Siema Wszystkim!
Poszukuję skryptu na przyspieszenie lub spowalnianie poruszających się NPCtów. Chodzi mi o to że zamiast standardowej szybkości jaką możemy wycisnąć na zdarzeniach, po wstawieniu tego skryptu i odpowiednie ustawienia postać np poruszałby się z taką prędkością że gracz nie mógł by nawet dostrzec.
Wiem że taki skrypt jest, gdyż pamiętam dobrze że coś takiego znalazłem na VX, jednak teraz potrzebuję czegoś takiego na XP.
Przyspieszenie (XP)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Przyspieszenie (XP)
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: Przyspieszenie (XP)
Podmień @move_speed na $move_speed w Game_Character 1, Game_Character 2, Game_Character 3
Następnie by zmienić prędkość wystarczy script call:
$move_speed = x
x - wpisana przez ciebie wartość prędkości postaci.
Za pewne zapytasz po co to wszystko, trzeba zmienić zmienną klasową na zmienną globalną by móc zmienić ją wartość w script call.
Następnie by zmienić prędkość wystarczy script call:
$move_speed = x
x - wpisana przez ciebie wartość prędkości postaci.
Za pewne zapytasz po co to wszystko, trzeba zmienić zmienną klasową na zmienną globalną by móc zmienić ją wartość w script call.
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: Przyspieszenie (XP)
Potrzebny mi ten skrypt nie do przyspieszenia NPCtów lecz do przyspieszenia bohatera. Potrzebne mi to do autorskiego systemu na zdarzeniach. Poruszam się tam za pomocą kursora myszy... wygląda to tak samo jak w Pogromcy Pustki
A dobrze pamiętam że ten skrypt mógł też przyspieszać bohatera
A dobrze pamiętam że ten skrypt mógł też przyspieszać bohatera
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: Przyspieszenie (XP)
A nie czekaj, trzeba by było nowe formuły pisać dla poruszania się npc bo z tego co widzę move_speed odpowiada także za prędkość eventów. Po co ci autorski system myszy? Nie lepiej użyć skryptu na kursor który jest o wiele bardziej wygodniejszy?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2017, 17:23 przez Dr.Man, łącznie zmieniany 2 razy.
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Przyspieszenie (XP)
A nie lepiej użyć innego skryptu na mysz, który nie będzie potrzebował łażącego w tle niewidzialnego bohatera?
Większy wtedy porządek i mniejsze ryzyko błędów (a nuż uruchomi nie ten efent co trzeba, tylko jakiś po drodze). Nie lubię też takich rozwiązań z łażącym bohaterem w tle bo to tak głupie że sam nie wiem czy śmiać się z tej głupoty czy już płakać, nie mogę obok tego przejść obojętnie...
Większy wtedy porządek i mniejsze ryzyko błędów (a nuż uruchomi nie ten efent co trzeba, tylko jakiś po drodze). Nie lubię też takich rozwiązań z łażącym bohaterem w tle bo to tak głupie że sam nie wiem czy śmiać się z tej głupoty czy już płakać, nie mogę obok tego przejść obojętnie...
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: Przyspieszenie (XP)
Wszystko działa jak należy, więc nie widzę sensu by tak narzekać na to rozwiązanieDragon Kamillo pisze:A nie lepiej użyć innego skryptu na mysz, który nie będzie potrzebował łażącego w tle niewidzialnego bohatera?
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką