A tło? Sam nie zauważyłem tych ud, chociaż teraz widzę, że są zbyt małe. Szczerze mówiąc to myślałem, że to za "maską" to po prostu ukryta twarz w cieniu. Jak dla mnie lepiej od poprzedniego. I to o dużo.Venesard pisze:Podjąłem kolejną próbę narysowania artworka w stylu jak powyżej. Mam nadzieję że poprawiłem kwestie które wymieniliście mi powyżej :)]
Venesard się nudzi.
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Venesard się nudzi.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Venesard
- Posty: 208
- Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35
Re: Venesard się nudzi.
Tak jak pisałem, tło jest tak byle by było, to postać ma skupić na sobie uwagę :)
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Venesard się nudzi.
Bardzo fajnie, art technicznie dobry, tyle że... po prosty nie lubię stylu gier flash. Oczywiście to nie twoja wina, sama grafika ładna.
Może po prostu to dlatego że uważam grafikę wektorową (albo taką jaka wygląda że była zrobiona w programie wektorowym, np. Flash czy Inkscape, z prostych wielokątów i krzywych) za lenistwo (bo podobne coś można w Inkscape w kilka minut zrobić, póltora godziny max - sorry ale taka jest prawda).
Może po prostu to dlatego że uważam grafikę wektorową (albo taką jaka wygląda że była zrobiona w programie wektorowym, np. Flash czy Inkscape, z prostych wielokątów i krzywych) za lenistwo (bo podobne coś można w Inkscape w kilka minut zrobić, póltora godziny max - sorry ale taka jest prawda).
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11
Re: Venesard się nudzi.
@Rave: Jak zwykle przesadzasz gdy chodzi o wpływ oprogramowania na efekt końcowy.
Ogólnie zmiany in plus. Podoba mi się ogólnie o wiele bardziej. Rób rób.
Ręce trochę krótkie, biodra trochę wąskie i kaptur jest moim zdaniem przekombinowany. Jak rysujesz takie elementy jak np. ten kaptur to używaj obrazków z google grafiki jako odniesienia (pewnie i tak to robisz, ale tak piszę dla pewności).
Ogólnie zmiany in plus. Podoba mi się ogólnie o wiele bardziej. Rób rób.
Ręce trochę krótkie, biodra trochę wąskie i kaptur jest moim zdaniem przekombinowany. Jak rysujesz takie elementy jak np. ten kaptur to używaj obrazków z google grafiki jako odniesienia (pewnie i tak to robisz, ale tak piszę dla pewności).
- Venesard
- Posty: 208
- Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35
Re: Venesard się nudzi.
@Rave, to nie jest grafika wektorowa, narysowałem to zwykłym okrągłym pędzlem w kilku kolorach.
@lorak, nie wzorowałem się jak do tej pory na grafikach z google, ale może spróbuję :)
@lorak, nie wzorowałem się jak do tej pory na grafikach z google, ale może spróbuję :)
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Venesard się nudzi.
Wiem że to nie jest grafika wektorowa, tylko wygląda jak grafika wektorowa którą można zrobić w max 1.5h w wektorowym programie do grafiki wektorowej. Czegoś takiego, jak np. to:
byłoby b. trudno zrobić w programie do wektorów ;). Takie coś to dobre wykorzystanie grafiki rastrowej.
byłoby b. trudno zrobić w programie do wektorów ;). Takie coś to dobre wykorzystanie grafiki rastrowej.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Venesard się nudzi.
1,5h? No to brawa dla Venesarda, ani ja, ani Rave nie zrobimy podobnej grafiki do końca roku, a może i dłużej. :)
Ostatni rycerz ma zdecydowanie za krótkie ręce. Warsztat robi się coraz fajniejszy, ale rzuca się w oczy to przespanie pierwszych dwóch lekcji (http://drawingacademy.com/images/drawin ... cademy.jpg) rysunku ludzkiego ciała. ;)
Ostatni rycerz ma zdecydowanie za krótkie ręce. Warsztat robi się coraz fajniejszy, ale rzuca się w oczy to przespanie pierwszych dwóch lekcji (http://drawingacademy.com/images/drawin ... cademy.jpg) rysunku ludzkiego ciała. ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Venesard
- Posty: 208
- Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35
Re: Venesard się nudzi.
Dzięki za link Jazz :) Chyba najwyższy czas skorzystać z paru poradników, jak do tej pory wszystkie rysunki to ciągła improwizacja, stąd te niedociągnięcia i zaburzenia proporcji. Postaram się niedługo wrzucić kolejną pracę.
- Venesard
- Posty: 208
- Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35
Re: Venesard się nudzi.
Efekt braku pomysłu na rysunek i braku weny na makerowanie.
"Pustka"
"Pustka"
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Venesard się nudzi.
Światło dziwnie rozchodzi się na boki, a tak na 22 minuty roboty to nawet zgrabnie wygląda.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Venesard się nudzi.
Niezła baza na coś więcej. Dodaj jeszcze tylko kilka fantazyjnych detali w tle, ale pozostaw wszystko w cieniu i masz ciekawy, tajemniczy świat, niczym w Another World.
- Venesard
- Posty: 208
- Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35
Re: Venesard się nudzi.
Tak lepiej? :)
Re: Venesard się nudzi.
Bardzo fajne prace. Gdybym był bogaty to bym ci przesłał datek, ażeby pokazać ci że robisz to zaje...
- Venesard
- Posty: 208
- Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35
Re: Venesard się nudzi.
Hahah, dzięki :) staram się jak mogę.
- Venesard
- Posty: 208
- Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35
Re: Venesard się nudzi.
Dawno mnie tu nie było. Długa przerwa od rysowania, trochę odpocząłem, zmieniłem środowisko graficzne i powoli wracam do formy :)