17:25

Tak jest w ACE i MV. Głupie to, ale nic na to nie poradzimy.


Właśnie to jest świetna sprawa (tak samo jak np. autotilesety w XP albo tilessety w VX Ace), bo można używać jednej grafiki wielokrotnie bez konieczności sklejania jej z inną w jakimś programie graficznym etc.


Zacząłem już myśleć nad paczkami tekstur na steama - light, dark, horror, steampunk, nature, fairytale oraz s-f, po 60 potworków w każdym jednym... to daje nam 420 battlerów do stworzenia od zera... Jeju. Życia mi nie starczy XDD

Zrób jedną, wrzuć i sprawdź czy zarobisz tyle by było warto myśleć nad kolejną. :)
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
BH Daimaouji
Posty: 467
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: BH Daimaouji » 13 wrz 2016, 20:16

Dragon Kamillo pisze:BH: To przez różne nazwy zasobów w poszczególnych makerach. Battle w 2k/3 znaczyło animacje walki, ale Battlers w nowych makerach to obrazki przeciwników, ot całe zamieszanie. Więc w przełożeniu na 2k3 to jest Monsters.


O, dzięki Bogu nie uznaję RPG Makerów po 2003 za dobre programy

Hmm w mojej grze o DB (nie DBZ, DBGT) przydały by się potwory

Może jakieś mityczne kobiety w bikini
Nieumarłe stwory (najlepiej szkielety kotów)

Wybierz jedno ^^

RPG Maker 2000 :)
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7
Adamarcymag
Posty: 9
Rejestracja: 08 wrz 2016, 12:55

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: Adamarcymag » 14 wrz 2016, 12:51

NIe jestem specjalistą od stylu Dragon Balla, więc nie wiem, czy ci podpasuje :) ((inna sprawa, że dlatego właśnie wolałem narysować zwierzę niż postać ludzką))

Zombie Kot
Obrazek
Szieletowy kot
Obrazek
BH Daimaouji
Posty: 467
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: BH Daimaouji » 15 wrz 2016, 18:37

Adamarcymag pisze:NIe jestem specjalistą od stylu Dragon Balla, więc nie wiem, czy ci podpasuje :) ((inna sprawa, że dlatego właśnie wolałem narysować zwierzę niż postać ludzką))

Zombie Kot
Obrazek
Szieletowy kot
Obrazek


Trochę duże ale nadadzą się, dzięki :)

Update

Nie chcę mi pliku importować, patrzyłem też w Character Makerze ale wyskakuje błąd
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1796
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: Dragon Kamillo » 15 wrz 2016, 19:34

BH musisz zredukować do 8 bit i pozbyć się kanału alpha. Jak nie umiesz, to jak znajdę czas (czytaj za jakieś 2-3h) to Ci to zrobię.

Fajny kotek który pije mleczko XD.
BH Daimaouji
Posty: 467
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: BH Daimaouji » 15 wrz 2016, 20:07

Dragon Kamillo pisze:BH musisz zredukować do 8 bit i pozbyć się kanału alpha. Jak nie umiesz, to jak znajdę czas (czytaj za jakieś 2-3h) to Ci to zrobię.


Z tym pierwszym to bez problemu, a "kanał alpha" to nie wiem co to więc czekam
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7
Awatar użytkownika
Revlis

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3) Dema (miejsce 2)
Posty: 122
Rejestracja: 13 wrz 2016, 22:59
Lokalizacja: Kraina RM

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: Revlis » 15 wrz 2016, 22:06

Obrazek
Obrazek

Kierowałem się tym poradnikiem http://tsukuru.pl/index.php?link=FAQ/8bit
Mam nadzieję że dobrze zrobiłem :wink:

Kanał alfa odpowiada za przeźroczystość obrazka. Można go
stworzyć w programach do edycji obrazów (np. Gimp) i w
tych też programach można się go pozbyć.
https://i.imgur.com/YV2qRz2.png
Revlis to śmierdzący leń.
Zbija bąki cały dzień.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1796
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: Dragon Kamillo » 15 wrz 2016, 22:39

Wydaje się OK.

Problem taki że po pozbyciu kanału alpha poszły też gładkie krawędzie, ale to da się poprawić już tylko ręcznie.
Adamarcymag
Posty: 9
Rejestracja: 08 wrz 2016, 12:55

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: Adamarcymag » 16 wrz 2016, 11:50

Zapamiętam, że powinno się do tego robić w formacie jpg i ze zmniejszoną ilością kolorów, jakby co o.o
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1796
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: Dragon Kamillo » 16 wrz 2016, 11:53

Błąd - nawet nie próbuj tego robić w jpg. Trzeba robić w png (lub BMP, ale lepiej png)!!!
Adamarcymag
Posty: 9
Rejestracja: 08 wrz 2016, 12:55

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: Adamarcymag » 16 wrz 2016, 12:06

Okkee okee o.o
BH Daimaouji
Posty: 467
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Requestownia battlerów itp

Postautor: BH Daimaouji » 16 wrz 2016, 19:51

Revlis pisze:Obrazek
Obrazek

Kierowałem się tym poradnikiem http://tsukuru.pl/index.php?link=FAQ/8bit
Mam nadzieję że dobrze zrobiłem :wink:

Kanał alfa odpowiada za przeźroczystość obrazka. Można go
stworzyć w programach do edycji obrazów (np. Gimp) i w
tych też programach można się go pozbyć.


Dzięki panie z avatarem kotka w butach ^^

Kot szkieletor działa
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Attack of the Saiyans +16
DBZ Fusion world (gra o fuzjach, "mapy" by Dae) +7

Wróć do „Zasoby - Baza”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość