Anime: Psychotronik [XP]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: Marvile »

Obrazek
Gen maczuki dostał się do rąk ziemian. Specjalnie zmodyfikowany, został wszczepiony w sztucznie wyhodowane projekty, zaszczepiając w nich bezwzględne posłuszeństwo. Jednak, czy aby na pewno?

Przez awarię zasilania, projekty wydostają się ze swoich inkubatorów. Wcielasz się w jednego z nich - tego który wykazał wysokie właściwości psy. Pierwszym głównym celem staje się wydostanie z laboratorium, co wcale nie będzie takie proste. Przez całą grę ścigać cię będzie człowiek, który zaangażował wszystko. Zrobi wszystko by cię zlikwidować.

Cechy
-Proste logiczne łamigłówki i survival.
-Tryb szkoleniowy.
-Rozgrywka bazująca na statystykach postaci.
-Autorska grafika.
-Dynamiczna muzyka.
-Custom Menu.
-Custom item system.
-Custom ABS.
-Pułapki.
-Bossowie.
-3 poziomy trudności.
-Krótkie sceny i dialogi.
-W pół otwarty świat.
-Animowane elementy (komputer, szafki, avatar)
-Kreator Postaci.
-Dark humor.
-Anime Design.

Obrazek
Spoiler:
download: http://gamejolt.com/games/anime/207790

Mediafire download (archive): Database:
https://psychotronik.vixo.pl
Ostatnio zmieniony 17 lip 2017, 01:42 przez Marvile, łącznie zmieniany 26 razy.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: McLaren »

xpero masz potencjał, jedyne do czego mogę się doczepić to to ,że w zapowiedzi na samej górze nie ma nazwy gry i nie ma menu screen.
podobają mi się rysunki, co do plansz jest brak przestrzeni np na 1 screenie, chyba ,że to zamierzony efekt ,polecałbym Ci robić plansze na bazie renderów 3d i zrobienie z nich rysunkowych wtedy będą zachowane proporcje ,skosy itp.
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: Rahim »

Po za kilkoma obrazkami, i drobnym tekstem nic nie wiemy, i tak naprawde zapowiedź nieprzypominająca zapowiedzi niczym większym nas nie zachęca :/
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: Anime: Psychotronik [XP] (+18)

Post autor: Marvile »

Ozzaku pisze:Po za kilkoma obrazkami, i drobnym tekstem nic nie wiemy, i tak naprawde zapowiedź nieprzypominająca zapowiedzi niczym większym nas nie zachęca :/
Kupcie śledzia i poczytajcie nowego harryego Pottera.

Ja tworzę system i grafikę sam, tak jak mi się podoba.

Jeżeli dysponujesz jakąś konkretną kwotą, masz 18lat i jesteś zainteresowany kupnem mojej gierki to napisz PM. Po prostu z logo XPERO zrobisz swoje. Będziesz mógł robić z grafikami co chcesz i całym systemem który opracowałem w rmxp, łatwo jest to zmienić w jakieś fantasy czy co kol-wiek innego, może zwyczajnie zostawisz takie, bo jest wyjątkowe. Możemy się jeszcze ugadać przed premierą, więc wydasz grę jako swój projekt.

Moje gry mają duszę. Tworząc je wkładam w nie wiele serca. Wiem że nie są perfekcyjne bo przyzwyczaiłem się do wykorzystywania własnych niekonwencjonalnych rozwiązań i często ze względu optymalizacji pracy, pomijam drobne szczegóły, które dla kogoś kto ma wpojone ustalone zasady, mogą one okazać się kluczowe w ocenie mojego projektu.

Cieszę się że wszystko jest z sobą spójne i dobrze współgra.
Analiza:
Spoiler:


Jak grasz na normalu to nawet jak ściągniesz z internetu programator do Save to nie będzie działać w menu. Save w menu tylko w easy. Przejście zajmuje dwie godziny a może jednĄ. Chce dorobić paski hp dla bossów, więcej stron internetowych i poprawić wybór easy/normal/hard.
Tłumacze jeszcze 433 linijki txtu. Jest jeden bug który uniemożliwia przejście bo blokuje postać - jak będziemy przesuwać skrzynkę i przy tym dashować albo slasherować, to może się tak stać ze postać wejdzie na skrzynkę i blok. Ten skrypt anty lagowy tez lubi czasem ukryć kwadrat chipsetu.

Początek gry + Level1 https://youtu.be/1is-x6XGjpo

Czegoś nie wiesz to screen i pisz.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: X-Tech »

ELFEN LIED ? Chaos to wszystko rujnuje... Brak jakiegokolwiek miejsca na starcie, aby w razie ewentualnego zginięcia nie musieć przewijać od nowa intro dialogów ? 4 razy przewijałem i nie wiadomo jak w to grać, bo od razu atakują gracza inni ludzie ze słoików - dlaczego są debilami i nie współpracują skoro są podobnie jak gracz więźniami ? ...


Męczyłem się 15 minut, aby w końcu może jakość zacząć grę, ale kiedy tylko się zacznie inni wariaci ze słoików rozwalają gracza. System ataków jest nieczytelny i nie wiadomo kiedy tak naprawdę ciosy dosięgają przeciwników - początkowo. Zgadnij jeszcze jak atakować w ciągu tych paru sekund nim zostaniesz zlikwidowany...

Chore jest, że trzeba się nawzajem mordować kiedy przed chwilą ludzie podający się za doktorków wyraźnie traktowali ludzi w słoikach jak w więźniów ? Wystarczyło współpracować....Gra nawet nie dała czasu żeby gracz mógł nauczyć się jej sterowania nim coś go zabije dlatego ciężko o jakimkolwiek zaznaniu rozgrywki, bo na dzień dobry obrywamy w łeb. Bez sensu. Próbowałem 4 razy i zamiast grać w grę walczyłem z grą - chaosem, jak dla mnie brakiem czytelnych postaci i brakiem ich motywacji. Przedstawiona fabuła w intro to 2 wyrwane z kontekstu jak dla mnie mało przekonywujące dialogi i od tak wrzucenie gracza w grę - nie wiedząc co robisz i po co w akompaniamencie podobnych tobie, którzy chcą cię zlikwidować...No weź...Daj tej grze więcej sensu to może jakimś cudem ją jeszcze raz kiedyś odpalę i zaznam właściwej rozgrywki. Naprawdę nie wiadomo co się tu dzieje i co robić po rozpoczęciu gry.. Grafika ?. Autorski wkład niby powinien być doceniany tak - ale ja TEGO OCZEKUJĘ w rozgrywce, fabule, postaciach, klimacie. Grafika nic nie daje kiedy nie dostajesz naprawdę wciągającej treści, postaci i rozgrywki - te rzeczy to baza dobrej gry. Nadal nie wiem jak w to grać żeby móc docenić choć rozgrywkę...Poskładaj tę grę do kupy i bardziej nad tym popracuj, żeby początkowo lepiej wprowadzało do gry i dało choć chwilę na ogarnięcie sterowania...Ktoś grał więcej i umie określić czy rozgrywka jest dobra ? Póki co moje wrażenia po 15 minutach prób gry - gra jest dla mnie odpychająca, bo ciągle przewijam od nowa intro po oberwaniu na dzień dobry...

EDIT:

Wygląda na to, że dalsza rozgrywa prezentuje się dużo lepiej i widać ogromne starania i wkład w niektóre elementy, ale póki co ciężko to ogarnąć, bo ginie się na starcie nie bardzo mając możliwość ogarnąć jak grać bez powtarzania od nowa intra. Te dłuższe chwile gry pokazały mi zaangażowanie w elementy interfejsu otoczenia co stanowi klimat. Nawet ta techno muzyka z czasem zaczyna pasować - póki co mój rekord to wytrwanie 4 minut bez zginięcia. Szósta próba. Ogólnie dodam, że animowane elementy interfejsu w trakcie grania robią duże wrażenie np: otwieranie szafek, komputery czy zbliżenia na ruchome postaci za szkłem. Są plusy, ale chaos musisz ogarnąć.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: Kleo »

X-Tech pisze:Ktoś grał więcej i umie określić czy rozgrywka jest dobra ?
Jeśli o mnie chodzi, to utknęłam dokładnie w tym samym punkcie, co ty - dość szybko domyśliłam się, że trzeba walczyć o życie, ale gra nie raczyła mnie poinformować, jak to czynić, więc postaci się parę razy zmarło, a mnie trafił szlag i dałam sobie spokój z kolejnymi próbami. W dodatku animacje charów są takie, że nie bardzo da się zorientować, w którą stronę postać jest obrócona, więc nawet gdybym się dowiedziała, co naciskać, żeby przeżyć, to i tak prawdopodobnie dużo by mi z tej wiedzy nie przyszło.
Co do reszty opinii, to zgadzam się z nią niemal w całej rozciągłości. Grafika mi też nieszczególnie odpowiada (zwłaszcza wspomniane już wyżej chary, ale dla odmiany animowane wstawki są całkiem przyjemne dla oka), za to muzyki bym się nie czepiała - ta, która następuje po intrze jest całkiem fajna, energetyczna, ale nie denerwująca. W obecnej formie gra jest bardzo hermetyczna (by nie rzec - autystyczna), a takie wrażenie powstało we mnie głównie z uwagi na zupełne zignorowanie przez autora faktu, że gracz nie siedzi w jego głowie i wypadałoby go poinformować chociaż o podstawowych rzeczach. Do tego dochodzą kiepskawe dialogi, które budzą moje obawy co do dalszego rozwoju (czy może raczej sposobu przedstawienia) fabuły... Dla mnie, póki co, projekt jest niestety niegrywalny.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: X-Tech »

Tak. Muzyka w samej akcji okazała się napędzać grę i ten elektroniczny świat lepiej niż scenę w intro, ale i tak nie działa wg. mnie za dobrze...Autor mógłby wstawić DNB/ industrial ZAMIAST klubowego tiesto grania, które kojarzy się z apogeum dyskotekowych imprez kiedy tłum ludzi tańczy w laserach z uśmiechami na twarzach, aniżeli jakimś mechanizmem mrocznego tła akcji i mechaniki...Jeśli już to coś potężnego jak nP: New Order - Confusion, a w szczególności DNB/INDUSTRIALOWE kawałki. W każdym razie twoja koncepcja XPERO, ale zaręczam, że muza, którą wstawiłeś nie ma nic wspólnego z tym co się dzieje w grze i odrywa od tego co się dzieje - to tak jakby odpalić grę RM na dyskotece na laptopie dosłownie. W ogóle nie pasuje. W intrze niespecjalnie mi pasowała (manieczki dance kiedy dwóch gości gada o mega ważnych sprawach) Intro prosi się o coś mrocznego nawiązującego do rozmowy.W każdym razie czuję tu spory potencjał u autora, ale przez fakt, że serwuje chaos total i słabo przykłada się do wprowadzenia gracza w grę może mieć spore problemy...Dialogi powinny to lepiej napędzać - nie przekonały mnie te postaci...przez to jak są przedstawione (dialogowo). Ogarnij to wszystko XPERO, bo w tym tkwi coś solidnego - tak można przypuszczać, ale póki co w wszystko przed rozpoczęciem rozgrywki - chaos. Nie wiadomo jak się zabrać za to granie - a w sumie niewiele trzeba tu podziałać...aby dać tej grze ręce i nogi pomimo jej problemów graficznych. Wreszcie dało by się w to pograć może choć z 10 minut. P.S. trzeba zgadywać jak wyjść z generatora postaci - dopiero po paru próbach okazuje się, że wybranie ostatniej sekcji - powoduje wyjście do wyboru trudności gry.
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

hehehe

Post autor: Marvile »

Obrazek
Obrazek

W mojej grze nie wciskasz jednego klawisza i bijesz stworka, tylko jedziesz cały czas [Z]+[X], [X]+[W], [X]+[C]. Jak kratos.
Jak jest stamina oczywiście. Klawisz [W] Jest od bronienia. Wystarczy sobie posprawdzać. To jest moja gierka, wymaga ultra wyobraźni. Grę dla siebie tworzyłem, normalnie. Jak ktoś naprawdę będzie chciał ją przejść, to zrobi to.

Obrazek
Asystentka spytała go o świadomość a on odp. że tylko otwierał oczy, więc tak naprawdę nie wiadomo czy był na tyle inteligentny by nam pomagać, wiemy tylko, że próbował się obudzić i rozwalić klosz. Aczkolwiek rozumiem że to zdanie faktycznie może wprowadzać w błąd. Planowałem zrobić spotkanie z projektem, który będzie nam pomagać przy pokonywaniu plansz - Wykorzystałem ten pomysł z inną postacią w dalszym etapie gry (Radio Tower). W każdym razie na początku się budzimy. Akurat się trafia, że jako gracz wcielasz się w ten projekt, wykazujesz jakąś tam swoją inteligencję. (int = to jak sobie radzisz w trudnych sytuacjach).

Cała sytuacja jest wyjaśniona w jednym zdaniu przez doktora w drugiej cut-scence.
Obrazek
Doktor właśnie stwierdził że tylko tY jesteś kumaty, z wszystkich projektów.

Te projekty co idą na ciebie, to inspiracja z full metal alchemist. Możliwe, że dodam jakieś sprite dialogowe projektów, by ukazać ich autyzm.

https://www.youtube.com/watch?v=1is-x6XGjpo

Video jak przejść etap jeden na easy. Szkoda, że tę przerwę jak czekam na respawn projektów nie wykorzystałem, żeby zablokować skrzynką wejście do środka projektom. Na pełnej staminie bym zdążył. Jak nie chcesz zdechnąć, to jak tylko przejmiesz kontrolę nad projektem, idź postacią w górę, wtedy projekty się zablokują i będziesz mógł je zniszczyć psychiczną mocą na odległość. Musisz stanąć w odpowiednim miejscu np. jak na filmiku. Klawisz i [<-], [->]. Trzeba to skumać Indywidualnie.

Najważniejsze jest to, by nie wpuścić dzikie projekty do środka, w którym startujesz, bo musisz dostać się do komputera, ściągnąć programator do save i programator exodusa stworzonego przez pr. janusa. Stronki pokazują się losowo, musisz trafić. Miało być ich więcej a są tylko 2 :) Jak rozruszasz postać (max staty/skille) to jazda się zaczyna, zwłaszcza jak wsiądziesz do pociągu. (Pociągu bele jakiego, nie dbaj o bagaż, nie dbaj o bilet. Ściskając w ręku, banknot zielony, patrzysz jak wszystko zostawiasz w tyle! hehe).

Filmiki jak przejść pierwszy poziom miasta:
https://www.youtube.com/watch?v=zZT_QkubA8U & https://www.youtube.com/watch?v=5FPZLAN3y_U
Tutaj może wystąpić problem, bo ciężko odkryć gdzie postawić wybuchową skrzynkę.

PSX. Animacja rozbijającego się kloszu jest najbrzydszą, jaką kiedykolwiek zrobiłem. Planowałem ją usunąć z gry, haha co za irytacja. Naprawdę wam się podoba? :0 Zobaczcie sobie lepiej mój przedostatni wpis w Mentalmetal, tam jest moc animacji.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: X-Tech »

Napiszę tobie tak. Wszystkie zarzuty jakie miałem do gry już przedstawiłem.
Jeśli gra wymaga rzeczy, o których napisałeś - oglądanie na youtube jak się przechodzi pierwszy etap, sugerowania się screenshotami, aby ogarnąć i zgadnąć sterowanie, oraz wymaga jeszcze przeczytania poradnika jak ruszyć się z pierwszej lokacji, aby nie musieć od nowa oglądać filmika intro, bo na starcie jesteśmy zabjani i nie ma czasu nawet, aby choć przez parę sekund próbami ogarnąć sterowanie. Sam sobie przedstawiłeś co się nie zgadza, ale jednak napisałeś, że zrobiłeś tę grę dla siebie. W takim razie naprawdę możesz zrobić wtedy co chcesz do gry. Ja napisałem tobie co się nie zgadza ze strony osoby, która gry nie stworzyła. Wszystko można przejść jeśli się chce, ale jest gdzieś granica między przyjemność z gry dla osoby, która jest autorem gry, a frajda dla osoby, która nie stworzyła gry.

