Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Crashykk »

Obrazek

Na poczatek na rozluznienie atmosfery:
https://youtube.com/watch?v=ZtDaxPtwdVQ

Obrazek
Nie myślałem, że coś jeszcze wydam, a tutaj jednak. Demko wydane troszkę w pośpiechu (bałem się, że wena znów mnie opuści :lol: ), dlatego przepraszam za wszelkie błędy. (mam nadzieje, że te uniemożliwiające ukończenie usunąłem). Tak czy inaczej jest to mały sample/wprowadzenie do gry mające na celu przedstawienie mechaniki. (Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że gra nie spodoba się większej ilości osób. :lol: )

Obrazek
Daleko, daleko, za górą, a nawet i za rzeką istniało sobie królestwo Gintua, które wielu osobom wydawało się dziwne. Było to spowodowane bowiem faktem, iż owe królestwo ponad wszystko kochało Japonię, a co za tym idzie ubóstwiało mangę oraz anime. Był to bardzo spokojny naród. Pomimo różnych gustów oraz preferencji, co do gatunków bajek nikt nigdy nie wdawał się w kłótnie, gdyż uważano, że nie warto na to tracić czasu. Zawsze to kilka minut więcej oglądania. Dzięki temu odsetek przestępczości był praktycznie zerowy. Pewnego dnia pojawił się obcy, który zmienił życie wszystkich otaku zamieszkujących Gintue. Wraz ze swoim wojskiem postanowił on podbić kraj, a co gorsza zakazać wszystkiego, co związane z Japonią. Jako, iż Otaku nie posiadali zbyt wysokiego odsetku przestępczości, nie posiadali również wojska czy policji, która mogłaby walczyć z najeźdźcą. Wielu z nich poddało się i żyje do tej pory myśląc o tym ile nowych tytułów omija ich co sezon…

Nie wszyscy jednak stracili nadzieję! Mała grupa, która przed atakiem zajmowała się tłumaczeniem anime oraz mang nadal próbuje znaleźć sposób na pozbycie się tyrana. Ale czy im się to uda

Obrazek
Najnowszy ze wszystkich moich projektów. Weeaboo Revenge z założenia humorystyczne RPG oparte o podstawowy system walki, który mimo wszystko nie do końca będzie taki podstawowy. (Jeżeli się kiedyś ukaże xd). W grze nie przewiduję doświadczenia, ani poziomów bohaterów. Wszelkie "power upy", zwiększenia statystyk będą odbywały się dzięki przedmiotom, które nazywają się "sfery". Takowych występować będą 2 rodzaje. Sfery, które powiększają statystyki bohatera oraz te, które pozwalają na użycie przez niego magii. Sfery nie będą jednak najważniejsze. Głównym narzędziem obronnym będą tzw. Sphere Glove. Rękawice, w których umieszczać będziemy nasze magiczne kulki. Bez nich bowiem bohater nie będzie mógł używać mocy zawartej w sferach.

Obrazek
Spoiler:
Obrazek
Nie mam pojęcia :lol:

Obrazek
https://www.mediafire.com/?dyjwyd4l86kbmdo
(Gra bez rtp)

http://www.rpgmakerweb.com/download/add ... e-packages
(VX ace rtp)
Ostatnio zmieniony 08 lis 2016, 01:16 przez Crashykk, łącznie zmieniany 5 razy.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Yoroiookami »

Ja czekam na pełną wersję, bo sam tytuł mi się podoba. :lol:
Jak na taki projekt, zrobiłeś całkiem ładne mapki :-> czekam ciekam.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Amelanduil »

Dźwięk wiadomości jest troszku irytujący, weź daj coś mniej bijącego po uszach. No i mogłeś muzykę przekonwertować na jakiś bardziej przyjazny wadze projektu format niż mp3, bo 32/48 Mb zajmuje muzyka :I

Ogólnie to... nie wiem, chyba komediowe gry nie są dla mnie :I z tego co grałem tylko Kejbyl mnie względnie potrafi rozbawić.
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Kleo »

Czy mogę prosić o komplet prawidłowych odpowiedzi na pytania Znaku? Nie znam żadnej, a sprawdzanie wszystkich kombinacji to jednak trochę za dużo roboty... Miałam nadzieję, że znajdę wskazówki na tych pomnikach, ale albo ich nie ma, albo są dla mnie zbyt subtelne. :/

Zgadzam się z przedmówcą odnośnie dźwięku wiadomości - jest irytujący.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Crashykk »

Myślałem, że podpowiedzi są wystarczające i nawet osoby, które nie znają się na mandze oraz anime ogarną o co chodzi:
Spoiler:
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Kleo »

Hm, teraz, gdy to wyjaśniłeś, to faktycznie wydaje się proste i logiczne...

