RGSS [XP]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- Motoki
- Posty: 108
- Rejestracja: 12 gru 2010, 11:31
RGSS [XP]
Siema.
Każda próba opalenia jakiejkolwiek gry (zarówno tej "zrobionej/gotowej" jak i gry testowej w samym programie) pod RMXP, powoduje pojawienie sie komunikatu (patrz obrazek w załączniku). Jakieś sugestie?
Każda próba opalenia jakiejkolwiek gry (zarówno tej "zrobionej/gotowej" jak i gry testowej w samym programie) pod RMXP, powoduje pojawienie sie komunikatu (patrz obrazek w załączniku). Jakieś sugestie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
I coming up only to show you wrong ...
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: RGSS [XP]
Odsyłam tutaj, bo ten problem się często zdarza. :L
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9719
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9719
Re: RGSS [XP]
Może po prostu nie masz biblioteki RGSS?
http://forum.ultimateam.pl/archive/inde ... d-140.html
Wklej do folderu z grą.
http://forum.ultimateam.pl/archive/inde ... d-140.html
Wklej do folderu z grą.
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: RGSS [XP]
U mnie zawsze pomagało to:
https://www.youtube.com/watch?v=5iiUhPymxjs
https://www.youtube.com/watch?v=5iiUhPymxjs
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: RGSS [XP]
Biblioteki, oraz trzeba wyedytować plik Game.ini . Podmień treść pliku na tę:
[Game]
Library=RGSS104E.dll ====> tę linijkę zostaw taką jaka jest u ciebie
Scripts=Data\Scripts.rxdata
Title=Nazwa Twojej Gry
RTP1=
RTP2=
RTP3=
[Game]
Library=RGSS104E.dll ====> tę linijkę zostaw taką jaka jest u ciebie
Scripts=Data\Scripts.rxdata
Title=Nazwa Twojej Gry
RTP1=
RTP2=
RTP3=
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: RGSS [XP]
Ściągnij z neta RGSS104e.dll.
Wklej to do folderu gry z RMXP (niestety będziesz to musiał robić za każdym razem).
Otwórz plik game.ini i w drugiej linijce jeśli masz inną bibliotekę (np. 100j, albo 102e), to zmień ten numerek na 104e.
Wsio - u mnie zawsze pomaga.
Wiem że niby można wkleić wszystkie biblioteki do system 32 i system WOW64 (czy jakoś tak) i naprawić to globalnie, ale z jakiś powodów nigdy mi się to nie udało - może za mało się starałem, w końcu i tak mi było szybciej wkleić to do folderu gry bez grzebania.
Wklej to do folderu gry z RMXP (niestety będziesz to musiał robić za każdym razem).
Otwórz plik game.ini i w drugiej linijce jeśli masz inną bibliotekę (np. 100j, albo 102e), to zmień ten numerek na 104e.
Wsio - u mnie zawsze pomaga.
Wiem że niby można wkleić wszystkie biblioteki do system 32 i system WOW64 (czy jakoś tak) i naprawić to globalnie, ale z jakiś powodów nigdy mi się to nie udało - może za mało się starałem, w końcu i tak mi było szybciej wkleić to do folderu gry bez grzebania.
- Motoki
- Posty: 108
- Rejestracja: 12 gru 2010, 11:31
Re: RGSS [XP]
OK. Dziękuje Wam za pomoc.
Biblioteki do systemu32 oraz edycja pliku gry.
Przy okazji pytanie z serii "jestem idiotą": Jeśli stworze dysk z grą (biblioteki znajdują się wyłącznie w sys32), to istnieje prawdopodobieństwo, że gra otworzona na innym sprzęcie nie zadziała z powodu RGSS? Czyli lepiej gdybym wkleił je bezpośrednio do projektu?
Biblioteki do systemu32 oraz edycja pliku gry.
Przy okazji pytanie z serii "jestem idiotą": Jeśli stworze dysk z grą (biblioteki znajdują się wyłącznie w sys32), to istnieje prawdopodobieństwo, że gra otworzona na innym sprzęcie nie zadziała z powodu RGSS? Czyli lepiej gdybym wkleił je bezpośrednio do projektu?
I coming up only to show you wrong ...
Re: RGSS [XP]
Lepiej zawsze wklejać do projektu.