Jeśli nie masz zamiaru uczynić gry przyjaźniejszej dla gracza od strony paru rzeczy, o których wspomniałem jak najbardziej to twoja sprawa. W obecnym stanie dla mnie gra jest niekompatybilna jako rzecz do czerpania radochy z samej rozgrywki - bo ciężko ogarnąć grę, którą dostaje się w ręce. Nie ma czasu, aby ogarnąć cokolwiek giniemy na starcie, nie ma checkpoint, aby nie musieć od nowa oglądać intro itd...Dosłownie pare minut działań, aby zrobić tę grę bardziej kompatybliną. Zrobisz jak uważasz. Dla mnie gra nie nadaje się do grania w obecnym stanie - ogromnie zmarnowany potencjał - w sensie grałbym, ale nie w tym stanie jak obecnie. Najbardziej rozwala to wczytywanie w kółko intro, które trzeba przewijać, bo dosłownie w minutę, dwie od startu gry jest sie zabijanym przez spawnujących sie wrogów. Od nowa ekran start i od nowa enterem przeklikujesz intro, by znów po 1-2 minutach zginąć, bo prawie nie da się ogarnąć jak w to grać w samej grze - to jest największy jej problem.

solucja:

Wstaw checkpoint/auto save po intro. Po co ? Po to, że jak gracz zginie zacznie grać od startu gry bez przymusu oglądania intro po raz kolejny.
W ten sposób każdy zdoła nauczyć się grać w grę nim rzuci ją w kąt przez to, że gra nakazuje oglądać intro po każdej przegranej. Takie proste, a jak wiele tu naprawia.

O innych rzeczach tu już było pisane. Co do sterowania. Proste. Wpierdziel prostą tabliczkę, w której są spisane podstawowe ruchy do wykonywania w grze jako "pomoc" w menu/przedmiot i informacja jak tę pomoc przywołać przed samym rozpoczęciem gry. Takie proste.

To rozwiązuje największe problemy z tym projektem. 5 minut i masz zrobione. Automatycznie z miejsca gra się staje intuicyjna i zmusza gracza do wymyślenia i ogarnięcia jak obsłużyć podstawowe ruchy w grze od razu od startu rozgrywki bez strat czasu. Dosłownie max 5 minut działań, aby to zrealizować. Od razu gra dostanie większego kopa i tempa. Zobacz ile fajnych elementów do tej gry zrobiłeś. To nie może się zmarnować. Za duży potencjał się tu ukrywa !
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: Marvile »

Wprowadziłem checkpoint dla pierwszej planszy dostępny w trybach easy/normal. Przeciwnicy wracają na swoje miejsca, ale nie respawnóją się, wszystkie switche (2) zostają wył. Pudełko do przesuwania zostaje tam, gdzie zdołałeś je przesunąć. Itemy i skille/staty zostają nienaruszone. Tabelka z podstawowymi ruchami jest w menu/skill/tagskill/anatomy mimo tego wprowadzę ją do kreatora postaci, tak planowałem, tylko zapomniałem.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: X-Tech »

Spoko. Wreszcie można ogarnąć grę, która póki co jest jak dla mnie zbyt chaotyczna, a nieustannie respawnujący przeciwnicy w dość "sztuczny" sposób zawyżają trudność dotarcia do punktów początkowej zagadki. Ciężko się przebić. Brak mi energii, aby walczyć z tym projektem w obecnym stanie. Moje odczucia ? Dość męczące próby przebicia się przez początkowy natłok akcji sprawiają, że ciężko się zaznajomić z systemem rozgrywki...Moim zdaniem chaos to to co dominuje w tej grze...Czuć niedopracowanie samej rozgrywki. Teraz po prostu bardziej to jest wyeksponowane, ale sama gra ciut bardziej kompatybilna z graczem.
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: Marvile »

ObrazekObrazek

Xtech
Spoiler:
Nowa wersja 0.1.3
-Zmieniona estetyka wyboru easy/normal/hard.
-Tryb hard dostępny tylko w game+
-Tabliczka ze sterowaniem w kreatorze postaci i menu/stats.
-Poprawiony bug z zablokowanym enemy10.
-Zamieniony BGM w mieście.

Obrazek
Jedyny element menu gdzie poszedłem na całkowitą łatwiznę ale robienie wartości statów i skilli na obrazkach heh.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: X-Tech »

Pobieram nową wersję, a póki co odnośnie poprzedniej sugerowałbym w formie snu "projektu" coś w rodzaju wirtualnego treningu, aby zaznajomić się z sterowaniem osobno w walce i osobno w komputerach i przedmiotach w związku z dość urojonymi przeciwnikami, którzy nie mogą zabić i mają mało hp. Znasz trening z Metal Gear Solid ? Coś takiego, ale wersja skrócona, albo w formie snu, albo w formie jakiegoś pola testowego z doktorkiem na czele kojarzysz może trening z BLAIR WITCH PROJECT RUSTIN PAAR ? Ten też ok. Przez cybernetyczne podejście widzę bardziej trening w stylu wirtualnej rzeczywistości snu. Przez dużą ilość elementów na raz i natłok przeciwników tworzy się pewien chaos w grze na dzień dobry - bez zaznajomienia się wcześniejszego z bardziej z elementami rozgrywki taki natłok elementów to jest trochę szokujący, a więc trening przed właściwą grą może dużo pomóc - także jako opcja w menu startowym gry - trening mode - tuż obok load/new game. Takie coś lubię.

Kiedy pogram w nową wersję to napiszę co lepiej względem poprzedniej - działa. Póki co jestem za tym projektem, aby go rozwijać. To coś ma dużo większy potencjał niż większość gier, które kojarzę.
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: Marvile »

Dobre inspiracje mi podsunąłeś, wszystko się dopasowało, bo nawet podczas spotkania bossa doktora, on wspomina, że często badał projekt komputerem. Zmieniłem też te manieczki, znudziły mi się, tak samo jak ta fajna melodyjka z lab. Dodałem m.in. muzykę, którą używam w mentalmetal. Cały czas szukam muzyki.

0.1.5
-Nowa opcja w titlescreenie: tutorial (training mode).
-Nowa mapa narysowana 3 nowymi elementami tilesetu.
-Nowy charset i img. dialogu doktora.
-Zamieniona muzyka w intro, lab, train, end boss1
-Nowa muzyka level 3~5

Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Anime: Psychotronik [XP]

Post autor: X-Tech »

Ok. Odpaliłem najnowszą wersję.
Trening jest w porządku, ale są w nim małe błędy (pojawiające się teksty doktorka zakrywające działanie panelu komputera) Ogólnie trening nie jest zły. Zastanawia tylko, że doktorek uczy bohatera wszystkich sztuczek - w jaki sposób ma uciec - zupełnie jakby chciał to jemu umożliwić - czy nikt tego nie zauważy ?


Sama gra po odpaleniu nadal jednak jak dla mnie jest zbyt chaotyczna i ciężko mi zrobić cokolwiek, ale muszę przyznać, że trening pokazał ciekawe ruchy i opcje, o których wcześniej nie wiedziałem - po treningu znałem te ruchy na pamięć.

Sama rozgrywka gry. Zaczynasz grać spawnują się w kółko ci przeciwnicy co frustruje - w ciemno korzysta się z komputerów zgadując co robią w tym czasie obrywa się od spawnujących wrogów po głowie za każdym razem musząc wpisywać kombosa w czasie, aby odpalać komputery, które już zostały "shakowane". To mordowanie innych ludzi w słojach nadal jest w jakiś sposób odpychające. Sama muzyka wg. mnie nadal nie pasuje do tego co się dzieje, a muzyka z tekstem na intro utrudnia skupienie na tym co mówią postaci. Nadal powinieneś szlifować tę grę, aby uzyskać z tego więcej.
Animacje specjalnych ataków są całkiem ok z nowych rzeczy, które odnotowałem. Wyjasnienia ataków w formie informacji tez ok. Popróbuję jeszcze z tymi nowymi atakami, ale nie wiem czy to mi wiele pomoże - fala respawnu wrogów jest zbyt uporczywa. Podejrzewam, że dla wielu osób - hakowanie komputerów kombosami może być zbyt szybkie w nadążeniu z naciskaniem wymaganych przycisków. Powtarzam.To zabijanie ludzi w słojach dosłownie niemal braci głównego bohatera - mało świadomych - odpychające jest - bije od tego koszmarna, chora atmosfera.
ODPOWIEDZ