Temat gry zupełnie "nie mój", ale grało mi się całkiem przyjemnie, choć zdecydowanie za krótko. Oprawa jest w porządku, rozgrywka urozmaicona, dialogi całkiem niezłe (choć pewnie nie wszystko zrozumiałam...), a do tego niektóre postacie mają zalążki charakteru, co przy takiej długości dema należy uznać za osiągnięcie. Podsumowując - fajnie, że wróciłeś i czekam na więcej . :)

Minusy: poza wspominanym już dźwiękiem wiadomości przeszkadzało mi też nieco to, że pojawianie się twarzy w okienkach dialogowych rozjeżdża się czasowo z pojawianiem się tekstu.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Crashykk »

ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Kitabake »

Nie jestem wielkim fanem anime ale od czasu do czasu podejrzę co ogląda brat lub koledzy. Lubie anime ale nie oglądam sam. To tak tytułem wstępu.
Fabuła przypadła mi do gustu i gra ewidentnie trzyma dystans do samej siebie i to jest dobre ^^.
Demo mnie wciągnęło, fabuła spoq, mapy jak dla mnie super, zdarzeniówki takie jakie lubię no i fajne zagadki przemyślane. Jest tylko jeden problem. Ci pierdzieleni HEJTARZY. :evil: :evil: :evil:
Nie wiem co Ci przyszło do głowy aby pierwszy przeciwnik w grze co drugi/każdy atak oślepiał.
Moja perspektywa: Pierwsza walka wrogowie nie oślepiają ale i bez oślepienia trafia mój co trzeci atak tylko. Wrogowie na 3 hity... okej.
Każda kolejna walka z pojedynczym hejterem.. co drugie/każde uderzenie oślepia i nie trafiam wrogów. W pewnym momencie nie mam, ani żyć, ani kropli, ani many na czar leczący. No i bez szans przegrywam. Trzy razy próbowałem (zawsze umierałem na ostatnim lub przedostatnim wrogu). Po trzecim razie ragequit. Mega irytacja, a szkoda bo demo fajne - jak do tej pory. Jakby pełna wersja była na takim poziomie jak to demo to była by fajna gierka (tylko BEACH PLISZ, zmniejsz ilość tych hejterów, uniki lub usuń to oślepienie ŁÓT DE FAK :roll: ).

EDIT: Mógłbyś po niepowodzeniu przy odpowiadaniu na zagadki sprawić, by bohater dokonał głośnego przemyślenia w stylu: "Wydaje mi się, że napisy na pomnikach miały związek z tymi pytaniami" albo coś w tym stylu. Ja nie domyśliłem się, że wcześniej mogły być podpowiedzi. No a akurat znałem odpowiedzi na 3 pytania, więc mi było łatwiej ;p
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Crashykk »

Hejter ma 25% na ślepotę (Dodatkowo walczysz ze Słabszymi Hejterami, którzy nie mają tej umiejętności). Myślałem, że to niedużo biorąc pod uwagę, iż samemu udało mi się przejść przez nich. Mogę podesłać wersję ze zmniejszoną wartością do 10% jeżeli nadal będzie owa sprawiać problem.

Tak czy inaczej cieszę się, że sam zamysł przypadł Ci do gustu. Niestety muszę jednak rozczarować, gdyż z powodu raczej małego zainteresowania od sierpnia nic poza tym co jest w demie nie stworzyłem i nie jestem pewien czy w ogóle się do tego zabiorę. Tworzenie projektu, dla garstki osób chyba mija się z celem. :roll:
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Amelanduil »

Aj tam Crashur, jak nie masz dla kogo robić, to rób dla siebie. Rób tak, żebyś samemu nie mógł się doczekać tego, żeby przejść grę, kiedy już skończysz.
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Yoroiookami »

Amelanduil pisze:Aj tam Crashur, jak nie masz dla kogo robić, to rób dla siebie. Rób tak, żebyś samemu nie mógł się doczekać tego, żeby przejść grę, kiedy już skończysz.
:roll: Najmądrzejsza rzecz jaką Amelek kiedykolwiek powiedział.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Crashykk »

Zawsze staram się tworzyć dla siebie, ale mimo wszystko miło się czyta, gdy ktoś pisze Ci co o twojej produkcji myśli, a gdy feedback jest jaki jest, to pojawiają się myśli, że najprawdopodobniej coś spieprzyłem, nie "trafiłem" w dobrych odbiorców, albo się po prostu już do tego nie nadaję. W końcu poza marchewkami moje gry nigdy nie miały jakiejś specjalnie dużej popularności. :P
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Noruj »

Amelowi łatwo mówić, bo poza Lunaterą, to nie wydał zbyt wiele gier i nie wie (albo nie pamięta) jak to jest spędzić setki godzin na coś, w co zagra kilkanaście osób, a wypowie się jeszcze mniej ;) Crashera bardzo dobrze rozumiem, natomiast co do Weeaboo Revenge to chyba nieco ograniczyłeś pulę odbiorców przez dobór tematyki (zdaje mi się, że fani mangi i anime są obecnie w mniejszości, albo się nie ujawniają) i obecnie taki jakby trochę zastój jest. Nie brałbym tego do siebie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Amelanduil »

Noruj pisze:Amelowi łatwo mówić, bo poza Lunaterą, to nie wydał zbyt wiele gier i nie wie (albo nie pamięta) jak to jest spędzić setki godzin na coś, w co zagra kilkanaście osób, a wypowie się jeszcze mniej ;)
Noruj, robię jRPGi na polskiej scenie RMa, wiem doskonale co znaczy brak odzewu i zainteresowania :lol:
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Weeaboo Revenge (VXA Demo)

Post autor: Crashykk »

Zacząłem bawić się znów trochę w makerze i nie do końca podoba mi się to w jaki sposób prowadzona jest rozgrywka w WB, dlatego postanowiłem, że jeżeli kiedykolwiek miałoby zostać ukończone muszę zmienić pewne elementy. Głównie chodzi mi tutaj o system walki. Rękawice, "system" sfer, brak lvli nadal pozostaje.
Skrypt praktycznie jest surowy, więc to nim w pierwszej kolejności chciałbym się zająć i w ogóle przetestować czy nadaje się do użytku.
Kilka screenów z nowego systemu walki:
Spoiler:
ObrazekObrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